Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Nou ben net voor de 1e keer weer geprikt voor m'n OGTT en lig nu de komende 2 uur te wachten op m'n volgende prik. Het suikercocktailtje was echt weer overheerlijk
    Had gehoopt tussendoor naar huis te mogen, maar helaas is dit niet het geval Ivm m'n bekken hoef ik gelukkig niet op een minderprettig stoeltje in de wachtkamer te wachten, maar mag ik blijven liggen in de prikstoel... Wel in een kamertje van 2 x 3 meter, maargoed ti's voor t goede doel hè.....
    Hoest met jullie meiden?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: hier ook slecht geslapen idd, maar denk meer door de spanning van vandaag....

@ miepkip: dat zijn er wel erg veel zeg! Denk dat ik er zown 2a 3 op een dag heb... Weet de Vk ook dat t er zoveel zijn meis?

3. Maia

Maia Niet meer actief

sterkte met de suikerdrankjes ;) :( wel fijn dat je mag blijven liggen.

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @Miepkip
    Dat klinkt niet prettig! Idd rustig aan doen.

@Engeltje,
    Veel succes met wachten! Klinkt niet echt prettig, zo'n onderzoek. Maar ik hou ook niet van vieze drankjes en naalden:$

Ik denk dat ik een stukje ga fietsen, ik wil zo graag naar buiten en nu is het nog niet zo heel erg warm.

Ben nu al sinds vrijdag zo vermoeid echt niet normaal, kan de hele dag wel slapen..

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, doe rustig aan!

@ Engeltje, nou dat is smullen... ;) Wel fijn dat je kan blijven liggen.

Hier ook belabberd geslapen. Het was gisteren 26 graden op de slaapkamer, dat zal vanavond weer een paar graden warmer zijn. Getver. Ik kan ook geen fijne houding meer vinden, ook niet met voedingskussen. Op mijn rug kan ik niet te lang liggen en als ik dan op een zij ga liggen voel ik mijn ribben pijn doen na een tijdje.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou heb de test weer overleefd hoor, ik kan morgenochtend na 11.00 al bellen voor de uitslag, dus dat is lekker snel in ieder geval, hoeven we niet zolang in spanning te zitten.

Vervelend dat jullie zo slecht slapen door de warmte, bij ons is t ook erg warm maar met de ventilator aan en t raam open is t nu nog wel prima vertoeven op de slaapkamer. Maar moet zeggen dat ik ook wel best goed tegen extreme warmte of kou kan...

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Lekker hé, die drankjes. In één keer achter over slaan! Toen ik net mijn drankje op had, was er een jongen die onwel werd van het bloedprikken en die moest overgeven. Ben ik maar even ergens anders gaan zitten, want was bang dat ik anders dat overheerlijke drankje uit zou spugen..

Ik heb geloof ik nog nooit een harde buik gehad. Wel een beetje gevoelig na een drukke dag of veel lopen, maar verder? Want dat mis je niet toch??

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh das helemaal fijn Hahaha. Heb in idd in 1 x achterover geslagen en daarbij gedacht aan een heerlijke cocktail ;)

Een harde buik mis je meestal niet zomaar nee volgens mij. Ik niet in ieder geval..

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Een harde buik merk je wel over het algemeen.

@ engeltje hopelijk zijn je uitslagen goed , ben blij voor je dat je test erop zit.

Hier net terug van de vk ,weer goed gekeurd.
    Afspraak gemaakt voor een groeiecho op 6 augustus bij de gyn.
    Nu realiseerde ik met net dat de kids dan nog vakantie hebben en waarschijnlijk mee moeten omdat mijn familie op vakantie is en de rest gewoon moet werken dus ik geen oppas heb .
    Zal dat een probleem zijn denken jullie?

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ harde buiken, mijn vk weet dat het er zoveel zijn, vandaar dat ik nu iedere 2 weken terug moet komen en als mijn harde buiken meer worden moet ik bellen voor een afspraak.
    Ik vind het erg lastig met rustig aan doen vooral, omdat ik al amper iets doe. Kan echt niks bedenken waarop ik het nog rustiger kan gaan doen. (hele dag bank hangen en op bed liggen doe ik al :$)

Hier wel redelijk geslapen. Om half 5 even een uurtje wakker geweest omdat manlief moest gaan werken en nu tot 12.30 uitgeslapen.
    mijn moeder had al helemaal in haar hoofd dat als we naar Arnhem zouden gaan om een jurk te shoppen voor mijn trouwdag dat ze dan wel mijn oma's rolstoel zou meenemen en we bij ieder restaurant een pauze zouden houden.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat alles goed was theertje!
    Denk dat t geen probleem is hoor met je kids erbij, zie wel vaker mama's met hun kindje naar de praktijk gaan.

@ Miep: Same problem here! Doe ook bijna niks anders als bank hangen, uitslapen en af en toe een wandelingetje maken. En die rolstoel is idd misschien wel een goed idee! Extra kussentje erin voor je rug en laat je maar vooruit duwen!

12. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @hardebuiken ik heb ook nog geen harde buiken gehad voor zover ik weet hihi maar begrijp dat je wel merk als het zover is.

Net even een heerlijk stukje gefietst lekker met het windje alleen als je afstapt is het wel warm hihi
    Verder moet ik zeggen dat ik het nog aardig aan kan die warmte.

@engeltje blij dat de test achter de rug is!

@theertje fijn dat je weer goedgekeurd bent door de vk. ik zal anders even bellen of het een probleem is als je kinderen meegaan naar de groeiecho dan weet je het zeker, het lijkt mij niet volgens mij is het alleen bij de 20wkn echo dat ze liever geen kinderen erbij hebben.

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Pfff ik zoek het niet om naar buiten te gaan dus blijf lekker binnen.
    Vanmorgen weer n vleeskeuring gehad en alles was prima.
    Zelfs nog n korte echo gehad omdat ze het hartje niet kon vinden maar ok wist al waarom meneer ligt helemaal naar beneden hahaha.
    En ze wou gewoon weten hoe dat ie lag.
    Dit keer had hij de beentjes wijd open dus kon z'n balletjes goed zien hahaha.
    Geen twijfel.
    Verder voor uhmm 23e geloof ik weer n afspraak ook met groeiecho dus ben benieuwd!

14. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ miepkip, tja, wel veel harde buiken, maar als je idd al niks doet, wordt t lastig er wat aan te doen ja, fijn dat de vk jegoed in de gaten houdt

@ engeltje, fijn dat het weer voorbij is, nu hopen op een goede uitslag!

@theertje, fijn dat alles goed is, altijd weer lekker!

@hardebuiken, heb ik ook, maar niet heel vaak, paar keer per dag...

Ik mag vrijdag weer naar de gyn...

@ maia, wat naar dat je zo slecht slaapt, hopelijk vannacht beter maar kouder zal het vast niet zijn....ik heb er gelukkig niet zoveel last van, gaat eigenlijk wel lekker hier....

15. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Inge haha geen twijfel mogelijk :)

@ Engeltje, zal ik zeker doen :) Word er wel gek van dat je rustiger moet doen terwijl ik al niks doe.

@ laupio vind het ook een fijn idee.

@ theertje, gelukkig is alles goed!

Hier heerlijk de ventilator op de slaapkamer staan. Net toch wel wat druk geweest, maar hier kon ik niet aan ontkomen. Hebben even flink de slaapkamer aangepakt. 6 augustus intake met de vk dus vandaar. Gelukkig weinig last van harde buiken op dit moment. Vanmiddag weer wat dingetjes gehaald op mijn gemak.
    Morgen de slaapkamer afmaken en dan verder staat alleen de trouwerij nog op de planning.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    goeiemorgen meiden!
    Pff nog een uurtje dan kan ik bellen, ben zo zenuwachtig!!
    Heb ook weer slecht geslapen, maar nu toch ook wel mede dankzij de warmte....

Nog even en dan is je bruiloft meis! Ook al houd je t klein tis toch spannend!!! Echt leuk hoor!:)
    Hier nu bijna 1 jaar getrouwd :D

@ inge: fijn dat jij ook weer goed door de vleeskeuring bent gekomen!
    Vanaf wanneer beginnen eigenlijk de inwendige onderzoeken weer, want dat is aan t einde toch?

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje,
    Veel succes zo en hopelijk valt het mee!

Inwendige onderzoeken? Daar heb ik niet zon zin in..;)

Heb vannacht nu eens slecht geslapen, was om half 3 nog wakker:) Zometeen komt de kapper langs, ff een nieuwe coupe!

18. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje inmiddels uitslag al gehad???

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Inwendieg onderzoeken??

Ik was ook erg vroeg vandaag.. Veel te veel liggen nadenken vandaag. Beter van niet, maar ja..

En Engeltje, al uitslag??

Mijn hele buik gaat vandaag op en neer. Misschien door de hitte? Jemig wat istie aanwezig! Had er zonet een tijdschrift op liggen, maar die vloog helemaal omhoog!

20. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ engeltje, heb je de uitslag al?
    Gelukkig wel haha, maar heb meer zin om met manlief uit eten te gaan dan in de trouwerij.

@ Godin hier hetzelfde, alleen beweegt mijn laptop heen en weer i.p.v. een tijdschrift.

@ Inwendig onderzoek Nog niks over gehoord is dat standaard dan?

Hier vannacht ook erg slecht geslapen. Zou vanmiddag nog boodschappen doen op de fiets maar ik wacht wel tot 3 uur dan is manlief klaar en gaan we met de auto. Fietsen zie ik namelijk echt niet zitten met deze hitte!

Deel Deze Pagina