Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: ja ga t denk ik ook gewoon proberen hoor!
    Maar is t niet zo dat als je gelijk die regelmaat erin brengt van bijv om en om, dat je dan niet op klappen staat op de fv tijdstippen? Je borsten zijn dan toch gelijk gewend dat er een wat langere tijd tussen zit als je dit vanaf t begin af aan doet, of werkt dat niet zo?
    En thnx van die tip van die handoek snachts, stom dat ik daar nog niet aan heb gedacht. De jeuk is gelukkig over nu en heb ook niet al teveel gelekt gelukkig.

@ supermummy: 2 weken dat zou in ieder geval al een stuk beter zijn dan 6 tot 8 weken, dat zou ik ook nog kunnen overwegen inderdaad, thnx !
    Leuk dat je ouders komen, weten zij de naam ook dan, of dat niet?

@ kim: Hier geen gezeur op mn werk gehad gelukkig, behalve dat ik niet zoveel moest tillen en dat ik t rustiger aan moest doen. Maarja, dacht dat mijn lichaam t allemaal wel kon handelen, dus ging gewoon door, tot ik moest stoppen omdat ik bekkeninstabiliteit had. Ben mn eigen grens over gegaan, had ik nou toch maar geluistert denk ik nu....

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goedemorgen allemaal!

Jullie gaan echt vet snel met schrijven :D:D:D

@Lekken,
    Ja hier ook sinds 10 weken;) meestal alleen snachts. Ik slaap gewoon met een oud shirt aan, die mag wel vies worden. Eerst was het trouwens doorzichtig bij mij, maar tegenwoordig is het wit haha.

@Saar,
    Van die buien heb ik ook wel, vind mn mannetje niet zo leuk. Ik trouwens ook niet. Maar soms is een opmerking er al uit voor ik het doorheb.

Ben trouwens ook echt mega gestrest aan het worden!! De babykamer is nog lang niet af, we moeten nog allerlei dingen aanschaffen, het meeste moet vriendlief doen omdat ik die werkzaamheden niet kan doen. En hij schiet maar niet op:)

En ik zit lekker de hele dag thuis naar de zooi te kijken.
    Heb nu de neiging om alles toch maar zelf te gaan doen. Lekker sjouwen, verven, naar ikea en hopen dat mn lijf niet door de grond zakt.:(
    Kan er amper meer van slapen.

Ben al bijna 31 weken en dan alweer 32, whaa ik vraag me echt af of het allemaal op tijd af komt. Ik wil echt dat het voor week 34 klaar is! Het is zo tegenstrijdig, manlief werkt fulltime en ik gun hem ook zn rust maar als hij rust gebeurd er niks:)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: echt herkenbaar! De mijne heeft t nu gelukkig aardig in de gaten, dus hij heeft nu een begin gemaakt :)
    Ik ga zometeen ff inventariseren wat er nog gedaan moet worden en gehaald moet worden, dat schrijf ik dan op een briefje zodat we t kunnen afkruisen. Vraag anders of hij er misschien een dagje vrij voor kan plannen op zn werk, zodat jullie er samen naar kunnen kijke n...

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    #2964 Godinn, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    @ Shaar: Ik weet het geslacht ook nog niet :)

Hier ook van die agressieve buien :) Ik kan er niks aan doen!

Haha, gekke honden :D Ik heb er ook 2 (een Jack Russell en een Rottweiler) en kan er bijna een boek over schrijven..

Ik reageer ook niet overal op hoor. Sommige dingen blijven je bij.. Anders is het niet te doen!

Shaar en Kim, Bella er is hier ergens een lijstje, kun je evt kopieren? Kun je even opschrijven wanneer je bent uitgerekend, of et je eerste is en of je weet wat het wordt..

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohh das wel leuk idd zo'n lijstje.. kunnen we echt aftellen!
    ;)

spannend dat jullie het nog niet weten! ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ik heb er zelfs een extra echo voor "aangeschaft" met 18 weken om dat ik die 2 weken langer ook te ongeduldig was!!

Ooh wat vervelend dat de baby kamer nog niet af is!! ik kan heel goed begrijpen dat jullie nesteldrang dan behoorlijk begint op te spelen! en logisch ook! ik heb het grotendeels klaar de baby kamer. er moeten nog een paar accessoires komen maar dat is het dan ook! gelukkig!! :)

heel dr kast ligt al vol met kleertjes! alles gekregen gewoon!! ik hoef echt zelf geen kleertjes meer aan te schaffen.. ik heb voorlopig aankomende 8 maanden genoeg!!! :eek:

wij hebben ook net een nieuw huis en ik merk ook idd dat ik wil dat alles af is! in principe is alles zo goed als af.. maar de zolder nog niet! die hadden we als opslag gebruik! en daar is dus nog niets aan gedaan! en wil ik ook graag klaar hebben! maar voor de rest.... ziet het er aardig uit...

maar die nesteldrang... ik heb er ook echt nu al last van.. zo staat hier de box ook echt al klaar.... :$

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Onze babykamer is ook nog niet af.. We wachten nog op een nieuw kozijn.. Daarna kan de boel afgeverft en gesausd en dan pas de vloerbedekking etc. Ik zeur ook al volgens mij vriend.. Maar ja, jammer dan! t Is nog maar 12 weken! En als het eerder komt....

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Heb nu een lijst gemaakt met dingen die we nog moeten doen.
    Heb het maar stressdocument genoemd want wat een lijst zeg. Wordt er gelijk depri van:(

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier valt de lijst gelukkig mee, t zijn vooral wat kleine dingen die nog aangeschaft moeten worden en verder gordijnen, nieuwe lamp en alles moet gewoon ff goed gesopt en gestofzuigd worden. Maarja, aangezien ik dat dus niet kan, is t gewoon vrij lastig, maar komt goed!

Heb hier wat fotóotjes van de dingen waarvan ik echt niet weet hoe ze ineens in een plastic tasje aan mn arm zaten...;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok, ok, ik zal niks achterhouden.....

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw super leuk!! :D echt heel erg leuk!!

hihi stress document!! ach langzaam je lijstje afwerken, en als je hem dan zie, dan ben je voldaan en blij en word je er weer happy van!!

ik heb denk ik net het geboorte kaartje gevonden die het gaat worden!!! gedichtje verzonnen.....
    alleen nu moet de baby nog komen voor de foto op de voorkant van het kaartje :D haha

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oei Engeltje!

Ik wil nu ook een jongetje :D:D:D:D
    Wat een leuke kleertjes:D

12. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Jeetje dames ik moet vaker als 1 of 2x op een dag hier gaan bijlezen haha anders kan ik het allemaal niet bijhouden.

De helft ben ik natuurlijk ook alweer kwijt haha schiet niet op

Ik heb vanavond onze groeiecho, ben erg benieuwd zo'n zin in!!

@lijstje misschien idd wel leuk om weer update te doen maar je moet denk ik wel een heel stuk terug zoeken omdat lijstje te vinden is volgens mij alweer een tijdje geleden dat ik dat voorbij heb zien komen

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitgerekend
    Oktober
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

21.
    22.
    Kimmiikim Meisje
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

is dit wat dames? leuk zo'n aftellijst en overzicht? wist niet of het er al was maar het leek me leuk! nav de opmerking over zo'n lijst wat ik las vanmorgen!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden!
    Ik zei altijd dat er voor jongens zo weinig leuke kleertjes waren, maar als je goed zoekt, dan valt dat best wel mee! :D

@ Shaar: hihi wat lief dat je hond zo goed voor je wilt zorgen ;) Maar ook wel een beetje frustrerend lijkt me haha :D

Ik zal ff t lijstje voor je opzoeken, maar hij is idd al lang niet gebruikt, dus hoop dat ik um kan vinden voor je ;)

15. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ shaarr: Ik kan het ook echt niet meer bijhouden hoor, en dat word je ook niet kwalijk genomen hahaha, maar de tip om 2 vensters te openen ga ik nu ook gebruiken hihi! Verder weten wij het geslacht ook niet, en dat geloven mijn ouders niet eens hih. Ben normaal ook nieuwschierig aagje nr 1. Maar dit vind ik toch wel anders en het scheeld dat manlief het ook niet wil weten!

@ lekkende borsten: Geen last van maak mij er af en toe best wel zorgen over. Mijn moeder had ook geen goed vullende melk, en ben bang dat dit hier ook gaat gebeuren. Maar angst is nu ook niet echt handig ahhh!!!

@ Kimmiekim: Gatver das toch ook klote gezeik op je werk. fijn dat je nu even ergens anders kan werken. Hoop dat je nu meer rust hebt! Hahahah uit bed om te eten, zat er zelf ook even aan te denken vannacht z'n buikpijn maar heb paracetamol gepakt en kon weer verder slapen ( na een kleine huilbui )

@ super Mummy:Fijn he ouders die zo willen helpen, en vooral voor jou is dat nog fijner!!! Een extra paar handen kan je altijd goed gebruiken!

@ engeltje: wat een gave kleertjes, dat zijn toch echt wel de voordelen van weten wat het geslacht is. Netrale kleetjes vind ik zo saai! Gisteren bij prenatal geweest en tot de conclusie gekomen dat ik de leuke netrale kleertjes van daar nu wel heb zonder dat ze 25 euro per pakje kosten bijvoorbeeld hihi!

@ Hier, hier ook een nieuwbouw huis met een zolder die ook nog niet af is. Mijn vader zou gisteren het afschilderen is hij de dag er voor door zijn rug gegaan met het schilderen.......... Dus nu wachten tot zijn rug over is. Manlief wilde het al afmaken maar dat wilde mijn vader niet!
    Netseldrang begint hier ook wel maar nog niet extreem. Wel al afspraken gemaakt met mijn moeder om bepaalde zaken aan te paken als ik met verlof ben.
    Maar nu eerst de zolder, wil toch een extra dakraam een wandje en laminaat. En dat binnen 12 weken whahahah manlief is blij!!!
    Vanmiddag worden er foto's van mijn buik gemaakt, ik ben benieuwd!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen
    11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar - meisje
    22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Afspraken: echo's/vk/gyn:

06-06 Miepkip - Controle vk
    06-08 Engeltje - Controle vk
    11-06 Godinn - 20 weken echo
    11-06 Engeltje - Controle vk
    15-06 Chybou - Controle gynaecoloog
    26-06 Ingearts- Controle vk
    27-06 Miekie0402 - Controle vk
    28-06 Ukkie1985 - Controle Gyn
    29-06 Maia - Controle VK
    05-07 Babii - Controle VK

Hebbes, gelijk mn afspraak er weer bij gezet. Vullen jullie hem aan?

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oktober 2012 mama's

04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje

06-06 Miepkip - Controle vk
    06-08 Engeltje - Controle vk
    11-06 Godinn - 20 weken echo
    11-06 Engeltje - Controle vk
    15-06 Chybou - Controle gynaecoloog
    26-06 Ingearts- Controle vk
    27-06 Miekie0402 - Controle vk
    28-06 Ukkie1985 - Controle Gyn
    29-06 Maia - Controle VK
    05-07 Babii - Controle VK
    02-08 Sammie1 - Controle VK

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    hmmzz had mn afspraak anders neer moeten zetten, wil de volgende anders misschien alle afspraken wissen? Dan kunnen we hem daarna weer goed aanvullen ;)

Tip om t lijstje op te zoeken: Klik op zoek in dit onderwerp (rechtsboven in topic ) lijstje intypen en dan kan je hem er zo uitvissen ;)

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladyblond- wauw foto's van je buik! ik ga ook zo'n foto shoot doen! maar mijn buik is daar nog niet groot genoeg voor vind ik...!
    ja ik heb nu al wat meer rust (zoals je ziet heel de ochtend loop ik dit topic al vol te spammen hihi)

shaar- jeetje miena! hoop ramen gesneuveld dus ;) hihi naja als je er voor verzekerd ben dan is het toch prima ;)
    Ik vind niet gauw een geboorte kaartje leuk! maar nu heb ik er 1 gevonden in eens mn oog viel er op en ik dacht.. JA DEZE VIND IK WEL LEUK!! gewoon recht toe recht aan.. niet te veel poes pas maar op de voorkant een foto van als de kleine net geboren is. kleur van het kaartje grijs met roze. binnen in aan allebei de kanten tekst. links gedichtje en andres enz. Rechts ook nog eens de naam.. die overegins ook op de voorkant van het kaartje komt.
    IK heb het net ff uitgezocht maar eerst nog vragen wat manlief er van vind! hij is alleen zo druk dat ik bang ben dat ie zeg: prima schat, wat jij wilt!

@NIEUWBOUWHUIS. ja dat hebben wij dus ook. de zolder staat nog helemaal vol met dozen. die probeer ik eerst nog leeg te halen en het allerliefste hier ook VOOR de bevalling laminaat er in en muren wit. de muur bij de trap is gelukkig wel wit al... die hebben we laten spuiten! maar die andere muur wil ik behangen hebben! :$ haha das HOOG! maar goed... het moet wel mooi worden;) en dan kan de zolder fungeren als washok/mooie ruime logeerzolder!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oktober 2012 mama's

04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    22-10 kimmiikim- 1e kindje - Meisje

Sammie1
    - 02-08 - Controle VK
    Engeltje - 06-08 -Controle vk
    Shaarr - 07-08 - Pretecho
    Kimmiikim- 07-08 pret echo + vk - 15 aug groei echo - 10 sept groei echo
    Shaarr
    - 09-08 - Controle VK

Deel Deze Pagina