@Wendy: goed dat je HCG toch weer wat gestegen is,maar wat is het vreselijk dat je nog altijd geen zekerheid hebt... Hoe is je man/vriend eronder. Hopelijk heb je veel steun aan hem.. Laat ons iets weten als je meer weet..
@engeltje; Ja klopt maar indd nog geen reactie gehad. Miss komt dat nog. @DS85; Ja echt vreselijk die onzekerheid, maar na vandaag heb ik me er wel een beetje bij neergelegd hoor. Dus dinsdag nog een echo en bloedprikken en is op de echo weer niets te zien dan weet ik gewoon zeker dat het niet goed is. Dan ben ik hoop ik gerustgesteld. Mijn vriend vind het ook heel erg, hij is niet zo'n prater dus zegt er niet heel veel over. Maar hij is er wel heel erg voor me. En dat is het belangrijkste.
Merk aan mijzelf dat ik hier een stuk minder last heb van stemmings wisseling en ook mijn puisten worden minder. Zal mijn gevoel dan waar zijn? Wordt het een meid? Vandaag heb ik de wc niet van super dichtbij bekeken (gelukkig)
@Minnie: Je moet iets doen op je brakke vrijdagavond. Dus zie hier het ene 'ziekverhaal' na het ander... @Chocolate: Dus als je puistjes minder worden en je stemming is redelijk wordt het een meisje? Hmmm... Ben benieuwd wat het hier wordt. Puistjes: *Check* Stemming: *Prima* Fijn dat je minder misselijk bent vandaag.
Hihi heerlijk dat speculeren over of het een jongen of het een meisje wordt....mijn man en ik denken allebei een meisje... Maarja heb wel puistjes en ben in een rotbui haha, maar dat komt denk meer omdat ik niet kan praten
@ chyboe nou had bij Jayden veel puisten en vreselijke moodswings en dat heb ik nu niet. Althans... heb wel paar puisten op mijn schouderbladen. Het voelt gewoon anders. Ok iedere zwangerschap is anders en is nog maar pril. Maar euh het gevoel! @ minnie heb jij nog bloedverlies? @ wemdy hoe voel je je? Wat denk je er zelf van? Denk je wel zwanger te zijn? Ik vind het nog steeds vaag hoor. Waarom blijft alles stijgen?
@Sweet Als je er goed uitziet tijdens de zwangerschap zeggen ze meestal dat het een jongen is. @Chybou Ik verveel me vreselijk. Er komt niks op tv(zoals altijd) en ik zou niet weten wat ik nog op zwangerschapsgebied kan googelen. Iemand tips? Babyplanet en Babydump ken ik uit mn hoofd en van babynamen zoeken word ik onderhand kippig. @Sweet bloedverlies,het valt me nu op dat het elke dag rond het zelfde tijdstip is....rond 12.00 uur. Raar maar waar.
Ik heb er nooit zo opgelet bij mezelf, ik had eerst een meisje toen een jongen en toen weer een meisje. Ik weet het eerlijk gezegd niet meer, maar goed zwangerschappen zijn ook echt niet te vergelijken vind ik.
@ sweet: voel me wel wat beter, kon vandaag ook eindelijk wat in t huisje doen, maar heb mn stem nog steeds niet terug! Hoop dat t nu snel komt, hoest al minder vaak dus dan heeft t wat meer de gelegenheid om te genezen, hoop ik dan... Nou ik zie er niet uit dus dat moet een meisje worden dan @ minnie: uitzending gemist en "jong" kijken! Te verschrikkelijk voor woorden!
@Minnie: Er is inderdaad helemaal geen bal op tv. Uitzending gemist is een goede tip. Of lekker gaan bloggen (als je dat nog niet hebt) Ook leuk (vind ik) alle babykamerinzendingen bekijken (als ik me heel erg verveel daar op reageren) @Engel: Het is zeker leuk om te speculeren wat het wordt. Wij denken dat we een jongetje krijgen. Daar heb ik geen (fysieke) aanwijzingen voor. We hebben dit gevoel al lang, nog voordat ik zwanger was.
Hier kan je ook bloggen hoor Oh meiden ik ben ineens zo verslaaft aan sinaasappels! Hebben jullie ook dingen die je ineens gigantisch lekker vind?
@Chybou, Ik ben ondertussen doodmoe, pff, zou willen gaan slapen maar ben nog aan het wachten tot mn man thuis is. Ik kijk nog wel eens op marktplaats of babypark. Ik ben helemaal en 100 procent bezig met de baby, ik kan me nergens anders meer op concentreren, een boek ofzo. Echt erg. Verslavend @All Zijn jullie ook allemaal zooo moe??
Heb de laatste dagen alleen maar gehangen en gelegen, dis nee ben niet moe nu Ik kan wel een boek lezen hoor, over baby's haha
Klopt, kwam ik vandaag ook achter maar ik heb al een tijdje een pagina en daar wat vriendjes verzameld. Wel leuk. Heb daar over ons hele IVF traject geschreven. Nu wel 'leuk' om dat allemaal terug te lezen. Ik vind zo'n beetje niets meer lekker. Ik eet echt vooral overdag heel weinig. Ik ben afgevallen de afgelopen weken. Gelukkig kan ik mezelf een beetje 'bijvoeren' met de mamavitaminnes. Er zijn een paar uitzonderingen. Ik ben opeens helemaal gek op fruit. Appels, sinaasappels, ananas, druiven... Héérlijk! Ik ben ook opeens gek op vruchtenyoghurtjes. Van die kleine bakjes vind ik heel lekker. Nog een rare uitzondering. Ik ben de laatste week gek op heel donker buin brood. Hoe donkerder hoe beter. Met zaden en pitten. Ik eet het het liefste zo vers mogelijk en dan zonder broodbeleg. Morgen ga ik weer zelf broodjes bakken. Verheug me er al op. Dit alles is niet mijn normale dieet. Normaal gesproken houd ik niet zo van brood, eet ik heel graag chocola en ben ik nogal een zoetekauw. Als ik zin heb in iets zouts eet ik graag een chipje, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in. Engel: Ik las dat je niet kon praten. Ik denk dat ik het even heb gemist. Ben je ziek?
@Minnie: Alles is baby op internet... Haha herkenbaar hoor. Wat Engel ook al zegt. Ik kan best een boek lezen hoor. 'Krijg nou tieten!' van Claudia de Breij ligt naast op dit moment mijn bed. Moe: Ja ik ben ook moe. Heb vandaag tot 12 uur geslapen (ben nog ziek thuis en ik heb de laatste dagen niet zo lekker geslapen door het gehoest en alles stress) ik lig lekker vanaf 18 uur onder een dekbedje op de bank. Mijn meissie komt zo thuis van haar werk en we gaan samen 'Wie is de Mol' kijken.
@ chybou: ik eet ook bijna niks behalve fruit en dan vooral sinaasappels. Brood, ontbijtkoek en yoghurt probeer ik te eten, maar wordt er na een paar happen misselijk van. Mn avondprak blijft wel favoriet, vooral met veel groentjes. Ben gek van pizzas, maar heb nu liever boerenkool ofzo Ben inderdaad al ruim een week ziek, flinke keelontsteking en kan en mag daardoor al 6 dagen niet praten, erg frustrerend. Geeft niet dat t je ontgaan is hoor, dr waren hier wel ergere dingen aan de hand
Ik denk dat het onbewust onze verantwoordelijkheid als moeder is...je wilt goed zorgen voor je baby en daarom eet je bruin brood sinaasappels en appels. Ik eet al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben geen snoep meer, maar wel veel fruit. De sinaasappel en appel zijn wel mijn favoriet. Ongezonde dingen zoals shoarma eet ik niet mee. Als mijn man het eet prima, maar ik sla 9 maanden over.Vis durf ik ook niet te eten, en op brood eet ik kaas of boerenmetworst of gelderse gekookte worst, dus geen vruchtenhagel of hagelslag meer.Verder drink ik water en soms een kopje thee. Koffie ook niet meer. Dit alles omdat ik wil dat ik goed zorg voor mijn baby. Hebben jullie dat gevoel ook?
Vis is toch juist het allerbeste om te eten? Je moet wel kijken wat voor vis natuurlijk.... Snoep en koffie lustte ik zowieso al niet, maar af en toe een stukje chocola of hagelslag moet kunnen hoor