Kleertjes: uhmmmm genoeg hier, meer dan genoeg!! Ook al wat grotere dingen in de kast liggen. Foto: thnxxx zijn echt mijn 2 kanjers!! En de kleinste man lijkt idd op zijn broer Hier echt last van nesteldrang... heb vanochtend speel keukentje van de kids helemaal schoongemaakt, alle spulletjes afgewassen... daarna met mijn moeder mijn slaapkamer gedaan... straks nog ff afmaken en dan nog wat spulletjes uit de box halen en dan is alles zo goed als klaar Moet nu ff zitten... want ben veel te druk!
Hier in de buurt hebben we volgens mij helemaal geen baby dump. Vind het sowieso altijd maar een rare naam, net alsof je je baby daar wilt dumpen
Ik moet er ook helemaal voor naar roelofsarendsveen rijden, maar dat is hier met alle grote babyzaken zo, zit niks in de buurt op de prenatal na, maar das niet echt een grote babyzaak vind ik Zo te horen ben je lekker druk geweest supermummy, nu rustig aan en beentjes de lucht in! Grr ging net vis halen, is de visboer op vakantie! Beetje jammer als je jezelf op een lekker visje verheugd.... Nu maar wat anders verzinnen om te eten zometeen...
@ shaar: wat gaaf dat jullie de 3e namen door de peetoom en tante hebt laten uitzoeken! Hier maar 1 naam en daar hebben we best een tijdje over gedaan! Met 20 weken uiteindelijk de knoop gewoon doorgehakt. Werk zelf op een kdv en de naam die we nu hebben komt daar al 2 x voor, dus wilde hem eigenlijk niet. Maargoed een andere naam kwamen we ook echt niet uit en dit vonden wij beiden gewoon een mooie naam, dus hij is het toch gewoon geworden. Weet zeker dat niemand in onze omgeving deze naam verwacht, dus dat is ook wel weer leuk Voor een meisje hadden we vanaf t begin al een naam, maarja tis een jongetje he haha
ja hallo, jullie gaan wel erg snel vandaag dat wordt nog wat als we allemaal met verlof zijn hihi @miekie: succes bij de echo vanavond! @geboortekaartje: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we zijn er eindelijk uit. Het tekeningetje dat manlief van 2 kaartjes heeft gemaakt geeft het resultaat waar we allebei enorm blij mee zijn. Dus hij gaat hem nu netjes maken en ook de teksten erin zetten enzovoorts en dan kunnen we hem als proef gaan printen ik ben helemaal blij. @supermummy: wat een lieve foto's zeg! @vitamines: ja die slik ik wel, maar op zich eet ik wel voldoende fruit en groentes om genoeg binnen te krijgen, maar er zijn toch vitamines die je niet genoeg binnenkrijgt dus vandaar dat ik toch maar een pil erbij neem. @shaar: heerlijk he, als je de proefdruk krijgt. Ik ken het gevoel. @engeltje: oo dat is een goed antwoord, toch ook fijn om te weten (ook voor mij ) @kraamzorg: die komen hier pas bij 34 of 36 weken zwangerschap langs voor de intake, dus ik verwacht hun telefoontje nog lang niet. @kleertjes: heb het van de week uitgezocht, ik heb 5 setjes 56 en 5 setjes 62 lijkt me voldoende voor de eerste tijd (en wat je er vaak nog bijkrijgt van de visite). @naam: ja hoor, die hebben we ook al en hoewel ik bekend sta om mijn twijfelen (bij Fleur 5x van naam gewisseld) heb ik hier nog geen moment om getwijfeld. Toch prettig @Supermummy: ik zie trouwens dat je redelijk bij mij in de buurt woont (hoofddorp). Grappig, had ik nog niet gezien. @babydump: ga ook altijd naar roelofarendsveen. @engeltje: jij woont toch ook in NH, is Beverwijk dan niet dichterbij voor je? @Shaar: mooi kaartje zeg! Nou ik heb gewerkt vandaag, ging best aardig, alleen heb ik wel sinds gisteravond wat steken erg laag in m'n onderbuik, dus ik vermoed dat hij daar ergens is gaan zitten want ik voel hem daar ook wel bewegen. Heel vervelend, m'n broeken zitten niet lekker daardoor.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar - meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 01-08 Miekie0402 - groeiecho 02-08 Sammie1 - Controle VK 06-08 Miekie0402 - Controle vk 06-08 Engeltje - Controle vk 06-08 Miepkip - Extra Controle vk 07-08 Shaarr - Pretecho 07-08 Super Mummy - Groei echo 07-08 Kimmiikim - pretecho + controle VK 08-08 Godinn - Groei echo 08-08 Miepkip - Bekkentherapeut 09-08 Shaarr - Controle VK 09-08 Super Mummy - Controle VK 09-08 Pleuni - Controle VK 14-08 Ukkie1985 - Controle Gyn 14-08 Maia - groei echo 15-08 Kimmiikim - groeiecho 15-08 Miepkip - Trouwen 17-08 Maia - Controle VK 10-09 Kimmiikim - groeiecho
o ja en ik las iets over elkaar op de hoogte houden bij de bevalling, is het misschien niet een idee om met buddy's te maken? deden we toen bij de oktober2009 mama's ook, iedereen koppelt zich aan iemand en dan wissel je bijv. tel.nrs uit zodat als je bevallen bent die persoon het hier op het forum kan zetten (als je dat wil). Mocht je zelf geen tijd/zin/puf hebben is een idee
Is ook een idee, maia! Maakt mij niet uit, of ik nou een berichtje stuur naar iemand van jullie of dat ik t berichtje hier neerzet.
Ik heb ook onder in mijn buik die steken. Volgens de VK toch gewoon de banden. Gisteren met de controle had ze even gevoeld en toen deed het daar ook zeer. Dat kwm omdat ze mijn baarmoeder dan 'stimuleerde' zei ze. Dus vervelend, maar niet erg.. Buddys is ook leuk! Maar idd, een berichtje hier plaatsen is bijna net zo makkelijk dan een smsjes sturen.. Ik verwacht trouwens morgen mijn nieuwe mobiel, de Samsung Galaxy S3. Dan kan ik nog handiger met de mobiel op internet.. Ik heb nu zoveel barsten in mijn scherm, dat ik amper kan zien wat er staat of wat ik typ
Zo wij zijn weer terug van de groeiecho, en die was GAAF ze lag lekker rustig te slapen en konden haar gelukkig nog goed zien!! Ze is echt groot geworden vergeleken met de 20wkn echo lekkere bolle wangetjes en je zag echt goed dat ze een vetlaagje had nu hihi Zo leuk Ze doet het hartstikke goed precies volgens het gemiddelde lijntje zoals ze het zou moeten doen. Ze weegt nu 1695 gram wat netjes overeen komt met het aantal weken. Ze zei dat ze vanaf nu ongeveer 200gram per week aankomen dus dat zou bij mij betekenen als ik in de 40 wkn beval ze rond de 3500 gram uit zal komen. Weet iemand die al kindjes heeft welk maatje kleding dat is of niet of is dat per kind weer verschillend?? Nog een paar leuke fotojes meegekregen voor in het album. Ben helemaal blij nu hihi
Lekker van genieten!! Leuk hoor om even goed te kijken!! Mijn dochter was 3670 gram en paste maatje 50 goed, 56 was wat ruim. Over t algemeen passen bijna alle pasgeborene in mt 50
@ miekie: heerlijk dat je haar weer even hebt kunnen zien! Ik ben ook zoooo benieuwd naar t koppie van mijn mannetje, maar dan moeten ze volgens mij een keer een echo op mn rug maken want hij draait zich altijd om die kleine deugniet hahaha Volgens mij heeft de maat kleren meer te maken met de lengte van je baby toch? De maat van babykleertjes is toch de lengtemaat, of heb ik dat mis? Mijn zwagertje heeft net gebeld haha hij zei dat hij zwitzalf had gekocht voor op t wangetje en dat hij nu dus ook een zacht babyhuidje heeft. Zo grappig om te zien hoe hij op zn eigen manier met onze beeb bezig is, hier kan ik dus wel om huilen, zo aandoenlijk, snik! Hahaha
@miekie: wat leuk. En kleurtjes. Ga gewoon uit van 50/56, Kleur was 3925 gr. En 50 cm. Ze paste 50 wel maar omdat ze zo lekker bol was zat 56 beter.
@kleertjes: ja het gaat ook eigenlijk met lengtemaat, maar het hangt heel erg van je kindje af. Fleur zit inderdaad, zodra ze de lengte van de maat bereikt al in de volgende maat (dus toen ze ongeveer 68 cm was zat dat langzaam te krap en ging ze met een aantal kledingstukken over naar maatje 74) terwijl andere kindjes dan pas lekker in de maat komen te zitten.
@engeltje23: He meis, Heb navraag gedaan voor die pads. Je kan ze bestellen op www.lovelymaternity.com & zijn per paar 5,95. Speciaal voor vrouwen ook die gevoelige huid hebben. Verder alles ok?
Wat lief dat je het hebt nagevraagd voor me! Ja hier wel ok hoor, maar t jeukt nog steeds, lijkt ook en beetje gezwollen. Zit nu dus maar in huis met de gordijnen al dicht en niks aan haha Met jou ook alles goed?
oke ik heb dus 10 pagina's terug moeten lezen pffff! @hier net 2e les van mijn zwangerschapscursus gehad was best leuk en intensief. ga volgende week met een meisje die ik daar ontmoet heb zwangerschapszwemmen dus ga eindelijk wat aan mijn conditie doen hahaha. @tietencreme van zwitsal heb vandaag bij 1 kruidvat gekeken maar daar hadden ze hem niet dus moet even verder gaan zoeken. @fv/bv bij mij had de verloskundige ook gezegd dat je vanaf het begin beide kon doen, ondertussen heb ik veel getwijfeld wat ik moet gaan doen maar neig toch steeds meer naar fv. @shaar ik heb een lege pagina erbij open staan waar ik alles schrijf en dan knippen plakken hahaaha ik kan het ook allemaal niet onthouden kun je die schreeuwbuien n keer opnemen ik ben benieuwd hoe dat standje viswijf van de markt klinkt hahaha en ik ben zaterdag ook 29 weken en ook ik weet nog als de dag van gisteren toen ik mijn zwangerschapstest in handen had met 5 weken hoe ik me voelde wat ik deed noem maar op zo raar en dat de tijd toch zo snel gaat. geweldige hond!! zal die van mij er ook even onder plakken... @hormonen vraagje, ik heb er al zeg ik zelf weinig last van soms beetje kribbig maar over het algemeen vind ik het reuze meevallen. als ik naar mijn vriendin keek die is bijna 4 keer uit elkaar geweest en was niet te harden thuis die man van haar kon niets goed doen. was zo zielig hahaa @kimmikim gelukkig heeft je hond weinig last van de chocolademelk mss wel geluk dat het geen echte chocolade is . werken ik ben ook echt aan het aftellen hoor ik werk maar 5 uurtjes per dag maar op het moment is dat nog teveel. wordt snachts zo vaak wakker dat ik gewoon bijna niet slaap en als dan die wekker gaat om 6,30 is een regelrechte ramp. maar nog ff doorzetten. mss heb je het al wel verteld maar wat doe je precies voor een werk? @engeltje heb je nog kunnen slapen??? en wat een leuke kleertjes heb je dat bij de vd gekocht? moet zeggen dat ik daar nog niet ben geweest op de kinderafdeling moet ik denk ik ook maar niet doen als ik de leuke kleertjes van jou zo bekijk hahha. @supermummy wat een lieve mooie kids, heb je genoeg om trots op te zijn en te blijven vechten. @bevalling mijn moeder heeft gevraagd of ze bij de bevalling mag zijn en ik wil dat wel dus alleen mijn moeder en man zijn erbij mijn vader mag beneden lekker wachten denk niet dat ie boven mee wil genieten van mijn gekrijs hahaha. verder ga ik de rest ws üas bellen als de kleine er is. ga mijn man ook een verbod geven om op social media te posten we zijn nogal van de facebook dusssss @vitamines ik gebruik de davitamon mama compleet met visolie al vanaf het moment dat ik zwanger ben en slik hem trouw elke dag 1. ik ben ook geen pillen slikker maar deze glijden redelijk vlot naar achter hahaha. oh en ik ben iemand waar de paracetamol opgelost moet zijn in het water anders krijg ik hem niet weg. @kraamzorg hier nog steeds geen telefoontje gehad maar bedenk me net dat ik een ander nummer heb dus dat zal ik morgen even door moeten gaan geven hahaha. mss dat ze al wel gebeld hebben. @maia leuk idee dat van die buddy's, wat mij ook n leuk idee lijkt is om op een gegeven moment als we allemaal zijn bevallen en ook nog tot op het laatst aktief zijnop het forum natuurlijk ergens centraal in het land een keer met zijn alle en de beebs bij elkaar te komen. @miekie wat gaaf dat je een goede echo hebt gehad en dat je meis lekker op schema ligt en het dus goed doet. nou heb vanaf pagina 295 terug moeten lezen en proberen te reageren ws is er al verder op gereagreedr maar als er zoveel geschreven wordt raak je de draad een beetje kwijt hahaah.