Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuke uitstekers :) Ik heb die ook in de kast liggen :D! En heb ook de siliconen mold van baby'tje

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: fijn dat t kamertje lekker opschiet! Hier net de gordijnen opgehangen, nu nog een lamp uitzoeken en dan is t kamertje helemaal af :D

@ miepkip: ondanks dat ik ook niet veel doe krijg ik ook steeds meer harde buiken. Laatst lag ik gewoon lekker een filmpje te kijken en toen had ik er ook ineens 4 in een uur, terwijl ik verder op de dag ook niet erg druk ben geweest eigenlijk.

@ inge: 3 weken weg?! Ik kan de mijne nog geen nachtje missen hoor hahaha

@ supermummy: fijn dat je niet meer zo benauwd bent geweest en wat knap van je meisje zeg!!

@ kim: ff goed in de gaten houden dan hoor en idd ff aangeven bij je vk! Mag ik vragen op welke basis je zit? In ermelo toevallig?

@ maia: die zijn ook leuk idd!! Fijn dat je wat beter hebt geslapen!

Hier ook best lekker geslapen, begin t alleen zo vermoeiend te vinden dat ik snachts zoveel moet plassen. Nou maakt t mij niet uit dat ik ff wakker ben, daar kan ik wel tegen, maar die trap! Pffff begin er steeds meer moeite mee te krijgen. Mag eigenlijk ook niet traplopen van de fysio, maarja das lastig als je geen toilet boven hebt. En zie mezelf nu ook echt niet boven een kannetje hangen ofzo, dat kunnen mijn bekken gewoon niet aan.

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi een plastuit :p (A)

nee ik zit in Oirschot! ja ik ga het ook ff aangeven. misschien maar eens beginnen met halve dagen werken ofzo! :) ik ben ook steeds zo moe als ik dan uit het werk kom. ik zie er dan tegen op om eten klaar te maken...!

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Zo dames ik heb weekend heerlijk!!!!
    Vanavond waarschijnlijk pannenkoeken eten met m'n mannetje en eigenlijk wil ik morgen naar Amsterdam hahaha.
    Ik wil die gay pride n keer zien maar zal wel niet gebeuren vrees ik!
    Verder van het weekend de laatste was wassen zodat m'n mannetje genoeg kleren mee kan nemen voor zijn eerste week!
    Best erg stiekem kijk ik er wel naar uit ben het hele huis aan het schoonmaken in mijn gedachten hahaha ja er is dan niemand behalve ikzelf die het vuil man maken dus dat scheelt n hoop!
    Maar denk dat ik hem de eerste avond al ga missen hahaha gelukki heb ik de hele week al n beetje volgepland staan!
    Dus ga het wel overleven denk ik en anders gaan jullie stapel gek van mij worden Hihi!!

Nou ik ga naar m'n vriendin en haar Zoontje toe ff kijken of hij al flink gegroeid is!!!
    Fijne dag allemaal

5. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden.
    Ik wilde graag een foto van mijn buik plaatsten.
    Maar ik weet niet hoe het moet, kan iemand mij dat uit leggen??

6. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens kijken of het gelukt is!!!

Bijgevoegde bestanden:

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Daar ken ik niemand kim...
    Haha een plastuit, goed idee ;)

Geniet van je weekend inge!

Wow wat een gave buikfoto ladyblond! Echt heel mooi! Shoot laten doen?

8. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @ladyblond supergave foto!!!!

9. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een vriendin van mij doet de foto vak opleiding, dus die mocht lekker los gaan!
    Heb er een aantal mooie foto's aan over gehouden :)

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Mooie foto lady echt super gaaf!!
    Ik werd gisteren ook nog gemaild voor voor n shoot maar bij die persoon weet ik het nog niet zo net!!!

11. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind altijd dat het wel goed moet voelen, bij deze vriendin kon ik ook nog wat andere foto's maken die we prive houden. We hopen in sept nog bij een fotograaf te recht te kunnen samen maar dan gaan we voor de gewone foto's!
    Dus als je het niet zeker weet zal ik als ik jou was er nog even goed over na denken!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Je moet je er idd echt goed bij voelen inge. Ben zelf hobbyfotograaf en vind t wel jammer dat ik mn eigen foto's niet kan maken haha
    Gelukkig heb ik mn broertje er aardig mee aangestoken, dus kan hij ze mooi maken en anders heb ik nog een aangetrouwde neef die t ook kan ;)

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mooi Ladybond! Super gaaf zeg!
    Ik zou dat ook wel willen, maar ga niet zo snel uit de kleren haha! Hou je je piercing erin? Ik heb hem er uit gehaald, zat echt spanning op...

Chybou; jij moet nu dus een Anti D prik halen?
    Ik wacht nog op de uitslag..

14. Maia

Maia Niet meer actief

mooi hoor Lady! Wij hebben ook een bevriende fotograve die ons huwelijk heeft gefotografeerd en ook de buikserie van Fleur en ik wil nu ook weer bij haar buikfoto's laten maken maar dan pas rond week 35 denk ik of nog iets later.

15. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ ladyblond, mooi!

@ Shaarr, klaag lekker. Dat mag hier ;) Ik herken het ook. Ik ben zowiezo wel van het opgeruimde, maar niet van het soppen :p. Bij mij moet alles opgeruimd zijn, stapeltjes papier moeten recht op de tafel liggen etc etc. Mijn vriend wordt er soms helemaal gestoord van. Soms denk ik dat ik wel een soort dwang neurose heb.
    Als ik hem vraag iets te doen en het blijft even liggen pak ik het zelf op. Zo stond ik vorig weekend met een boormachine in de hand gordijnen aan een kast op te hangen (vriend was werken).

Boxpakjes, denk dat ik er 2 of 3 heb ofzo. Ga niet meer halen. Wellicht dat ik nog wat van kraamvisite krijg. Kruipen doen ze voorlopig toch nog niet ;)

Vandaag nieuwe keuken gekocht. Was echt nodig en we lopen er al heel lang over na te denken. Als het goed is wordt ie 2 weken voor de uitgerekende datum geleverd. Dus ons mannetje mag niet te vroeg worden geboren ;). Maar wordt echt super mooi!

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh ik heb helemaal geen fotoshoots oid geregeld... Nu ik jullie daarover hoor wil ik dat ook :D

Nog een vraagje, hebben jullie een wieg op de slaapkamer of gaat de baby meteen in het ledikantje?

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: herkenbaar hoor! Heb ook al een paar keer gekeken of we alles nu wel on huis hebben. Maar weet je, als je straks iets mist, is t zo bijgehaald ;)
    Kruippakjes heb ik er ook maar 2 van en die gebruik ik alleen als pyjamaatje. Ben er niet zo van namelijk...

@ pleuni: oeiii tis te hopen dat hij nog even blijft zitten dan! Wordt de keuken geplaatst, of moeten jullie dat zelf doen?
    Onze beeb gaat gelijk in t ledikantje. Mocht wel de wieg hebben waar ik zelf ook in heb gelegen, maar vind t fijner voor hem als hij straks gewoon aan zn definitieve bedje en kamertje kan wennen.
    Als hij verder ook erg prikkelbaar blijkt te zijn wil ik hem ook overdag zoveel mogelijk in zn bedje laten slapen en anders kan t ook in de box of kinderwagen..

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Shaar, als je die gipsbuik gaat doen, zorg er dan echt voor dat je jezelf dik insmeert met vaseline!!
    Haha mn nichtje heeft t ook gedaan en zich niet goed genoeg ingesmeerd en als ze er nu over praat heeft ze nog zere boobies, ze kreeg t er niet af namelijk...oeps!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lijkt me verstandig hahaha

Soms moet je idd een beetje relativeren haha en idd iedereen wil het graag goed doen en zolang je je hart maar volgt is het goed, echt waar!
    Ik moet zeggen dat ik niet heel erg bang ben om het fout te doen, maar heb natuurlijk ook veel ervaring met baby's. Hierdoor merk ik alleen dat de druk voor mn man wat hoger ligt, maar dat hoeft helemaal niet van mij! Hij is perfect zoals hij is en moet gewoon dingen kunnen doen op zijn eigen manier. Niks is echt fout, zolang je het maar doet uit liefde voor je kind toch?

20. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Keuken wordt geplaatst. Ons huis is in 1928 gebouwd, dus zelf zetten beginnen we niet aan met die scheve muren :p Moeten alleen zelf wel zorgen dat het klaar is, dus zelf keuken eruit slopen. Gaat mijn vriend samen met mijn zwager doen.

Stofzuigen doe ik ook veel. Maar echt alles afpoetsen, gewoon eens per week/per 2 weken.

Vanavond alleen thuis dus denk dat ik ook een filmpje aan ga zetten. Om 8 uur komt de keukenboer even langs om alles te meten en dan is het de bank en ik samen.

Ik heb geen wieg. Wil hem ook meteen in het ledikantje leggen zodat hij daar gelijk aan went. Lijkt mij persoonlijk het handigste. De kamer ligt ook pal naast de onze. Maar die wiegjes zijn wel zoooooo schattig ;). Als ik op het laatste moment besluit dat ik hem toch in onze kamer wil, dan leg ik hem zo lang in de reiswieg van de kinderwagen.

Deel Deze Pagina