@fotograaf ja dit is een oud collega van mij die eerder altijd liep te flirten met me, hij is nu wel getrouwd heeft ook n kindje maar toch nee heb er geen goed gevoel bij ook moet ik zeggen dat ik zijn foto`s niet zo geweldig vind dus doe het niet. mijn nichtje is ook fotografe dus die laat ik het mooi doen kost me 50 euro maar dat vind ik geen geld. @gipsbuik das wel n goede dat wil ik eigenlijk ook wel heb ook extra echo en 2 dvd bewaar echt alles hahaha doen jullie dat zelf? @boxpakjes wat bedoelen jullie daar precies mee? volgens mij heb ik er daar nl wel een stuk of 10 van als ik denk te weten wat jullie bedoelen. @schoonmaak woede heb ik nog niet echt last van denk dat die op komt als manlief richting duitsland is, het voordeel daarvan is nl dat hij er ook geen rotzooi meer van kan maken. @uitzendlijst daar kijk ik ook dagelijks na in gedachten als ik weer wat nieuw heb gekocht ga ik naar boven trek ik de kast open en reorganiseer ik de kast weer voor de 1000000e keer. @tietencreme van zwitsal hoe heet deze heb nl 3 kruidvaten gehad maar ik kan hem niet vinden. @hier ik ben vandaag met mijn vriendin naar de stad geweest naar h&m en ik absoluut niets gekocht!!!!!!!!! had nog veel meer gezien maar denk ja dat moet ik even overleggen een super mooi jasje van stoer alleen die was 40 euro dus vertelde het net allemaal aan manlief ohhh en ik heb dat gezien en dat zoooooo leuk zegt ie doodleuk oh dan gaan we morgenmiddag toch even kijken hahahaha.
Die zachte G heb ik ook, maar dat vind ik niet erg. Heb ook wel wat vleugjes dialect ertussen (van die echte Brabantse woorden etc). Voor mijn werk word ik wel geacht netjes te praten, dus dat gaat ook zonder problemen. Mijn moeder praat soms wel echt Brabants. Had mijn vriend in het begin wel moeite mee om die te verstaan hihi (hij komt zelf uit Limburg). @ Inge, oeh goed dat je niks hebt gekocht en wat een leuke man heb jij! Wou dat die van mij dat eens zou zeggen
@dialect ik woon in groesbeek vlakbij nijmegen die mensen versta je ook voor geen meter als ze groesbeeks tegen elkaar praten. ik woon er nu 2 jaar en kan ze enigszins verstaan maar als ze te snel praten snap ik er geen drol van. schoonfamilie komt allemaal uit de buurt van venlo daar versta ik ook niet veel van hahaha vind het altijd n hobby om te kunnen snappen wat ze bedoelen. @gipsbuik dnek dat ik dat ook wel ga doen even kijken of iemand me wil gaan helpen hahaha. lijkt me heel leuk.. moet mezelf toch 3 weken lang gaan vermaken. @boxpakjes ja die dacht ik al dat jullie die bedoelde ja daar heb ik er best veel van hahaha. ik zal trouwens even kijken of ik kan vinden wat ik gekocht heb vandaag. zoek zoek zoek....... nee helaas hij staat niet online.. ik zal zo even in mijn album de foto plaatsen.
Keukenboeren heb je ook in het westland hoor. Net als brillenboeren en gordijnenboeren....allemaal boeren hier Gipsbuik ga ik zelf niet doen, vind t gaaf, maar heb geen plek om t op te hangen! @ inge: je hebt bij de H&M toch zeker niet dat ene stoere spijkerbroekje met bretels eraan gezien? En zeker niet gekocht hoop ik? @ shaar: graag gedaan hoor Mijn man is er echt helemaal klaar voor! Van de week vaarde er een stel met een babytje op een boot voorbij, helemaal in de volle zon, zegt ie: jeetje dat doe je toch niet! Doe een stukje kap omhoog van de boot en last um in de schaduw liggen of vaar gewoon niet! Echte papa al toch
@engeltje die heb ik zeker wel gezien maar die heb ik niet gekocht. dit is minstens zo leuk al zeg ik zelf. de foto staat inmiddels in het fotoalbum. @gipsbuik op dit moment ook nog geen plaats voor maar volgend jaar gaan we toch verhuizen dus dan gaat er zeker plaats voor zijn of we gaan die maken.
Meiden kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar een jasje voor die kleine. Maar alle jasjes die ik zie zijn of voor een jongen of voor een meisje. Weten jullie leuke neutrale te vinden??
pfff neutrale jasjes nee eigenlijk nog nergens gezien sorry! ga morgen weer naar de stad als ik wat zie dan zal ik het je doorgeven. @engeltje welke tietencreme was dat van zwitsal
Hahahaha ja dat heb ik ook ooit gezegd Limburgs versta ik inmiddels prima (zo lang het geen heel zuid Limburgs zoals Kerkrade is).
@ ladyblond: bij de prenatal en bij de zeeman heb je witte zachte soort van berenvacht jasjes, die zijn heel neutraal. @ inge: volgens mij heet hij gewoon borstencreme van zwitsal. Is een kleine gele tube. Bij de etos heb je um in ieder geval en ook bij de prenatal. Beide winkels hebben volgens mij ook van hun eigen merk borstencreme. Ik kan echt geen touw vastknopen aan limburgs. Maargoed heb dan ook familie in maastricht en die zijn wel heel erg Weet nu dan wel wat een drekzak is, maar daar kom je niet ver mee haha Ging net ff een rondje lopen en toen kreeg ik me toch een bui over mn hoofd heen! En tsjaa kan niet echt harder lopen, dus was echt zeiknat, heel fijn!
nou heel vervelend dat we morgen weer naar de stad gaan dus ook naar de prenatal moeten want ik moet en zal die creme hebbe. heb nu 3 kruidvaten gehad en ik was niet van plan om op te geven!! @plensbui??? het is hier nog steeds HEERLIJK weer bijna geen wolkje in de lucht eigenlijk!!
oh btw ik heb net weer mijn nieuwe aankopen weggelegd boven, duurde een half uur moest natuurlijk weer even alle kastjes opentrekken hahahaha,
Wow, jullie kletsen echt te veel! Hier gaatie weer beter, bloeddruk is weer rustig, zit wel weer bij mijn moeder om rust te hebben, hoewel het hier niet zo rustig is, want mijn broertje, zus en neefje zijn hier ook, maar gezellig is het iig wel en ik hoef niet zoveel met Sara te sjouwen, ze loopt trouwens ook nu, zo leuk!! Maar ik reageer nu dus niet, want kan het echt niet bij houden hoor, zit hier gewoon niet op de comp, toevallig nu ff mail checken. Hopelk gaat het goed met jullie! Groetjes!!
hey laupio, hier wordt inderdaad weer heel veel afgekletst. gelukkig gaat het met je bloeddruk goed hou hem rustig en pak je rust.
En wat betekend 'aanrijden' dan uiteindelijk?? Ik zal maar niet in ons fries beginnen, dan wordt het vast en zeker helemaal onbegrijpelijk.. Mijn vriend heeft vaak van die uitspraken: Neffers mij zouden we eilijks even naar de winkel moeten, Maar dat kan asen ook nog wel efkes. (volgens mij zouden we eigenlijk even naar de winkel moeten, maar dat kan straks ook nog wel even) en dat is dan bloedserieus nederlands Ok, ben lang niet de enige met bloedgroep negatief dus... Ik heb volgens mij helemaal nog niet zoveel kleding, als ik jullie zo hoor... Kan me aardig inhouden. Scheeld ook dat we niet weten wat het wordt
nou volgens mij is aanrijden gewoon iemand die weg rijdt van punt a richting punt b dus aanrijden is wegrijden ofzo ja wij gebruiken dat woord ook dus eigenlijk weet ik niet eens de nederlandse vertaling hahaha. Mijn ex had ook familie in friesland wonen geweldig taaltje vind ik dat..
@ godinn Dat heb ik nou ook, keus uit neutrale kleetjes is stukke minder! Maar als ik wat vind neem ik het wel meteen mee! Nu nog op zoek naar een jasje
Dat berenjasje bij de Zeeman is erg leuk ja. Heeft van die oortjes op het mutsje geloof ik, erg schattig. Aanrijden is idd wegrijden . @ Godinn, mijn zwager komt uit Friesland. Op verjaardagen als ik zijn ouders spreek is het wel grappig. Ik kan er niet veel van maken (als ze met elkaar in het Fries spreken), maar klinkt wel heel leuk. @ Laupio, gelukkig gaat het wat beter! En idd, pak goed je rust. Wat leuk dat ze loopt! Mijn nichtje begint nu met steun te lopen, dus aan de tafel etc. Zo leuk om te zien. Kan me voorstellen dat je dan heel trots bent! @ Inge, fijn zeg dat je geboortekaartje hebt. Ik heb gisteren echt iets van 4 uur internet afgestruind... poe poe, heb een hele mooie gezien, maar die is dan wel weer wat prijzig. Maar ja
ja kaartjes zijn echt verschrikkelijk de meeste zijn van belarto geloof ik dit is de link naar die van ons.. Crimineel leuke baby :: Belarto mijn vriendin had deze.. Boarding pas :: Belarto