Goedemorgen dames! Even een snel kort berichtje, moet zo de auto in naar een afspraak in Utrecht. Bammetjes eten in de auto haha. Heb vanmiddag om 17.15 uur controle. Ben benieuwd hoe mijn deugniet dan ligt, gok nog steeds met hoofd omhoog @ Super M, fijn dat je weer goedgekeurd bent @ dames met familie in het ziekenhuis, veel sterkte! En fijn dat er alweer een aantal naar huis mogen (geloof ik).
@Chybou Over die bloom stoel. Als je blauw mooier vind zou ik toch ec ht voor blauw gaan. Meisje of niet.. Het is net wat je zegt wel een bepalend kleurtje.. Voor wat betreft die Koeka dekens. Ik vind ze ook eigenlijk allemaal wel mooi haha. Heb vandaag de beige kleur bij mijn muur gehouden, is toch niet mooi. Onze muur is net te grijs/bruinig. Maar als je de muur dezelfde tint hebt, zou ik dat ook zeker doen! Mijn vried wil de dubbele, want dan heb je in de zomer ook 1. Ik de teddy, want die ziet er zooo schattig uit! Ik ga ook even bij Jolein kijken dan voor een dekentje. Welke heb je? @Miepkip ik ben ook erg benieuwd naar de naam hoor hihi Fijn dat je controles weer goed waren! @Supermummy fijn dat de controle goed was. Enne nog een echo? he bah wat naar nou
hi, @kramp: ja hoor, ik ook regelmatig 's nachts. is gelukkig bij mij altijd snel weer weg, maar heel vervelend @engeltje: welk merk marsepein heeft de makro eigenlijk? ik gebruik altijd zeelandia, die vind ik het meest prettig maar die zullen ze zeker niet hebben. En tussen de vingers een brandwond lijkt mij ook erg naar. @SM: fijn dat de controle goed was.
@Miepkip: Ik ben gek op kinderen en buikjes die volgens de richtlijnen groeien! Fijn dat alles goed was bij de VK @Super Mummy: Denk ook dat het prima kan. Het is volgens mij een heel pittig meisje en dan past zo'n stoer blauw kleurtje vast heel goed. De eerste tijd wil ik toch een snugverkleiner gebruiken. Die is wit, dus dat is vast ook wel weer lief. Maar we twijfelen hier nog even verder. Wat vervelend dat je nog een echo krijgt! @Engeltje: Succes bij de fysio. @Baileyy: Ik heb een hele gewone katoenen witte. Niets bijzonders, past bij alle soorten en keuren beddengoed. Eén die uiteindelijk ook in de dekbedovertrekjes voor het ledikantje past. Ik heb overwogen om een dubbele deken te bestellen. Maar omdat je vaak toch een slaapzakje gebruikt als het koud en zo'n kamertje nooit echt koud is leek me dat niet nodig. Zó, ga me maar eens aankleden. Moet om 14.00 bij de gynaecoloog zijn. (Schande, loop ik om 13.00 nog steeds door het huis in mijn pyjama! Heerlijk vakantie!)
@ maia: funny cakes is t merk wat de makro heeft... @ Super: wat vervelend nou dat je met 35 weken weer een echo krijgt! Fijn dat alles goed was meis! En dat je moe bent is misschien ook wel logisch eigenlijk he....hoogzwanger en al 2 kids i huis lopen waar je zelf voor moet zorgen.... Gelukkig is t in ieder geval niks ernstigs! @ inge: wat knap van jou zeg! Hahaha hebben ze bij de HenM ook fijne zsonderbroeken dan? Hoer nooit gezien eigenlijk! @ pleuni: succes vanmiddag! @ chybou: hahaha hier komt dat ook regelmatig voor nu hoor, zeker als ik weet dat ik t huis niet uit hoef..... Succes bij de gyn Hier net fysio gehad en ze was erg tevreden eigenlijk! T zit wel vooral aan de linkerkant nog goed vast, maar t gaat de goede kant op. Ik moet vooral doorgaan met hoe ik nu bezig ben, zo min mogelijk doen dus, maar dan verwacht ze dat ik er na de bevalling minimaal last van ga hebben. Verder nog wat tips gekregen over t aan en uitkleden en t omdraaien in bed en manlief mag me ook een drukpunten massage gaan geven nu en oeiii dat is echt zo gevoelig, maarja t helpt wel! Over 2 weekjes moet ik weer terugkomen. De visboer was ook terug van de vakantie dus heb op de terugweg een heerlijk visje gehaald....eindelijk weer na 3 weken!
@sm fijn dat alles goed was bij de VK, extra echo nooit vervelend hihi @ingearts wat goed dat je je hebt ingehouden en de 3 setjes hebt teruggelegd wou dat ik het kon hihi, ik koop geloof ik alles wat los en vast zit. @kramp ik heb nog niet echt kramp dat het doorzet, ik voel het vaak wel aankomen en dan strek ik even mijn kuiten en dan gaat het wel, maar het is we heel vervelend die kuitkrampen als ik ze heb. @chybou succes bij de Gyn!!! @engeltje wat goed dat je fysio tevreden is!!!! Hier lekker aan het genieten van de laatste vakantiedaagjes, morgen zitten de 4 weken vakantie er alweer op ze zijn omgevlogen, maar ach ik mag niet klagen hoef nog maar 4 weekjes te werken en ik werk er maar 3 per week dus in totaal nog 12 dagen werken en dan is mijn verlof alweer aangebroken. Dus ik begin gelijk met aftellen maandag hihi Hier nog een foto van mijn megabuik, ik ben opzich niet zo van de buikfoto's maar mijn vriend neemt ze altijd wel anders krijg ik er spijt van denkt hij.
@engeltje: funnycakes ken ik niet, wel funcakes, maar die vind ik zo korrelig. @miekie: mooie buik hoor!
Mooie foto weer!!! Hier vandaag ook zsonderbroeken gekocht van de h&m ga k ze proberen!! Moeders mag zaterdag naar huis. Ben t wel weer zat eigenlijk! ik mis mn liefje en hondje altijd zo snel!! maargoed nog ffkes.... Fijne avond dames!!
@engetje ja die heb je gewoon hoor hier hangen ze bij de positiekleding en of ze lekker zitten kan ik je morgen vertellen heb nu zo n gewone opoe onderbroek aan van de zeeman! @miekie mooi buikje hoor mag je met trots showen, het jurkje heb ik trouwens ook hahaha en in het Zwart. @kimmikim wat fijn dat je moeder naar huis mag zeg!
Mooi buikje miekie... hier hetzelfde jurkje Hier is de kleine weer gedraaid vanmiddag... dat ging flink tekeer van binnen... klein eigenwijsje! enn idd zo vervelend dat ik weer een echo krijg Engeltje fijn dat goed was bij fysio... ennne lekker genoten van je visje? Kimmikim fijn dat je moeder al snel naar huis mag!!
Oh heb echt zitten smullen van me visje hahaha @ kim: fijn dat je moeder weer naar huis mag zaterdag meis! Kan me voorstellen dat je je mannetje en je hondje mist! @ maia: funcakes zou t ook nog wel kunnen zijn hahaha. Je moet t idd echt heel goed kneden en dan wordt t wat minder korrelig, maar voor mij is t goed genoeg hoor, doe t echt alleen omdat ik t leuk vind en verkoop geen taarten ofzo Heb vanmiddag een hoop babys gemaakt alleen bij sommige zitten er een beetje stofjes op, terwijl ik ze wel gelijk heb afgedekt, heel gek! Weet jij hoe dat kan en of je het er af kan krijgen op de een of andere manier? Heb t zelf nog nooit gehad! Jeeeejjj mn pakje van de HenM is binnen, het broekje, maar ook de shawltjes zijn echt te stoer gewoon, ben er helemaal blij mee! Vanmiddag ff bij mn ouders geweest en mn opa en oma waren er ook, dus dat was wel gezellig! Verder vandaag een hoop babys gemaakt en nog wat andere marsepein figuurtjes en nu maar languit op de bank een filmpje kijken, want ben best moe en heb weer lekkere varkenspootjes gekregen.....
@ Engeltje, ik verwacht wel foto's van die baby'tjes Ik ben ook weer goedgekeurd. Vandaag ook geboorteplan besproken. Allemaal helder. De VK vertelde dat de baby al met zijn hoofdje naar beneden ligt en een klein beetje is ingedaald. Rugje naar mijn linker kant. Dus was al de perfecte houding . Als hij zo blijft liggen zou dat perfect zijn (wel wat indalen uiteraard). Gisteren en vandaag paar proefkaartjes binnengekregen. Zit nog tussen drie te twijfelen. Een van de drie is met een foto, maar ben hard aan het twijfelen of ik wel met foto wil. Moeilijk, moeilijk...
@ engeltje ik wil ook foto's zien van de baby'tjes en natuurlijk de kleertjes!! Ik ga ook bijna op de bank liggen is er nog wat leuks op tv? @pleuni fijn dat alles weer goed was bij de vk en dat hij lekker goed lag. Die van mij ligt ook al vanaf de 20 weken met kopje beneden ben benieuwd of die dat straks ook nog doet hij ia volgens mij best wigenwijs dus Zal me niets verbazen als hij straks is gedraaid tijdens de groeiecho. Nou dames ik ga n paar lekkere beschuitjes met aardbeien maken de taartjes waren op hahaha
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 14-08 Ukkie1985 - Controle Gyn 14-08 Maia - Groeiecho 15-08 Kimmiikim - Groeiecho 15-08 Miepkip - Trouwen 16-08 Engeltje23 - Controle + echo Gyn 17-08 Maia - Controle VK 20-08 Pleuni - Controle VK 23-08 Ingearts - Controle VK en groeiecho 23-08 Super Mummy - Controle VK 27-08 Engeltje23 - Controle VK, intake kraamzorg 30-08 Miekie0402 - Controle VK 03-09 Super Mummy - Liggingsecho 03-09 Pleuni - Liggingsecho 10-09 Engeltje23 - Bevallingsgesprek VK 10-09 Kimmiikim - Groeiecho
@ pleuni: fijn dat je uk al goed ligt en dat hij al een btje is ingedaald. T komt echt zo dichtbij allemaal he! Wij gaan in ieder geval wel voor een kaartje met foto, wil je ze al aan ons laten zien? @ inge: ik ben Die hard aan het opnemen nu en ben House aan het kijken... En zal van de week echt ff foto's van mn beebjes plaatsen, maar moet ik met de laptop doen en zit meer op de ipad T broekje had ik pas nog geplaatst en van de shawltjes is dit de link Product Detail | H&M NL Mocht ie straks bijv veel kwijlen of spugen vind ik t leuker om deze om te doen ipv een gewone slab
goedenavond. Ben echt moe, geen idee waarvan maar vooruit. Volgens Jan heeft het met Fleur te maken we zijn nu nml. bezig met potjestrainig dus we waren erg actief vandaag... en ze had in een leuke bui toen ik stond te koken stiekem de wc rol gepakt en de tafel ingepakt *zucht*. Leuk joh, peuters @engeltje: stofjes blijf je houden, welke kleur heb je gebruikt? Peach? op sommige kleuren zie je het meer dan op andere nml. Het zal funcakes zijn, ja het is prima om mee te werken, maar toch kies ik liever zeelandia ben benieuwd naar de baby's en de kleertjes @pleuni: fijn dat je weer goedgekeurd bent!
Ik heb witte marsepein gekleurd en er een huidskleurtje van gemaakt, dan zal dat t wel zijn ja. T gekke is dat ik t met wit nog helemaal niet heb gehad.. Waar koop je zeelandia dan? En hoe duur is die?
qengeltje ja dat klopt broekje had je al laten zien en sjaaltjes zijn echt uber cute!!!!!!!!! @hahahah de tafel inpakken met wcpapier geweldig. maar ging het verder wel goed met de potjes training? wel balen dat je zo moe bent hoop dat je snel wat wakker wordt hahaha
@Engeltje: Goed nieuws dat de fysio verwacht dat je er na de zwangerschap minimaal last van gaat hebben. Nu hopen dat het echt zo is. @Miekie: Ik vind het een mooi (mega) buikje. En lief dat je vriend de foto's voor je maakt. Ik ben weer door de baby-APK. We hadden vandaag de arts die altijd een 'flits echotje' maakt. Altijd leuk om haar heel even te zien. Kindje ligt nog steeds in stuit. Kans dat ze nog gaat draaien is klein volgens de gynaecoloog. Dus nog even 7 weekjes volhouden met het maagzuur en de benauwdheid. Mijn bloeddruk was alleen aan de hoge kant. 120/90, terwijl ik aan het begin van de zwangerschap op 120/60 begonnen ben. Nog geen paniek, alleen wel in de gaten houden of ik geen hoofdpijn krijg en duizelig wordt. Over twee weekjes terug.
@engeltje: bij verschillende webshops (deleukstetaarten, taartendecoratie enz), hij is wel iets duurder dan funcakes 1:4 maar als je funcakes 1:3 koopt maakt het weinig uit, alleen je kunt het slechts in 6 kg verpakkingen kopen. @chybou: fijn dat je weer goedgekeurd bent voor zoverre, rustig aan doen en hopelijk loopt je bloeddruk niet nog meer op.