@ chybou: oei das ff in de gaten houden idd! Naja gewoon vanuit gaan dat t goed blijft gaan! @ inge: ja leuk zijn ze he! @maia: ja 6 kg is echt veel te feel voor mij, maak misschien 5 taarten per jaar haha. Naja dan hou ik t gewoon bij deze marsepein Zo ik weet niet wat er nu in mn buik gebeurd, maar of hij doet toch ineens een draaipoging, wat ik niet hoop, of hij rekt zn eigen nu echt heel erg uit op een manier die haast onmogelijk is haha. Hij wil de weken dat ik um bijna niet voelde nu goed maken denk ik!
Fijn Chybou toch weer een echootje.. Wij morgen naar de ziekenhuisvoorlichting en daarna auto kijken.. Moet ook nog gebeuren. Vind ik zoo niks aan. Vind alleen de te dure auto's leuk haha. Maar nu letten op kofferbak en ruimte, ipv leuke autootjes.. Kinderwagen moet erin passen he
Wat fijn dat iedereen weer goedgekeurd is! Onze baby lag ook met het hoofdje naar beneden en rug naar links. Het was minder voor op schema dan anders, was nu ca 31 weken.. Wat een mooi buikje heb je miekie! Mooi hoor!
@chybou fijn dat je weer door de APK heen bent! Wel balen van je bloeddruk even in de gaten houden!! @wngeltje dus de kleine is lekker actief leuk joh geniet er lekker van al geloof ik best dat het nu irritant kan worden!? Ben benieuwd of ik het ooit irritant ga vinden tot nu toe vind ik het nog steeds geweldig als ik de kleine man voel. @kaarten gisteren heb ik onze kaarten besteld 10 sept kan ik de proefdruk ophalen en de enveloppen en kan ik gaan schrijven verheug me nu al Oh en als verassing kwam m'n mannetje al om 22 uur thuis vanavond hij zou vanacht om 3 uur pas thuis komen dus dat was een hele verassing en alle rust was ineens voorbij hahaha hij was volgens mij een week aan het inhalen qua praten pfff hahaha Maar kan straks weer lekker tegen hem aan liggen heerlijk hoopdat ik ook weer zo lekker slaap dan!
@ inge: heerlijk dat je man weer thuis is en ook lekker op tijd Ik vind t niet vervelend hoor al die bewegingen, al maakte ie t vanmiddag wel heel erg bond! Sprong bijna 3 meter de lucht in omdat t leek alsof hij met zn hand van onderen flink aan t prikken was. Leken wel messteken en daarna zat ie daar een beetje te fladderen. Mn man lachte me gewoon uit omdat ik zo opsprong hahaha, ik zei al nog even en je kan hem een hand geven van onderen zo is ie bezig
Hahaha geweldig engeltje hoop toch stiekem dat ik het ook een keer mag meemaken hahaha. Nou meiden ik ga naar bed en kruip lekker tegen mijn mannetje aan. Slaap lekker allen
@ Maia, wat fijn voor je man dat de wond niet meer z'n pijn doet! @ Ijzercontrole, deze heb ik de vorige keer al met de controle gehad vanwege mijn te lage bloeddruk en het zo duizelig zijn en sterretjes zien. @ Inge, Wat fijn dat je weer naast je mannetje kan liggen. Hoe was het winkelen in duitsland? Ik ga altijd naar Elten of Emmerich. Slaapse! @ Engeltje, wat fijn dat je, je vandaag alweer wat beter voelde. Heb pas 7 september de echo . Ja baal er zelf ook heel erg van, want het is ongelofelijk vervelend. Ben de hele dag door wel redelijk duizelig. @ Supermummy, we hebben de zelfde ijzerwaarde . Vond jij het ook al z'n verschrikkelijk prikje, haha En wat vervelend dat je alweer een echo krijgt @ Heb trouwens gisteren aan de vk nagevraagd hoe het zat met bloedprikken. En ik heb O positief dus hoef gelukkig geen spuit. @ Bailley, stuur maar een pbtje @ Chybou, hmm... heerlijk een pyama dagje! Als ik mijn dag even niet heb kan ik zo de hele dag in de zw. trainingsbroek rondlopen het zit ook zo lekker! @ Engeltje, wat fijn dat het bij de fysio de goeie kant opgaat! Nog even volhouden dus. Heerlijk vis ! @ Mieke, mooie buik! En leuk jurkje @ Kim, wat fijn dat je moeder zaterdag weer naar huis mag! @ Pleuni, wat fijn dat alles goed was! Hier ook de geboortekaartjes binnen gekregen, maar nou net de gene die ik zo leuk vind is echt veelste klein om de tekst op kwijt te kunnen @ Chybou, wat fijn dat alles goed was! Nu maar hopen dat je bloeddruk niet hoger word en je er andere klachten bij krijgt. Zou willen dat ik er een had die een flitsecho zou maken haha verlang er erg naar om de kleine man weer een keer te zien Hier vandaag vrij weinig gedaan. De kleine man is vrij rustig voor zijn doen. Wel voldoende gevoeld, maar niet zoals hij normaal gesproken aanwezig is. Heb witte schoenen gehaald voor onder de jurk. Vandaag heerlijk gebakken gamba's gegeten Vers van de visboer. Zo nu en dan mag ik mezelf wel verwennen . Slaap trouwens de afgelopen nachten erg slecht. Zoveel last van mijn rug en bekken. Nu is het zo dat ik er overdag ook al meer last van begin te krijgen en het doet gewoon vreselijk veel pijn! Hoef pas volgende week weer naar de bekkentherapeut dus hoop dat het snel voorbij gaat.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 14-08 Ukkie1985 - Controle Gyn 14-08 Maia - Groeiecho 15-08 Kimmiikim - Groeiecho 15-08 Miepkip - Trouwen 16-08 Miepkip - Bekkentherapeut 16-08 Engeltje23 - Controle + echo Gyn 17-08 Maia - Controle VK 20-08 Pleuni - Controle VK 23-08 Ingearts - Controle VK en groeiecho 23-08 Super Mummy - Controle VK 27-08 Engeltje23 - Controle VK, intake kraamzorg 29-08 Miepkip - Controle Vk 30-08 Miekie0402 - Controle VK 03-09 Super Mummy - Liggingsecho 03-09 Pleuni - Liggingsecho 07-09 Miepkip - Liggingsecho 10-09 Engeltje23 - Bevallingsgesprek VK 10-09 Kimmiikim - Groeiecho
@miekip nou was niet echt winkelen hoor! Moest naar de de dm shampoo en dergelijke inslaan oud collega heeft ook n winkel in kleve dus daar wou ik even op de koffie bleek dat hij met vakantie was, dus was eigenlijk snel weer thuis. Verder ligt er alweer een flink te snurken naast me hahaha niet normaal. Goedemorgen trouwens
goedemorgen. zo weer werken, geen zin want heb slecht geslapen en het is warm en dus op m'n werk dubbel zo warm maar helaas. @bewegen: ik had gisteravond ook even ene moment dat ik denk 'weet niet wat je aan het doen bent maar ik vind dit niet prettig'. Dus of hij was aan het draaien of zich lekker aan het uitrekken maar au. reageer verder vanavond wel.
Goedemorgen Maia werkse!! Hopelijk houd je het beetje vol in de warmte! Hier ook een zeer uitrekkend en draaiende baby... niet zo fijn! Chybou fijn dat alles goed was en idd hopen dat je bloeddruk niet hoger word!! Voor jullie meisje maakt het weinig uit hoe ze ligt omdat je toch al ks krijgt Hier redelijk geslapen, kleine mannetje trappelde me wakker om 7 uur ipv 5 uur, scheeld weer 2 uur. Nu wel wat meer energie als gister Dus meteen maar gebruik van maken... Kindjes zitten een mega mindy filmpje te kijken en ik kan ff door huis heen... heb al wasje opgehangen, straks even strijken en nu even stofzuigen/dweilen/afstoffen... lekker alles open en straks weer een super fris/schoon huisje!! Heerlijk!!
@ Maia, hahaha wc papier om de tafel in te pakken. Ik hou wel van kinder humor . Veel succes met werken vandaag! @ Chybou, fijn dat je door de baby-APK heen bent . Wel leuk dat je flits echo's krijgt! Mijn laatste echo was mijn pretecho op 4 juli . Wel rustig aan doen met je bloeddruk. @ Engeltje, hij is lekker actief dus! Die van mij lijkt ook met een marathon bezig te zijn. Voel hem de laatste week zo veel . @ Baileyy, succes met het uitzoeken van een auto! @ Inge, wat leuk dat je man je verraste! @ Miepkip, getsie gamba's! Maar als jij er van kan genieten . @ Super Mummy, doe wel rustig aan vandaag! Qua slapen, gaat bij mij heel wisselend. Ik werd vannacht wakker met rugpijn en heb een uur wakker gelegen. Heb dat wel vaak, dat als ik wakker wordt 's nachts ik niet meer in slaap kom. Gisteravond flinke ruzie met mijn vriend. Net voordat we gingen slapen. Dus wordt vanavond even een goed gesprek houden. Pff.
Goedemorgen! Haha Engeltje, nu al een draakje! Lekker naast je man geslapen Inge, wat kan dat dan fijn zijn Fotootje van mijn buik van zonet. In de OS sfeer Heerlijk ja Super Mummy! Niks beters dan een lekker fris huis!
Oei wat is er weer lekker veel gekletst. Een ingepakte tafel , hoe verzinnen die kleintjes het . @ vk keuring , fijn dat het bij de meeste gewoon allemaal goed gaat . Bloeddruk , hopen dat hij niet hoger word en je er last van gaat krijgen. Hier gisteren van de vk te horengekregen dat ik het rustiger aan moet doen , de harde buiken kwamen al et vaak. @ inge fijn dat je man lekker op tijd thuis was. @ slapen , op het moment gaat het hier weer even goed. Maar zoals iemand anders ook zei , het wisselt een beetje per nacht.
@godinn wat een mooie buik heb je zeg!! leuke kleur broek ook. verder verveel ik me nu mijn man thuis is komt er weer niets meer uit had gehoopt samen iets leuks te doen maar hij had daar andere plannen over dus loop nu beetje sjaggie te zijn. en hij kan er niets aan doen hij moet gewoon voor zijn werk nog het een en ander doen. maar vanavond gaan we lekker uit eten ik twijfel.. of lekker pannenkoeken of lekkere grote duitse snitsels????
Mjah dan kan het zijn dat je cyclus nog niet regelmatig was. Je uitgerekende datum heeft met de tijd van bevruchting te maken, wat weer te maken heeft met wanneer de ovulatie was. Dus misschien dat het daar van afhangt? Een baby groeit in het begin ook bij iedereen bijna even hard, waardoor ze aan de grootte kunnen zien hoe oud hij/zij is. Ik zelf was denk ik een half jaar gestopt met de pil en had best een regelmatige cyclus van 27-28 dagen. Laatste keer ongesteld begon op 7 januari en ben 11 oktober uitgerekend.
Zo me huissie weer lekker schoon, wasje bijna droog, straks nog ff nieuwe erin doen... Boodschapjes gedaan en net een lekkere fruitsalade gemaakt. Kindjes hebben net broodje gegeten... zometeen ff rustuurtje hier in huis... Kreeg net ineens steken onderin zeg... auwww!! Denk verkeerd bewogen en miss wel iets teveel gedaan... dus nu maar rustig aan doen voor de rest van de dag. Shaarr tja hoe het voelt... hier draait hij nog geregeld een rondje, lijkt wel. Moeilijk om uit te leggen hoe het precies voelt, maar ik voel hem schuiven/duwen/afzetten, soms best pijnlijk! En dan ineens een harde bult ergens anders in me buik. Theertje rustig aan dan maar he?! Ik moet ook wat rustiger aan doen en de dingen wat meer verdelen... lastig met 2 kleintjes rondlopen... Maar komt goed!! Slapen: gaat hier de ene keer ook beter dan de andere, soms kom ik moeilijk in slaap en word ik heel vaak wakker en andere keer val ik vroeg in slaap en ben midden in de nacht klaar wakker... hahaha!!
vaag nee ik snap het ook niet. ik weet wel dat ik ook 2 dagen terug gezet was omdat de bevruchting ws dus later is geweest. maar ik voelde geen eisprong en heb ook geen innestelingsbloeding gehad of wat dan ook. heb gewoon na 2,5 jaar geluk gehad en precies op het juiste moment sex gehad terwijlik het niet meer verwachte.