Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Sweet; Ja het gaat wel goed met me. Lief dat je het vraagt. Mijn gevoel zegt ook dat het niet goed gegaan is. Voel me namelijk helemaal niet zwanger. Eigelijk sinds dit nieuws ons is verteld. Voordat ik wist dat het niet goed was, had ik hele sterke ruik dus alles stonk in mijn ogen. En smorgens echt misselijk maar niet overgeven. Maar verder heb ik nooit ergens last van gehad eigelijk. Dus denk ook echt dat het einde verhaal is. Heb de laatste dagen alleen maar gegoogled en je leest veel verschillende dingen. Maar denk nu zelf ook wel dat ik een miskraam heb gehad maar dat het er nooit uitgekomen is dus dat me lichaam doorgaat met zwanger zijn terwijl er niks is. Maar blijf het dan wel gek vinden dat mijn HCG blijft stijgen. Maar ik moet dinsdag weer heen en dan zien we het wel.

Ik blijf jullie wel volgen, vind dit namelijk een erg leuk groepje zo. :)

@engeltje; Daar ook nog steeds een beetje in onzekerheid dus :( Wanneer moet je weer voor een echo dan?

Liefs Wendy

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ roompje: kan jij de pijn die je hebt misschien beschrijven?
    Bij mij begonnen de krampen net onder mn navel en trokken daarna heel langzaam naar beneden, wist echt niet hoe ik moest gaan staan zitten of liggen, kon nog geen hand op mn buik verdragen. Het hield ongeveer een kwartier aan en daarna trok het langzaam weg....als ik de pijn een cijfer moest geven tussen 0-10 dan kreeg het zeker een 8..

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: ik blijf nog steeds voor je hopen hoor! Maar goed dat je het zelf zo goed kunt relativeren, je kunt ook beter van het ergste uitgaan, dan kan het altijd meevallen.

Ik moet 5 maart pas naar de verloskundige, dus dat duurt echt nog wel even!

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Engeltje jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig geen bloed. Gaat het goed nu? Nog geen krampen gehad? Wacht maar, rond 8 weken zijn het je banden die rekken. Ook fijn gevoel (not). Al vind ik dat laatste fijner; dat gaf mij geen onzekerheid. Dit wel.

Valt op zich mee dat ik moe ben, de klap komt eerder vanavond dan normaal vrees ik.

5. sweetchocolate

@ Wendy ook ik blijf het hopen. Vind het nog steeds zo raar en mocht het echt uitkomen dat het een mk word/is vind ik het jammer dat je wel weggaat. Ben dan zo benieuwd hoe het met je gaat.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sweet: ja ben behoorlijk geschokken idd, maar heb ff het een en ander gelezen en ben wel gerustgesteld nu. Er zijn meerdere meiden die dit zo heftig hebben en bij hun is het ook gewoon bandenpijn. Gezien ik nou eenmaal ontzettend gevoelig ben op mn buik kan ik er nog veel last van gaan krijgen.... Leuk is het niet, maar als het er bij hoort dan neem ik het maar voor lief. Zou zo'n buikband hierbij trouwens misschien prettig zijn om erbij te dragen? Iemand daar ervaring mee?

7. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Ik wil me bij deze ook aanmelden voor oktober mama's!
    Zwanger dus van ons 3de kindje, onverwachts maar toch heel leuk.
    Als alles goed gaat ben ik 19 oktober uitgeteld.
    De oudste is 20 oktober jarig wordt dan 9 jaar en de jongste wordt 26 oktober 2 jaar.
    Allemaal oktober kindjes haha

Groetjes van Dagmar

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ romy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hihi wat een toeval allemaal oktober kindjes, wordt vast 1 gigagroot verjaardags/geboorte feest in oktober ;)

9. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden,

Wat word er toch veel geklets. Gezellig hoor! Zouden jullie alsjeblieft zelf de lijst aan willen passen? Ik zit hier niet elke dag, en dan wordt het zo stiekem aan wel erg veel om bij te houden.;) Ook de nieuwelingen mogen de lijst aanpassen hoor!

@Wendy, jeetje wat een verhaal meid. Een heeeeeeeeele dikke knuffel voor jou!

@Nieuwelingen, welkom!

@Hier, gisteren de 2e zw-test gedaan. En ja hoor, het was net zo'n knaller als exact 2 jaar geleden.:D Dat vind ik wel bijzonder. Nu maandag naar de gyn bellen voor een 1e afspraak!

Liefs

10. sweetchocolate

@ Romy welkom! En gefeliciteerd. Wat een toeval zeg!:)

@ buikband geeft met bandenpijn wel steun, mits je een goede hebt. Ik heb persoonlijk geen ervaring ermee, maar heb er goede verhalen over gehoord.

@ stoetel haha super joh. Wat is de reden dat jij naar de gyn gaat?

11. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    engeltje: denk inderdaad dan eerder bandenpijn.. bij mij zit dit rond mijn navel en ik hoor mijn darmen dan rommelen. Had ik tijdens de vorige zwangerschap ook en dit is een hele hevige pijn voor ongeveer 15 min. en daarna moet ik naar de wc. Zijn een soort verstoppingen omdat je lichaam plaats maakt voor alles wat in de maak is.

Ik kan niet zeggen dat het naar onder trekt blijft rond mijn navel zo ongeveer.

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik heb veel last van mijn darmen. Kramp en pijn. Eigenlijk wel dagelijks. In het begin schrok ik hier ook van en dacht ik ook 'oh, oh, foute boel'. Je darmen worden door de progesteron wat luier en zetten een beetje op. Daardoor doen ze hun werk wat minder goed. Dat kan pijn geven (zelfs zonder dat je naar de wc moet) Als ik het zo lees dan denk ik dat het in jouw geval ook zo is. Pijn die onder je navel begint is vaak echt je darmen.
    @Wendy: Ik vind het allemaal zo rot voor je. Bij mij zijn de klachten de ene dag erger dan de andere dag. Volgens mijn arts is misselijk zijn een hele slechte graadmeter. Hij wilde liever weten of ik vaak moest plassen, vermoeid was en vollere borsten had.
    @Romy: Welkom en gefeliciteerd!

13. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    #333 frownupsidedown, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Oktober 2012

1

2 Dalia03 - 3e kindje - j/m
    Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m

3 Zomerrr - 1e kindje - j/m

4 Laupio - 2e kindje - j/m
    Cindybaby71 - kindje - j/m

5 BellaSwan - 5e kindje - j/m
    Mawaikee - kindje - j/m

6 Danelie - kindje - j/m

7

8 Charity2010 - 2e kindje - j/m

9 Joyce82 - 3e kindje - j/m

10 Emmy80 - 2e kindje - j/m
    Engeltje23 - 1e kindje - j/m
    Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m
    Sweetlove - 3e kindje - j/m

11

12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m

13 RiverNL - 1e kindje - j/m

14

15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m

16

17 Frownupsidedown - 28 jaar - 1e kindje -j/m

18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m

19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m
    Roompje25 - kindje - j/m

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Onbekend Wendy86

Zwanger: 22

Afspraken:

Minnimouse1974 - 24 februari echo
    Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn
    Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk
    Sweetchocolate - 5 maart 1e afspraak vk + echo
    Frownupsidedown - 28 februari echo fertiliteitskliniek

14. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Da's nog best een gedoe die lijst ;)
    Hoe is het met de meiden hier? Ben de afgelopen dagen niet heel erg veel online geweest en ik had heel wat in te halen zag ik.

Wendy, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb in 2010 een miskraam gehad na iets meer dan vijf weken en geheel tegen de verwachting in bleef zelfs na de bloeding mijn hcg waarde nog twee weken behoorlijk doorstijgen. Mijn lichaam was op dat moment gewoon erg in de war. De doctoren op de fertiliteitspoli hadden het nog nooit eerder zo meegemaakt, dus het was wel heel zeldzaam. Het is ongelofelijk k*t wat er nu met je gebeurt, helemaal nou alles elkaar zo tegen lijkt te spreken. Heel erg veel sterkte ermee meis. Hopelijk krijg je na deze tegenslag toch snel positief nieuws. Van mij i.i.g. Een dikke digi knuffel

15. sweetchocolate

Eigen best raar dat hcg na een miskraam verder kan stijgen. Rot lijf soms:(

Pfff ben moe.

Zoon gaan we nu uit rietjesbeker laten drinken omdat hij altijd kwijlt. Dit om zijn mondspieren te trainen zodat hij leert slikken. Hij dronk eruit alsof hij er al weken uit dronk. Nog niet volleert maar toch. Trots op hem.

Weten jullie waar ik zin in heb? SALAMI! Dat is raar.

16. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    He get, salami
    Daar moet ik op het moment echt niet aan denken :D

17. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #337 Minniemouse1974, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Zo, hehe daar ben ik dan, de dag is bijna om. Eerst boodschappen gedaan en daarna naar mijn moeder. Toen mijn oudste dochter naar dansles gebracht, en nu laat mijn man weten dat hij daarna(20.30u) nog even uit eten wilt bij de Griek...prima, ff omschakelen, geen spruitjes dus, had ik zo'n zin in.:)

@Romy Gefeliciteerd en welkom :)

@Wendy: Heel veel sterkte!! En ik zou het fijn vinden als je ons blijft volgen op het forum, maar ik kan me voorstellen dat het erg pijnlijk is.Ik blijf voor je duimen!!

@Sweet: salami?? Hahaha. Ik wil zo graag gebakken mosselen, maar ik heb ze zelf nooit gebakken, geen idee hoe het moet. Paling lijkt me ook heeeerlijk!
    Maar ik heb niks gekocht bij de visboer, bij het kraampje ernaast wel; een vietnamese loempia.:)

Vanmiddag kreeg ik buikkrampen...pff gelijk in de stress maar gelukkig was het niks bijzonders. Het schijnt dat je bij een miskraam ook pijn in je schouder krijgt, dus daar denk ik maar steeds aan, dan raak ik niet meteen in paniek.

Wat kunnen jullie gezellig kwebbelen zeg, ik moest eerst even alles terug lezen. Ik ben wel blij met dit forum.:)

18. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,

Ook ik moest weer wat pagina's teruglezen.. :)
    @Romy: gefeliciteerd!!! Gezellig dat je met ons meebabbelt.
    @Wendy: ik vind het knap dat je het zo nuchter bekijkt. Natuurlijk is op deze manier de impact wel kleiner als het niet goed blijkt te zijn. Ik blijf toch voor je duimen dat alles in orde is.
    @Engeltje: kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Ik ben ook zo bewust bezig met alles wat ik in mijn lijf voel en ben ook bang dat het verkeerd zal gaan. Maar stress is slecht voor de beeb. dus we moeten er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat!!!

Hier: gisteren en vandaag opeens heel heftige bloedneuzen gehad. Ik schrok er wel een beetje van, heb dit nooit. Later op internet gelezen dat dit ook een van de symptomen is.
    Verder hoest ik me hier nog steeds verloren :( Ik slaap slecht, omdat ik dan opeens een hoestbui heb... Hoop dat het snel overgaat, want ben wel een beetje bang dat al dat hoesten en het aanspannen van de buikspieren niet goed is voor beeb...

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie peptalks meiden! Heb al wel eerder krampen gehad die echt zeer deden, maar dit was binnen hooguit 5 minuutjes over. Denk dat ik gewoon vooral zo ben geschrokken omdat het zolang duurde en niet wegging, maargoed ben nu van de schrik bekomen en weet nu dat deze pijn er ook bij hoort.
    Oh en ik kon me echt niet bedwingen vandaag en heb een heel schattig lief en zacht babyjasje gekocht :)

@minnie: hmz jij ook al buikkrampen? Zal wel besmettelijk zijn ;) Begrijp helemaal hoe je je gevoeld hebt meis, ben jij er nu ook weer helemaal gerust op?

@ Ds: geloof me, dr gebeurt echt niks door het hoesten! Heb ruim anderhalve week liggen hoesten en niezen en mn ukkie zit nog steeds veilig in mn buik! Heb van de week ook noh gevraagd of ik gewoon mag slenderen nu ik zwanger ben ( daarbij wordt je flink geshaked ) en ook dat kan geen kwaad. Je beebje zit gewoon veilig in je baarmoeder en wordt beschermd door het vruchtwater...

20. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Engeltje
    Het waren mijn darmen, teveel suiker op denk ik.
    Ik ben nog steeds bij elk toiletbezoek erg ongerust hoor. Die angst zal er niet snel uitgaan. Maar goed, vanmiddag waren het mijn darmen.
    Ik merk wel als ik de kou in ga dat ik ook eerder buikpijn heb nu.
    Het liefst lig ik lekker warm onder een dekentje.:)

Deel Deze Pagina