Gelukkig dat je hem dan wel voelt trappelen! Oh heerlijk uit eten, helemaal als je lekker wordt getrakteerd Eetsmakelijk! Heb hier echt onwijze vochtpootjes op dit moment, nog niet zo erg gehad! Hopelijk slinken ze snel weer een beetje, want ze prikken nu gewoon!
Hij staat in mijn album hoor dames, ben benieuwd wat jullie ervan vinden? verder heb ik vandaag echt een vol gevoel in mijn buik heel vaag maar als je zo nagaat eigenlijk ook niet zit toch zo een kleine 36 cm mens in. ook nog een vraagje aan jullie misschien weten jullie het, wij hebben van vrienden een bugaboo cameleon gekregen alleen zonder reiswieg learn about the Bugaboo Cameleon stroller maar nu vroeg ik me dus 2 dingen af. 1. kun je die reiswieg ook los kopen en 2 kun je in die bak die er dus wel bijzit je baby inleggen? ik kan het nl niet echt vinden en mss kijk ik er wel overheen ofzo.
Reiswieg kun je loskopen... zie link Bugaboo | Babypark Ik zou de baby niet daar in leggen... is meer iets voor rond de 6 maanden. Enne mooi buikje
Engeltje thnxx voor de tip, zal wel wisseldouches worden, helaas geen bad. Maar ga het iig proberen Vandaag dochtertje even bij opa en oma gebracht zodat ik ff rustig aan kon doen. Had alleen de kleine vent om me heen, die heeft vanmiddag bijna 3 uur geslapen dus ik heb die tijd ook gelegen. Begin nu wel steeds last van bekken/onderkant te krijgen, vooral aan het einde van de dag... Net beide kindjes in bed, zo ff douchen en dan relaxen.
nou zsl wel aan mij liggen maar ik zie hem niet? en het was alleen maar ter informatie heb zelf ook een gewone wagen van quinny gewoon helemaal compleet deze had ik extra gekregen en was gewoon benieuwd. maar bedankt voor je reactie
Mooie buik hoor inge! @ supermummy: heb je niet 2 emmers of teiltjes in huis dan? 1 met heel warm water vullen en 1 heel koud en dat dan iedere 5 min wisselen, werkt beter als de douche
@ Ex, helaas kom ik hem ook in de stad nog wel regelmatig tegen. Hadden ook dezelfde vrienden groep + Dezelfde stamkroeg. Van facebook verwijderen kan wel, maar uit mijn leven + geheugen helaas niet. En als ik zoiets niet via hem hoor dan wel via zijn vrienden (mijn ex-vrienden die voor hem hebben gekozen) @ Inge, mooie foto! En mooie buik! @ Godinn, wat fijn dat je de kleine weer voelde! Is toch altijd een hele geruststelling! Hier vandaag een babyfoon gehaald! En een met camera Vriendlief wou het eerst niet maar gezien de kortingen bij de prenatal toch wel weer. + hij vond het belachelijk om er een van normaal gesproken 90 euro te halen als hij er nu 1 voor 105 euro kon halen met camera We hebben de Prenatal - Slapen - Babyfoons - Alecto - Eco beeldbabyfoon dvm-70 gehaald. Hier was de kleine man lekker actief vandaag! Verder ben ik zelf erg moe. Vannacht wel voor het eerst sinds tijden weer heerlijk geslapen. Ik ga zo maar eens lekker in bad en daarna slapen. Fijn weekend allemaal!
@ miepkip: hahaha jullie zijn dus ook voor dezelfdebabyfoon gezwicht als wij vorige week Slaap lekker!
oh ik wil ook in bad!!!!!!!!!!!!! helaas heb ik die niet maar wil wel heel graag in bad. heb de hele dag weer zo een kut gevoel en een vol gevoel in mijn buik natuurlijk niet gek maar vind het vandaag een beetje irritant komt waarschijnlijk omdat ik me zo minder prettig voel, ook weer slecht geslapen vannacht en pijn aan mijn rug. hahahah
Gaap! Ik heb Lieve de stad in gestuurd met haar zus. 'Ga jij maar eens lekker een biertje drinken!' Zou wel eens voorlopig (één van de) laatste keren kunnen zijn. Vannacht heb ik echt beroerd geslapen en nu ben ik super moe, maar kan nog steeds niet slapen. Als ik ga liggen wordt benauwd. Heb vannacht uiteindelijk half recht op in de bank een paar uurtjes slaap gepakt. Volgens mij ben ik me alvast op de gebroken nachten aan het voorbereiden... Slaap lekker allemaal!
Morgen dames!! Hier ook weer een beroerde nacht is niet Meer leuk al vanaf 5 uur wakker draai draai mijn back is killing me maar geen flauw idee wat ik eraan kan doen. @chaar wat fijn dat je moeder weer thuis is. Hopelijk hersteld ze snel! @chybou wat ben je toch lief om vriendin de kroeg in te sturen! Ik laat manlief gewoon een week de kost is gaan Hahahaha hoop gel binnen brengen niet opmaken hahaha Vandaag staat er weer een mooie warme dag op de planning! Jullie plannen? Wij gaan straks naar een markt/ braderie waar mijn ouders op staan. Maar eerst maar eens wachten totdat manlief wakker wordt zodat we samen kunnen ontbijten
Goedemorgen Hier ook beroerde nacht gehad... eerst kon ik niet slapen, daarna werd ik 5 uur wakker, en kon niet meer slapen. Toen begon om 6 uur ook mijn kleine ventje nog lekker te trappelen en draaien... al met al was het dus lekker vroeg vanochtend. Andere 2 kanjers waren rond 8 uur wakker, dus tot die tijd ben ik blijven liggen. @ Chybou: en heeft lieve het leuk gehad? En jij nog beetje kunnen slapen? Hier ook benauwd vooral als de kleine erg hoog ligt! @ Ingearts leuk ff naar de braderie Veel plezier!! Plannen: wasjes vouwen/opruimen, miss nog babywasje erin doen... vanmiddag naar mijn ouders.
Goeiemorgen meiden, Hoest met jullie? Ik heb echt heerlijk geslapen, maar ben nog steeds zo ontzettend moe echt niet normaal! Denk dat ik zo maar weer ga slapen al ben ik net uit bed.... Wel weer lekker vaag gedroomd vannacht. Mn ukkie was net geboren en ik had zoveel melk! Had niet eens een kolfapparaatje nodig, maar kon t zo in de bakjes spuiten hahaha Per borst gewoon 2 aventbakjes vol Verder had mn oma gisteren bijna de naam geraden, ze is echt helderziend hoor, weet t nu zeker. Zei ze ineens, ik zag zo'n mooie naam op tv voorbijkomen, vind ik echt wat voor jullie! Begint met een G of een Q en dan een u en een i...... (Toen dacht ik oh oh!!!) Guido was t volgens mij zei ze toen...hahaha toch mis gelukkig, maar oh zo dichtbij! Mn opa ziet er gelukkig goed uit en voelt zich ook goed, alleen hij is nog steeds heeeeel wankel en kan echt niet goed meer zien, ben benieuwd of dat nog terug gaat komen eigenlijk, maarja misschien horen we dat morgen.... Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier houd ik nog een heel rustig dagje en vanmiddag weer ff naar t zh, daarna bij mn ouders eten en dan weer lekker tukken al denk ik....
Haha dat is wel een rare droom. Fijn dat het met je opa goed gaat. Hier word het saai maar we gaan vandaag weer naar het strand.
Wat fijn engeltje dat het een stuk beter gaat met je opa!! En wat grappig van je oma zeg!! Geniet van de dag allemaal
goedemorgen. Ik mocht vandaag lekker uitslapen, ben echt kapot. Merk dat het werken nu wel heel zwaar begint te worden zo een groot deel van de dag staan. En m'n hoofd lijkt wel vol watten te zitten. Nog 4 weekjes aftellen dus 's avonds ben ik meestal kapot, red het nog net om Fleur naar bed te brengen maar daarna ben ik weinig meer waard. Nou ja, het is voor een goed doel. maar voel me nog wel enorm moe. @uitzetlijst: hier moeten nog wat kleine dingetjes, maar het is nog een flinke chaos in het kamertje, dus eerst daar maar mee aan de slag. Ooit. @shaarr: het verschil kan hem zitten in een late eisprong (korte lf) en eventueel een langzame innesteling en langzame celdeling. Is zeker mogelijk. pas vanaf een bepaald punt gaan alle embryo's gelijk groeien, maar die eerste fase tot de innesteling kan bij de een echt langer dusren. Hierdoor kan er zeker echt ruim verschil zitten tussen wat ze denken en wat bij de echo gemeten wordt. En het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon 'vroeg' positief getest hebt terwijl je cyclus eigenlijk een paar dagen langer duurde. Dan zit er ook al weer een paar dagen verschil. @pannenkoeken: die gaan wij vanavond eten @engeltje: knap hoor, 26 baantjes zwemmen. En he bah, je opa heeft het niet makkelijk zo. Heel veel sterkte en hopelijk knapt hij snel op. @depri gevoelens: heel herkenbaar. rot hormonsters soms. @miepkip: wat een nare reactie zeg @inge: mooie buik @plannen voor vandaag: helemaal niks. Ga straks een citroentaart bakken. en vanavond pannekoeken. En misschien een custardpudding ofzo. Heb een bakdagje @engeltje: wat een gekke droom. mag hopen dat je niet zo enorm veel melk hebt, want dat is heel irritant kan ik je zeggen
@ theertje: mag ik vragen waar jij ongeveer woont, ik woon ook zo lekker dicht bij t strand namelijk. Ik kom uit t westland en jij? Baal wel dat ik er niet zo makkelijk heenkan ivm mn bekken, want t lijkt me echt heerlijk nu! @ maia: nog heel eventjes volhouden meis, je hebt bijna je verlof! Lekker een bakdagje En ik hoop zeker dat mn opa snel opknapt idd en zeker ook dat hij zn zicht weer een beetje terugkrijgt. Haha echt een absurde droom was t hoor, gaat vast niet uitkomen
Fijn dat de korte, gebroken, nachtjes voor veel meiden herkenbaar zijn. Hoewel ik natuurlijk iedereen een goede nachtrust toewens Gebroken nachten krijgen we vast nog genoeg. Het scheelt dat ik nergens naar toe hoef. Ik heb vakantie, daar aan sluitend verlof, ik plan expres mijn afspraken niet te vroeg en dit is mijn eerste kindje dus ik heb geen andere kindjes die vroeg op willen staan... Lieve is ook niet bepaald een ochtendmens en hoeft er ook niet vroeg uit... Dus ik kan lekker uitslapen. Zo pak ik mijn uurtjes toch nog een beetje. Lieve heeft het leuk gehad. Ik heb hier rond een uur of drie vannacht nog een berichtje neergezet en ben daarna toch nog gaan slapen. Lieve kwam rond 5 uur thuis, met een pot jelly beans?! en een gezellige dronk. We hebben zitten kletsen tot een uur of 7. @Engeltje: Wat een aparte droom. Ik herken het wel die vage dromen. Ik heb vannacht gedroomd dat het babybadje veel te hoog was en ik er niet goed bij kon, daarbij dreven er allemaal kussens in het water?! Vaag! @Shaarr: Het is zeker gek om te weten wanneer ons kindje er zal zijn. Ik weet gewoon; dan is ze er! Elke week die verstrijkt zeggen we weer tegen elkaar, over zeven weken, rond deze tijd, is ze er! Wel bijzonder om er op deze manier mee bezig te kunnen zijn. Ook fijn om te weten dat ik niet tot week 42 door hoef te lopen. Mijn zwangerschap is , op een wat hobbelige start na, tot nu toe heel goed verlopen. Ik heb in week 6 en 7 twee keer een hele zware bloeding gehad. Tot twee keer toe leek het er op dat het einde bericht was. Niet leuk, maar gelukkig is het goed gegaan. Tijdens de uitslag van de combinatietest kregen we te horen dat we een groter risico hebben dat ons kindje een handicap heeft. Gelukkig konden ze met een echo in week 15 uitsluiten dat het kindje zo gehandicapt is dat het niet levensvatbaar zou zijn. Op alle echo's (we hebben er inmiddels 9 gehad) ziet alles er helemaal perfect uit. Wel hebben we een kans van 1 op 13 dat ze Down heeft. Dat zijn niet de dingen die je wil horen. Inmiddels zijn we er redelijk nuchter onder. 1 op 13 betekend ruim 92% kans dat ze het niet heeft! Heeft ze het wel, dan zorgen we dat dit het gelukkigste kindje met Down op de wereld wordt. Fysiek gaat alles met mij boven verwachting goed. Het wordt nu pas een beetje ongemakkelijk. Maar dat wordt het voor iedereen! Dus voor mij is dat niet heel veel anders.