Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Jeetje laupio het blijft je niet bespaard hè?
    Kunnen ze niet achterhalen waarom je bloeddruk zo hoog is?
    En ben je zelf dan mss te druk ofzo?
    Wel vervelend dat je nu dus op een ander bent aangewezen zeg, hoop toch dat het nog 7 weken goed blijft gaan.
    Hoop ook dat de operatie van je oma goed gaat sterkte

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

wat een prachtige buiken foto's allemaal zeg!! :D jeetje miena! zo'n mooi buikje heb ik echt niet!

Pff wat naar van die hoge bloeddruk enz! hoop dat het nu gewoon goed blijft gaan en dat je niet naar het ziekenhuis terug hoeft!

scheren- gistere weer gedaan, op gevoel.. manlief wilt het absoluut niet doen... hij durft dat niet zeg ie!

Mijn moeder weer uit het ziekenhuis. operatie is goed gegaan ze voelt zich weer een stuk beter! :) maar t is wel erg pittig geweest.
    ze was wel al 5kg afgevallen in een week!

Ik heb niet alles gelezen hoor dames! daar ga ik echt nog een x de tijd voor nemen!
    Hier gaat het verder prima. gistere mn was gedaan gestreken en bed verschoont enz. heerlijk in een schoon bed geslapen! en in een schone kamer! wat is dat fijn!
    nu aan het werk... ik moet eigenlijk minder gaan werken ... maar ik hoef nog maar 4 weken tot aan het verlof... dus ik probeer het nog wel even 4 weken vol te houden........ ik ga weer goed mee lezen ;)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties op mn buik en de marsepein figuurtjes meiden!

@ theertje: hier een keer een kinderfeestje gehad met 10 meiden van 5 en 6 jaar en ook taarten met marsepein gedaan, was echt megaveel werk en hoefde dat gelukkig niet in mn eentje te doen hanaha. Kan me voorstellen dat je voor de makkelijke variant kiest dus!
    Al moet ik zeggen, het resultaat mocht er echt zijn, sommige meiden hadden echt geweldig mooie taarten gemaakt!

@ kim: fijn dat alles goed gaat naar omstandigheden met je moeder!

@ laupio: en nu die bloeddruk is laag houden meis!! Konden we je daar de gebruiksaanwijzing maar voor geven he.....
    Hopelijk is alles goed gegaan met je oma.

Hier is de situatie met mn opa verslechterd vannacht helaas.....
    Hij heeft vannacht een delier gekregen en om half 3 snachts mn oma opgebeld om te zeggen dat hij werd vastgehouden door de politie en dat ze de zaal hadden afgezet..... Mn vader is dus vannacht naar t ziekenhuis vertrokken om hem te sussen en dat is gelukkig aardig gelukt, maar we moeten nu wel allemaal om en om naar t ziekenhuis om hem rustig te houden.
    Mn oma heeft een jaar geleden precies hetzelfde gehad en is hier nog steeds niet van hersteld, zal ook nooit meer gebeuren helaas. Pfff echt een moeilijke situatie zo, ze wonen namelijk nog op zichzelf en willen absoluut niet weg daar, maar zo samenwonen kan gewoon echt niet meer voor ze. Dit gaat echt een hele heftige tijd worden vrees ik....

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Pfff engeltje wat vreselijk zeg van je opa net terwijl je in eerste instantie denkt dat het allemaal goed gaat komen.
    Hoop voor je opa dat hij toch nog gaat herstellen maar vanuit deze kant heb ik er ook een hard hoofd in je hoort het toch vaker en uiteindelijk overlijden ze.
    Hoop in jouw geval dat dit natuurlijk niet gebeurd.
    Wens je heel veel sterkte vanuit deze kant!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx inge.... Pfff ben echt zo verdrietig nu :(
    Weet gewoon hoe mn oma is verandert sinds dat delier....t ene moment is ze gewoon heel normaal, dan wordt ze in een klap heel achterdochtig en aggressief......
    Heb echt al 3 harde buiken gehad achter elkaar nu....

6. Maia

Maia Niet meer actief

zo, ik ben terug van m'n vergaderingen, zuslief zei dat ze nog wel even op Fleur wilde passen dus ik doe even een rustig middagje.

@supermummy: he bah, ook al zo'n vervelende nacht :(

@laupio: he bah meis, wat vervelend dat het zo steeds op komt zetten en dan weer weg is. Gek ook eigenlijk, je hoort dit niet heel vaak. Doe maar zoveel mogelijk rustig aan.

@weer: hier is het benauwd maar het regent wel. Lekker.

@kim: fijn dat je moeder weer uit het ziekenhuis is.

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Laupio, he bah wat vervelend met die bloeddruk en wat raar dat het steeds zo wisselt.

@ Kim, fijn dat het met je moeder weer een stuk beter gaat.

@ Engeltje, wat ontzettend k*t zeg. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Mag ik vragen hoe oud je opa en oma zijn? Wel vervelend voor ze dat ze straks niet meer op zichzelf kunnen wonen. Hopelijk gaat het snel wat beter.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja heb ook al een warme kruik erop gelegd, maar werkt niet echt nu, heb ook echt ontzettende koppijn.... Zo maar ff douchen, misschien helpt dat....

Mn oma is 77 en mn opa 82..

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Wat vervelend en naar allemaal! Pas je wel goed op jezelf. Familie is belangrijk, maar jij bent bijna 32 weken zwanger. Als het niet goed met jou gaat heeft niemand wat aan je... Dus probeer je rust te pakken en ontspannen. Als ik het zo lees gaat dat niet helemaal goed.

@Kim: Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder. 5 kilo afgevallen, zo'n operatie is toch wel een aanslag op een lijf.

@Super Mummy: Kindje hoeft niet in de couveuse als ze netjes rond de 39e week komt. Ik bedoelde dat als ze nu komt, of voor de 37 weken ik nog geen kleertjes bij me hoef te hebben omdat ze dan wel in de couveuse moet.
    Helpen die zakjes voor het maagzuur beter dan wat je bij de drogist kan halen? Ik drink hier 3 flessen Graviscon leeg per week, dan heb ik het nog maar niet over die tabletjes...

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, jeetje meid, wat een ellende he... maar idd proberen goed voor jezelf te zorgen he..

@ all, idd raar die wisselende bloeddrukken, maar moet zeggen dat zelfs toen ik HELLP had, de bloeddruk niet constant hoog was, ik weet ook niet hoe dat werkt bij mij, haha.
    Met oma is het goed gegaan, nu hopen dat ze spoedig hersteld!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Aha oké dan heb ik t verkeerd begrepen :)
    maalox forte is t enige dat.hier wel helpt... Gaviscon hielp hier ook niet

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff sterkte engeltje!!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Net ff gedouched en de harde buiken zijn nu gelukkig wel weg.... Zometeen mn oma ophalen en dan naar t ziekenhuis.... Mn opa is nu wel weer helder gelukkig..... Hoop dat we zo nog ff een dokter kunnen spreken, is mn vader niet echt gelukt namelijk....

14. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje sterkte met je opa, heel vervelend allemaal zeg.

@laupio wat vreemd joh met je bloeddruk allemaal hopelijk blijft die nou stabiel!!

Hier de 1e werkdag na 4wkn vakantie weer gehad, nog in totaal 11 te gaan. Het is me wel wat tegen gevallen, ik doe de boekhouding dus zit heel de dag op een bureaustoel achter de computer maar merk dat ik niet meer lang in 1 houding kan zitten, wel wat last van mijn rug nu,
    maar morgen is mijn vrije dag dus kan ik lekker weer wat bewegen.
    Het gaat wel hard richting mijn verlof nou zeg, heb er zin in hihi
    Verder is het hier ook heel de dag bewolkt en wat benauwd qua weer.

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ laupio vervelend van je bloeddruk , hopelijk blijft hij verder stabiel zeker nu je hulp krijgt.

@ engeltje Vervelend van je opa . En erg vervelend dat ze niet meer op zichzelf kunnen zijn en niet weg willen. Hier net een soortgelijk iets gehad . De opa en oma van mijn man ( beide ruim in de 80 ) woonde ook nog op zichzelf maar opa gaat ineens hard achteruit , nu is hij uit huis geplaatst want oma kon zelf niet meer voor hem zorgen. Ik was van mening dat ze beter samen ergens anders naar toe konden gaan maar dat wilde oma niet en mijn schoonmoeder heeft het maar zo gelaten. Succes en let op jezelf want je bent wel hoogzwanger .

Hier is het weer eigenlijk beter dan verwacht. Lekker zonnetje . Maar ergens hoop ik wel dat het straks ook nog even lekker gaat regenen. Net de was , strijk , vouw weggewerkt . En met de kids boterkoekjes gebakken .

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje wat vervelend zeg!! Rustig aan hoor meis... je ventje moet nog ff paar weekjes wachten!! Sterkte en knuffel van deze kant!

Maia ja idd een beroerde nacht... vermoed dat er nog meer volgen, helaas.

Hier vandaag beetje off day... erg veel last van me bekkenbodem. Vanmiddag tijdens rustuurtje ook wat harde buiken, niet zo prettig! Nu gaat t redelijk. Net de zelfgemaakte pizza in de oven gezet en verder doe ik werkelijk niks, alleen kindjes straks nog op bed leggen. Gelukkig hebben ze gisteravond gedoucht bij opa en oma dus kan ik een dagje overslaan... moet echt ff stapje terug doen nu!

17. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Chybou, ja daarom. Liever de natuurlijke look dan een kapotte :p

@ Shaarr een botte had ik er ook zo uitgeknikkert :$. Kan absoluut niet tegen mannen die bot doen. (tenzij het oprecht is natuurlijk!)

@ Maia, moet morgen nog een boeketje ophalen en make-up. (Een natuurlijke foundation. Voor de grote dag loop namelijk al weken rond met dikke wallen en dat staat niet zo mooi op de foto's :p ) Verder is alles al geregeld :D Wat fijn dat de pannekoeken heerlijk waren :)!

@ Super mummy, hier de laatste paar dagen ook wel weer meer last van misselijkheid 's avonds en 's ochtends, maar heb altijd standaard van de droge crackers naast me liggen en dat werkt echt prima :)

@ Pleuni, dat hoop ik ook :)! Denk ook wel dat, dat goed komt. Ben zelf alleen erg bang dat ik op het verkeerde moment ja zeg, of een andere blunder maak :$

@ Theertje, haha afdrogen is hier ook al een enorme onderneming. Kan ondertussen mijn eigen voeten en onderbenen niet meer afdrogen. Gelukkig heb ik een lieve vriend die dat voor me doet :) (ondanks zijn angst voor voeten!)

@ Inge, ik ga me er ook wel voor schamen, maar het lukt me gewoon niet meer :$ Dus tja, dan heb je geen keus en ik hou me gedachten er gewoon bij dat de vk dat al vast wel vaker heeft gezien dus vandaar. Mijn moeder heeft 4 dagen geleden 3 sudoku boekjes gekocht voor me en ik vermaak me er prima mee ;) Kan er uren zoet mee zijn. Dus misschien is zoiets ook wel iets voor jou? Hmm.. ik zou gewoon dat klaar maken waar je zin in hebt! Al is het de raarste combi ooit :p

@ Laupio, wat vervelend voor je! Nu maar hopen dat je bloeddruk goed blijft en er niks aan de hand is! Wat fijn dat de operatie van je oma goed is gegaan! Nu idd maar hopen dat ze goed hersteld!

@ Kim, wat fijn dat je moeder weer uit het ziekenhuis is. Is het wel goed dat ze zoveel afvalt in een week?

@ Engeltje, blijf je ook even aan jezelf denken en het kleintje in je? Natuurlijk is de situatie erg vervelend. Voor je opa, maar ook voor jullie! Weet dat we er voor je zijn! Wens je erg veel sterkte meis! En hoop dat alles weer goed mag gaan/komen!

Hier vannacht heerlijk geslapen :) De kleine man is al 3 dagen alleen overdag echt super actief. Maar daar heb ik totaal geen problemen mee. Vriendlief kwam net thuis van werk met een hele zak vol katje snoep :D Gekregen van z'n werk :) Dus ik ben bevoorraad voor 2 maanden. Vanavond moeten we naar de voorlichtingsavond over de bevalling ben erg benieuwd naar hoe en wat.

Aankomende week komt trouwens mijn nicht de maxi-cosi en kinderwagen langsbrengen :)! Ben benieuwd :D! En kan niet wachten tot de kleine er in ligt en ik kan gaan wandelen.

Hier was het eerst heerlijk weer! Maar begint me nu langzaam aan echt te benauwd te worden!

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje hoe was het vandaag bij je opa nog gelukt om de dokter te spreken?

@theertje lekker boterkoekjes hmmmmmm

@supermummy wat balen dat je vandaag een offday hebt doe lekker rustig aan waar het kan.

@miepkip die snoepjes klinken ook heerlijk en ben heel benieuwd hoe de voorlichtingsavond was, en of je er wat aan hebt.

@hier vandaag net iets te druk gedaan alles beneden gedaan de toilet schoongemaakt 2 wassen gedraaid en opgehangen.
    daarna een wasmachine vol met knuffeldoekjes/beertjes gewassen en alle lakens voor de kleine man uitgepakt en klaargelegd om morgen te wassen. daarna heb ik mijn goede schoenen aangetrokken en mijn schoonmonster uitgenodigd op de koffie die bleef 2 uur hangen en was wel leuk.
    net 5 speklapjes als avond eten op en tja nu lig ik uitgeteld op de bank.

19. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miekie, zit ook de hele dag op een stoel (of deels in de auto). Ik kreeg als tip van mijn VK een tijdje terug om de leuning van je bureaustoel wat verder naar achteren te zetten, dus dat je wat meer achterover geleund zit. Krijgt de voorkant ook wat meer ruimte. Heeft bij mij wel geholpen. Heb nog steeds last van mijn rug en ribben, maar wel minder hierdoor.

@ Engeltje, hoop dat je de dokter nog gesproken hebt!

@ inge, hihi 5 speklapjes als diner ;). Nu de rest van de avond niks meer doen hoor.

Net even met mijn vriend een koelkast bij mijn zwager gebracht (mijn zusje was werken) voor een feestje komend weekend. Komen we daar aan, kijken door de raam naar binnen en merkt mijn nichtje van (over een week wordt ze) 1 ons op en begint enthousiast te zwaaien. Was zo leuk :D.

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @pleuni bedankt voor de tip zal het woensdag eens uitproberen!

Deel Deze Pagina