Niet zeggen!!! Ik mag volgende week die prik Tenminste, als de baby positief blijkt.. Kijk er nu al tegen op Zoo, even 6 blz bij moeten lezen! Heb het braaf gedaan, maar kan niet overal op reageren hoor... Ik heb sinds kort word feud op mijn telefoon, erg fijn tijdverdrijf. Net zoals de sudoku Verder hier alles ok.. Heb alleen erg veel pijn in mijn onderrug/stuitje. Kindje beweegt goed, dus dat zit wel goed. Maar ik kan soms niet eens normaal uit een stoel opstaan! Laat staan lopen.. Moet dus nu écht stoppen met uitmesten ed...
Ja godinn luisteren naar je lichaam! En niet stoer door blijven gaan!! En ik eb ook ook wordfeud op m'n telefoon ruzzle is ook leuk maar ik weet niet welke telefoon je hebt maar anders is dat ook n aanrader
Vandaag bij de Prenatal geweest. Toch maar eens een paar goede voedingsbh's gehaald. Ik moest wel... Van het weekend zij mijn zusje 'Chy, ik wil niet lullig doen hoor, maar wat heb je een slechte bh aan!' Tja, die bh is niet slecht, hij zit gewoon heel slecht. En... Na weken lang zoeken en shoppen hebben we het 'eerste pakje' gekocht! Even showen!
@ Inge, De snoepjes zijn ook zeker heerlijk! Van die aarbei veters ! Betaal je in de winkel 2,- per zakje voor ofzo.. en ik heb nu een maand voorraad gratis . De voorlichtingsavond vond ik zeker wel interessant. Veel dezelfde info als in het ziekenhuis, maar nu meer van wat de vk doet. Wanneer je moet bellen. Wat er allemaal gebeurt bij een thuisbevalling en ziekenhuisbevalling. En wanneer je naar het ziekenhuis moet. Ook te horen gekregen dat zodra je tegen de vk zegt dat je naar het ziekenhuis wil ook al heb je nog niet voldoende cm ontsluiting dat voor je geregeld word. Mits er plek is in het ziekenhuis. Vond het voor mezelf maar ook voor me vriend een erg informatie rijke avond. En voor hem was het ook erg fijn, want hij weet nu ook wat hij het beste kan doen om mij te steunen Heerlijk! Speklapjes! Heb er nu ook wel zin in ! Vooral van die lekker sappige! @ pleuni, wat lief! Hier een nichtje van 1 jaar en 3 maanden en ze begint nu steeds meer te lopen ziet er ook erg schattig uit. @ Godinn, dit zijn idd echt tekenen van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen. Dus vanaf nu helemaal geen stallen meer uitmesten idd! Luister naar je eigen lichaam, ook al is het moeilijk! @ Chybou, wat een schattig pakje! @ Voedingsbh's welke willen jullie kopen/ raden jullie aan? met of zonder vulling. Wil zelf die met vulling halen alleen heb gehoord dat dit ervoor kan zorgen dat je sneller een borstontsteking krijgt. @ Shaarr, wat vervelend zulke mensen! Heb een hekel aan mensen die zeggen ontspan op zulke momenten! Alsof dat kan als je een spuit ziet aankomen!.. Hier een lief slapend mannetje naast me , Meneer was zo moe lag vanmiddag al op de schommelbank te slapen toen ie thuis kwam haha.. Heb hem gewekt met een aardbei veter Hier was de kleine man lekker actief tijdens de voorlichting dus kon absoluut niet fijn liggen, want meneer had mijn ribben als doelwit gekozen . Lig nu even rustig op bed tv te kijken en zo maar eens lekker slapen. Trusten allemaal!
@Miepkip: Ik heb met 'vulling' gekocht (voorgevormde) De meeste voedingsbh's zijn niet voorgevormd. Kon hiervoor alleen bij Noppies en bij Prenatal goed slagen. Ik heb dat van de borstontsteking nog niet gehoord. (Ben verpleegkundige en ik weet hier niets van...) Ik heb voorgevormd gekocht uit esthetisch oogpunt, loop anders de hele dag met stijve tepels... Niet fijn! @Shaarr: Moest jij maar 15 minuten wachten na de anti-D? Wij moesten in het ziekenhuis een uur blijven zitten @Godinn: Uitmesten?! Je bent bijna 30 weken zwanger! Zou er gebruik van maken, tenzij stallen uitmesten je grootste hobby is en je écht niet zonder kan... Dan nog zou ik het nu maar even niet meer doen
@ Chybou, oke! Dan koop ik denk ik ook gewoon een die voorgevormd is. (met vulling bedoel ik ook niet die je borsten groter laten lijken ) Want heb hier ook erg snel last van stijve tepels.
@ Chybou, awww wat een super schattig pakje! Ik moet ook nog bh's kopen. Wil ook voorgevormde, heb er een hekel aan als mijn tepels door mijn kleren te zien zijn haha. @ Miepkip, fijn dat je zo'n goede voorlichtingsavond hebt gehad. Ik heb vanavond een voorlichting van de kraamzorg "Bevallen en kraamzorg", dus ben benieuwd. @ Godinn, wat Chybou al zegt; uitmesten?! Jouw rust tijd is aangebroken meid, beentjes omhoog en geen zware arbeid meer! @ Shaarr, aardige mevrouw idd. Je bent er nu iig vanaf (toch?). Hier best een redelijke nacht gehad. Werd om 1.15 wakker om naar de wc te gaan, daarna toch vrij snelw eer in slaap gevallen. Airco stond ook nog aan, dus was redelijk koel in de slaapkamer. Toen uitgezet en werd vanochtend rond half 8 wakker. Wel weer heeeeeeeel vreemd gedroomd. Te vreemd om uit te leggen .
@ anti- d, huh? Blijven liggen na die tijd? Ik mocht gewoon weer gaan, heb ook echt nergens last van gehad! @bh`s, ik vond eigenlijk bijna niet een voedingsbh echt fijn, ik had thuis vaak gewoon een topje aan en als ik wegging wel een voedingsbh, ik had bij de prenatl ook 2 met vulling gehaald, maar die knelden behoorlijk.. ik had ze notabene 5 weken na de bevalling gekocht en met hulp gepast.. ben dus helaas niet goed geholpen daar, maar hopelijk zit het bij jullie wel fijn, je maat kan sowieso wel weer iets anders zijn straks. Dus zou niet te groots inkopen nu... @ godinn, nou dat is duidelijk he meid lekker nog ff van het zonnetje genieten maar! @ kim, fijn dat je moeder weer thuis is! @ miepkip, ging jij nou vandaag of morgen trouwen??? Een hele superfijne dag gewenst, zo leuk om zwanger te trouwen!!
Cybou, waauww super leuk zeg!!! heel mooi pakje! t komt zo echt steeds dichter bij he??? Miekip, fijn dat het een goede voorlichting was! Ik moet zeggen dat ik nog niet naar zo'n voorlichting ben geweest, Godinn, russssstttttt! goed om jezelf denken meis! shaar, oewww wat naar zo'N prik zeg... en vervelend dat je daarna moest spugen!!! nu wel weer over allemaal? Engeltje hoe is het nu met alles? al wat wijzer geworden? hier gistere met knallende hoofdpijn uit het werk gekomen. ik zou eigenlijk eten koken maar ik kon niet meer dus heeft manlief maar frites gehaal! ik ben toen om 8 uur in bed gaan liggen want mijn hoofdpijn was niet te harden! wat voelde ik me slecht zeg! vandaag op het werk gezegd dat ik toch minder ga werken. dus nu van half 8 tot half 2 ipv 7 uur tot 5 uur. dat lijkt me wel even wat beter. plus dat mijn voeten zich dan misschien normaal houden. gistere had ik echt bokkepootjes! zo dik waren mijn voeten! dus nu toch maar wat rustiger aan gaan doen!
en bedankt voor alle lieve woorden dat mijn moedertje weer thuis! dat afvallen... ja, ze moet nu ook een poos vloeibaar eten dus dat afvallen gaat hard! ze heeft een gastric bye pass. omlegging van haar maag ivm zware overgewicht! ze heeft een maagband gehad maar die werkte niet bij haar. ze spuugtte er alleen maar van! dus nu hopelijk gaat het wel goed en komt ze van haar overgewicht af!
Goedemorgen Anti-D hier geen prik nodig, ben zelf positief. Chybou leuk en lief pakje! Heb hier het pakje ook liggen Kimmikim fijn dat ze weer thuis is. Hoop dat het afvallen nu wel lukt, moet haast wel met het vloeibare dieet. Sterkte iig!! Hier al wasje aanstaan, wasje gevouwen, woonkamer gezogen... zo nog ff babywasje strijken. Verder lekker de ventilator aan, tis best warm... Hier ook wat last van 'vocht', althans denk het... de weegschaal gaf ineens veel meer aan dan 5 dagen geleden, lijkt me sterk, heb niks geks gegeten/gesnoept oid. Miepkip oww die veters hihih!! Dochtertje heeft ook periode gehad dat ze die heerlijk vond. Had trouwens ook gebruikt voor haar traktatie op psz: vishengeltjes Buikfoto'tje van vandaag...
Supermummy mooie buik meis!! Hier een hele slechte nacht gehad de speklapjes van gisteren waren volgens mij net iets te vet hahaha heeft flink lopen borrelen in m'n buik en heb volgens mij vanaf 3 uur elk uur gezien. Ben om 9 uur mijn bed van ellende maar uit gegaan want van dat gedraai werd het niet beter. Heb ondertussen mijn lakentjes in de was zitten als die klaar zijn lekker ophangen en dan kan ik ze morgen gaan strijken! Ik heb katoenen en molton strijk je die molton ook??
Thnxx Belen zeg dat de speklapjes niet zo lekker gevallen zijn... hier ook last van 'vette dingen'. Ik heb alleen lakentjes gestreken, niet de molton en de hoeslakentjes.
Ik strijk de molton niet , moet ik zeggen. Hier ook zo slecht geslapen vannacht , bah. Lijkt wel hoe warmer het is hoe meer ik moet plassen. Was wel weer een keer om kwart over 8 het bed uit en dus kindjes ook maar wakker gemaakt beetje ritme erin krijgen voor volgende week. Hier zo ook maar weer eens in de babykame rommelen , laatste spullen in de kasten leggen enzo.
Hey meiden, ik reageer later ff op iedereen hoor, maar hier ff een update over hoe t ervoor staat. Lief dat jullie ernaar vragen en thnx voor jullie lieve reacties! Mn opa heeft vannacht gelukkig een goede nacht gehad en gisteren toen we in t ziekenhuis kwamen lag hij te slapen, moe van alle gebeurtenissen de nacht ervoor.... Toen hij wakker werd was hij binnen 5 min eigenlijk heel erg helder en hij beseft ook dat hij die nacht een soort van slaapwandeling heeft gemaakt in een droom. Zo benoemd hij het tenminste en in feite is dat t ook natuurlijk. Wel schaamt hij zich enorm, want hij heeft die nacht namelijk tegen een deur aan staan plassen en dit beseft hij zich maar al te goed. Gelukkig gaan ze er in t ziekenhuis heel goed en luchtig mee om. Heb even kort met de arts gesproken, want vond t namelijk best gek dat hij 2 weken geleden waarschijnlijk een TIA heeft gehad ( volgens een arts in maastricht ) en dat hij nu dus juist een hersenbloeding had. Zijn natuurlijk 2 tegenovergestelde dingen en aangezien ze zijn bloedverdunners nu aan t minderen zijn, maakte ik me best zorgen over evt weer een TIA. De arts gaf aan dat ze betwijfelen of hij wel een TIA heeft gehad en of er toen niet al een kleine bloeding zat ipv dat. Maar omdat ze het wel goed in de gaten willen houden moet hij nu nog minimaal 2 dagen blijven en over een paar maanden willen ze weer een MRI maken. Mijn oma is steeds erg verdrietig, maar naar omstandigheden gaat t eigenlijk beter met haar als toen opa nog thuis was. Ze slaapt nu wel bij mn ouders en dat geeft haar een veilig gevoel. Mn oma had voor dit alles gebeurde een paar keer aangegeven dat mn opa haar iets aan wilde doen en wij geloofden dit eigenlijk niet echt, dachten dat ze weer een of ander waanbeeld had, maar waarschijnlijk was dus mn opa degene die dat juist had en idd dingen zei die hij niet meende.... Pfff lang verhaal weer, maar zo staat t er nu dus voor...
@wordfeud haha ik ben daar dus ook verslaafd aan echt erg, Ruzzle is inderdaad ook erg leuk! @chybou wat een geweldig schattig pakje!!! @miepkip een hele mooie dag morgen toegewenst!!!!! @supermummy mooie buikfoto! @ingearts ik strijk de moltons niet alleen de katoenen lakens en hoeslakentjes. @engeltje sterkte! Hier heerlijk geslapen, vanmorgen de strijk weggewerkt en verder rustig dagje, begint hier binnen al weer aardig warm te worden iets waar ik nu niet zo goed tegen kan sinds ik zwanger ben en de weervooruitzichten zijn ook niet al te best qua temperatuur word een heet weekje!!
@ Engeltje, kan me voorstellen dat het rot voor hem is.. Je beseft het wel, maar je kunt er niks aan doen.. @ Super Mummy, mooi buikje! Leuk hoor! @ Shaarr, slachten?????? @ Chybou: Mooi pakje! Leuk hoor, ook zo met die rose dingetjes erbij @ Word Feud; erg leuk, maar ik zie dat veel mensen zo'n programmaatje er bij gebruiken en dan vind ik het al niet leuk meer. Ik heb de Samsung Galaxy S3, dus moet bijna alles wel kunnen.. @ iedereen: Bedankt voor jullie wijze woorden Ik vind uitmesten beslist niet het leukste werk, maar wel dankbaar. En ach, denk ik dan.... Wat klaar is is klaar. Maar dat blijkt wel.. Ben nu met de slaapkamers bezig, maar ga tussendoor steeds maar even zitten! Goed hé?
@engeltje ben blij toch enigszins wat positief nieuws horen. hoop dat dit een stijgende lijn blijft houden. wel fijn ook dat je oma bij je ouders kan logeren en ben benieuwd hoe het verder zich gaat ontwikkelen. @was hier ook de lakentjes aan de lijn nu mss dat ik ze toch vanavond al ga strijken na het zwemmen maar moet eerlijk bekennen als er wat leuks op tv is denk ik dat dat morgen pas gebeurd. eerst vanavond maar eens zwemmen. @hitte hier ook echt super last van hoor ben net even snel naar de winkel en bakker gereden en wist geen raad om weer naar binnen te komen. morgen wordt het inderdaad weer super warm en het weekend ook dus denk dat we maar gaan zwemmen het weekend ik wou eigenlijk met de hond lekker naar het strand gaan maar met deze hitte doen we dat maar niet. oh btw ik heb wat prive foto`s van ons in ons album gezet zo hebben jullie een beetje een idee wie je tegenover je hebt hahaha.