Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Pleuni, voel me in ieder geval stukke beter voorbereid door de voorlichting.

@ Laupio, morgen is de grote dag :). Ben nu langzaam aan wel zenuwachtig. Of alles wel goed gaat, of we niks vergeten zijn. Maar denk dat het allemaal wel goed gaat komen :p

@ kim, heb je goed dat je het wat rustiger aan gaat doen. Is toch weer een teken van je lichaam om naar te luisteren.
    Oke op die manier :) Nu inderdaad maar hopen dat het ook goed blijft gaan met je moeder!

@ Super mummy, haha ik ben helemaal gek op die veters :)
    en wat een mooie buik!

Wou eerst vandaag ook weer een buikfoto uploaden, maar bedacht me dat een foto van morgen met mijn buik veel mooier zou zijn. Dus jullie zullen nog even moeten wachten.

@ Inge, ik heb gewoon alles gestreken wat gestreken mocht worden. En volgens mij mag je de moltons strijken. Dus heb ik deze ook gedaan.

@ Engeltje, wat fijn dat het met je opa weer beter gaat! Nu maar hopen dat hij over 2 dagen ook werkelijk naar huis mag!

@ Inge, O heerlijk zwemmen, Ik wil ook! Ja klopt morgen moet het ongelofelijk warm worden. Hoop, maar dat het wel een beetje te doen is met een jurk aan.. pfff...

Ben al 2 uur aan het wachten tot vriendlief thuis komt en kan nog 2 gaan wachten! Hij moet even de mazda ophalen en zijn pak, maar zou vandaag zowiezo voor 4 uur thuis zijn, omdat we de stad dus nog even in moeten :p

Ben trouwens erg kwaad op de ex-vriend van een vriendin van mijn vriend. (om een lang verhaal kort te maken) Zij hebben een kindje van 1, hij had alweer een half jaar contact met zijn ex heeft afgelopen week de moeder van zijn zoontje verlaten voor zijn ex. En nu is dus dat kleine mannetje daar de dupe van! Kan de kerel wel vermoorden. Kijk als het niet meer gaat oke. Maar hij heeft haar echt gewoon verlaten voor zijn ex.. Heb er geen woorden voor behalve dat ik het een enorme eikel vind!

Verder ga ik nu genieten van een paar heerlijke aarbei veters :p en een groot glas ijsthee :) Fijne dag allemaal!

2. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, gelukkig gaat het al wat beter! Hopelijk mag hij snel weer naar huis.

@ Inge, mooie foto's!

@ Super M, mooie buikfoto!

@ Wordfeud, vind ik niks aan ;). Ik vind Draw Something of Songpop wel leuk :D

@ Miepkip, ach wat sneu voor zo'n kleintje :(. Heel veel plezier vast voor morgen!

Verveel me dood vandaag op kantoor. Opdracht is nog niet door gegaan en heb het nu rustig. Te rustig.

We hebben onze namenlijst trouwens nu teruggedrongen tot 3 opties. Vind het zo lastig :(.

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Heerlijk joh, dit weer met jurk! Toen ik ging trouwen was het wel dik 30 graden, heerlijk!

Pleuni, er nog niet uit dus? Kun je ze hier neer zetten? Of via pb?

Ik ga ook even relaxen. Slaapkamer is klaar. Straks nog even de puntjes op de i...

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Ja ik ben ook benieuwd pleuni dus je mag mij ook evt pb'en hier waren we er al redelijk snel uit!
    Over 4 weken krijgen we ook al de proefdruk van het kaartje echt super spannend vind ik.

Voor degene die ruzzle ook geweldig vinden en nog op zoek zijn naar een speelmaatje voeg me toe!
    Mijn naam is inge081280

@miepkip Hoelaat is begint het morgen ben super benieuwd hoe het allemaal is gelopen en vooral na de foto achteraf!
    Wens je in ieder geval heel veel plezier en geniet er lekker van!
    Hoop dat je jurk niet te warm gaan zitten!

5. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @ingearts ik zal je vanavond even toevoegen als ik Ruzzle ga spelen mijn naam is miekie0402

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: nog maar 1 nachtje slapen en dan...... TROUWEN!!! Je hebt wel superweer uitgekozen idd :D Ben benieuwd naar je (buik)foto morgen hoor!! Heel veel plezier alvast morgen, maak er een mooie dag van!
    Morgen zijn mijn ouders 26 jaar getrouwd, dus wij hebben ook een klein feestje ;)

@ Shaar: He wat vervelend zo'n paniekaanval! Helaas weet ik zelf ook hoe t voelt.... Goed dat je t erover gaat hebben met je vk!
    Lief dat je je moeder gaat helpen, maar denk ook wel aan jezelf he!

Hier niet spelletjes verslaafd hoor...heb echt geen wordfeud, rumble, drawsomething of songpop ;)
    Toen ik nog werkte deed ik t niet zoveel, maar nu is t leuk tijdverdrijf :D

Ik moet er nog een voedingsbh bij kopen, heb er nu eentje, maar vind t lastig te vinden in een grote maat. Van de week bij prenatal gekeken, maar ze hingen er alleen zonder beugel...

De artsen zijn nu ineens zo tevreden over mn opa dat hij waarschijnlijk morgen al naar huis mag, dus dat is wel heel erg fijn. Wel moet hij natuurlijk goed onder controle blijven, maar dat komt wel goed...
    Hoop dat t ook gewoon weer goed gaat straks als mn opa en oma samen thuis zijn, maar dat is afwachten natuurlijk!

Jeejj heb eindelijk een nieuwe telefoon sinds vandaag :) Was mn wave echt spuugzat en heb nu maar een iphone genomen :D
    Strakjes ga ik ff lekker uit eten met mn man....ben benieuwd, gaan naar een sterrestaurant, maar hou zelf niet heel erg van al die poespas, dus hoop dat ze ook wat op de kaart hebben staan wat ik echt lekker vind ;)

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @miekie ik ga je ook even toevoegen!

@engeltje wat een positief nieuws van je opa al ga je je dan wel afvragen of dat niet ineens te snel is dan denk ik zo!
    Maar wel fijn als hij naar huis mag en dat het ook goed zal gaan.
    En engeltje nu je een iPhone hebt wordt het ook tijd voor die spelletjes hoor!!!
    Prima tijdverdrijf hahaha

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Super Mummy: Mooie buikfoto!
    Waarom wij zo lang moesten blijven na de anti-D... Voor het geval dat ik een allergische reactie zou krijgen. Op zich zit daar wel wat in... Heb van de IVF medicatie ook een allergische reactie gehad. Bleek allergisch voor het oplosmiddel in de Pregnyl.
    @Miepkip: Groter laten lijken is in veel gevallen niet nodig... Haha! Lieve zei vandaag nog 'Jeetje, wat heb je grote borsten...' :)
    Morgen... Vind je het spannend? Of totaal geen last van? Bij mij kwam de spanning pas vlak voor de definitieve 'Ja!'
    @Godinn: Goed bezig! *aai over je bol*
    @Engeltje: Heb gisteren bij de Prenatal voedingsbh's van Noppies gehaald. Hadden ze ook in grote maten hier. (Balen, de duurste, maar die zaten wel het mooist bij mij) Je krijgt nu trouwens 20% korting op de positiemode.
    Fijn dat het goed gaat met je opa!
    @Shaarr: Heftig zeg zo'n paniekaanval. Fijn dat je je nu beter voelt.

Hier is vandaag de kinderwagen en de maxicosi gebracht. Ziet er allemaal heel goed uit. We hebben ook het kamertje afgemaakt.
    Begint wel hel echt te worden nu...

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @chybou FOTO!!!

@BH ik heb al vanaf het begin eigenlijk de voedingsbh's van de hema hahaha lekker goedkoop en zitten heerlijk moet ik bekennen.
    Mooie praktische bh's heb ik eigenlijk nooit gehad want ben daar veelste gierig voor hahahaha.

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ inge, haha, hier hetzelfde hoor, koop nooit dure bh`s of kleding...

@ engeltje, wat een verbetering ineens bij je opa! Idd hoop ik met je mee dat het thuis goed gaat, toch ook weer spannend.

@miepkip, benook heel benieuwd naar je jurk!! Wij hadden hele dag regen, kan het maar beter warm zijn, lijkt mij! Iig geniet van jullie dag!

@ shaar, sterkte met je paniekaanvallen, lijkt me niet fijn, zeker niet nu je de rust zo goed kunt gebruiken.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@miepkip: ik wil je voor morgen alvast een fijne dag wensen!

@chybou: wat een lief pakje zeg!

@voedingsbh's: ik raad die van de Hema in elk geval af. Ze zaten mij niet lekker omdat ik enorme borsten kreeg toen de melk eenmaal op gang kwam, en ze hebben een soort dwarsband langs dat schuine stuk van je bandje naar het midden tussen je borsten en dat ging enorm knellen. ik had er ook een van prenatal en die zat stukken beter. maar ik vind het geen prettige dingen, thuis liep ik vaak zonder.

@super mummy: mooie buik!

@inge: vervelend dat je een slechte nacht gehad hebt. hopelijk gaat het vannacht weer beter. En leuke foto's!

@strijken: ik strijk hoogstens het lakentje, de hoeslakentjes niet hoor.

@engeltje: wat een verhaal, fijn dat ze hem nu wel goed gaan onderzoeken en in de gaten houden en toch ook wel prettig dat je oma nu een paar daagjes rust heeft. *hug*

@wordfeud: ja hoor, vind het heerlijk, alleen jammer als mensen hulp gebruiken maar ja, dat voorkom je niet.

@miepkip: sneu voor dat kindje en voor haar natuurlijk.

@pleuni: nou 3 namen valt toch mee, gewoon even op je in laten werken, je hebt nog wel even :)

nou hier mijn update.
    Vanochtend groeiecho gehad, hij ligt 1 week voor op groei maar dat kan kloppen want Fleur was ook groot en liep ook steeds wat voor. Nog steeds trouwens. Had ook nooit verwacht dat dit een kleintje zou zijn ;) verder is het nog steeds erg overduidelijk een jongetje, ook wel prettig hihi. Daarna naar huis, viel Fleur over mijn tas met brood (net bij bakker geweest) en heeft nu een kapotte voortand dus morgen moeten we met haar naar de tandarts, want het is nu erg scherp en hij zit wat los dus hij wil er even naar kijken. Daarna de hele dag gewerkt, ben nu erg moe en merk dat ik last heb van mijn schaambot, ook voor het eerst deze zwangerschap dus maar even rustig aan doen.

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @maia fijn dat je groeiecho goed was.
    maar wat sneu van fleur hoop dat ze er niet al teveel last van heeft.
    verder doe rustig aan.

@hier problemen met mijn broer worden ook weer lekker overduidelij nu hij mijn oom bij het probleem tussen onze ouders en hem heeft getrokken. merk aan mezelf dat het me toch wel weer wat doet aangezien ik hier nu met een harde buik zit en met een hart die zwaar overuren aan het maken is, dus ga zo maar op bed tv kijken om wat rust te proberen te pakken.
    morgen ook weer werken waar ik eigenlijk geen zin in heb maarja het zei zo.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Inge: Zal morgen bij daglicht eens wat foto's maken.
    Wij vinden het een super snoezig kamertje geworden.
    Wat een gedoe met je familie. Probeer idd. een beetje je rust te pakken en op jezelf te passen.
    @Maia: Fijn dat de echo goed was. :) Tand, auw! Heeft ze er zelf geen pijn van?

@Eerste pakje: Ik heb de boel in de was gehad, zit er een vlekje in het shirtje. Blijkt dat het labeltje wat er op genaaid zit af geeft. Heb het nu al uren in de week staan. Heb het er bijna uit.
    Zonde! Baal er wel van.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Chybou das balen zeg, hopelijk krijg je het eruit. Hier ook al gewassen maar niks heeft afgegeven. Vind je het broekje ook zo wijd? Hij lijk hier zo wijd en heb nog wel maatje 50 genomen.... Dan word het een baggie broek als.deze man op zn broer lijkt.

Maia fijn dat echo goed was. En wat vervelend van tandje van fleur zeg!!.sterkte bij de tandarts morgen.

Hier kindjes indromeland, kleine man ligt onder zijn dekbed, krijg t.er warm van. Wel stuk van hem afgehaald, veel te warm. Mijn meisje ligt er bovenop. T kleinste mannetje ligt lekker hoog en.duwt behoorlijk alle kanten op.... Nu ook weer misselijk. Dus maar op bed nog ff.tv kijken en.wat proberen te slapen....

Slaap lekker dames!!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: vervelend dat er een vlekje inzit. hopelijk krijg je het eruit.

nou ik heb slecht geslapen, had het weer warm maar ja, begin er bijna aan te wennen ;) Fleur kan in elk geval weer redelijk eten, afhappen wil ze nog niet dus brood in kleine stukjes maar dat mag best even, ben benieuwd of de tandarts er straks wat aan doet. doet nog wel pijn begrijp ik maar gaat ook wel over.

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Inge, bah vervelend zo'n situatie met je familie. Pak idd goed je rust.

@ Chybou, ben benieuwd naar de foto's! En wat jammer dat het heeft afgegeven. Hopelijk krijg je het er helemaal uit.

@ Maia, fijn dat de echo goed was. En wat sneu voor Fleur, hopelijk kan de tandarts er iets aan doen.

Gisteren die info avond gehad. Heel veel dubbelop, info die ik al wist. Dus was voor ons niet heel nuttig. Maar ja, beter te veel info dan te weinig ;).

Slapen gaat weer wat minder met dit warme weer. Zo benauwd, bah.

@ Miepkip, als je dit nog leest, een hele mooie dag gewenst vandaag!!!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!!!! Geniet ervan en maak er een hele mooie dag van!!

@ maia: fijn dat je groeiecho goed was! Maar wat vervelend van fleur! Ben benieuwd wat de tandarts eraan doet

@ chybou: wat vervelend van dat vlekje, hopelijk krijg je het er nog uit!

@ Inge: Pfff irritant die familietoestanden, kan wel zeggen dat je je er niet druk om moet maken, maar das makkelijker gezegd als gedaan! Hopelijk kan t gewoon ff goed uitgesproken worden, zodat je je er niet meer zo druk om HOEFT te maken....

M'n moeder heeft gisteravond nog een arts gesproken en die zei dat t helemaal niet zeker was dat m'n opa naar huis mocht! M'n opa had t zelf zo bedacht, omdat er een paar dagen geleden misschien tegen hem is gezegd.....
    Nu net belde hij weer dat hij zo naar huis mag, dus hoop voor hem dat t klopt... Denk ook dat hij in z'n huiselijke omgeving wat beter op kan knappen, maar hij moet natuurlijk wel goed onder controle blijven... Vanmiddag gaan we er naartoe dus dan weten we weer meer....

18. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: afwachten dus voor je opa.

nou ik ben lekker wat eerder van m'n werk afgegaan, moet deze week 4 uur aan overwerk draaien door vergaderingen dus vond dat ik alweer 1,5 kon opnemen, het was rustig en gigantisch warm op m'n werk.
    Aan Fleur d'r tand wordt niets gedaan, hij wil haar geen tandartstrauma op laten lopen ;) de tand kunnen we wel als 'verloren' beschouwen, hij zal waarschijnlijk zwart worden en als ze er pijn aan blijft houden zal hij eruit moeten, maar als het verder minder pijn gaat doen en hij blijft erin, tja, dan zal hij verkleuren maar dan heeft ze hem in elk geval nog wel. en gelukkig gaat ze over een paar jaar wisselen :)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: je hebt groot gelijk!!
    Dacht al dat t zo zou lopen bij de tandarts;) De komende dagen wordt dat dus vla en soep eten bij jullie ;) Vaak zit er dan na een dag of 2 al geen beweging meer in en hebben ze er gelukkig geen last meer van... En idd, ze moet gelukkig toch nog wisselen :)

Nou mn opa is thuis hoor, nu hopen dat t goed blijft gaan!

Heb trouwens al 3 dagen behoorlijke menstruatiekrampen, van de spanning denk ik. T trekt alleen echt helemaal door naar m'n rug en benen echt irritant! Naja morgen naar de gyn, ben echt zo benieuwd of ons mannetje z'n gezichtje wil laten zien deze keer! Ook ben ik benieuwd naar z'n groei aangezien hij met 28 weken al 2 kg werd geschat...

20. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ maia, wat fijn dat je mannetje zo goed groeit! En sneu voor Fleur zeg.. hopelijk heeft ze er niet te veel en te lang last van... t gaat wel lekker bij jullie he, eerst je man z`n hand en nu dit.... gaat dat trouwens goed, met je man??

@ engeltje, dus toch naar huis, wat fijn voor hem! Hoop dat het goed gaat! En zelf nu maar ff ontspannen he.. succes morgen bij de gyn

@chybou, gek zeg, dat het label afgeeft... zou toch niet moeten kunnen, hopelijk is t vlekje er inmiddels uit..

@ miepkip, GEFELICITEERD!!!!

Deel Deze Pagina