@ godinn: hopelijk gaat t snel beter als je rustig aan gaat doen! @ chybou: hè ff schrikken zeg! Gelukkig viel t allemaal mee en ja soms moet je alles er gewoon even uit gooien he! Deze hele weg hiernaartoe voor jullie is niet echt makkelijk geweest, dus kan t me goed voorstellen hoor. Meis nog eventjes en je kan je kleine wondertje omarmen en dan weet je waar je t allemaal voor gedaan hebt! Hier een druk dagje achter de rug, ben echt helemaal op nu! Heb vanochtend mn 55+ record van vorige week verbroken, 30 baantjes gezwommen in een half uur en oh wat was t weer heerlijk!! De opa van mn man was er nu wel, was druk bezig met aquarobics, was wel grappig om hem eens te zien zwoegen haha Hij had me niet in de gaten en moest zich dus omdraaien van de lerares en toen stond ik daar, had ie niet verwacht, wel grappig Verder liep er een badmeester continu naar me te lachen en knipogen doe normaal zeg! Hij ziet toch wel dat k hoogzwanger ben?? Beetje apart! Ook toen ik me ging omkleden ging hij ook ineens richting de badhokjes en toen ik mn haar ging fohnen kwam hij een gesprekje aanknopen...wegwezen dacht ik! Ben ook maar snel vertrokken en gezegd dat ik haast had! Vanmiddag ben ik met mn man naar t ziekenhuis geweest voor een rondleiding. Was wel even fijn om te zien en te horen wat je ongeveer kan verwachten en oh de kraamafdeling was echt te schattig om te zien! Ga in delft bevallen en alle wiegjes waren dus bekleed met delfts blauw, echt te schattig al die wiegjes zo op een rij! Verder vanavond even met mn pa naar de hornbach geweest en ben nu helemaal op dus! Lekker tv kijken languit op de bank!
@All: Dank je wel, jullie zijn lief! Hier gaat het vandaag een stuk beter. Lekker rustig aan en me vooral niet te druk maken. Krijg (net als iedereen rond deze tijd) om de twee weken controles. Ben er na gisteren een stuk geruster op. Aan de CTG was mijn bloeddruk uiteindelijk 130/82, dus dat is heel netjes. @Hydrofiel luiers: Ik heb er een aantal gestreken. Wat een rot klus! Nu hoorde ik van de kraamzorg dat je ze beter niet kan strijken (behalve die je voor de bevalling nodig hebt) omdat ze dan minder goed vocht op nemen. Ook in de droger stoppen is geen probleem, doen ze zelf ook, want dan drogen ze ook beter af. Ik ben dolblij meteen gestopt met strijken! Wat een rot klus! @Overige luiers: Misschien een tip voor wie een Macro pasje heeft of vrienden/familie/kennissen heeft met zo'n pasje. De Pampers zijn daar in de aanbieding. Je krijgt als je twee voordeelpakken koopt een pak gratis. Scheelt weer ruim 26 euro. @Engeltje: Delfsblauw in de wiegjes? Wat schattig zeg!
@chybou fijn dat je het zegt ik stop ook gelijk met strijken en vouw die 6 die ik nog ongestreken heb goed op en ruim ze dan op oh wat een genot om dat te weten. dacht dat ze ook helemaal gestreken moesten worden.
Graag gedaan! Zag het ook al voor me, elke keer als die luiers in de was waren geweest zou ik ze weer moeten strijken! Aaahhhhh! Ik wilde die hydrofiele luiers al naar de prullenbak verbannen. Ik was zó blij toen ik hoorde dat strijken helemaal niet nodig is!
@hydrofiel: het strijken doen ze om de bacteriën ofzo te doden, maar ik heb ooit besloten dat het onzin is omdat het idd een rotklus is om te doen, dus ik strijk ze al heel lang niet meer. @luiers: Makro is inderdaad een goede tip, daar zijn ze vaker goedkoper in grootverpakking, wij gebruiken alleen geen pampers maar kruidvat. @engeltje: lekker gezwommen dus. En schattig die wiegjes zeg. nou Fleur wordt met een klein uurtje opgehaald door m'n zus, gaat ze logeren, ik werken en na m'n werk komt jan me ophalen, gaan we samen nog even weg dus ik zeg alvast tot morgen
@Makro ik heb inderdaad ook een voorraadje luiers ingeslagen, toch makkelijk vooral gezien straks in oktober de btw ook omhoog gaat scheelt het nu toch weer!!! @Maia heel veel plezier, geniet er van!!!!! @hydrofiele luiers ik heb ze allemaal gestreken, maar dat is ook alleen maar omdat het er dan nu in de kast netjes uitziet. Ben niet van plan ze elke keer te gaan strijken daar heb je bijna een dagtaak aan dan haha. Hoeveel hydrofiele luiers heeft iedereen ingeslagen?? Op mijn uitzetlijstje staat dat je er 12 nodig hebt, maar ik had al van ervaren mensen gehoord dat je er met gemak meer aan kan schaffen omdat je die dingen overal voor gebruikt. Hier is vannacht mijn nicht bevallen precies op de uitgerekende datum, dus nou ben ik nog de enige in de familie die zwanger is. Heb nou ook ineens sinds vanmorgen het besef dat het wel heeeeeel dichtbij allemaal komt. Zo schattig om te zien zo klein meisje kan nu niet wachten tot ze bij ons word geboren, maar nog ff een paar weekjes geduld. Fijne zaterdag allemaal!!!
Strijken?? ik heb niet eens een strijkplank Misschien een hele nuchtere fries hier, maar ik strijk dus niet... Laupio, dankje Ik ben benieuwd of ze mij die band ook aanraden.. Engetje, wat een vreemde badmeester! Tsjongejonge.... Onfatsoenlijk zeg! Wel erg lekker, even zwemmen met dit weer! Dus bij de Makro de pampers in de aanbieding.. Hmmm.. Even kijken of ik daar aan toe kom. Lastige is altijd dat je dan met zoveel andere dingen ook thuis komt Ik ga even een rondje paarden doen, manlief is op het land aan het maaien. Fijne dag iedereen!
Hoe gaat het met iedereen hier en de warmte? Vannacht wel slecht geslapen ervan maar overdag gaat het wel ..... Vind het alleen zo jammer dat morgen de kindjes weer gewoon naar school moeten.
Morning ladys! Heb vannacht echt niet kunnen slapen van de warmte gewoon, was echt zeikesnat van t zweet, bah! Ga denk ik vandaag maar weer lekker buiten in mn badje koud water liggen ( hier thuis zonder gekke badmeester )en daarna in t koele huis van mn ouders vertoeven.... Strijken kan en mag ik momenteel niet, maar heb een hele lieve moeder die dat graag doet, vooral de babywas haha En ik hier maar zeggen dat alles daarvan al klaar was....was ook zo, maarja soms ligt er toch ineens weer een stapeltje bij Tijdje geleden waren de pampers ook al zo goed in de aanbieding bij de makro, dus had ze toen al lekker ingeslagen @ miekie: gefeliciteerd met je nichtje!
Goeiesmorges! Zo ik zit hier met dikke zweetdruppels achter mijn pc. Wat een hitte zeg. Zou 37 graden worden vandaag hier in Eindhoven... Slapen gaat nu dus niet zo fantastisch, maar gelukkig wordt het deze week langzaamaan wat koeler. Gisteren verjaardagfeest van mijn zusje en haar dochter gehad. Mijn nichtje wordt morgen 1. Hele dag buiten gezeten en af en toe met mijn voeten in het badje van de kleine . Wij hadden zo'n gaaf kado gegeven, al zeg ik het zelf hihi. Een springkoe en een kinder dweil van Leifheit . Was als geintje bedoelt. Mijn zusje klaagt altijd dat ze zo veel moet dweilen nu dat haar dochter kruipt en ze 2 honden hebben die nogal verharen. Dus ik zag die dweil in de speelgoedwinkel en dacht meteen die moet ik hebben. Vond mijn nichtje nog geweldig ook. Was al in de middag daar en hebben lekker ge-bbqt. Kreeg 's avonds wel ontzettende last van mijn rug, dus lag om 21.30 al op bed. Vandaag, geen idee wat ik ga doen. Misschien maar vast babykleertjes wassen, droogt nu wel snel buiten . Straks even boodschappen doen, blegh. Fijne zondag allemaal!
@Macro: Alleen morgen is de aanbieding nog geldig (tot 20/8) Je kan ze ook online bestellen, dan worden ze thuisbezorgd. Klik hier voor de link. Zweet ze vandaag!
Goedemiddag Wat een warmte blehhh!! Overdag gaat t wel, maar 's avonds/'s nachts.... pfffff! Vandaag alweer 33 weken, tijd vliegt voorbij zeg!! Komende de week de laatste dingen halen en dan is alles klaar... nog 1 klein babywasje doen. Luiers: zal ze nog even inslaan, die moest ik nog voor de kleine man hebben! Pleuni: leuke cadeautjes toch? Kindjes vinden het vaak geweldig als ze 'kunnen' helpen in huis... Mijn dochtertje had een eigen schoonmaakkarretje... liep hele dag achter me aan hihih
Wat leuk dat je zo verrast bent Shaar!! Ik heb zelf t idee dat ik volgende week aan de beurt ben voor een babyshower. De mannen gaan namelijk naar de DTM en normaal zijn er dan allang plannen gemaakt voor een meidendag en nu dus niet hihi. Vroeg gisteren al aan mn moeder of we nog wat leuks gaan doen volgende week en toen zei ze oja dat kan wel, zullen we lekker gaan lunchen ofzo? Dus ik ja leuk! Zal ik bij mn man op de zaak reserveren want t zal wel druk zijn! Hihi toen kwamen de smoesjes van nou we kunnen ook hier thuis lunchen toch? Weet niet of iedereen er geld voor heeft enzo..... Misschien heb ik t helemaal mis hoor, maar denk t niet! Vrijdag heb ik mn afscheidsfeestje op t werk en mn man zn nichtje werkt daar ook, dus misschien zeg ik dan wel gewoon tot morgen tegen haar, kijken hoe ze reageert
@shaarr wat leuk dat je gisteren je babyshower hebt gehad en dat je zo verrast was, hebben ze het goed georganiseerd dat je niets door had!!!! @hitte ik heb gelukkig wel goed geslapen afgelopen nacht maar ik was dan ook versleten. Vandaag wel last van de warmte we zijn vanmiddag lekker naar het bos geweest ff lekker gewandeld onder de bomen in de schaduw was wel ff lekker want van dat binnen zitten word ik ook wel gek! Gelukkig word het komende week 23 graden dat vind ik wel goed vol te houden!! @engeltje wat fijn dat je moeder de strijk voor je doet!!! Sterkte allemaal met de hitte, verder hier weinig te melden!
Pfffheb al een paar dagen last van mn darmen, maar nu ook mn maag, geloof dat ik een beetje ziekjes aan t worden ben...bah, voel me echt beroerd en niks helpt, zeker die warmte niet!
@Shaarr: Slim om je naar Ikea te lokken... Hoe krijg ik een zwangere vrouw uit huis met dit weer? Iets met een airco! Ikea is dan een hele goed idee. Tof die babyshower! Wij hebben de middag doorgebracht in het natuurbad hier in de buurt. Heerlijk een hele middag in het water gelegen.
Leuk!! Babydouche (zo noemt manier het) hihi @ warmte miljard.helemaal gek er van! Vandaag ook heel.de dag int zwembad gelegen.... t koelt ook echt niet af hier!! Geen wind, geen briesje.... lig op bed nu met de ventilator op t bed gericht... zo is het enigszins uit te houden....
Ik hang al uren op het balkon en heb alles tegen elkaar open staan. Niet dat het op het balkon veel koeler dan binnen is... Vliegt er net weer een vleermuis naar binnen. Is al de derde keer in vier weken! De laatste keer gebeurde het twee keer op één avond. We wennen er inmiddels een beetje aan. Rustig blijven, katten vangen, lichten uit... en hopen dat ie zelf weer naar buiten vliegt. Vind vleermuisjes leuke en nuttige beestjes, maar liever niet in mijn huiskamer.
Sorry dat ik niet reageer op de berichtjes. Maar ook hier erg veel last van de warmte. Overigens ben ik zaterdag met een winkelwagentje over een van mijn tenen heen gereden die nu erg dik is en als ik hem probeer te buigen er iets uitsteek dus morgen maar even een afspraak maken bij de huisarts. Heb trouwens sinds gisteren last van dat ik de hele tijd z'n brandend gevoel in mijn keel heb en hoofdpijn zodra ik maar even in de zon kom. Dus ben nu officieel een huismus want kan nergens meer heen. Gelukkig koelt het morgen af . Heeft iemand hier trouwens ook steken tijdens de grote boodschap, bij je vagina? Hoop dat het vannacht wat afkoelt en dat iedereen een beetje kan slapen!