Hik voel ik duidelijk, dat zijn dan een soort schokjes achter elkaar, soms duurt best lang... Thnxx!! Enne kleertjes kopen hier ook hoor... denk je alles te hebben en dan zie je weer iets leuks... moeilijk om dan niet mee te nemen hahaha!!
@ miepkip: he meis, dat is wel ff schrikken geweest! Gelukkig gaat alles wel goed met jullie, maar houd de harde buiken goed in de gaten hoor! Weet niet of je al een weeenapp hebt, maar das misschien wel handig nu! Knuf voor jou! Hoop dat alles goed blijft gaan! @ Inge: hihi was t maar waar van dat zwemmen, trek iedere week baantjes namelijk
oeps in het verkeerde topic geplaatst ben hier al een tijdje niet geweest, ik kan het allemaal niet bijhouden
Maare hoe gaat het met jullie allemaal? Is het nog vol te houden? Miepkip, het ging niet zo goed las ik? Sterkte! Hier wel aardig, beebje ligt in stuit dus volgende keer een liggingsecho. Verder begint het kamertje aardig op te schieten Ik zal proberen het topic weer beter te volgen, maar kreeg het er een beetje benauwd van zo snel ging het
@ sammie: hahaha ja soms gaat t erg hard hier, sommigen van ons zitten ook al thuis net als ik ivm mm bekken...dusse ja uhhhh...sorry Jij ook al zown dwarsligger dus! Ik ook! Verder gaat t hier wel aardig hoor en met jou?
@miepkip jeetje wat schrikken doe rustig aan! Hier ook op non actief gezet. Buik was gespannen en op werk heb ik er ook veel last van. Nu kijken of het beter gaat als ik 1 dag minder ga werken en dan echt plat ga liggen. Als het niet werkt hoort het bij mij en anders moet ik dit volhouden. Dus ben benieuwd! Kleine donder is er in ieder geval mee eens die is lekker aanwezig !
@ Engeltje, Waar voel jij hem het meeste bewegen? Is dat in je onderbuik? Als ik aan mn buik voel denk ik dat het hoofd nog steeds boven lig, en de meeste beweging e.d voel ik ook beneden. @Ladyblond, sterkte!
@ sammie: hij zit met zn voetjes t meeste heeeel ver onderin te trappelen, echt niet prettig! En volgens mij zit hij met zn hoofdje een cm of 10 rechtsboven mijn navel, daar zit steeds een harde bult die soms wat heen en weer schuift. Af en toe gaat hij ook gewoon overdwars liggen steeds met zn voetjes links en hoofdje rechts, kan hem dan zo in mn armen houden, echt zo bijzonder is dat! Maargoed heb natuurlijk liever dat hij nog even gaat koppeltje duiken @ lady: hoop voor je dat de rust helpt! Sterkte meis...
@ Engeltje, Ja dat gevoel ken ik wel, dat doet echt zeer, soort pijnlijke steekjes. Leuk als je bijv. in de supermarkt staat Wat is bij jou de planning? Ook liggingsecho? En mocht ie toch niet draaien ga je dan voor een draaipoging?
Haha ja soms maak je er echt gewoon een sprongetje van he! Mijn man ligt regelmatig in een deuk om me haha Ik krijg nu iedere 2 weken een echo bij de gyn, liep daar natuurlijk al gedeeltelijk maar ze neemt me nu helemaal over van de vk. Dit ook ivm dat zn hoofdje ineens wat voorligt met zn groei... Denk wel dat ik voor een draaipoging ga, alleen als je erop gaat zoeken lees je meestal dat t niet lukt en dat beangstigd me wel een beetje, maargoed op internet lees je meestal alleen de negatieve verhalen natuurlijk. Wil t liefste gewoon natuurlijk bevallen, maar dan moet hij wel goed liggen, een stuitbevalling wil ik in ieder geval niet proberen, jij?
Ik krijg bij 35 wk een liggingsecho en als ze dan nog in stuit ligt gaat ze me vast voorlichten over een draaipoging oid. Je leest wel dat er niet zo'n heel hoog slagings% is, zeker bij een eerste zwangerschap 30-40%. Ook ligt bij mij de placenta voor, dus ik weet niet of ze het dan wel voorstelt. Dan schijnt het ook weer moeilijker te zijn. Een stuitbevalling durf ik denk ook niet aan! Nu dus nog een weekje wachten en dan zullen we zien, hoe ze er bijligt. Ik heb sinds 24 wk geen echo meer gehad, dus ik ben wel zeer benieuwd of het allemaal goed gaat enzo.
Hier draait het mannetje ook nog tussen hoofd/dwars en stuitligging... Krijg met 35 weken liggingsecho en dan eventuele verdere info... Hij is vanmiddag weer gedraaid, gek gevoel en vooral veel ged uw en geschuif.
Als hij bij mij met 36 weken nog zo ligt dan gaan ze de draaipoging doen, maar de gyn gaf bij mij wel aan dat hij nu ook gewoon nog de ruimte heeft, dus hopelijk beslist hij op tijd dat hij zn mama deze zwangerschap wel genoeg gepest heeft en draait hij alsnog vanzelf! De tijd tussen de echo's kan echt lang zij. He, zeker in vergelijking met t begin! Hopelijk is alles gewoon goed op je echo volgende week en is ze dan gewoon keurig gedraaid, zal voor je duimen!
@ sm: leuk een kortingsactie Fijn he een woordenboek Onze beebjes maken t allemaal maar spannend! Hopelijk gaan ze ons niet veel langer plagen!
jeetje miekip!! wel rustig aan gaan doen nu dan maar!!! Hier afgelopen 3 dagen ziek gemeld van het werk...! t ging gewoon ff niet meer.. te veel stress, te veel last van de warmte en ik had er gewoon steeds hoofdpijn door en last van mijn buik...! gelukkig nu ik rust heb, en rustig aan doe gaat het beter! dus vrijdag kan ik wel weer werken! daarna nog maar 2 weken dan verlof! ik verheug me er echt op!
Fijn dat t weer wat beter gaat Kim en goed dat je je rust hebt gepakt! Heerlijk toch nog maar zo kort werken? Ik vind t wel raar om te beseffen dat volgende week vrijdag mn verlof eigenlijk pas in zou gaan terwijl ik nu al heel lang thuis zit. Ben ook echt zo blij dat ik morgen nog ff goed afscheid kan nemen van mn kindjes en de ouders!
Ja leuk he?! Grrrr dat woordenboek... vergeet elke keer uit te zetten. Tja ik hoop wel dat mijn mannetje zich nog ff goed draait en dan ook blijft liggen... Hij heeft nog wel even wat ruimte, gelukkig!
Kimmikim gelijk heb je meis, even rustig aan!! Hier proefdruk geboortekaartje binnen... jeeejjj!! De droger draait nu en kindjes zijn al uit bed... was een kort rustuurtje dit keer. Nu ff opruimen en stofzuigen... dan is het maar gedaan! Verder weinig doen vandaag!