Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Voedingskussen hebben veel meiden die aangeschaft?
    Ik heb hem niet en zit te twijfelen of ik dat ding aan moet schaffen, met slapen heb ik het iig niet nodig en ik ben van plan flesvoeding te geven dus weet niet of dat ding dan praktisch is.
    Mensen met ervaringen?

2. Maia

Maia Niet meer actief

juist in het begin heel veel, ik heb er nog geen speelgoed in, en juist heerlijk als hij wakker is en ik even naar het toilet moet of om een andere reden mijn handen vrij wil. Inderdaad lekker op het voedingskussen of gewoon plat in de box. Ik heb hem juist na een maand of 6 niet meer gebruikt, maar in het begin heel erg veel. Maxicosi zou ik er niet indoen hoor, daar zitten ze helemaal niet lekker in, gewoon zo of idd op het aankleedkussen.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@miekie: dan zou ik het denk ik niet doen. Ik gebruik hem juist met slapen en ik geef dan wel bv maar inderdaad, toen ik overgestapt was op de fles heb ik hem niet meer gebruikt, dus als jij meteen fv geeft zou ik het zonde van je geld vinden.

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Even sneu zijn hoor! Ik was gisteren jarig en ik begin het jaar meteen goed!
    Ik lig in het ziekenhuis :(

Ik had als sinds zaterdag wat rozige afscheiding. Dat heb ik eerder gehad, dat ging ook vanzelf weer weg, dus niets aan de hand.
    Nu had ik gisteren echt rood bloedverlies met een stolsel. Dus om twee uur 's nachts naar het ziekenhuis. Aan de CTG, echo gedaan, inwendige echo, inwendig alles bekeken... Ze konden niet goed zien waar het vandaan kwam. Maar omdat het tijdens de onderzoeken nog steeds bloedverlies had moest ik blijven.

In elk geval is alles met mij en het kindje verder goed.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: gefeliciteerd nog met je verjaardag meis! Maar he wat sneu dat je die in t ziekenhuis door moet brengen zeg :(
    Gelukkig is alles goed, maar t zal wel ff schrikken geweest zijn!
    Knuf voor jou! Hoop dat t snel stopt en dat je lekker naar huis mag!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De test vandaag ging echt prut.... Voelde me zo ontzettend beroerd! Heb um wel af kunnen maken gelukkig, dus morgen de uitslag als t goed is....
    Na de test gelijk fysio gehad en oh toen voelde ik me nog veel belabberder worden zeg! ( had wel snel iets gegeten en gedronken tussendoor hoor ) Gelukkig was de fysio erg tevreden en hoef ik alleen te bellen als ik last heb, dan masseert ze t ff los. Mag alleen tot 5 dagen na de bevalling ons ventje niet tillen of verzorgen...alleen voeden en lekker met hem zitten en liggen, meer niet en mag ook geen traplopen, dus bed moet naar beneden helaas.....
    Net thuisgekomen ging t helemaal mis, zag sterretjes, werd helemaal flauw en ging weer giga over mn nek en liet alles zo lopen van onder...bah wat voel je jezelf dan rot zeg! Ik me dus verschonen net en ja hoor, mn slijmprop weer verloren!
    Nu dus maar ff met een filmpje op de bank liggen..... Is t al 7 weken verder ondertussen?

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje cybou!!! hoe voel je je nu dan? wanneer weet je meer?? Gefeliciteerd.. dat dan nog wel.. maar.... dit is natuurlijk niet de bedoeling!!! ik hoop dat ze snel weten waar het bloed vandaan komt!

engeltje, het is mij even ontgaan wat voor test moest je doen?
    Nou blijf maar lekker op de bank liggen dan!! lekker rusten!!

Manlief heeft vandaag 2 sollicitaties! duimen jullie met me mee???

En idd ik moet zeker mijn rust gaan pakken! dat is veel beter.. ach nog 2 weken werken.... en dan mag ik echt gaan rusten!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Moest de OGTT weer doen ( suikertest van 2 uur nuchter )

Zal duimen voor je hoor!

9. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @Maia ja dat idee had ik dus zelf al inderdaad dat je het niet veel gebruikt dan zo'n kussen dus dan vind ik het zonden om aan te schaffen.

@chybou Nog Gefeliciteerd!! Wat vervelend dat je in het zh ligt, gelukkig is met jou en de beeb wel alles goed! Maar verlies je nu nog steeds bloed dan?? Hopelijk mag je snel weer naar huis toe!!!

@engeltje balen dat de test vandaag niet lekker ging hopelijk knap je snel weer op.

@kim ga hard meeduimen!! dus jij moet ook nog 2 wkn werken ik ook donderdag 6 september gaat mijn verlof in :D:D

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa.. en aankomende woensdag word manlief nog geopereerd! dus die gaat er dan nog vanaf... maar voor de rest...! nog een aantal daagjes werken dus!
    pff.. ik moet er niet aan denken om tot 36weken te werken! knap dat je dit doet! maja mijn werk is dan ook geen reet aan dus dat scheelt idd ook! ik zal echt zoveel meer rust hebben als ik klaar ben met werken! blegh!!

Oohhh weer die gtt!!! ik vond 1 x al verschrikkelijk!! bah bah! ddat drankje.. zoooooooo vies!! grrrr... blegh! gelukkig was alles goed toen ik die test had gedaan!
    nou lekker op de bank meis!

11. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @kim misschien is het met mijn beroep wat makkelijker om door te werken tot 36wkn ik zit heel de dag op een bureaustoel en ik werk maar 3 dagen in de week en met af en toe een blokje lopen is het nog wel vol te houden gelukkig!!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

@ Chybou nog gefeliciteerd!! En balen zeg!! Gelukkig gaat wel alles goed met jou en jullie beebje!! Hoe voel je je nu?

@ Box: gebruik hem ook idd.. ideaal. Event. zet ik de wandelwagenbak erin en kan hij daarin tukken. En daarbij is het voor de 2 andere ook wel leuk zo hoort hij er ook echt bij :)

@ Engeltje balen dat je je zo belabbert voelt!! en die test... blehhh lijkt me geen pretje!!

@ Hier vanochtend even langs prenatal geweest (again :p) en eerste setje(s) binnen... zal ze later ff spammen. Verder weer bij VK geweest en weer goedgekeurd. Ook meteen even mijn 'angst' besproken... dat is namelijk dat ik beval en er niemand is... ze verzekerde me dat het dan goed gaat en ik gewoon de kleine op me buik moet leggen en hun meteen bellen. Ook zei ze dat ik gewoon meteen moet bellen als ik ook maar het idee heb dat het begonnen is en dus niet bij weeen om de 4 minuten maar het liefst al bij 6 min, zodat ze op tijd zijn en alles klaar kunnen zetten en ik iig niet alleen ben. Ook kon ze mijn angst wegnemen over de 'nare' dingen die kunnen gebeuren. Ze zei zelfs: ik heb als vk de meeste vreselijkste bevallingen meegemaakt en ik wil nog steeds graag kinderen.

Owja en mijn kleine mannetje ligt met zijn hoofdje naar beneden, nog wel boven de bekkeningang, dus hij moet ff indalen. Want we gaan nog steeds voor de thuisbevalling :)

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn sm!!! :D helemaal goed...!!

Meiden,,, kheb zin in een frietje mayo.... !

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb er 2 gekocht... de rechter is voor thuis en de linker voor in de 'vluchttas'... ;)

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Super Mummy: wat een schattige setjes!
    @Kimmiikim: Gewoon lekker halen zo'n frietje!

Ik voel me prima. Ik mag alleen pas weg als ik 24 uur geen bloedverlies heb gehad. Het laatste was van vanmorgen, dus ik moet nu nog een nachtje blijven. Valt even heel erg tegen... :(

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hoi hoi, dames.

Hier alweer een belabberd berichtje. Gisteren voelde ik de baby amper tot 's avonds wel over de hele dag verspreid 45 harde buiken gehad :$!! vannacht de baby wel even wat gevoelt (hij ging redelijk te keer) Maar daarna wel weer 14 harde buiken gehad in mijn slaap. Dus net weer de vk gebeld want heb de baby daarna weer niet gevoeld en nu moeten we om 17.00u bij de vk komen en moeten we weer door naar het ziekenhuis. Het enge van alles is. Ik heb sinds gisteren erg pijnlijke steken down under gehad en wat lichte krampen. Dus nu hoop ik niet dat mijn baarmoedermond nog verder is opengaan staan!! Nou ik zal vanavond maar weer een berichtje plaatsen (als ik niet moet blijven) over hoe het nou gaat/ging in het ziekenhuis.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

ah nee meis toch!! Heel veel sterkte!! Hoop dat je bm niet verder open is gaan staan!! Knuffie

18. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @miepkip heel veel sterkte meid!!!

@chybou balen dat je nog een nachtje moet blijven in het zh hopelijk mag je morgenvroeg weer lekker naar huis!

@sm wat een leuke pakjes, geweldig!! en fijn dat je weer goedgekeurd bent door de vk.

19. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: jammer dat je nog even moet blijven, aan de andere kant ook wel beter natuurlijk.

@miepkip: jeetje zeg, sterkte!

@sm: wat een lieve setjes!

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miepkip: Sterkte meis! Duimen dat alles helemaal goed is.

Deel Deze Pagina