hey dames, Fijn dat je een leuke shower hebt gehad engeltje. hier vandaag een vrijgezellendagje gehad en ik ben echt gebroken we hebben een high-tea gehad met fotoshoot de originele foto's hebben we nog niet binnen maar met de iphone heeft mijn vriendin er ook wat gemaakt dus die wil ik wel even delen met jullie. ook is mijn mannetje weer lekker thuis dus kan ik vannacht heerlijk tegen hem aankruipen..
@ Shaarr, mooie buik! @ Engeltje, wat fijn dat je een leuke babyshower hebt gehad !! @ Inge, wat een leuke foto!! ik heb gisteren de baby gelukkig weer gevoelt haha en vandaag maakte hij volgens mij afgelopen week weer goed want hij was weer erg aanwezig ! We hebben gisteren ook de maxi-cosie binnen gekregen Afgelopen nacht alleen erg slecht geslapen. Had volgens mij oefenweeen! Deed ongelofelijk veel pijn en kon totaal niet in slaap vallen denk dat ik wel 30 min. lang om de 2 minuten harde buiken had etc. Was erg naar! Gelukkig vandaag niks van gemerkt al heb ik wel wat krampen gehad. Had ik trouwens al verteld dat de beeb al volledig is ingedaald. Is dit bij meerdere zo?
Onze baby is nog helemaal niet ingedaald.. Maar jij bent bijna 4 weken verder.. Oefen weeën heb ik ook nog niet mee gemaakt, zelfs nog geen harde buik Fijn dat hij zich goed meld! Ik heb een lek waterbed
Hier is dr kleine ook nog niet ingedaald! Maar hij ligt er wel klaar voor. BEn weer lekker wakker geworden metinke kuit kramPen en een mega vage droom pffff
Goedemorgen Miepkip fijn dat de kleine zich weer goed heeft laten voelen, wel vervelend van die oefenweeen zeg!! Hopelijk kun je nog wat rusten/ Inge dat klinkt als een geslaagde babyshower! Enne mooie foto! Godinn jeetje das balen van je waterbed Hier is de kleine ook nog niet ingedaald hoor... ligt boven bekkeningang met zijn koppie... Volgens mij trouwens een blauwe/beurse plek... hij schopt steeds op dezelfde plek tegen me ribben, auwww!! Vannacht elk uur gezien, pfffff! Nu maar aan een kopje thee... denk dat ik verkouden ga worden ofzo. Ineens begin ik met hoesten, bahh!! Vandaag verder met rommelen in huis en stukje voor de baby in mijn slaapkamer. Begint nu toch wel te kriebelen, over 3 weekjes 'mag' de kleine gewoon al komen... whaaaaaaaa!!
@sm ik had geen babyshower maar vrijgezellenfeestje. ik denk dat jij engeltje bedoelt hahaha de foto is wel van mij bedankt.
@ babyshower, fijn dat het gezellig was. @ waterdbed , oh jee , dat heb ik ook gehad toen ik zwanger was van de 1e ( was wel iets eerder in de zwangerschap ) heb een week op een matrasje op de grond kunnen slapen voordat ze hem konden repareren. Vlak voor ik zwanger werd van de 2e was hij weer lek , toen hebben we ervoor gekozen om het waterbed de deur uit te doen . @ indalen , ligt keurig met zijn hoofd in mijn bekken ( dat voel ik ook ) maar echt indalen nog niet . Gisteren mijn dochter d'r kinderfeestje gehad ( ben er nog moe van ) Straks nog voor de familie enzo en dan hebben we het gehad. Heb er zin in maar ben echt kapot , vannacht wel voor het eerst weer lekker geslapen.
@ inge: mooie foto hoor! Naar je zin gehad op t vrijgezellige feestje? Mijn babyshower op t werk was idd erg geslaagd, ben benieuwd naar mn shower van vandaag Indalen: mijn uk was dus tot vorige week een stukje ingedaald en toen besloot hij om te draaien, tot nu toe nog steeds niet teruggedraaid helaas.... Ben me nu toch ook een beetje aan t inlezen op draaipogingen en keizersnedes etc..... @ theertje: was t wel een geslaagd kinderfeestje? Gefeliciteerd nog trouwens Succes vandaag nog met haar verjaardag!
@shaar mooie buikfoto! @chybou wat fijn dat je weer thuis bent, hou je rustig!! @indalen ik moet donderdag weer naar de vk dus dan weet ik pas of ze al helemaal ingedaald is, de laatste keer was ze een klein stukje ingedaald maar nog niet helemaal! @engeltje veel plezier met je babyshower straks! Hier weinig boeiends te melden eigenlijk hihi, vandaag lekker een luie zondag houden heerlijk
@Ingearts Leuk hoor een groeiecho. Ben stiekem jaloers.. hihi Fijn dat het weer goed was! 34 euro kassakorting? Pfff dan heb je vast heeeel veel gekocht haha @Shaarr Ligt je kindje misshcien heel veel aan die kant? had ik een tijdje geleden ook. Hoefde ik me volgens de vk geen zorgen over te maken. Maar als het niet goed voelt: bellen hoor! @Geboortekaartjes. Volgens de drukker zijn we aan de late kant. Alle boeken van de drukker bekeken. Nog geen keuze.. pff @Pleuni welke site heb je dan genomen? 2 Proefkaartjes al? Wauw leuk!! @Vluchtkoffer. @Engeltje Ik vroeg inderdaad over die omslagdoek, bidon enzo. Wat dragen jullie dan wel? ik ben wezen kijken voor een geschikt iets, maar kon niks makkelijks vinden. Alleen pyama's, veel te warm voor mij. Ik draag thuis ook niks in bed. Maar goede tip van die bidon! @Engeltje Fijn dat je weer ietsje bent opgeknapt! Hopelijk heeft de kraamhulp goede tips nog voor je maandag! En heel fijn dat de test goed was!! @Shaarr Leuke foto's!!! Ziet er gezellig uit hoor!! En heeeel mooi buikje!! @Kimmiikim Leuk dat je tuin er zo mooi uitziet! Fijn is dat dan he als er zoiets moois klaar is!! Foto's ben ik benieuwd naar @Ingearts Mooie foto zeg!!! @Indalen Geen idee of dat zo is bij on? Hoe weet je dat dan? Hier gaat het even wat minder. heb zo'n ontzettende last van mijn bekken/onderrug. Kan amper lopen. Liggend doet het helemaal pijn. Kan het beste zitten op een harde stoel. Wordt er wel een beetje gek van. De bekkenfysio helpt ook niet echt mee. Zo eng dat ik soms niet op mijn been kan vertrouwen, dan is de kracht weg.. bah! Terwijl ik soms echt amper last heb gehad vorige week.
hier ook nog wat foto's van onze babykamer/box ben er zelf heel blij mee, gaat over meerdere berichtjes want kan maar 2 foto's per bericht plaatsen
goedemiddag! We hebben eindelijk een kast voor Fleur, dus die in elkaar zetten, spullen van de babykamer uit haar kamer naar de babykamer en dan kan ik eindelijk verder met het kamertje afmaken! @inge: leuke foto! @miepkip: fijn dat je hem wat meer hebt gevoeld en ja hoor, flup is ook al ingedaald. Nog niet volledig volgens mij alleen, maar dat hoeft met mijn termijn nog niet. @baileyy: vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. En de drukker is waarschijnlijk gewend dat mensen wat vroeger zijn, want je hebt echt nog wel tijd hoor! @miekie: wat een ontzettend lief kamertje!
@ engeltje , ja hoor het kinderfeestje was geslaagd . Ze hebben het allemaal naar hun zin gehad. De verjaardag vandaag is ook weer voorbij , daar ben ik ergens ook wel blij om. Tijd voor rust. @ foto's , wat een lieve babykamer . Mooi hoor.
@mieke wat een lieve kamer zeg wat leuk vind ik dat als je n meisje krijgt lekker met rose veel accenten. @engeltje thanks vrijgezellenfeestje was wel leuk alleen heel veel lopen waardoor ik ook eerder ben afgehaakt was helemaal kapot. verder hier ook weinig te melden behalve dat ik dankzij gisteren toch aardig moe ben en futloos komt ook door het weer natuurlijk heeft hier namelijk de hele dag geregent. en heb op dit moment een spraakverbod ingesteld tegen mijn man ben even helemaal klaar met hem.
@ inge, klinkt niet gezellig...een spraakverbod?? Leuke foto @ miekie, schattig kamertje! @ baileyy, wat naar van je bekken, ik ken dat dat je been gewoon niet meer werkt, is idd best eng, sterkte hoor! @ engeltje, je hebt wel een druk weekend he! Hopelijk heb je een hele leuke dag! @ theertje, gefeliciteerd! En nu lekker uitrusten dan! Hier weer eens (wordt gewoon saai) in het ziekenhuis geweest vanmorgen, ik had vanaf vanmorgen vroeg pijn rechtsin mijn bovenbuik, waarschijnlijkheeft de kleine gewoon lekker daar lopen duwen vannacht, maar omdat het ook een symptoom van zwangerschapsvergiftiging kan zijn, was bij Sara ook mis toen ik dat had, dus kon ik het niet loslaten en toch maar gebeld. En ja, bellen betekent komen, dus weer de hele riedel ctg, bloed en urinecontrole en weer alles goed gelukkig. Mocht dus weer naar huis, ik hoop dat het kleintje zich gewoon over 2 weken meldt, ik ben het een beetje zat zo...