Ik zag een paar mooie foto's voorbijkomen! @ Miekie, mooi kamertje! @ Miepkip, volledig ingedaald @ Baileyy, wij gaan het kaartje op bloom09.nl bestellen @ Laupio, gelukkig was het ok. Maar wel vervelend zeg, de hele riedel weer. Better safe than sorry though @ Inge, o jee ruzie met manlief? Hier best een saai weekend gehad eigenlijk. Vriendlief moest beide dagen werken overdag en ik was alleen thuis. Heb wat in de babykamer gerommeld, wat was gedaan, wat gepoetst en verder niet zo veel eigenlijk. Babykamer is nog niet af en begin het nu echt op mijn heupen te krijgen. Ik wil nog gordijnen, maar dat vind mijn vriend onzin aangezien we al rolluiken en luxaflex hebben hangen. Pfft. Die gordijnen zullen er komen! Wel gewoon simpele witte, maar toch. Weet iemand wat de levertijd is bij Kwantum/Hema oid?
spraakverbod is ondertussen wat versoepeld. maar ben het nog niet vergeten. ondertussen probeert hij zijn fouten goed te maken door klusjes die die normaal past doet na 500x vragen hahaha dus ik laat hem nog lekker zweten.
@laupio: he bah, weer naar het zh! Kan me voorstellen dat je er klaar mee begint te raken. hier een redelijk dagje gehad, vanmiddag eindelijk een kast voor Fleur gekocht dus ik kan eindelijk vanaf morgen aan de slag op de babykamer, wassen, schoonmaken, strijken (ahum) en inruimen ben helemaal blij hihi. Verder niet denderend geslapen en wel geschrokken van wat ik de afgelopen week ben aangekomen (ruim 1,5 kg in 1 week, gok vocht) maar toch, wel in de gaten houden. Flup is in elk geval lekker aanwezig.
@ Inge, Heel herkenbaar hier ook zo vaak opspelende hormonen. Succes en hoop voor je dat het snel weer goed gaat met jullie
@ theertje, nog gefeliciteerd! @ indalen, we hadden dinsdag en donderdag een spoedecho waarop ze het zeiden en donderdag bevestigde de vk ook dat hij al volledig was ingedaald. En hij is een sterrenkijker. Ligt mijn zijn neusje naar de kant van mijn buik. @ Mieke, wat leuk gedaan! Ziet er erg schattig uit!' @ laupio, dat is wel even schrikken maar wat fijn dat alles goed is! Herken je gevoel. Ik heb het ook wel helemaal gehad. Zou ook zo graag zien dat hij zich gelijk met 37 weken meldt! @ Inge, hmm.. zo te horen heeft hij flink wat goed te maken haha en volgens mij weet hij dat ook wel erg goed! Veel succes ermee in ieder geval! Hier voel ik de kleine man nog steeds goed ! Woensdag hebben we weer controle en krijg ik te horen of ik ontsluiting heb. En volgende week krijgen we een echo ! Verder gaat het hier zijn gangetje, en we hebben nog steeds geen geboortekaartje. Heeft iemand nog een goede/leuke site?
Gelukkig was alles goed Laupio! Ha ha Inge, is hij zo erg? Hier een productief dagje gehad De box staat, er is heel wat in de saus gezet. Erg blij mee! Ik ga ook voor de 37 weken Morgen visite van een zwangere vriendin. Zij is nu dik 35 weken en heeft ook een grote baby. Ze wordt met dik 38 weken ingeleid
@ Godinn, als meneer zich niet eerder meldt ben ik toch wel erg jaloers op die vriendin van jou! @ Wie heeft er trouwens nog meer z'n pijn bij de ribben als je zit? Ik word er helemaal gestoord van het doet vreselijk pijn en ik kan amper 10 min. op dezelfde manier zitten. @ maxi-cosi, voor iedereen een tip probeer van te voren uit of de maxi-cosi wel in de autogordel past! Tegenwoordig komt het nogal vaak voor dat dit niet kan en dat is dus ook net bij onze twingo het geval. De autogordel is ongeveer 10 cm te kort! Oftewel we moeten er een nieuwe in laten zetten.
goedemorgen! Zoals aan het tijdstip van posten te zien is heb ik weer eens een belabberde nacht. Ben er inmiddels ook al een uurtje uit en heb weer een hoofdstuk van mijn scriptie geschreven, je moet toch wat. Zo toch weer eventjes wat proberen te slapen voor Fleur weer wakker wordt. @miepkip: zo erg als jij het beschrijft heb ik het niet, maar ik zit wel liever wat meer onderuitgezakt zodat mijn buik de meeste ruimte heeft. Rechtop krijg ik inderdaad snel last. Vandaag opruimerig dagje voor de boeg, boodschappen doen en vanmiddag met Fleur even de hort op om alvast wat winterkleding aan te schaffen. Verder ga ik vooral rustig aan doen
He bah Maia dat was wel weer heel vroeg . Ik ben er om half 5 wel uit geweest om wat te eten en te drinken maar daarna toch weer even in slaap gevallen. Kan er langzamerhand wel aan wennen dat de nachten weer zo gaan. @ hema gordijnen , wij hebben hier in de babykamer gordijnen van de hema , zou 2 weken duren werd 2 dagen eerder netjes gebeld dat ze er al waren . @ ribben / zitten , hier zit ik ook onderuitgezakt , ga zo een tuinstoel schoonmaken en die binnen zetten daar zit ik het lekkerst op omdat je die leuning kan verzetten. @ laupio , kan me voorstellen dat je het ziekenhuis nu wel zat word. Verder weinig nieuws. Zo lekker de laatste rommels op ruimen van de verjaardag en dan even lekker rustig aan doen en genieten van de rust.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze babykamer @kwantumgordijnen wij hebben onze gordijnen voor de babykamer bij de kwantum vandaan de levertijd was 2-3 weken, gordijnen kosten bijna niets daarzo en ze hebben echt hele leuke! @gewicht dat zal idd wel veel vocht zijn ik was afgelopen week ook ineens meer aangekomen dan normaal, ik vind het sowieso al veel zit al op 13kg en zo gek eet ik helemaal niet, hoop dat er de laatste weekjes niet zoveel meer bijkomt, had in het begin gehoopt onder de 15 te blijven maar dat ga ik niet redden Hier vannacht heerlijk geslapen had van het weekend 2 slechte nachten dus voel me nou weer helemaal fit na een nachtje goed doorslapen en hoefde er ook maar 2x uit om te plassen dat scheelt ook wel. vandaag werken incl. vandaag nog 6 te gaan dus bijna verlof (volgende week donderdag) morgen is mijn vrije dag weer die gaan we weer vullen met de laatste keer prikken (3x) de vorige 2 keren was mijn suiker ook iedere keer goed dus ga er vanuit dat het morgen ook weer goed is. Donderdag mag ik weer naar de vk erg benieuwd wil heel graag weten of ze nog steeds goed ligt, af en toe heb ik het idee dat ze gedraait is maar dan toch ook weer niet haha Fijne maandag allemaal!
@ Gordijnen, die heb ik zelf gemaakt Ze hangen inmiddels en t ziet er gelijk zo gezellig uit @Ligging, geen idee, geen idee of ze al ingedaald is. Weet ook niet of ze nog in stuit ligt.. @Ribben, nee geen last van. Wel net onder mn ribben als ik in elkaar gezakt ga zitten. Als ik daar last van heb dan is platliggen het enige wat helpt.. @Miepkip, bedankt voor de tip! We gaan er deze week 1 halen dus dan gelijk ff uitproberen.
Goedemorgen Wat een nacht... ik werd om 1 uur wakker en toen kwamen ook mijn onderburen thuis (lees: met veel kabaal en rondrennende en schreeuwende kinderen) Ben er ff uit geweest om te plassen, daarna was de kleine man lekker actief... vervolgens om 5 uur weer... hahah kan vast wennen, zullen we maar zeggen! Vandaag beetje rommelen in huis, wasje opvouwen/wassen/drogen en miss wel wat baby dingen wassen nog. Verder lekker rustig aan! Miekie wat een super lief kamertje!! Inge wat fijn dat je kleintje zich nu zo goed laat voelen!! Ribben: hier ook 'gevoelig', meneer schopt steeds op dezelfde plek. Moet ook onderuit gezakt zitten hoor, meneer ligt lekker hoog met zijn billen (gelukkig billen en niet zijn hoofd, volgens vk geeft een hoofdje meer problemen en is harder) Maia ook al zo''n opruim dagje!! En leuk shoppen met je meisje!! Hier de winterjassen voor beide kids ook al binnen, alleen nog een muts/handschoenen voor me meisje zoeken die bij dr jas past.
Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij! Hier sliep Sara tot 8 uur, heerlijk! En nu is ze een ochtendje naar de creche, dus lekker een paar uurtjes voor mezelf. @ maia, vind dat je het knap volhoudt hoor, wat slaap jij vaak slecht! Ik lig wel heel vaak een uur wakker ofzo en dat vind ik al lang! En heerlijk om nu alles echt een beetje klaarte maken he...Ben nu ook met dat soort dingen bezig, wel grappig hoor, bij Sara was ik al met 6 maanden ofzo compleet klaar en nu nog volop bezig, maar ja, je wordt makkelijker he.. en als de baby maar een slaapplekje heeft is het allang goed, het is meerdat we zelf zo graag leuke kamertjes maken! @ slaapplaatsje Hier doen we trouwens de kleine de eerste tijd op onze eigen kamer, zijn er meer die dat doen? Vond dat echt heel gezellig en handig met nachtvoedingen...wij hebben een bedje wat je vastmaakt aan je eigen bed, kan je de baby zo naar je toeschuiven, ff voeden en weer terugschuiven... erg leuk en handig! En ook zo leuk dat je er gewoon zo dichtbij ligt, kan je zede hele tijd bekijken en aanraken, want geloof me, je wil niet anders, zekerde eerste tijd! @ ligging, nog steeds goed! @gordijnen, moet ze nog ff in elkaar naaien, maar Sara's kamer ging voor. Ik heb woezel en pip stof liggen, ga er zo maar eens mee aan de slag, is ook zo gebeurd, kwestie van even doen! @ inge, strijdbijl weer begraven? @ ribben, tja, dat zal het gisteren dan wel geweest zijn, maar dus maar aan 1 kant en nu ook weer over, wel heel vol gevoel in de buik, dus rechtop zitten voelt niet heel fijn nee. @ gewicht, zit nu ook op 13 kilo, is al meer dan bij Sara, we zien wel waar het eindigt, gaat er wel weer af!
Laupio hier komt de kleine ook bij mij op de slaapkamer hoor... heb ook maar 3 slaapkamers, dus pas als de jongste doorslaapt en wat ouder is gaat hij bij zijn broer op de kamer. Heb nu de commode en wiegje bij mij staan Idd ook handig voor de nachtvoedingen.
Jeetje wat zijn jullie allemaal vroeg! Mooi buikje Laupio! Gordijnen: Ik doe alleen rolgordijnen. Vind dat erg practisch en neemt weinig ruimte in.. Ribben: Geen last van Gisteren wel een chaggie dag.. Maar dat zal er bij horen
Hey vroege vogels! @ miekie: mooie meubeltjes heb je hoor!! @ laupio: he getsie wat schrikken weer! Gelukkig was er niks aan de hand, maar kan me voorstellen dat je even een flashback kreeg! En mooi buikje heb je hoor! @ maia: ik had klaas vaak nog naar je doorgestuurd! Echt balen dat je nog steeds zo slecht slaapt! Hoop toch echt voor je dat t snel wel gaat lukken nu t wat koeler is.... @ inge: hihi was t zo erg met je vent? Hier net terug van de vk en boodschapjes doen! Vannacht kon ik niet op mn zij liggen, want mn uk was flink bezig met.......jawel omdraaien!! De afgelopen week hoefde ik bijna niet te plassen snachts ivm zijn stuitligging en vannacht moest ik er weer 4 x uit en alles voelde zo beurs en gevoelig aan dat ik al t vermoeden had dat hij toch was teruggedraaid....joepieeeee!! De vk bevestigde t gelukkig, nu hopen dat hij zo blijft liggen denk t haast wel, want hij heeft er echt veel moeite voor moeten doen, doordat er niet zoveel ruimte meer is.... Controles waren verder ook weer goed, alleen mn bloeddruk is op t randje... 100/61. Die is dus een heel stuk lager als normaal en blijkbaar ben ik daardoor af en toe ook een beetje dizzy... Do weer op naar de gyn, ben benieuwd hoe de groei dan is met zn koppie. Verder om 15.00 kraamintake vandaag en vanavond de eerste keer puffen, ben benieuwd! Tis wel een lange cursus van 19.30 tot 21.45, of is dit normaal? Gisteren zijn mn uk en ik ontzettend verwend op de shower! Een hoop kadootjes gehad en grappige spelletjes gedaan Mn vriendin uit aussi was er ook bij, dus dat is wel heel erg leuk!
@Miekie0402 Wat ziet dat er gezellig uit!! Straks kan ik bij de bekkenfysio terecht. Kijken wat die ervan zegt dat ik soms amper kan lopen.. @Ingearts spraakverbod hihi Was het zo erg? Nouja het helpt dus wel blijkbaar.. @Laupio wat naar zeg steeds die ziekenhuisbezoekjes!! Maar mooi buikje!! @Gordijnen Ik heb ze bij Karwei besteld met 20% korting. 2 weken levertijd. Ik wacht er nog op het zijn witte. Wil voor de kleur er een rolgordijntje achter. Lichtblauw of lichtroze. Maar kan dat nergens vinden nog. Wie weet er leuke lampen te koop? Pff lastig hoor. Hanglamp kan niet, plafond is vrij laag en dan kijkt het kindje zo midden in dat peertje. Lijkt me niet echt prettig.
@ baileyy: hier ook nog geen lamp gevonden, wel een leuke gezien bij babydump maar die was erg duur, ga um zelf proberen na te maken! Hoop dat de Fysio je kan helpen, ik heb goede tips gekregen. Had vorige week zelfs even bijna geen klachten! Ben er alleen sinds vannacht achter dat dat door de stuitligging kwam! Hij ligt nu weer goed na heel veel getrap, ben dus echt wel beurs van binnen, maar kan ook weer amper lopen van de bekkenpijn! Kijk t ff een weekje aan en anders maak ik toch weer een afspraak...
Fijn Engeltjes, dat hij toch maar gekozen heeft voor de makkelijke manier Ik moet sowieso wekelijks naar de fysio nu, voor de bekken. Liefst 2 maal per week, maar dat red ik niet ivm 2 eigen zaken Vriendin vanochtend hier geweest, was weer erg gezellig. Ze is vandaag precies 36 weken en met precies 2 weken wordt het opgewekt...