Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Wow stoetel wat een geweldige test! Die van mij zijn nog niet zo knallend ;)

Ik heb voor vandaag een afspraak staan met m'n vriendinnen om kolonisten van Katan te gaan spelen. Mag ik ook mijn blije nieuws gaan verkondigen. :D

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ frown: oh leuk zeg! Al een manier bedacht hoe je het gaat vertellen?

Weet er misschien iemand een leuke tekst op een shirt voor een oom?
    En dan niet: ik wordt oom!
    Mag best iets cryptisch zijn, maar heb geenninspiratie haha

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Stoetel ook zo'n knaltest 2 jaar geleden. Geweldig:)

@ Engel, nog in bed?! Jeetje. Geniet ervan;) Over 8 maanden wil je dat je er nog in ligt rond dat tijdstip:) Sneeuw? Waar?;) Hier in Nieuwegein niet.

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,
    Wat slaap ik tegenwoordig goed zeg,normaal gesproken ben ik een hele lichte slaper, nu niet.

@Sweet
    Mijn man wil eigenlijk elke week naar de griek,ik hou hem meestal tegen, we zijn daar echt vaste klant, dus ze weten ook al dat ik zwanger ben en geen mosselen durf te eten.
    Het smaakte wel goed gisteren, lekker stokbrood met kruidenboter, 3 mandjes ofzo, en suflaki. Maar ik merk dat ik extreem ben met eten, zo brachten ze andere kruidenboter, die rook naar paturain, en die at ik dus niet, mijn zoontje zei dat het geen kaas was maar kruidenboter, maar ik durf het echt niet. Mijn man loopt al bijna gillend weg,maar ja liever zo dan dat ik alles eet. Kan ik gewoon niet.

De jongste twee vinden het leuk, de oudste zit er niet op te wachten.
    Ze is bijna 16, en moet niks van baby's hebben. Ze wil hem of haar ook geen fles geven zegt ze....maar bij de prenatal komt ze wel elke keer leuke kleertjes laten zien, en loopt ze kinderwagens te testen...;)

@Stoetel
    Mooie test. Blauw. dan wordt het zeker een jongen...:)

@Engeltje
    Geen sneeuw hier hoor. Jammer.

5. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ engeltje: ik heb een foto gemaakt van mijn testen met mijn telefoon en laat het ze dan maar gewoon zien. De shockfactor moet dan wel grappig zijn, want ze weten hoe lang we er over gedaan hebben en rekenen er eigenlijk niet mee op. Lol.
    Ik weet zo geen tekst voor een oom...

Oh hier in Almelo ligt een dun laagje sneeuw (nog geen cm)

6. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Get, ik heb pijn in m'n buik :( beetje als een scherpe trekkende pijn vlak boven m'n schaambeen.
    Kan dat zo vroeg al met de groei van de baarmoeder te maken hebben?

7. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,

@stoetel: wat een supertest, geen twijfel over mogelijk :)
    @frown: slapen is hier ook een ramp. Normaal slaap ik als een os, maar de afgelopen week meestal rond 4 uur klaarwakker. Dus mijn berichtjes op zp zijn meestal nog iets vroeger.
    @engel: hier in zeeland ook nog geen sneeuw en eerlijk gezegd hoop ik dat het niet komt... anders moet ik morgen veel te vroeg mijn bed uit om veilig op mijn werk te komen.
    @frown: ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen dat ik zwanger ben, maar mag van manlief niks zeggen tot 12 weken voorbij zijn, zelfs niet tegen de ouders :( Ik weet niet of ik dat vol kan houden hoor. Inmiddels weten al een paar vriendinnen en collega's het.... Voel me wel een beetje schuldig dat ik het stiekem verteld heb, maar 12 weken is onmenselijk!!!!!

Hier vandaag het hele huis poetsen en een volle mand strijk wegwerken... :(

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ds
    Dat is onmenselijk tot 12 weken zwijgen.
    Ik weet ook niet of je ouders dat waarderen. mijn moeder wist het al bij de eerste positieve test. je moet het toch kunnen delen met iemand?
    Mijn vriendin ging met haar hele familie op wintersport. En toen werd gevraagd; hebben jullie iets te vertellen aan ons? NEE hadden ze gezegd. Bij 12 weken vertelden ze het pas. Heel de familie was beledigd. Zo heb ik een nichtje. leuke meid. maar bij de eerste hield ze 12 weken haar mond tegen haar eigen man!! Hij wist van niks. Ik zou het echt niet kunnen. Ik ben een kwebbel en een open boek zeggen ze.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ minnie: je dochter draait vast nog wel bij, heerlijk he zown puber ;) Stiekem vind ze het ook wel leuk, maar het is natuurlijk niet stoer als je dat zegt!
    Ik kan ook niet 12 weken zwijgen hoor haha, mijn moeder zei al een keer na mijn miskraam dat als ik weer zwanger zou zijn dat ik dan een zonnebril op moet doen als ik bij haar in de buurt ben ;)

@ frown: ja dat kan heel goed hoor! Ik voel ook vanalles :)

Heb een tekst bedacht meiden, best cryptisch ook nog maar als jullie nog leukere woorden weten dan hoor ik ze geaag!

Ontzettend
    Onweerstaanbare
    Man

Hihi ben benieuwd bij wie het kwartje als eerste gaat vallen :D

10. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ engeltje, die is leuk :D

Ik ga net naat het toilet en ik zag dat ik wat bloed ben verloren. Ik weet dat het hiermee niet definitief mis hoeft te zijn, maar de moed zakt me nu volledig in de schoenen :(

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ frown: hè wat vervelend zeg meis, snap dat je ervan geschrokken bent! Is het veel bloed en helderrood, of valt het wel mee?
    Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is hoor! Dikke knuf voor jou!

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Frown: Hé bah, wat schrikken zeg. Duimen dat er helemaal niets aan de hand is.

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @frown
    heb je ook stolsels en pijn in je schouder?

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Wat is dat toch met die pijn in je schouder??
    Heb dat ergens anders ook al gelezen.
    en is dat dan pijn die er continu is of gewoon af en toe....

15. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Frown wat vervelend, ik hoop dat het niets verkeerds is.....

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Weet ik niet. ik denk op het moment van een evt miskraam.

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Minnie: Ik denk dat je in de war bent met een buitenbaarmoedelijke zwangerschap (EUG).

Als de eileider barst komt er bloed in de buikholte. Een symptoom hiervan is schouderpijn. Het bloed irriteert het buikvlies en dit wordt opgevangen door een zijtak van de schouderzenuw. Hierdoor krijg je typische pijn in je schouder.

Bij een miskraam krijg je buikkrampen en bloedverlies. Vaak worden deze buikkrampen en het bloedverlies ervaren als een heftige menstruatie.

Bij een miskraam heb je geen schouderpijn. Heb je bloedverlies, krampen en wél schouderpijn? Dan moet je meteen de dokter bellen. Er is dan een kans dat je een buitenbaarmoedelijke zwangerschap hebt waarbij de eileider open is gebarsten. Dit kan heel gevaarlijk zijn!

(... Zo... De zuster heeft gesproken! :p)

18. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    @ frown: ik duim voor je meis... doe het rustig aan...

Er waren meiden die vroegen naar de 9 maanden beurs... Wij zouden eigenlijk de 25e naar de love & marriage gaan omdat we op 22 juni gaan trouwen.... maar hebben besloten om daar de 9 maanden beurs van te maken.

Voor de bruiloft is toch bijna alles al geregeld en de 9 maanden beurs lijkt me veel leuker :)

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @chybou
    Ow dan zal ik het wel door elkaar gegooid hebben :x

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Geeft niets meis! ;)

(Als alles goed blijft gaan en vooral als de echo dinsdag goed is...) Wij gaan ook naar de 9 maanden beurs. Ik wil er al zo lang heen, en nu kan het. :D

Love & marriage beurs lijkt me ook wel leuk hoor! @Roompje: Trouwen met een mooi buikje... Lijkt me echt zo fantastisch!

Leuke aan de 9 maanden beurs is dat je ook met het kaartje naar de huishoudbeurs kan.

Deel Deze Pagina