Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ slijnmprop , hier ook al een x verloren , vervangt zich zelf ook vaak weer.

@ gordijnen bij de hema zijn ze nu in de aanbieding met 20 % korting.

@ lamp , wij hebben een hoog plafond dus een hanglamp van de gamma in de vorm van een vogel.

@ slapen , eerst bij ons op de kamer , alleen bij onze 2e kon ik toen zelf niet slapen door alle geluiden dus is hij snel in zijn eigen kamer gegaan. We zien wel hoe het nu gaat.

9 jaar geleden kwam ik nu net thuis van het ziekenhuis met onze dochter . En nu ligt ze ziek naast me op de bank , dat op haar verjaardag.

Voor de meiden die al kinderen hebben : gaan die trakteren op school/ speelzaal als de kleine er is en weten jullie al wat . Ik ben nu een beetje aan het kijken wat leuk is , misschien hebben jullie nog leuke ideetjes.

Mijn oom is buiten aan het verven , dus de buitenboel is straks ook lekker op orde. Zal blij zijn als dat ook weer klaar is. Ondanks dat het mijn noom is en dus ook erg gezellig is het ook altijd weer een soort inbreuk op je dagelijkse ritme...

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ theertje: ahhh gossie niet leuk ziek zijn op je verjaardag! Geef dr maar een dikke knuffel!

Voor t trakteren: koekjes of cakejes bakken met blauw of roze glazuur erop zou kunnen....
    Of lange vingers dopen in chocola en daarna in roze of blauwe muisjes... Kan ook nog met slagroomsoesjes....
    Weet alleen niet of je een geOnd voedingsbeleid hebt op school bij mullie, want dan mag t misschien niet....

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: ik herken je gevoel! Hoop voor je dat er niks aan t handje is! Succes lieverd!

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Shaar; jakkes joh! Gaat vast goed komen, maar erg eng is het wel hé?? Sterkte meid..

Wij hebben ook een simpele plaffonaire.. Wij hebben sowieso een vrij simpel kamertje. Leuk maar simpel.

Hier een drukke dag. Eerst vanochtend paarden gedaan, daarna opgepast op de kids van mijn broer. Daarna werken van 1 tot half 5 (wacht nu op de volgende klant) en om half 5 mensen die komen kijken voor de pensionstalling. Gelukkig heb ik vandaag hulp in de paardjes, zij mest uit ed. En ik ben helemaal licht in mijn hoofd door het slaapgebrek.. Heb denk ik hoogstens een uurtje geslapen vannacht.......

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Shaarr, dat is inderdaad schrikken! Hoop voor je dat je de beeb snel weer voelt!

@ De rest sorry dat ik niet reageer. Ben nogal ziekjes op dit moment.

Kan op dit moment z'n 16 uur slapen op een dag (en dit heb ik ook echt nodig) En dan nog heb ik geen energie. kan amper brood naar binnen krijgen en heb koorts. Oftewel nog meer bedrust en uitzieken. Gelukkig is de kleine man lekker aanwezig! Morgen moeten we weer op controle dus zal dan wel horen hoe het zit met mijn geopende baarmoedermond.

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ shaarr , hopelijk gaat het gewoon goed nu en heeft de kleine zich flink laten voelen.

@ Engeltje , hier is er niet echt een gezond beleid op de school , sommige dingen mogen echt niet maar soesjes mag nog wel.

@ Godinn doe je wel een beetje rustig aan als je zo licht in je hoofd bent.

@ miepkip , beterschap lekker uitzieken eerst .

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: hoe is t nu meis? Heb je hem nog gevoeld of moest je nu toch komen voor controle?

@ miepkip: he bah meis, dat klinkt niet lekker allemaal! Heb je hoge koorts en kan t geen kwaad?

@ godinn: klinkt als een heel druk dagje! Gelukkig had je wel wat hulp vandaag.... Pas goed op jezelf en je kleine ukkie he!

@ theertje: haha ok dan! Bij ons op de creche mag t bijv echt niet, maar we maken soms wel is een uitzondering hoor, vooral bij geboortes, want wat moet je anders trakteren? Roze of blauwe fruitsoorten op een spiesje? ;)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Shaar jeetje das schrikken meis!! Tis idd best scary als je hem niet voelt zoals je gewend bent!! Hoe is het nu?

Traktatie: ik denk dat de kids hier op de psz nijntje koekjes trakteren met blauw/witte muisjes op zijn buikje.

Miepkip balen dat je zo beroerd bent meis!! hoop dat je snel opknapt!

Godinn lekker druk dagje zo... :)

Hier vandaag babywasje gedraait, met al die kleine sokjes ;) Verder vanochtend even naar de markt geweest fruit ed gehaald. Verder weinig gedaan vandaag!! Merk wel dat de 'onderkant' wat gevoeliger word en soms ook best pijnlijk is... En maagzuur blehhh ben er zo ontzettend misselijk van, gelukkig wel iets dat een beetje helpt, maar helaas niet zoveel! Nog een paar weekjes volhouden.

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    En Shaar?? Hoe is het gegaan??

Ik probeer rustig aan te doen.. Moeilijk! Wel leuke kijkers gehad, erg positief ook weer :)

Heb nog een poging gedaan dat waterbed te plakken maar dat lukt niet.. Stom ding.....
    Vriendlief dacht al dat ik had liggen kwijlen haha! Al moet ik wel zeggen dat ik dat meer doe dan gewoonlijk volgens mij :) Mijn vriendin had er ook last van.. Jullie ook?

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: ja heb er ook wel iets meer last van, maar ook van zweten, echt bah! Wordt snachts steeds drijfnat wakker, vooral in mn huidplooien zeg maar, dus mn liezen, onder mn borsten mn nek...blegh! Kan moeilijk iedere keer dat ik wakker wordt gaan douchen, maar heb daar soms wel de neiging naar... Was me nu regelmatig snachts ff met een washandje als ik eruit ga om te plassen...

@ SM: schattig he die kleine sokjes!! En hier is t ook gevoelig hoor van onderen! Soms echt t gevoel dat t beetje bij beetje scheurt van onderen. Nu hij weer goed ligt nemen ook mn harde buiken weer toe, lekker hoor ;) Nog ffies meis en dan zijn we hopelijk snel van de meeste klachten af!

11. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Zweten heb ik net als engeltje erg veel last van. Mijn bed lijkt dan wel een lek waterbed als ik wakker word.

Hier net na het eten weer oefen weeen gehad. Werd er helemaal dizzy van! De kleine man is ook rustig op dit moment. Ben wel blij dat ik morgen weer naar de vk mag. Ben alleen erg bang om te horen of alles verder is gaan openstaan of niet (heb namelijk z'n naar voorgevoel dat het allemaal wel verder is gaan openstaan)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: pfff je maakt t wel spannend zeg! Hoelaat moet je naar de vk morgen?

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    @Theertje gefeliciteerd met je dochter. En wat sneu dat ze ziek is..

@Shaar hoe gaat het nu met de kleine voelen?

@Godinn hoop dat je vannacht beter slaapt!

@Miepkip beterschap en rustig aan doen hoor!!

Ik lig nu ook in bed, laptop op schoot. Ben zo moe en kan nergens meer lekker zitten met mijn bekken/rug.
    Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Zal wel iets in de trant zijn van: hoort erbij..

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Theertje, gefeliciteerd met je dochter.

@ Shaarr, en heb je nog iets gevoeld?

@ Godinn, kopje thee en vroeg naar bed meis!

@ Baileyy, ik herken het gevoel.

Miepkip, gossie beterschap zeg, klinkt niet fijn. Hopelijk is morgen alles goed bij de VK.

Hier laatste tijd wat minder actief op forum. Zit de hele dag bij een klant en kan dan niet uitgebreid gaan lezen en reageren haha. Is ook in Amersfoort, dus zijn lange dagen (vandaag 7 uur vertrokken en 19 uur thuis, ugh...). Breekt wel. Ik denk dat ik zo naar bed ga, ben zo moe.

Een vraagje aan de dames met bekkenpijn. Ik heb de laatste tijd erg veel moeite om mezelf om te draaien in bed, en dan specifiek één kant. Weet even niet welke, maar van bijv links naar rechts doet heel erg veel pijn bij mijn lies. Zijn dat dan mijn bekken of toch mijn banden? Ook zo raar dat het maar een kant is. De andere is ook geen pretje, maar dat doet niet zo'n pijn. Ik kan namelijk niet te lang op een zij blijven liggen, krijg dan ontiegelijke rugpijn. Ben dus continu aan het draaien en word dus ook veel wakker helaas :(. Verder is de pijn in mijn ribben ook nog niet weg. Maar goed, de kleine beweegt iig nog heel veel, dus dat is wel fijn :).
    (Ik heb de tip, van geloof ik Engeltje, ook gelezen van dat wijdbeens liggen en dan draaien zeg maar, zal dat straks proberen).

Oh en ik merk dat ik tegenwoordig wat waggel haha. Lopen gaat niet meer zo charmant als voorheen ;).

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: heb je alleen met draaien last of ook met andere dagelijkse dingen? T kan t namelijk allebei zijn, banden/ bekken. Hier doet m'n hele schaambot en m'n onderrug pijn bij t draaien, opstaan, lopen enz. Heb ook echt opstartpijn zeg maar, heb jij dat ook?

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik voel het meer in mijn kont.. Stuitje en onderrug.

Ik ga jullie advies opvolgen: Welterusten!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, ook als ik opsta uit een stoel waar ik een tijdje in heb gezeten. Zal er eens beter op gaan letten wanneer ik het allemaal voel. Uit bed stappen ook, gaat echt heel langzaam :). Ik ga nu naar bed, dus zal morgen verslag doen haha.

Mooie echo!

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ mooi hoodje engeltje!

moet morgen om 8.20 bij de vk zijn. Net nog 2 paracetamols genomen. Trok het echt niet meer van de pijn! Voel me nu wel ongelofelijk schuldig naar de beeb. dit is namelijk de eerste x dat ik paracetamol neem tijdens de zwangerschap.

Ook ik ga slapen. Truste allemaal!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: succes morgenochtend meis! Gelukkig ben je vroeg aan de beurt en paracetamol kan echt geen kwaad hoor! Heb t ook een paar keer moeten slikken helaas.... Sterkte!

Hebben jullie trouwens ook dat je doos zo beurs aanvoelt? En dan bedoel ik niet van binnen, maar echt de onderkant....

Deel Deze Pagina