@miepkip: fijn dat er niet meer ontsluiting is! Blijft wel spannend. @baileyy: fijn dat alles goed is. En je kunt ook een handdoek gebruiken o.i.d. Zit het echt niet in je kraampakket? gek, zit er meestal wel bij. @miekie: dan zal hij aan het indalen izjn als je buik lager zit. zou best kunnen met deze termijn. @kim: mooi buikje! @laupio: hoe was het bij de gyn? En fijn dat het kamertje af is! nou ik had een goede dag vandaag want heb te horen gekregen dat m'n contract wordt omgezet naar onbepaalde tijd. Zat in m'n 3e tijdelijke dus het was of dit, of eruit, maar gelukkig mag ik blijven ondanks dat ik het officieus al wist bleef ik het toch erg spannend vinden.
Raar dat het bedzeiltje niet in het pakket zit. Volgens mij kan je er zo 1 kopen bij de prenatal enzo....
Kim; ik heb een schoonheidssalon en een paarden opfok en pensionstal. 2 ondernemingen dus. Maia: Gefeliciteerd!!!
@ maia, gefeliciteerd! Het blijft zeker spannend maar hierdoor ben ik er wel wat geruster op @ Kim wat fijn! Weet je zeker dat ze al goed zit ! @ Bailley, Wat fijn dat ook jouw beebje al is ingedaald. En wat raar dat die niet in het pakket zit. Je zou hem inderdaad alsnog bij prenatal kunnen halen. (zal het wel doen voor de zekerheid) En wat fijn dat jullie beide zijn goedgekeurd! @ Indalen, merk zelf wel dat nu hij ingedaald is ik het veel minder benauwd heb. Alleen de klachten met mijn ribben zullen blijven aangezien meneer het fijn vind zijn billetjes tegen mijn ribben aan te planten @ Godinn, dat is lekker druk dus. Wel vervelend opzich dat je niet met verlof kan voor de bevalling. Hier heb ik voor het eerst geen last 's avonds van de steken in mijn rug (klopt even snel af) En ik word opnieuw tante Mijn schoonzus is nu 12 weekjes zwanger! En we hadden van mijn andere sz al een nichtje van 1 1/2. Lekker gezellig dus allemaal rond dezelfde tijd een kleintje
@ kim: balen van die operatie zeg! Mooi buikje heb je en fijn dat je uk is ingedaald! @ miepkip: gelukkig dat je baarmoedermond niet verder open is gaan staan en dat je koorts wat gezakt is. Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden! Ben benieuwd hoor of je de 40 weken echt volmaakt! @ baileyy: fijn dat alles goed was vij de vk en dat je uk was ingedaald! Ik heb zelf geen katten, maar als ik op vosite ga lijkt t wel of ik een kattenmagneet heb ingeslikt ofzo! Hou zelf helemaal niet van katten, dus vind t hoogst irritant dat ze op en naast me komen liggen! Maar hoe vaak ik ze ook wegstuur, ze blijven terugkomen....grrr! Wat zit er allemaal in jouw pakket dan? Misschien heet t gewoon anders als zeiltje? @ maia: gefeliciteerd met je contract meis! Toch een opluchting in deze tijd! Ik heb echt een veel te drukke maar wel een leuke dag gehad vandaag. Vrees alleen dat ik t morgen zal bezuren en ook dan heb ik t eigenlijk vrij druk. Vanochtend eerst ff naar de markt geweest en een kado gekocht voor de verjaardag waar ik daarna heen ging. Toen tot een uurtje of 2 op die verjaardag geweest, onderweg naar huis reed ik langs mn werk, dus ook maar ff een bakkie gedaan en met mn kindjes geknuffeld, was half 5 toen ik daar wegging, oeps! Hierna bij mn ouders ff een uurtje op de bank gelegen en daar gegeten, nu net thuis en ff afgewassen ( stond er nog van gister ) mag t natuurlijk niet en voelde nu ook wel waarom, maar vond t zo sneu als mn mannetje dat nog moet doen als hij straks thuiskomt. En nu languit op mn eigen bank een filmpje kijken...pfff ben gesloopt en best wel een beetje dizzy nu.... Morgen naar de gyn voor weer een echo....jeeej!
Goedemorgen Maia gefeliciteerd met je vaste contract!! Baileyy fijn dat alles goed was en tja... idd maar rustig aan doen dan!! Zeiltje: zit hier wel in het kraampakket, maar leg toch een waterdichte molton eronder. Zo'n zeiltje is maar warm en plakkerig... Je kunt hem ook op je matras leggen en daar een handdoek overheen leggen, dan schijnt hij niet zo plakkerig en warm te zijn. Hier wat een avond... gisteravond indalingsweeen oid gehad... die deden behoorlijk pijn... echt vanuit de liezen zeg maar. Gelukkig was na half uurtje over... en natuurlijk was de kleine lekker actief... Schoppen tegen me ribben en daarna nog even de hik haha! Daarna nog maar even uit bed gegaan om een crackertje te eten (is me nog nooit overkomen dat ik eruit ging om te eten, alleen tijdens bv periode) en ook maar kopje thee gedronken. Daarna wel redelijk geslapen. Merk nu wel dat wat meer 'last' krijg, harde buiken, rugpijn... dus echt maar weer een stapje terug doen...
Goeiemorgen dames, Even een kort berichtje van mij. Lees wel steeds mee maar heb vanwege drukte op werk en geen puf meer 's avonds, geen tijd om uitgebreid te reageren. Maia gefeliciteerd met je contract! Dames die zijn goedgekeurd, jeej! Dames die last hebben, denk goed aan jezelf! We hoeven nog maar een paar weekjes. Ik ben vandaag 34 weken, gaat echt hard. Nog 2 weken werken, pff. Maar goed, is zo om als het goed is. Verder echt belabberd geslapen de hele week. Werd vanochtend om 6 uur wakker, terwijl wekker op 7 stond en kon niet meer slapen van de rugpijn. Bah. Nou ja, ik reageer snel weer even uitgebreid!
@ shaar: enjoy de oefenweeen! Hahaha heb ik ook, maar niet altijd en t doet ook zown zeer dat je t gewoon liever niet meer doet! Maarja soms wil je gewoon en probeer je t toch gewoon weer, soms gaat dat goed en soms krijg je oefenweeen...lekker he En zeiltje moet je echt neerleggen hoor! Mochten je vliezen breken in bed en je hebt um niet liggen dan kun je je matras echt weggooien! Hier werd ook geadviseerd om een onderlegger in de auto neer te leggen. De kraamzorgvrouw had t vorige week nog meegemaakt dat er een compleet nieuwe stoel in de auto moest bij iemand..... Hier zometeen weer naar de gyn, ben benieuwd of hij nog steeds goed ligt. Heb natuurlijk wekenlang hardebuiken en wat oefenweeen gehad, maar sinds hij in stuit heeft gelegen heb ik nu nog maar af en toe een harde buik.....niet dat dat erg is hoor!
Hier helaas iets minder prettig bericht.....meneer ligt weer in stuit! Ga nu volledig onder controle van de gyn, geen vk meer... Volgende week woensdag moet hij teruggedraaid zijn, want anders wordt dan een afspraak voor t draaien gemaakt. Dag erna naar de anesthesist, voor als t toch een keizersnede wordt en als de draaipoging dus niet gaat lukken wordt t een geplande keizersnee.....pffffff hoop zo dat mn uk nog ff lief gaat doen! Moet nu als hij erg druk is op mn knieen gaan zitten met mijn hoofd op de grond om hem meer ruimte te geven om te draaien. Hoop niet dat mn man stiekem een camera verstopt in huis hahaha Tips om t minder pijnlijk te maken.... Jeetje klinkt genant, maar bij mij helpt t als ik geen clitoraal klaarkomen krijg....bij een vaginaal klaarkomen heb ik er geen last van gehad tot nu toe.....
goedemiddag! Vannacht lekker geslapen, niet gestoord door een wasmachine of omdat ik het warm had erg prettig hihi. Vandaag een rustig dagje, net een vriendin op bezoek gehad met haar dochter en zoontje en vanmiddag even dingetjes doen. Ben wel het beddengoed allemaal aan het wassen vandaag, mocht ik veel zin hebben doe ik de rompertjes die ik heb ook al, maar wil er daarvan nog een paar bijkopen, dus denk dat ik daar toch maar mee wacht. @shaar: placenta dus aan de voorkant, dan klopt het zeker, had ik bij Fleur ook en ik voelde haar veel minder dan deze. En je vraag kan ik niet beantwoorden want we hebben er geen zin meer in allebei. teveel gedoe vinden we. @engeltje: he wat balen dat hij toch in stuit ligt
Was er net nog redelijk nuchter onder, maar zit nu eerlijk gezegd alleen nog maar te janken....pfff hoop zo dat hij nog draait!
Baby in bekken ingang, denk ik Wel leuk dat je nog ff mag spieken naar de kleine uk!! Hier was het vorige keer cbbi = caput (hoofd) boven bekken ingang
pijn bij sex. Hier hebben we de sex een beetje opgegeven , komt later wel weer . Heb al te veel harde buiken / oefenweeen zonder sex dus de sex was geen pretje meer. ( ons liefdesleven staat niet helemaal stil hoor ) Verder doe ik nog steeds lekker rustig aan in hoeverre dat kan met nesteldrang Vandaag alweer 35 weken!
He wat balen engeltje.. Maar we houden hoop, positief blijven! Ook hier gisteravond pijn in de onderbuik.. Zal ook wel een beetje aan het indalen zijn.. Verder moet ik volgende week naar de kraker. De fysio vind dat ik teveel last heb in mijn ene kont helft..
@engeltje: ik snap dat je er even flink van baalt, en dat mag ook, is toch niet hoe je hoopt dat het gaat allemaal @shaar: bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n fan van C&A rompers, ik zweer bij de hema en dan het liefst de stretch. En nee hoor, je hoeft je niet voor te bereiden op de kraamzorg, ze bespreken gewoon alles wat ze gaan doen. En fijn dat je goedgekeurd bent.
o ja en BIBI betekent volgens mij bewegelijk in bekken ingang. Oftewel, wel aan het indalen, maar nog niet vast, dus hij kan nog terug omhoog.
Hier weer wat rustiger nu.... Thnx voor jullie lieve woorden meiden, ik hoop dat mn ukkie naar jullie gaat luisteren en nog omdraait! Zn hoofdje ligt trouwens ook nog steeds voor op groei, niet zorgwekkend, maar ook daarom verwacht de gyn dat t misschien een keizersnede zou kunnen worden. Zij gaf ook aan dat ze me in ieder geval eerder in t ziekenhuis wilde hebben als dat normaal gesproken bij de vk gebeurd. Heb dus zowieso nu helemaal t idee dat hij voor 10 okt gaat komen. Mocht hij nog draaien vermoed ik dus dat ze me misschien gaan inleiden ofzo, zodat zn hoofdje er nog goed doorkan.... Naja het is gewoon afwachten op wat gaat komen en dat is dus wat ik zo moeilijk vind.... Denk dat ik binnen nu en 2 weken wel wat zekerheid ga krijgen over wat er gaat gebeuren en dat geeft me wat meer rust. @ shaar: fijn dat jouw uk wel goed is ingedaald en dat alles goed was bij de vk!