Gelijk heb je!! Tis me vanmiddag eindelijk weer gelukt, sinds een paar weken om even een tukkie te doen... Was maar een kleine drie kwartier maar toch... Wat kun je daar even van opknappen!! Dat is het vaak ook denk, als je je goed voelt doe je al snel teveel. Dat gaat je lichaam nu aangeven! Nog maar een paar weekjes en dan kunnen we lekker genieten van onze kleintjes
Lekker dat je ff een tukkie hebt kunnen doen! Je kan daar idd echt zo van opknappen he! En oh ik verheug me er al op om mn kleine mannetje te zien! Al kan ik nu eindelijk wat meer genieten van mn zwangerschap, zoals t de laatste dagen gaat ga ik t nog missen ook!
Wow, Shaarr, wat gaaf meid, gefeliciteerd!!! @ hier, controle goed, bloeddruk 130/90, wel wat te hoog, maar ze rekenen dat nu goed, omdat het al een maand ongeveer die waarden heeft en toch elke keer lles goed is. Beebje groeit goed en ligt ook goed. Dus allemaal mooi.
@shaar: gefeliciteerd met je rijbewijs. hier weinig te melden, ben even klaar met alles, gewoon erg moe, weer slecht geslapen enzovoorts. Nog 3 dagen werken, is echt aftellen nu, zal blij zijn als het zondag is.
@Shaar gefeliciteerd! @Godin met drinken zit het wel goed ik zit nu op de 3 liter Ik drink stuk beter sinds ik thuis zit haha Onze kleine vent is al hele dag van links naar rechts aan het bewegen. Dan staat me buik aan die kant scheef dan aan de andere kant En nu de hik, ook zo leuk. Ik heb ook veel last van harde buiken, aldus mijn vk. Die kon vorige keer de kleine niet eens voelen. Maar ik merk der niets van, doet geen pijn en mja hoelang ze duren moet je me dus ook niet vragen... soms ben ik zoooo onwettend .. Had vandaag wel even goede steken onderin mijn buik en bij mijn vagina, dacht even dat dat nou voorweeën waren maar ook echt geen idee
Net geweldig nieuws gehad wat ik even wil delen!! Oude jeugdvriend van mij word vader! Ik ben zo verschrikkelijk happy voor ze Kan wel springen!! Tis alleen dat ik dat niet leuk vind als ik dat echt zou doen
@ shaar: gefeliciteerd met je rijbewijs en wow een suto gehad, toe maar @ laupio: gelukkig was alles goed bij je controle! ( de bloeddruk maar ff niet meegerekend dan De pufclub was een stuk leerzamer als de vorige keer gelukkig en we hebben ook wel veel lol gehad weer Merk alleen dat ik sommige oefeningen echt niet kan doen ivm mn bekken, naja jammer dan! Heb bijna alles wel geprobeerd, maar heb echt veel pijn aan mn buik en bekken, ook nu in rust. Kan natuurlijk best nog door vanmiddag komen... Hou me dus echt maar heel rustig nu!
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 03-09 Super Mummy - Liggingsecho 03-09 Pleuni - Liggingsecho 03-09 Laupio - Controle Gyn 04-09 Miepkip - Controle VK 04-09 Super Mummy - Controle VK + bespreken bevalplan/belinstr. 05-09 Miepkip - Liggingsecho 05-09 Engeltje - Controle Gyn 06-09 Engeltje - Gesprek anesthesist 06-09 Blackie - Liggingsecho 06-09 Chybou - Controle Gyn 07-09 Sammie1 - Controle VK 10-09 Kimmiikim - Groeiecho 13-09 Pleuni - Controle VK 13-09 Miekie0402 - Controle VK
@Shaarr: Van harte gefeliciteerd! @Engeltje: Rustig aan doen lijkt me heel verstandig! @Blackie: Wat een leuk nieuws! @Laupio: Fijn dat alles goed is. Tja, die bloeddruk... die is bij mij ook steeds aan de hoge kant. Maar leggen ze me even 5 minuten rustig neer en ze meten dan, dan is hij een stuk beter. Vandaag 36 weken! Nog een week of 3 en dan hebben we haar in onze armen. Mijn verlof is nu officieel ingegaan. Ik heb al wel 8 weken zomervakantie gehad, dus ik ben er wat minder aan toe dan de meeste van jullie. Ben even koffie gaan drinken op mijn werk. Anders zou ik de collega's zo lang niet zien! Ik hoef pas na de kerstvakantie weer te beginnen. Wel een raar idee hoor. Morgen partneravond van je yoga. Lieve heeft er zin in... NOT!
Gaat snel zeg Chybou! Nog maar heel even!! Hier weer vroeg.. t Is steeds zo druk.. Werk, paarden, baby.. Vandaag weer in het stro. Mag ik op de tractor maar zal wel weer nacht werk worden.. Nu eerst mijn gewone werk doen.. O ja, baby had de hik vanochtend Had ik nog niet eerder gevoeld Iedereen werkse of verlofse vandaag!
Goedemorgen @ Blacky wat leuk voor je vriend!! @ Godinn werkse en succes met het stro!! Enne hier ook vaak de hik, grapig gevoel he?! @ Chybou nog maar een paar weekjes!! Spannend he?! Wel grappig want jullie leven nu naar 'de datum' toe Ben benieuwd of jullie meisje zich aan de afgesproken datum houdt @ Engeltje balen joh dat je nog zo'n last hebt!! Even lekker rustig aan dan maar!! @ Hier redelijk geslapen, was alleen al om half 5 wakker... pffff!! Kon toen niet meer slapen... Wel in bed gebleven, tot 7 uur. Straks Jaylinn weer naar de PSZ, de wasmachine draait al, wasjes vouwen en stofzuigen... Vanmiddag naar me ouders, eten daar. En dan vanavond naar de vk Fijne dag!
@ Super M, wat fijn dat de kleine goed ligt! @ Engeltje, hou die harde buiken goed in de gaten. @ Shaarr, gefliciteerd met je rijbewijs!! @ Laupio, gelukkig alles zo goed als goed . @ Blackie, wat leuk! @ Chybou, jeej 36 weken! En met verlof, lekker hoor. @ Godinn, lijkt me een grappig gezicht, een hoogzwangere vrouw op een tractor haha . Doe je wel rustig aan? Vanacht best goed geslapen. Schrok alleen rond een uur of half 3 wakker. We hebben gisteren wat in de babykamer geklust en oa vogelhuisjes opgehangen met dubbelzijdige tape. Die viel dus in het midden van de nacht van de muur af, best een klap. En de kat die in de stoel op de babykamer lag te pitten schoot als een gek de trap af, die was zich rot geschrokken hihi. Mijn vriend mag vandaag weer gaan boren . Verder alles wel prima. Veel last van mijn rug. Gisteren om 15.00 naar huis gegaan omdat ik niet meer kon zitten. Gisteren ook laatste keer zwangerschapsyoga gehad. Even een vraagje over met verlof gaan. Trakteren jullie dan oid? Ik heb echt geen idee wat gebruikelijk is... Heb ook geen vrouwelijke collega's (ja 2 vrijgezelle), maar 35 mannelijke. DUs heb het nog nooit meegemaakt dat iemand met verlof ging.
@Chybou! nog 3 weken? Ik ben nu ook 36 weken maar waarom zo zeker dat het nog maar 3 weken word?? Wil dat gevoel ook.. Je rijbewijs aanvragen, ken dat nog als de dag van gister(nu al bijna 5 jaar geleden alweer) die week duurt zooo lang haha Ik heb vandaag de kriebels, kleding uitzoeken wassen en ga zelf strijken straks(ik is eng) Verder is ook vandaag de kleine weer erg actief,....bezig bijtje
Chybou krijgt een geplande keizersnede, dus die heeft al een datum Mijn vader denkt dat deze kleine man 26/27 sept komt... ben benieuwd, bij de mijn dochter had hij ook gelijk. toen zei hij dat me vliezen zou breken half uur nadat hij naar bed ging... drie kwartier later braken ze... Ik heb trouwens wel het idee dat deze kleine in sept. komt, is een gevoel! Leuk toch!! Hier alles al klaar... zo'n lekker gevoel!! En fijn dat de kleine lekker actief is, hier ook hoor!!
Geplande keizersnede, ik ga er nog even niet aan denken. Donderdag hoor ik of mijn placenta nu eindelijk los is van mijn baarmoedermond. Ze vermoed van wel en dan is er niets aan het handje, zo wel dan word het ook keizersnede. Mijn stiefvader zegt dat ik hem de 27ste ga bellen dat de kleine er is.. en die is met geslacht enz ook altijd zo verschrikkelijk goed En ik heb sinds begin van de zwangerschap al het idee dat de data niet klopt. Volgens haar was mijn cyclus in de war en daarom kreeg ik later pas positieve test en dat terwijl ik al paar jaar een koperspiraal had en ALTIJD op de dag af ongesteld werd(altijd betaaldag) Ik weet het kan in theorie dat het een keertje afwijkt maar na zoveel jaar en dan toevallig dan? Mja we zullen het zien.. Ik sta er in ieder geval wel steeds en steeds meer bij stil. Het is niet zozeer beangstigend maar wel op een spannende manier. Maar wat lul ik daar ben ik ook vast en zeker de enige niet in
Shaar fijn dat je je rijbewijs morgen al kunt ophalen!! Enn dat over je opa is wel heel bijzonder!! Mijn opa komt ook vaak op bezoek (is ook een jaar of 15 overleden al) voel zijn aanwezigheid in huis ook zo nu en dan... ook met moeilijke keuzes maken ed, krijg ik een soort boodschap/bericht van hem! Spannend ook voor jou dus!! Zou iig zorgen dat alles klaar is voor die tijd ! Enn idd die voedingsbeha's zitten super!!
Oh ja , dingen aanvragen bij het gemeentehuis...zoooo fijn Maar top dat je hem straks gewoon hebt!! Zitten die bh's zo fijn? Ik heb ze wel al maar nog niet geprobeerd. Miss maar eens doen dan Ga vanmiddag bij me buurvrouw langs die is eind juli bevallen van der tweede uk Even lekker oudewets oudehoeren Mja ik had dus al 4 jaar niets wat met hormonen te maken had, en dus gewone cyclus. Maarja het is toch altijd maar afwachten! Heb huisje al lekker aan de kant weer, nu kleertjes strijken En ik strijken hahaha die word dikke humor