Hoe zit het eigenlijk met die 9 maanden beurs?? Wat staat daar allemaal?? Ik begin nu ook te twijfelen
@ 9 maanden beurs, ik ga niet. Ik ben veel te bang om een bekende tegen te komen. @ het grote nieuws vertellen, wij vertellen het aan de directe familie na de 1e echo. Ouders, schoonouders, zussen, zwagers en schoonzussen. Na de 2e echo vertellen we het aan iedereen. Liefs
Ga ik zwemmen gebeurd er hier heel wat. Jeetje schokkend zeg!!! @ Frown ik duim voor je dat het niks betekent en dat alles goed gaat meis. Hoe voel je je nu? Nog krampen en bloedverlies? Is het veel? @ tot 12 weken wachten, hell no! Erg eigenlijk dat er ook vrouwen op deze aardkloot zijn die het hun eigen man niet eens zeggen! Vind dat nogal shocking. Maar ja wie ben ik? @ Engeltje geweldig. Goed bedacht die tekst zeg. Ben benieuwd bij wie als eerst het kwartje valt. @ vertellen, hier na eerste echo aan de ouders/broers/zussen/rest familie en goede vrienden. Vanaf 12 weken zet ik het op facebook neer. @ all, hoeveel rondes deden jullie erover om zwanger te raken?
Ik was gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden. Meteen raak dus en in oktober 2010 voor het eerst mama geworden! Halverwege dit jaar gestopt met de pil vanwege slechte werking van medicijnen. Geen andere anticonceptie gebruikt. We hebben het aan het toeval overgelaten. Eind okt. een mk gehad. Daarna een 1e ongi afgewacht en toen zijn we er echt voor gegaan. Het was de 2e ronde raak! Liefs
@Sweet Bij de eerste was ik meteen zwanger, bij de tweede ook en bij de derde ook. Nu zijn we drie jaar bezig geweest om zwanger te worden, icsi 1 en 2 waren mislukt.Dit was de derde icsi. Ik wacht ook eerst de twee echo's af. En dan heb ik er meer vertrouwen in en ga ik het vertellen en inderdaad ook op facebook zetten. Mensen vragen er naar en ik kan het nu nog omzeilen maar als ik dan na 12 weken kom met; ik ben zwanger, heb ik toch het gevoel niet eerlijk geweest te zijn. Maar goed sommige weten het nu al. Als mijn dochter later in verwachting zou zijn en het na 12 weken komt vertellen zou ik me toch eerlijk gezegd wel buitengesloten voelen. Maar dat gebeurd niet want ze zegt het nu al;Mama jij bent de eerste die het weet. Fijn gevoel.Toen ik mijn moeder liet weten dat de test een licht streepje had is ze gelijk een kaart gaan posten, die lag de volgende ochtend op de mat. Zooo lief. Hebben jullie trouwens al namen? Ik nog niet echt, zo moeilijk. Hier valt trouwens natte sneeuw volgens mij. Het is een rare zondag, mijn man is uiteraard weer eens werken en ik weet niet wat ik moet gaan doen...pfff.
Hier beide keren eerste ronde raak. Nee hier geen namen nog. Zijn we ook nog niet mee bezig. Willen wachten tot wij het geslacht weten. Hier valt ook sneeuw maar hier blijft het wel liggen
Bij mn miskraam was het na 3 keer raak en na de miskraam ook weer de 3e ronde. 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch? Wij hebben wel al namen bedacht ja... Jongen : Timo, Quinten of Chris Meisje : Lieke, Sophie of Isa(bel) Weten alleen nog niet welke het gaat worden, mijn man en ik hebben allebij een andere voorkeur @ frown: hoe gaat het nu met je meisje?
@ allemaal: ben net terug van de afspraak met mijn vriendinnen. De pijn is wel weg en gelukkig is het buiten wat helder rood en wat bruin bloed ( bij elkaar max een theelepel) nog niet erger geworden. Ik voel nog wel een wat ongi pijn, heel lichtjes. Ik ben erg gespannen nu, dus dat helpt niet echt. Ik hoop dat het gewoon een gesprongen haarvaatje is ofzo. Mijn vingers zijn gelruist i.i.g. Bedankt voor jullie medeleven . Ik ben zo blij met dit forum
@Engeltje Quinten en Sophie vind ik prachtig!! Isa vind ik ook erg leuk. Wij hebben tot nu toe: Jongen: Julien( spreek uit als zjuuliejen). Meisje: Guinevere. Julienne. Elise. Frederique. Maar of deze namen het gaan worden?? Het liefst heb ik franse namen.De meiden en ik hebben alledrie een franse naam met 9 letters. Het moet er natuurlijk goed bij passen. @frown ik las dat je eind vd vierde week inderdaad wat bloed kon verliezen. had ik ook!! Ik heb mn borduurwerk weer opgepakt. Daar ben ik in sept 2000 aan begonnen. En het is nog steeds niet af. je moet wat doen als je veel moet rusten.
@Frown: Ik heb halverwege de vierde week ook wat oud bloed verloren met hier en daar wat helder rood. Was maar heel weinig. Hopen dat er helemaal niets aan de hand is. Ik denk dat als iets slechts was geweest het inmiddels erger zou zijn geworden.
Pff, wat kletsen jullie toch veel!! @hoeveelste ronde raak, bij de eerste 3,5 jaar geoefend, ronde tel kwijt! En nu de eerste ronde, geen menstruatie gehad, gestopt met borstvoeding en maand later zwanger!!! @frown, wat schrikken meid! Hopelijk is alles goed! Sterkte... @vertellen ouders en beste vriend en vriendin en zus weten het, rest hoort het na de eerste echo, dat is 27 februari, ga ik ook niet langer verbergen, buik groeit nu al!! @ negen maanden beurs, ga ik misschien heen met mams, maar moet ff kijken of ik me wel goed genoeg voel, anders pech gehad..
En ooh ja, namen hadden jullie het over....moeilijk hoor We hebben wel alle leuke namen nog in het hoofd, maar je wil toch eigenlijk voor dit baby'tje wat anders verzinnen he.. We willen trouwens het geslacht niet weten, en jullie?
Hoe heten je andere kindjes minnie? Franse namen zijn ook heel leuk, past alleen niet bij onze achternaam haha... @ frown: gelukkig dat het niet zo veel is meis, ik hoop voor je dat het hierbij blijft! @ laupio: ik wil het wel heel graag weten en heb mn mannetje weten over te halen
Ik heb inmiddels iets meer rust in mijn lijf. De pijn is nu helemaal weg en gelukkig alleen nog maar een heel klein beetje bruin bloed, geen stolsels. Dus op naar andere dingen. @ namen: we hebben nog geen flauw idee. We hadden toen we net met de ICSI behandelingen begonnen voor een meisje Annalisa in gedachten, maar die naam is alweer geschrapt nu mijn beste vriendin haar dochter Annalijn heeft genoemd. We zien het wel, nog tijd genoeg om erover na te denken. @ geslacht: wij willen niet weten wat het geslacht wordt. Wij willen graag verrast worden
@laupio Wij willen het heel graag weten. de kans is ook groot dat het een tweeling is. Ik wil alles van de kleine uk weten. gewoon praktisch. het zal bij ons ook wel de laatste zijn en dan wil ik de kinderwagen aanpassen aan de baby. Bij onze tweede wisten we het niet. was ook echt: heee een jongen????? Heel bijzonder gevoel. echt een verrassing. Ik denk alleen niet dat ik een vruchtwater punctie wil. @Engeltje C.harlotte en S.tephanie. ( met een hartstikke nederlandse achternaam).
@Namen, hier wordt het zowiezo een korte hollandse naam. We hebben een lange achternaam die ook echt hollands is. Verder hebben we er nog niet over nagedacht. We willen eerst een echo hebben gezien. Dat het 'echt' is! Liefs
@ minnie: charlotte stond bij ons op nummer 1!! Helaas heeft mn man zn baas zijn dochtertje nu ook zo genoemd