@ Engeltje, haha Ben nu al aan het bedenken wat ik morgen toch eens zou halen. En wat lief van je man! Deed die van mij dat maar eens (A) @ Sammie, Wat fijn dat je vk je wat gerust heeft kunnen stellen. Voelt het bij jou ook aan als krampen? @ Blackie, liever jij dan ik! Hou echt totaal niet van chocola . Behalve als mijn maandelijkse periode had (Tijdens de zwangerschap als ik een huilbui heb) @ Maia, wat fijn bijna verlof! Hier begin ik het werk/school leventje wel te missen! Maar goed zit ook al weer bijna 17 weken thuis. Net met manlief een gesprekje gehad, blijkt meneer word steeds zenuwachtiger en is erg bang om wat fout te doen bij de baby als hij er is. Dus net even gepraat en hem wat gerustgesteld.
Mja nu is het.chocola morgen weer ijs ofzo Ik heb dat iets minder waarschijnlijk.omdat ik.met.verlof ook direct stopte bij huidige werkgever en na mijn verlof begin bij nieuwe.
@Supermummy Dus ik kan best al een bh kopen nu denk je? Vind het zo moeilijk. Maar vandaag hele dag pijn gehad door bh die te krap zit. Enne laat je niet gek maken hoor. Jij kiest wat goed voor je is! Maar 'sNachts een bh kan dus fijn zijn, oke dankje. @Theertje waar haal jij dan die bh's? @Engeltje Wat een gedoe weer dat ziekenhuis bij jou! Rustig aan hoor meid!! Ik moet aan de 75G. niet te koop bij Prenatal. Kan besteld worden bij Noppies zei ze. Maar ik twijfel dus nog of ik niet groei meer. Das wel 1 met beugel. Goede tip van jou die winkel. Woon helaas veel te ver daar vandaan. Maar jij dus wel geslaagd? Zeiden ze daar nog wat over de maat of het groeien van je borsten? @Easybase/isofix. Wat zijn de verschillen dan? Waar koop je dat? @Sammie sterkte en rustig aan meid! Net parnerles gehad van zwangerschapsyoga. Was leuk!
@ blackie, haha ik ken het. @ bailley, De family-fix kan je ook gebruiken met het 2de autostoeltje. Maar wij halen de cabrio-fix (deze is iets goedkoper) en We hopen over 1 jaar een nieuwe auto te hebben. @ Shaarr, Hmmm.. ijs ! Heb er echt zin in haha . (heb geloof ik nog een bevroren danoontje in de diepvries liggen Kan zelf ook totaal niet wachten tot ik kan gaan werken. Alleen zie ik ook al wel op tegen het feit dat ik dan de kleine man achter moet laten bij de oppas (lees oma, opa of tante) De krampjes zijn gelukkig ook vandaag weer weg getrokken. En de tickets voor sealife zijn gekocht ! Dus we gaan zaterdag naar sealife ! (Ben alleen wel ongelofelijk bang dat het die dag gaat gebeuren, maar merk dat dat gevoel toch al snel komt de laatste tijd als ik wat verder van huis ga. ) Dus morgen flesjes drinken en broodjes halen en de tas pakken. En voor als het mooi weer word gaat het grote strandlaken ook heerlijk mee! Nou dames ik ga slapen! Weltrusten!
Shaar- dit is geen schimmel die heb k deze zwangerschap ook al 2x gehad. En dan heb k giga jeuk en een braderije.gevoel...! Ook weer een blaasontsteking getest. Positief. Kweek; negtief. Dus toch geen blaas ontsteking... en ik was me nooooit met zeep daar beneden! En ik heb nu wèl chilly gehaald. Vanmiddag voor t eerst gebruikt. Lekker fris moet ik zeggen! Dus vind t fijn.t te gebruiken...! Oohh ja soa heb k ook niet, dat word best vaak gecontroleerd als je een nieuwe ivf enzo begint plus de eerste bloedtest van je zwangerschap... Het gaat t verder??? Chybouw at zuur dat ziekenhuis! Maar gelukkig is alles goed met jullie kleine meid! Hoe voel jij je nu? Sm- hormonsters... hihi, en ben het idd met de meiden eens, jij weet heel goed wat goed is voor je kids!! Mooie buik foto trouwens nog!!! Zag nog een onwijs mooie buikfoto! Groen shirt? Weet zo uit mm hoofd even niet van wie die ook al weer was! Maar echt heeeeel mooi!! Ik morgen- strax laatste dagje werken en dan verlof!!!! Heel fijn ga nu ook maar gauw slapen en morgen via de pc reageren want dit is niet het snel, zo'n telefoon!
Miepkip, dus je vriend krijgt de kriebels? Haha mag ook wel.. Ze mogen er ook wel wat voor doen O Shaar dat is niet handig nee.. Waarom had je ontslag genomen dan? Hier weer een slapeloze nacht, bah! Begint me nu echt op te breken. Maar goed, bijna weekend!
Goedemorgen Baileyy ja hoor dat kun je nu al kopen. Zou wel even passen.. dat je wel de goede maat hebt, en niet alsnog een te keine koopt. Shaarr das idd balen zeg!! Maar begrijp je gevoel! Sammi oefenweeen kunnen idd ook... t zit allemaal zelfde gebied! Lekker rustig aan doen dan. Hier redelijk vroeg gaan slapen... wel paar keer wakker geweest, maar snel weer in slaap gevallen... Had dus echt even nodig! J. neemt volgende week donderdag gewoon afscheid op een leuke manier (kleine traktatie) en dan gaan ze saampjes naar de andere. Die andere voelt goed en heb geen spijt van mijn keuze. Denk dat mijn meisje het wel red! Zowiezo is ze 'losser' naar de buiten wereld nu, dus komt vast goed!! Tijd gaat echt snel... van het weekend maar even de 'vluchttas' inpakken en klaar zetten. Dan is alles gereed!
@Shaar ik ben een echte alles eten dus ach @kimmiikimn Groen shirt! Schuldig! haha Vannacht iets beter geslapen. Wel nog met veel tussenpozen maar heb teminste geslapen.. een verschil ben nu nog moe... Maarja Hoort erbij
jaaahhh echt super mooie foto! zo'n mooie buik..!! bij mij ligt ze echt... rond ofzo, en niet naar voren! dus zo'n mooie toeter heb ik echt totaal niet SM- leuk zo'n traktatie!! Fijn dat je zo goed heb kunnen slapen! ff bijtanken doet wonderen! pfff.. godin das zuur zo k#t slapen...!! Rustgevende thee iets?? savonds voor je naar bed gaat bakje thee doen.... Niet meer tv kijken een uur voor je gaat slapen en lekker douchen. misschien word je daar wel rozig van en slaap je een nachtje iets beter? ik hoop het voor je meis!!! Oeww mn laatste dagje werken!! heerlijk! ik ben zo blij dat dit mijn laatste dagje is!! ik ben er zo klaar mee!!! Zo even een vrachtwagen controleren of die nog goed is en een paar dingetjes opruimen en geloof dat dat het is voor vandaag! ik ben weer lekker op tijd thuis dat is een ding wat zeker is! thuis nog ffkes de was doen! ik moet nog 1 wasje vouwen en strijken! dan is dat ook weer klaar! huis is netjes! zondag ben ik jarig en ik wil natuurlijk wel indruk maken haha dus alles moet spik en span zijn voor als de visite komt! De trap is bekleed! heb ik van de week nog geverfd en het is erg mooi geworden! meiden fijne dag!!
@ Super M, fijn dat de andere psz iig wel leuke leidsters heeft @ Engeltje, fijn dat je geslaagd bent voor bh's! Ik zit nu op D/E dus moet hoop ik wel kunnen slagen bij Prenatal of een lingeriezaak ofzo.. @ Sammie, vervelend dat je zo snel last van harde buiken hebt. Goed dat je iig gebeld hebt! @ Ontlasting, hooguit 1x per dag. Soms ook niet, heb net als in het 1e trimester wat last van obstipatie . @ Miekie, fijn verlof! Geniet ervan @ Vis, mijn schoonouders komen vandaag mosselen eten en ik vind die dingen er zo smerig uitzien baaaaaah. Maar mijn vriend vind dat zo lekker, dus hij zocht medestanders haha. @ Miepkip, ach gossie, mannen kunnen ook heel onzeker zijn . Ik las gisteren nog ergens dat je ze in het begin vooral zelf moet laten aanmodderen zodat ze zelf leren wat goed en fout gaat. Weet niet of ik daar zo goed in ben hihi. @ Baileyy, isofix is het systeem wat in sommige auto's zit. Maxi Cosi heeft daar een soort base voor gemaakt die daar aan vast kan worden gemaakt zodat je niet met gordels hoeft te rommelen. De Easybase zet je in je auto vast met gordels (dus geen Isofix) en dan kun je de MC in de base klikken. De FamilyFix zet je vast met het Isofix systeem en dan kun je de MC erin klikken. De Pebble en CabrioFix passen op beide systemen. Op de FamilyFix kan daarna ook nog de Pearl (2e stoeltje) gezet worden. Vandaag lekker thuis werken. Ons kantoor gaat verhuizen dus we mogen niet aanwezig zijn haha. Zo even naar de Gamma om wat plankjes voor de babykamer te halen. Morgen komt mijn nichtje van 1 logeren. Heb er wel zin in. Wordt iig mooi weer dit weekend en wil eigenlijk met haar naar de kinderboerderij gaan .
goedemorgen! hier redelijk geslapen. zo weer werken. @sm: je hebt voor jou en je kindjes de juiste keuze gemaakt voor pz maar toch jammer dat de leidsters zo reageerden. @pleuni: veel plezier dit weekend. @werken: ik kan me voorstellen dat als je al zo lang thuis zit je juist wel weer zou willen werken, dat had ik bij Fleur ook (werkloos sinds april en zij is in oktober geboren ook). Nu kan ik juist niet wachten tot ik eindelijk even niks hoef. Nou ja, in elk geval 2 dagen in de week want dan is ze naar het kdv.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 07-09 Sammie1 - Controle VK 10-09 Kimmiikim - Groeiecho 12-09 Super Mummy - Controle VK 13-09 Pleuni - Controle VK 13-09 Miekie0402 - Controle VK
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 07-09 Sammie1 - Controle VK 10-09 Kimmiikim - Groeiecho 12-09 Super Mummy - Controle VK 12-09 engeltje - Versie ZH 13-09 Pleuni - Controle VK 13-09 Miekie0402 - Controle VK 18-09 engeltje - Controle Gyn
Morning lady's, Hier brak geslapen en nog steeds knallende koppijn. Hoop dat t zometeen wel echt gaat zakken, maar tot nu toe doet de paracetamol echt niks! Sorry wel alles gelezen, maar t blijft echt ff niet hangen nu...
Oh wat word er hier veel gekletst , kan het niet bijhouden , hihi. @ bh's Ik heb ze bij mijn andere zwangerschappen bij de prenatal gekocht . Heb bij een lingeriezaak de boel goed laten meten . Dus misschien is dat een optie om je goed te laten meten nu zodat je ze via het internet kan bestellen. Overigens zou het best vreemd zijn als je bij de prenatal geen bh in maat G kan bestellen. We hebben het tenslotte over een babyzaak en vrouwen met flink groeiende borsten. @ engeltje , succes nog met je hoofdpijn en als het echt niet weg gaat zou ik toch even bellen. Verder heb ik een hoop gelezen maar blijft er ook hier niks echt hangen. Sorry . @ Hier , vannacht op zich aardig geslapen alleen zo liggen zweten en dan moet het matje er nog op, pfffff. Had ik bij de andere 2 echt niet en die kwamen tijdens een hittegolf. Mijn moeder gaat vandaag heel lief bij de hema zo'n molton halen , kijken of dat dat beter werkt dan het matje. Kleinste had vannacht ineens koorts dus die is thuis ( stiekem wel weer even gezellig ) fijne dag allemaal....
Poeh hier ook redelijk geslapen maar inmiddels weer helemaal kapot op het werk. Moet eigenlijk na vandaag nog 2 weken maar ben bang dat ik dit niet ga trekken. Dus zit er sterk over te denken om na volgende week te stoppen. Stoppen de meeste van jullie 6 of 4 weken van te voren? Ben gewoon moe, voel me niet heleaal super lekker (ook niet doodziek ofzo) maar continu van die vervelende pijntjes in rug buik en lies. Ondanks dat beeb wel al vast ligt.. Hebben jullie hier ook last van? Daarnaast ook iets vreemd. Ik droom de laaste tijd over ons kindje maar dan niet dat je denkt ohhh leuk mijn kindje. De ene nacht droom ik dat ze veel te zwaar is en dat ik er helemaal niet kan tillen en steeds laat vallen. Vannacht droomde ik dat commode niet goed werkt en dat hij ineens 1.50 hoog was en ik er dus niet goed bij kom.. Kortom steeds senario's wat niet echt leuk zijn om over te dromen en wat me erg onzeker maakt. Is dit normaal?
Ik heb ook een waterdichte molton, gaat er morgen op! Heb daar niet zoveel last van... het zeiltje is irritant! Event. kun je er ook een handdoek overheen leggen, maar t blijft warm. Engeltje vervelend meis!! Hopelijk zakt het snel, anders toch ff overleggen met je gyn? Sterkte iig!! Miepkip leuk Sealife!! Veel plezier, alvast Hier zo eerst ff GTST preview kijken en dan ff paar boodschapjes doen, verder weinig! Morgen komt me moeder weer even helpen met wat dingen in huis en de bedden verschonen.
@kimmiikim hahaha nou heb die van ons ook nog nooit gestrekt zien liggen, ligt ook altijd dubbel MAAAAR ik heb het "geluk" dat ik veel vruchtwater direct in het begin had en blijkbaar ook wat vetten enz ... Ik groeide erg snel direct al toen ik zwanger was, en ik zeg expres "geluk" wat daarvoor in de plaats heb ik ENORME striemen op mijn buik lopen.. Voort wat hoort wat. JIj gaat lekker weekend tegemoet Heerlijk! laatst ook mijn verjaardag gehad! Bereid je maar voor! is best wel pittig zo'n dagje met een dikke buik. Ook al rent je man voor je, het is een lange zit Maar geniet ervan! @Pleini Ik heb spastische darmen maar gelukkig mijn hele zwangerschap bijna geen last van gehad. Stom altijd hoe dat tijdens een zwangerschap opeens paar maandjes weg kan zijn. Maar vk was met me eens dat ik nu wel heel vaak moet. Maarja ook dat hoort erbij, schijnt hormoon te wezen die alles vast weker maakt van onder en ook je stoelgang extra prikkelt.. Ben in ieder geval allang blij dat ik thuis zit hihi @ Ukkie idd erg normaal. Heb ook paar weken enorm gedroomd over de kleine. Het is normale onzekrheid die zich in de nacht voordoet. En door de zw merk je ze meer. Niet teveel over nadenken en gewoon lekker doorgaan. Dromen is ook manier van verwerken. Ik droomde vorige week dat mijn man er 5 uur over deed voor hij bij me was om me naar het zh te rijden. Achteraf nonsens dat hij er zolang over deed daarnaast zijn er zat andere die me kunnen brengen als het er echt op aan komt(zoals gewoon de vk!!) maar dat is een angst van mij, dat het gebeurt als hij op zijn werk zit, ook vanwege nachtdiensten en dergelijke. Maar heb het langs me neergelegen. Ik wassap hem wat er aan de hand is(bv vliezen gebroken) en bel hem aantal keer. Hij kijkt regelmatig op zijn telefoon dus valt dat vanzelf op. En bel ondertussen gewoon de vk. Mocht ik daarna geen reactie hebben heb ik nummer van zijn voorman. Hoef me naam maar te noemen en die weet genoeg. Sinds dien die droom neit meer gehad Wij gaan zondag naar zeeland. Mijn schoonouders zitten daar in zijn huurvilla ivm verjaardag van mijn schoonvader(die vlucht altijd voor zijn verjaardag) maar wij mochten komen buurten. Vind het ergens ook wel beetje eng, aan de andere kant er zijn zh in heel nederland en ben in ieder geval niet alleen En is ook wel lekker na 2 weken volledig thuis te zitten om er even goed tussenuit te gaan.
Nog meer ego. Net gebeld over dat infuus en toch maar gezegd over de hoofdpijn en moest direct weer komen en lig nu dus aan de Ctg...