Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ dromen , heel normaal. Hier ook regelmatig een droom die echt nergens over gaat. Pas droomde ik dat ik op de wc bevallen was en mijn man niet wakker wilde worden om me te helpen, hihi.

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ engeltje , sterkte en hopelijk is er toch weer niks aan de hand en mag je straks weer lekker naar huis.

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, sterkte! Ik duim voor je!

@ Dromen, ik droom continu heel raar alleen vaak niet iets wat met de zwangerschap te maken heeft. Vorige week droomde ik nog dat ik mijn tractor (?!) niet geparkeerd kreeg in een woonwijk... Mjah, ik woon bijna midden in de stad, heb geen tractor maar weet nog dat ik in mijn droom enorm gefrustreerd was ;).

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje, Sterkte!!

@ Dromen nee geen last van.

Nou ik heb de nacht overleefd, mn buik is niet echt zachter geworden, wel nam de kramppijn wat af. Vanochtend was alleen mn buik nog super hard maar nu begint de kramp er weer in te schieten.. Zo op controle.
    Heb beebje vanochtend wel even gevoeld, maar veel minder dan normaal. Maar hij is ook zo hard misschien is het dan ook niet mogelijk?!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje goed dat je gebeld hebt over het infuus en je hoofdpijn aangegeven hebt... kunnen maar beter het een en ander uitsluiten!! Sterkte!! Hoop dat je snel weer naar huis mag!

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ engeltje! Succes meid!!

@dromen het hoeft ook helemaal niet over de zw te gaan maar je krijgt wel meer mee omdat je lichter slaap door de zw
    Voorheen had ik nooit dromen, teminste ik maakte ze niet mee sliep ik veeeelste vast voor;)

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    bedankt voor de reacties :)

Engeltje: succes en sterkte!

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    PFFF ik ben echt zo moe.... echt niet gewoon meer
    En dat terwijl ik vannacht toch goed geslapen heb. Denk dat ik zo toch even bij me man het bedje inkruip... Risico met slapen vannacht miss maar pfff

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , gewoon aan toegeven en lekker even slapen. Je lichaam vraagt er gewoon om.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

Ben net pas thuis, t was erg druk met baby's die tegelijk geboren wilden worden.
    Alle uitslagen waren goed gelukkig, was nog even spannend want de bloeddrukmeter gaf steeds hele gekke codes bij mij aan. Ze hebben t zo vaak moeten meten dat mn arm er van ging tintelen...prettig maar niet heus! Ze hebben ook bloed en urine afgenomen deze keer en ook dat was goed gelukkig. Ukkie ligt nu in een onvolkomen stuit en is bezig zo in te dalen.... Hopelijk gaat t draaien dus nog lukken volgende week!
    Moet me wel heel rustig houden, veel drinken en de koelte opzoeken. T kan namelijk zijn dat is zsvergiftiging aan t ontwikkelen ben, maar voor nu is dit nog niet te zien gelukkig. Mocht de hoofdpijn erger worden en mocht ik andere klachten erbij krijgen, dan moet ik direct weer komen en niet twijfelen om te bellen....
    Thnx voor jullie steun weer meiden!

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    gelukkig maar engeltje :)

Hier vanochtend weer goedgekeurd door de vk en ook de echo was goed :)

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, gelukkig alles ok :)

@ Godinn, ook fijn dat je weer goedgekeurd bent :)

Ik ga even liggen, rug begint weer... zucht.

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje mooi dat het voor nu weer even goed is! Hou jezelf wel goed in de gaten! Lijkt me toch vreemd daar liggen en dames die wel al baby krijgen en jij moet nog even ;)

@ Godinn Mooi zon afspraak! Kunnen we er weer even tegen aan.

Nou heb uurtje echt ff gelegen toen er toch maar weer uit gegaan, werd gek van mezelf... En nog moe:(.... Pfff
    Ga me in ieder geval heel rustig houden, toen ik de hond uitlaatte had ik het idee dat ik elk moment neer kon klappen...mja wat dat betreft ist bij mij nu toch elke dag weer anders...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje fijn dat alles goed was!! Idd wel ff in de gaten blijven houden!! Ik hoop ook dat de versie lukt!! Lekker rustig aan nu!!

Blackie hier ook eventjes gelegen... vooral mijn andere ventje wou niet een tukkie doen... Dus er maar snel weer uit gegaan... wel rustig gedaan... Vanavond maar weer optijd naar bed.

Hier vanmiddag weinig gedaan dus... net pizza in de oven gedaan en klein stukje gegeten, maar vind niet zo lekker... ben ook beetje misselijk!! Dus straks maar ff kijken wat ik ga eten. Kindjes vonden de pizza gelukkig wel lekker.

En eindelijk is de boxmobiel binnen gekomen... dus de box is nu ook klaar!! Toch wel fijn :)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super mommy ziet er heel lief uit:D Hihi hier staat ook alles klaar.

Ik denk dat ik gewoon enorm onder invloed van hormonen sta vandaag. Ik keek mezelf vanmiddag in de spiegel en dacht: jemig meid je bent geen meisje meer maar een moeder, klinkt stom maar zo zag ik mezelf, volwassen. En das soms beetje eng;)
    Daarnaast alle programma's die ik vandaag gezien heb waar wat emotie in voor komt jank ik het half uit, hele zwangerschap niet zo'n last van gehad als nu. Kleine is al de hele dag actief, en heb veel "momentjes" met hem samen. Steeds meer idee ik wil je vast houden, bij me houden. En als ik dan kijk naar foto van mijn schoonzuster(zus van mijn man) breekt me hart weer. Ze is nog maar recent overleden omdat ze het allemaal niet meer zag zitten. En als ik dan denk aan hoe haar ouders nu hun kind kwijt zijn geraakt, zonder hun eigen kind door moeten. Ik krijg door waarschijnlijk nu mijn eigen groeiende moedergevoel daar wat meer moeite mee.
    Mja hormomen...moest het even kwijt

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje dat is wel heftig blackie! pfff...

engeltje, fijn dat er toch niets aan de hand leek te zijn! goed in de gaten houden en hopelijk is het geen beginnende zsvergifteging!!

dromen; hier ook last van, niet heel extreem maar soms wel pittige dromen! zo ben ik al een x in mijn eentje in een supermarkt bevallen, en manlief was ineen x in het bos met een vriendin van mij... en nee ze waren niet aan het genieten van de natuurlijk! zulke dromen allemaal ;)

Vandaag mijn laatste werkdag gehad!! heerlijk genieten nu!! nu nog alles in orde maken voor zondag mijn verjaardag:D ik heb daar erg veel zin in!

en slapen, dat doe ik bijna elke middag wel een uurtje... lekker! anders ben ik nog vermoeider!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sm: schattig meis! Echt een leuke mobiel, volgens mij heeft de intertoys die ook toch?

@ godinn: fijn dat allesmgoed was meis!

@ kim: gefeliciteerd met je verlof! :D Lekker van genieten meis!

@ blackie: pfff die hormonsters, weet er alles van! ;)

@ pleuni: vervelend van je rug!

Hier nog steeds niet helemaal fit, al wordt mn hoofdpijn nu eindelijk ietsje minder.... Naja komt vast goed allemaal, ik hou me nog rustiger als dat ik al deed nu.....

18. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, heey, niet gek gaan doen he!! Heel rustig aan doen hoor! En als versie niet lukt, wil je dan evt een stuitbevalling proberen of mag dat niet?

Supermummy, moi buikie en hele leuke mobiel!

Blackie, ook mooie buik, mooi naar voren! En mooie echo ook...

@ kim, geniet van je verlof meid!

@dromen, bij mij komt mijn ex ineens veel in mijn dromen voor, is al bijna 15 jaar geleden en hoef echt niks van um, maar in mijn dromen is tie dr dan gewoon ineens, doe je niks aan he..

@ godinn,ook weer goedgekeurd, gefeliciteerd!

@ hier, gisteren zijn we weer oom en tantegeworden, ons schoonzussie is bevallen van zoon Klaas!
    Verder is Sara verkouden en slaapt daardoor slecht, breekt me wel een beetje op... morgen gaat ze lekker een nachtje naar opa en oma

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laupio: gefeliciteerd met je neefje...heet hij echt Klaas? Wel alles goed gegaan?
    Als de versie niet lukt dan wordt t hier zowieso een geplande keizersnede. Hebben we zelf een beter gevoel bij en de gyn ook. Bij een gewone bevalling had ik daarna zowieso ook plat gemoeten ivm mijn bekken en bij een ks is dat ook zo, dus dat maakt voor mij verder geen verschil.

@ dromen: hou op schei uit... Op t ogenblik valt t wel redelijk mee, maar heb zulke gekke dromen gehad! Ze waren erg uiteenlopend, maar in t begin droomde ik over sex met iedereen haha echt erg!

20. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ja, hij heet echt Klaas, is niet mijn keuze, maar goed...;) ja, alles helemaal prima, ze is wel ingeleid, want liep al tegen de 42 weken aan.
    Hoop toch echt dat ik niet zo lang meer hoef zeg...
    Jij dus sowieso niet toch?? Of is dat nog niet zeker??

Deel Deze Pagina