Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Jawel ben er echt kapot van. zomaar...ff naar het toilet tijdens het koken en het is mis. ik weet het niet meer hoor. ik denk dat ik nu maar naar dusseldorf ga

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ minnie wat onwijs k zeg:(:( hoor over düsseldorf goede verhalen. Maar hoe nu verder met deze zwangerschap?:(

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Jemig Minnie, wat rot voor je. :( Heel erg veel sterkte ermee.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ minnie: Nee, meis toch! Jeetje wat erg! Heel veel sterkte lieverd! Heeele dikke knuffel voor jou!:(

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Minnie: Heb je buikpijn en buikkramp? Want bloed en stolsels zegt niet alles. Kan ook een bloedvaatje zijn wat kapot is gegaan.
    Afwachten of het minder wordt... Ik duim!

6. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    @minnie: wat vreselijk meid...ik.leef echt met je mee... Wil je heel veel sterke wensen.

Dit was de eerste ronde voor het overlijden van ons dochtertje... Bij haar was haar nekplooi met 12 weken niet goed en met 23 kwamen we er pas achter dat ze geen kans op leven had. Daardoor wil mijn vriend wachten met vertellen tot 12 weken. Alleen mijn ouders schoonouders en zusjes weten ervan.

Naam meisje wist ik direct: megan en mijn vriend vond het ook een hele leuke naam.
    Naam jongen: was de vorige keer een drama we kwamen er niet uit en toen werd het noel..maar toen was het een meisje dus nu zal het wel weer een.drama worden.

7. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb helemaal geen krampen gehad, alleen een beetje rugpijn, dat was de reden dat ik naar het toilet ging, ik was een paar minuten daarvoor ook naar het toilet geweest, en toen was er niks aan de hand.

Mijn man zei meteen dat we nu naar Dusseldorf zouden gaan.
    Ik weet alleen niet hoe het zit, of ik nu weer nieuwe vergoedingen krijg nu ik zwanger geweest ben, of dat ik zelf moet gaan betalen...zo'n 3500 euro.
    Mijn man krijgt dan zelf ook een nieuwe punctie waar hij erg tegen op ziet. maar die wilde hij wel onder narcose doen. Erg lief van hem.:) Hij stelde nog voor om naar de 9 maanden beurs te gaan en alsnog een kinderwagen te kopen, maar ik denk dat hij mij niet helemaal begrijpt op dat punt. Ik wil een BABY, geen kinderwagen.
    Morgen maar meteen Dusseldorf bellen want daar is een wachtlijst van 3 maanden.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ roompje: wat heftig zeg! Hoop voor je dat deze zwangerschap wel helemaal goed verloopt en dat jullie een gezond kindje krijgen!

@ minnie: heb je er ook geen vruchtje bij zien zitten meis? En is het bloeden al gestopt of gaat het nog door? Zou je niet nog heel eventjes afwachten hoe het verder verloopt?
    Lief dat je vriend in ieder geval tot dat onderzoek bereid is... Nou heel veel sterkte lieverd!

9. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @ Minnie: wat ontzettend vervelend. Het is je zo gegund... Heel veel sterkte
    @ Frown: gelukkig is het niet erger geworden.. Ik duim voor je;)
    @ Sweet: dit is ons eerste kindje en het was de zevende ronde raak

Vanmorgen vertelde ik jullie dat ik van manlief 12 weken moet wachten, maar heb hem vanmiddag toch nog eens heel lief aangekeken en na veel onderhandelingen mag ik het nu toch aan twee koppels vrienden en onze ouders vertellen. Vanmiddag een mail gestuurd naar zijn ouders. Zijn vader zit zonder werk dus ik had een mail gestuurd over een vacature die ik had zien staan: gezocht lieve opa/oma. Ze belden daarna meteen en waren heel blij. Mijn ouders zijn op vakantie dus ik wacht nog even tot ze terug zijn. ben wel blij dat ik het nu mag vertellen en het niet stiekem hoef te doen.

Ik ga ook naar de negenmaandenbeurs, had de kaartjes al voordat ik wist dat ik zwanger was. ga samen met een vriendin die ook zwanger wil worden.
    Namen vinden wij erg moeilijk. Mijn vriend is nl een Belg en daar heb je heel andere namen dan hier in NL... Dus wij zijn er nog lang niet uit.

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Minnie; Jeetje wat erg zeg. Schrok er gewoon van :( Wij hebben ook geen geluk he. :( En we willen het zo graag. Pfff.. Wat is het leven soms oneerlijk. Sterkte meid. Hoop dat er gauw een mooie tijd voor ons komt.

@all; Natuurlijk blijf ik jullie volgen en af en toe meepraten. Ik vind het echt zo'n leuk groepje dat ik jullie wil blijven volgen. :) Hier gaat het goed, gister een vaste trap na de zolder geplaatst dus ons huis was een complete chaos met overal stof! In de logeerkamer een stuk uit het plafond na beneden gekomen dus ook daar was een chaos met overal brokstukken. Gelukkig is moederlief vandaag gekomen om te helpen met schoonmaken. Dus daar zijn we echt de hele dag mee bezig geweest. Dus het voordeel is dat ons huisje weer super schoon is :) En met de trap zijn we super blij. Maar oh wat een werk nog zeg. Maar dat gaat manlief lekker op zijn tijd doen. Nou ik ga de laptop afsluiten, en gezellig bij me moedertje zitten die een paar dagen blijft :)

Liefs Wendy

11. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dames,

ook ik kom me bij deze gezelschap aansluiten.
    Heb zaterdag getest en ben zwanger van een ivf beebje.
    als het goed is,is me bevaldatum 21 oktober

12. sweetchocolate

Goede morgen dames!

@ Minnie kan mij voorstellen dat je geen kinderwagen wilt maar een baby. Of je wilt wel een kinderwagen maar dan wel gevult met een baby:( Kost dat zoveel joh? Goed navragen dus. Poeh.
    Lief van je man dat hij het weer wilt ondergaan. Zo te horen geen prettige ingrepen:( Dikke knuffel.

@ Wendy leuk wat van je te horen. Je zit dus lekker in de troep? Wel fijn zo'n vaste trap naar de zolder.

@ Ilayda welkom bij de club. Jullie hebben ook een heftige periode achter de rug zeg zo aan je onderschrift te lezen. Zie dat je ook in Utrecht woont. Leuk, ik woon vlakbij. Woon in Nieuwegein.

@ hier 5 weken vandaag. Maar wat heb ik vanmorgen vroeg last van steken/ongikrampen zeg. Gelukkig nu niks meer en zie ook geen bloed gelukkig.

13. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Goedemorgen meiden.
    @minnie: als ik het goed heb onthouden, krijg je in nederland drie behandelingen vergoed per zwangerschap. Voordat het als zwangerschap wordt geteld moet de zwangerschap geloof ik zestien weken of langer hebben geduurd. Pas daarna zou je dus recht hebben op drie nieuwe behandelingen. Dat zou dus inhouden dat je de volgende poging zelf moet betalen :(. Je kunt het i.i.g. Even navragen bij je verzekeraar, wie weet valt het nog mee.

@sweet: mijn duimen draaien voor je dat de krampen niets te betekenen hebben.

Hier is de angst voor een miskraam nog niet helemaal weg. Ik blijf nog steeds beetjes bloed verliezen en ik heb gisteren en vanochtend er wat draderig slijm bij verloren. Ik weet alleen niet of dat de restjes van de Utrogestan bolletjes zijn die ik nog moet gebruiken, of dat het toch iets uit de baarmoeder is. Ik probeer rustig te blijven, maar dat is niet echt eenvoudig. Ik ben wel blij dat het bloeden niet erger is geworden.
    Ik ga zo eerst maar eens naar mijn werk.

14. sweetchocolate

@ frown ow jeetje meis. Ook ik duim voor je.

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Wendy: Jeetje ook dat nog meis! Wel fijn dat je masie er in ieder geval is om jullie nu even te helpen! En natuurlijk gezellig dat je bij ons blijft kletsen ;)

@ Frown: hmmz das balen meis... hoop voor je dat het gewoon van die utrogestan bolletjes afkomt

@ iLayda: Enjoy the club! En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Meiden ik ziot hier enorm te balen! Het blijkt dat ik niet immuun ben voor de vijfde kinderziekte:( Moet nu een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts om te kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk komt het erop neer dat ik de komende 14 weken een kantoorbaantje ga krijgen :( He hier baal ik echt zo ontzettend van!!!

16. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ minnie heelveel sterkte meid.

@sweet ik woon in utrecht zelf, bij woonboulevard,dus woon lekker dicht bij je.klopt we hebben een lange weg bewandeld.

@frown ik hoop dat het goed komt meid.

17. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ engeltje dankje,jij ook gefeliciteerd

18. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ minnie : wat vreselijk meid, sterkte!

@wendy: weet jij al zeker of het mis is, of heb je nog kans op een wonder??

En frown, bij jou blijft het ook spannend he...

Duim voor jullie alledrie!

@ilyada welkom en super gefeliciteerd!

19. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    laupio dankje jij ook gefeliciteerd

20. sweetchocolate

@ Engeltje jeetje kantoorbaan. Lijkt mij persoonlijk ook 6 keer niks. Dus je werk weet nu wel dat je zwanger bent? Echt balen zeg. Je kan alleen het risico niet lopen dus beter de kantoorbaan.

@ Ilayda dan woon je vlakbij mijn werk. Werk op industrieterrein van Kanaleneiland zuid.

Deel Deze Pagina