Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laupia beterschap aan je kleintje. Denk dat je dan nog niet bevalt. Vaak wacht het daar wel even op;) hihi

@super mommy nou zal mij benieuwen hoe die het morgen zal vinden op de nieuwe PSZ

Bij mij blijft mijn stiefvader bij 27 sept.. dus rond 39 weken.. ben allang blij als de kleine voor okt komt;) al die verjaardagen die we dan al hebben ;) hihi

2. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sammie, Klopt. Is ook erg vervelend. Dat loopje heb jezelf ook erg snel door en je probeert je te corrigeren maar dat lukt maar niet ;) Ben zelf ook wel erg benieuwd. Hoop alleen niet deze week, want manlief heeft nog nachtdienst!

@ Blackie, Oke hier is er iedere maand voorlichting. Ja inderdaad we zijn niet de eerste en ook niet de laatste. Ja haha, hij begint nu al met plagen. Achja, is allemaal voorwerk.
    Haha, wel fijn dat het nu voor hem ook wat realistischer word! Hier krijgt manlief z'n trotse glimlach op zijn gezicht als hij de kleine heeft gevoelt. (Soms kan ik er bijna een traan om laten)

@ Chybou, ja vind het echt vreselijk! Het gevoel alles is er. Behalve het doorzetten van de weeen. Oke dan zal ik dat eens uitproberen, want heb hem er nu nog niet opliggen (Moet wel, omdat het nogal flink rommelt) maar als ik het zeiltje erop leg kan ik niet meer slapen door het gekraak.

@ 37 weken wave, ook ik doe mee :p Zelfde geldt als bij blackie, over 3 uur en 20 min. Zal ik vast nog niet bevallen zijn ;)

@ Laupio, ik duim voor je dat het beebje is ingedaald en wat sneu voor sara! Misschien een buikgriepje opgelopen? zou het in ieder geval goed in de gaten houden!

@ Superm, een goed teken dus dat D er zin in heeft! Nou meis, ben benieuwd of hij het er leuk vind!

Mijn schoonzus denkt dat de kleine man zich op 12 september meldt. Ze is zelf 13 september jarig. Manlief denkt rond 20 september. En mijn moeder blijft erbij dat hij op de dag zelf komt.

Nou meiden, ik had net weer steken alleen anders. Deze keer voelde het alsof er iets uit wil komen. Ook is de kleine erg aan het drukken beneden. Hoop trouwens dat het vanavond wat minder warm is. Kan ik hopelijk fatsoenlijk slapen.

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! jullie zijn weer lekker aan het kletsen :)

@laupio: beterschap voor Sarah. vervelend als ze ziek zijn he :( hier ook een snottermeisje, maar dat zal wel alles blijven denk ik.

@zeiltje: kan ik niet mee slapen, wij hebben een waterdicht molton maar die ligt nog niet op mijn bed, ben toch pas 34 weken dus doe dat op z'n vroegst met week 37 maar misschien nog later, denk niet dat deze erg vroeg komt.

@chybou: jeee, de 'magische' 37 weken grens gehaald!

ik heb weinig te melden, ben lekker bezig geweest vandaag, alles is netjes opgeruimd beneden, hoef alleen nog de keuken goed schoon te maken. Ben ook alle deuren aan het aflappen, maar dat gaat een voor een gebeuren. morgen komt kraamzorg voor de intake.
    heb alleen wel last van een koortslip :( wel gek eigenlijk, ik had nooit een koortslip gehad, kreeg mijn eerste toen ik zwanger was van Fleur, daarna niet meer, toen ik net zwanger was van mijn miskraam kreeg ik er ook een, daarna niet meer en nu pas weer en ben nu zwanger. wel typisch. dus stiekem hoop ik dat ik er nu gewoon nooit meer eentje krijg aangezien ik niet van plan ben nog zwanger te worden ;) lijkt bij mij zwangerschapsgerelateerd. maar het is erg irritant en mag Fleur niet kussen en daar moet ik constant aan denken.

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Maia ik ruil graag met je. Ik heb normaal altijd een koortslip en nu juist al 9 maanden niet. Probleem das eerste wat straks dus opkomt met de kleine en die moet ik dan compleet met rust laten... snik snik

Stomme buik,....blijft opgezet.... echt irri aan het worden nu :p

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier een rotdag achter de rug... Had jullie natuurlijk al vaker verteld over m'n opa en oma dat t niet zo goed gaat en vandaag had m'n oma een zeer slechte dag. Ze is doordat ze niet in orde is wel vaker wat agressiever en in een boze bui, maar zoals ze vandaag was heb ik nog nooit meegemaakt! Net alsof er een heel ander persoon in haar was gekropen.... Was er met m'n pa en we kregen allerlei verwijten naar ons hoofd geslingerd, over dat we nooit voor ze klaar stonden en dat m'n moeder haar soms pestte, wat natuurlijk echt niet waar is! Tuurlijk weten we dat ze dit zegt omdat ze ziek is, maar t was allemaal zo heftig en intens dat ik er onwijze harde buiken van kreeg! Ze bleef maar vloeken, tieren en schelden en ik ben op een gegeven moment overstuur naar buiten gerend, tot spugen toe. M'n vader kwam me natuurlijk achter me aan en heeft me thuisgebracht en is daarna weer naar ze toe gegaan om ze te kalmeren. Echt ik weet dat ze er niks aan kan doen, maar ik kan er nu echt niet mee handelen.... Ben nu zelf wel weer wat rustiger en m'n uk beweegt nog goed, maar heb onwijze buikpijn nog steeds. Hoop dat t snel weer af gaat zakken.....

6. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: knuffel. heftig hoor voor jullie.

@blackie: nee, liever niet ruilen dan maar ;) vervelend dat je er zo vaak last van hebt.

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ maia ik heb het virus nou eenmaal dus bij verkoudheid komt eerst altijd die koortslip naar voren... valt mee te leven alleen met de kleine word straks even lastig. mag dan geen kusjes geven enz..:(

@engeltje.. jemig meis, das idd heftig. En daar valt moeilijk mee om te gaan of je nu zwanger bent of niet. Alleen krijg je er nu sneller lichamelijke problemen van.
    Als je er meer over kwijt wil moet je het gewoon doen, je kan me eventueel berichten. Ik kom dit helaas op mijn werk heel vaak tegen. Het zijn moeilijke situaties. Doe nu in ieder geval rustig aan, proberen het even plek te geven.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden!

@ blackie: misschien doe ik dat idd nog wel, wij weten als familie namelijk niet meer hoe we ermee om moeten gaan als dit zo doorgaat... Hulp in huis willen ze niet, ze willen niet met een arts praten en naar een aanleunwoning of bejaardentehuis al helemaal niet! We zijn echt radeloos...

9. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg bekend engeltje en dat heeft vaak lang tijd nodig.
    Maar weet verder niet wat er precies speelt dus kan er verder weinig over zeggen.

Rustig aan!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxxx lieve meiden!

Weet dat je normaal niet tegen moet spreken en normaal doen we dat ook niet maar ze bleef nu maar zo schreeuwen, vloeken en tieren dat t gewoon niet anders meer kon. Gelukkig weten we dat ze gewoon ziek is en normaal kunnen we t echt wel aan en krijgen we haar weer rustig, maar t was nu net een wild beest. Echt verschrikkelijk om je oma en voor m'n vader natuurlijk z'n moeder zo te zien..
    Gelukkig is ze alles morgen waarschijnlijk weer voor een groot deel vergeten en kunnen wij t toch wel aardig een plekje geven omdat we weten dat ze er niks aan kan doen.
    Voor nu ga ik t proberen van me af te zetten en ga ik me lekker op m'n ukje focussen. Moet woensdag natuurlijk zo relaxed mogelijk zijn voor de draaipoging....
    Maar echt thnx voor jullie lieve woorden en steun meiden

11. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, wat vervelend voor je meis! Knuf! Maar ondanks dat je weet dat ze ziek is blijft het natuurlijk vervelend. Geniet lekker van de laatste weekjes meis en probeer idd zo relaxt mogelijk te zijn voor woensdag! Ik duim voor je dat de beeb gaat draaien (goed gaat liggen)!

@ Koortslip, Ik heb er gelukkig geen last van :) Weet wel dat als je van die compeed blaren pleisters plakt en tijdens het verwissellen ervan met tea (nog iets) erover heen gaat je hem dan uitdroogt en er minder last van hebt.

Ben de heletijd al op mijn hand aan het blazen om te kijken of ik geen vw verlies. Heb namelijk het gevoel de heletijd te ''lekken'' maar vermoed dat het toch eerder dunne afscheiding is.
    Nou dames ik ga hardcore pawn kijken en daarna lekker slapen! Truste allemaal!

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    vruchtwater verliezen nee dat idee heb ik nog niet, wel alsof ik steeds moet poepen. Als ik mijn benen beweeg borrelt er ook van alels.
    Koortslip is snel behandelen en voorkomen met veel vitamines;)

Ik ga nog even met mijn man bank hangen en dan ook richting bed;)

Rustige nacht iedereen.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje wat vervelend dat je oma dan zo'n moment heeft, kan me voorstellen dat niet gemakkelijk is!! Sterkte meissie!! Hopelijk kun je je vandaag beetje relaxen/ontspannen voor de draaipoging van morgen!! Offf klein ukje draai even zelf naar beneden, jij weet hoe je het makkelijkst draait ;)

Miepkip kan idd ook afscheiding zijn...

Blackie jeee 37 weken!! Enne dat is typisch het 'rommelen' hahah

Hier redelijk geslapen... hoefde er maar 1x uit. Kleine mannetje is behoorlijk aan het duwen met zijn hoofdje... gisteravond maar pijnlijke steken onderin... en vanochtend weer, auwww!! Niet zo prettig! Nu even wakker worden met de kindjes, dan straks de 1 naar de 'oude' psz en met de andere ff wennen op de nieuwe... Daarna ff boodschapje doen. Verder vandaag rustig dagje!

14. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen.

Wat een vervelende situatie Engeltje.. Komt mij helaas ook bekend voor..

Koortslip.. Ik weet dat ik 'besmet' ben, maar heb er al maanden of misschien wel jaren geen last van gehad. Bij mij holp het om het vet te houden. Ik gebruik een hele goede balsem van het merk Babor. Helpt super.

Wat een gerommel al bij jullie.. Ik kan wel merken dat ik laatst ben. Heb behalve een dikke buik nergens last van. Ja slapeloze nachten.. Maar ach.. Zelfs nog nooit eem harde buik gehad...

15. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @godin ik heb ook nog nooit een harde buik gehad hoor en ik ben een stukje verder als jou de een heeft daar meer last van en de ander helemaal niet.

Hier weer als een blok geslapen, nu ff lekker wakker worden op bedje.
    Vanmorgen maar eens de strijk wegwerken en vanmiddag een rondje winkels doen verder niets op de planning.
    Fijne dag allemaal!

16. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik heb ook nergens last van en ben even ver als jij bent!! Ook alleen regelmatig snachts wakker maar dat is om te plassen en dus heel normaal :p Had gister wat steekjes onder in bij mn blaas maar dat is weggetrokken. Gister wel veel last van mn onderrug en stuitje gehad maar dat kwam omdat het beurs was door de fysiotherapie :)

Nu lekker heel de dag op bed en op de bank liggen. Hoef toch niets te doen vandaag ;)

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @Engeltje Jaa wordt ook tijd. Maar het is hier zoo hectisch. Heb gisteren meteen wat spul gekocht! Moet alleen nog spullen voor vluchttas en nachtspul enzo voor mezelf.
    Kleertjes gan ik vanmiddag mee beginnen met wassen.
    Nog extra dekentje, waskussenhoes en hoeslakens en lakens. Heb nu 1 set.
    Babyfoon enzo nog, maar dat heeft geen haast.
    En nog setjes kleding voor de kleine voor het ziekenhuis, complete setjes dan.

@Engeltje hihi wat grappig dat je man zo boos was om je verrassing ;)

@Blackie Ohjee Das schrikken. Hoe gaat het nu? Laat het even bezinken joh, even goed nadenken. 's Nachts kan je over zulke vragen wel blijven piekeren.

@Molton met zeil Ik was bij de Prenatal om dat te kopen voor de wieg en nu zei de verkoopster dat veel kraamverzorgsters dat afraden ivm ademen?
    Maar jullie bedoelen voor onszelf of niet? Moet dat dan? Ik heb iets uit het kraampakket. Wist niet dat je nog wat moest kopen daarvoor bij de Hema (of andere winkel natuurlijk ;) )

@Supermummy Wauw das zeker een duidelijk verschil met vorige week! Is bij mij ook al zo ingedaald. Jammer dat ik dat niet zo duidelijk op de foto heb haha

@Blackie Leuk dat die dieren zo reageren!! Bij mij lopen ook constant de katten op mijn hielen..

@Engeltje wat ontzettend naar voor je! Ik herken het heel erg. Zit zelf in soortgelijke situatie.Zoo moeilijk is dat en idd heftig!! En nu je zwanger bent natuurlijk extra moeilijk! probeer rustig te blijven, het ligt niet aan jou!!

Wij mogen straks naar de vk voor een groeiecho! leuk!! Zeker na afgelopen nacht, weer gerommel en gekramp.. pff

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super mommy... word gek van dat gerommel.. vannacht de hele nacht mijn darmen gevoeld en gehoord. Het had mijn man wakker kunnen houden zo hard. Maar hoefde niet naar toilet , ging wel want zo leek het wel maar alleen maar gerommel. Buik staat nog steeds enorm gespannen en de kleine is super actief. Hoe goed het gerommel ook is, als ik dit nog weken moet volhouden... pff

@gerommel het zegt toch niets meiden met hoever je bent. Ik kan zo ook nog 4 weken door rommelen kleine kan ook aankomende nacht opeens komen. Daarnaast kan je ook zonder gerommel opeens overstappen op wel gerommel of iets dergellijks. Vrouwen zijn gewoon vreemd ;)

@ bailey succes met de echo!!:D Spannend!:D
    Krätos ligt graag zo bij me(zie foto)
    En de kat ligt tegenwoordig veel op de trap als ik op bed lig. Wat ik moet onthouden anders struikel ik nog over hem ;)

@hier gaat het redelijk. Sfeertje is beetje somber. Tis half jaar geleden dat mijn man zijn zus zelfmoord pleegde en gisteren dat ie thuis kwam van zijn werk zat hem dat al zichtbaar dwars.
    En verder...pff ik heb even ik ben het zat momentje ;)

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja trouwens zo lag Krätos voorheen op mijn schoot. Op mijn buik. En dat doet ie sinds kort dus niet meer. Alsof ie toch weet dat de kleine nu onder ligt er eruit moet komen:p

Dit was trouwens direct na mijn werk, ga zitten en hup kop erop;)

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @bailey heel veel plezier met de groeiecho leuk hoor!
    En die molton is niet verplicht hoor om te kopen, sommige meiden vinden dat beter als het zeiltje uit het kraampakket omdat ze het niet lekker vinden liggen. Ik heb ook alleen een bedzeiltje uit het kraampakket onder mijn hoeslaken liggen inprincipe moet dat voldoende zijn.

@blackie leuke foto's!

Deel Deze Pagina