@ Shaarr, ooohooh, die mannen ook!! Hier ook 1 die errug makkelijk overal over denkt hoor, maar ik denk dat je hem nog errug gaat zien veranderen als de kleine er is! Hier is manlief nu zo beschermend naar Sara toe! Mannen veranderen echt als ze papa worden, elke keer zo mooi om ook te zien als je bij iemand kraamt! Fijn dat de hint nu wel overkwam! Succes ermee!
@engeltje helemaal top meis! Positief blijven. Die kleine hummel komt er toch wel one way or the other! Zolang ie maar gezond is @Sammie(blijft leuk die naam aangezien ik zelf ook verkort zo heet) mooi dat nieuwtje! Ja die voorweeen zijn erg lastig. Maar ben ook erg warm en moe en enorm brak... dus doe nu echt al hele dag helemaal niets... en nog zo brak... @laupia, jemig wat een buikJE hihi erg mooi.. maar wat een verschil zeg Ben wel blij dat mijn man uit huishouden komt waar papa veel doet in huis, die voordelen merk ik nu echt wel. Hij doet veel sneller iets omdat hij het niet anders gewend is. Maar idd veel papa's veranderen als de kleine er eenmaal is. Mijn zwager hadden we echt angst voor, kleine was ook niet gepland en hij was nog zo'n jochie met alles kopen wat ie maar wilde enz ondanks dat dat eigenlijk niet kon. het zit er nog wel beetje in hoor maar sinds zijn dochtertje is hij echt heel snel volwassen geworden Normaal kijk ik nooit bevallingsverhalen enz. kwam er nu toevallig op. Jemig ik maar meeleven tot de kleine er was en eerste kreet eruit gooide Zo stom
Meiden bedankt voor de felicitaties! heb een super dagje gehad! pootjes onder mn lijf vandaan gelopen maar het was een zeer geslaagde, en warme verjaardag!! laupio- ik denk dat ze bedoelt dat je een best bescheiden buikje heb! wel mooi!! maar die foto van haar toeter....! is dan een best verschil...! Denk dat ze dat bedoelt! Shaar- Fijn dat je een goed gesprek heb gehad met je mannetje! hopelijk komt het goed binnen bij hem!! Engeltje- Fijn dat je je rust er bij heb gevonden.... Beebje moet er zowiezo uit idd!! hoe maakt niet uit als t maar gezond op de wereld mag komen!!! toch hoop ik ongelofelijk dat de draaipoging mag lukken!! Sammie, fijn geen blaasontsteking! ik had dat idd ook! die ene dokter wilde mij een AB kuur voorschrijven. ik balen ik heb heel de zs nog geen PCM op! en zou nu in eens gelijk AB moeten! een andere arts zei, nee eerst op kweek... vaak hebben zwangere vrouwen dit in de urine zitten en is het helemaal geen blaas ontsteking! en idd.. geen bacterieen! dus ook idd geen blaas ontsteking!! Blackie, volgens mij waren het jou foto's! super die hond! wwat een dropje!! Weer ff terug lezen, want ben net een gaten kaas en weet niet meer wat iedereen getiept heeft!!
@Krimmi jij ben wakker bedoelde idd het verschil in buik. Ik heb echt een enorme buik en jij ach als je zei dat je 5 of 6 maanden was had ik je ook geloofd Top dat je verjaardag zo goed was nu 4 dagen bijkomen?? haha Ik ga zo mijn broer bellen. Zijn vrouwtje is nu 36 weken, ook superspannend!! En ik wil hem vragen als peet oom van de kleine, lekker ouderwets. Kleine krijgt er twee broer van mijn man is ook al gevraagd Mijn broer zal gaan stuiteren, die wilde al dat onze kleintjes samen opgroeide(in ieder geval globaal dezelfde leeftijd hadden enz) dus dit word waarschijnlijk de kers op de taart
Thnx dat jullie voor me duimen meiden! @ shaar: heb echt medelijden met je hoor, jeetje wat een vent, moest er stiekem ook wel om lachen Hopelijk valt t kwartje snel als hij echt papa is Mijn man is echt t tegenovergestelde en oh wat is dat fijn! Hoef niks te zeggen of te vragen, hij doet alles gewoon, mijn toppertje! @ laupio: mooi buikje hoor ligt lekker laag zo te zien @ Kim: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Zo nu gtst
superM= Fijn dat het wennen leuk was en goed is gegaan!! haha en idd.. voor jehet weet is ze het huis uit haha je moet er vast nog niet aan denken!! GoDinn.. jeetje wat is dat balen zeg!!! en hoe krijg je het voor elkaar uitgerekend van alle namen!! dezelfde als die jullie hadden! wat voor vriendin is het? zie je die dagelijks of?? anders zou ik er goed over na denken... als jullie die naam al zo lang in je hoofd hebben.... dan lijkt het me erg vervelend om zo op de valreep "ff snel" een nieuwe naam te verzinnen!! Cybouw- Hoe gaat het nu met je?? Miekip- en daar?? Meiden die ik vergeten ben.. echt sorry.....!!! Hier gistere groei echo gehad. alles was goed hoofdje wat kleiner, buikje wat groter, beentjes wat korter. gemiddeld zou ik volgens die groeiecho nu 35w3d zwanger zijn! dus ze loopt wel iets voor op de groei. voor de rest gaat het allemaal prima hier. slapen is idd ook wat minder. veel er uit om te plassen en ze is erg druk steeds. Heb ook nieuwe kleding moeten kopen want ik werd door mijn moeder TOKKIE genoemd en dat ik echt wat fatsoenlijks aan moest gaan trekken haha. Ineens begint mijn buik verschrikkelijk hard te groeien. nesteldrang- hier ook wel last van in de zin van .. ik wil alles voor elkaar hebben, schoon, netjes opgeruimd... heerlijk! vandaag weer wat was gestreken wat ik nog had liggen..! plus er zit weer van alles in de machine, en alle handdoeken zijn weer schoon! bevallen..- Ineens twijfel ik weer over thuis bevallen... woensdag avond bevallingsplan bespreken bij vk. toch maar eens even vragen wat nu wijsheid is... zo even een buiken foto uppen... Nu GTST!
@ krimmi helemaal gelijk! Mijn buik is zooo dik , als laupio nu zegt ik ben 6 maanden zou ik je ook zo geloven hihi Mooi van je verjaardag, was ook heerlijk weer. Nu 4 dagen bijkomen?? Ga zo mijn broer vragen als peetoom. Krijgt de kleine er twee broer van mijn man is de ander. Mijn broer is vast harstikke happy wilde zo graag samen met mij een kleine, samen opgroeien enz! Dit vind ie vast super! Maar toch stiekem wel beetje spannend
Zo weer een was op gehangen. Kan ik nou echt Niks doen zonder ergens last van te hebben!??!! Krijg echt van alles wat ik doe een knoerdharde buik Maare die waslijn ziet er wel leuk uit, en wat ruikt dat lekker zeg! Al die hydrofielluiers en 3 setjes 1e babykleertjes En die wasbare overbroekjes en luiers, daar gaat ze zich wel een koningin in voelen gok ik. Ziet er echt 4 sterren uit
@ blackie, ik dacht al dat je dat bedoelde, maar toch ff vragen he...en wat leuk voor je broer!! @ sammie, ga je katoenen luiers gebruiken? Idd leuk he, Al die kleine kleertjes en vervelend vn die harde buiken! Rustig aan doen maar.. Ik ga fflekker een bad nemen!
@engeltje: fijn dat je rustig bent voor morgen. succes alvast! @sammie: fijn dat je geen blaasontsteking hebt. @laupio: mooie buik! en tja, wat moet ik dan... nou, Fleur riep vandaag dat ze een chocoladetaart wil bakken dus ik denk dat we dat donderdag maar gaan doen. Als ze beter is, want vandaag was ze ziekjes aan het worden en had net voor naar bed gaan koorts. Maar in elk geval, dat komt wel goed als het schoonmaken voorbij is @kim: fijn dat de echo goed was. nou ik gok zomaar dat ik vanavond wat flinke indalingsweeën of voorweeën had, o wat deed dat even pijn. kwam en ging tijdens het eten best wel veel en snel en zakte denk ik pas een uurtje geleden weer af. nu is het weer weg. morgen, hangt er vanaf of Fleur ziek is of niet, zo niet staat er flink wat schoonmaken in de planning, zo wel dan ook, dan zet ik haar lekker op de bank voor de tv en komt het ook wel goed.
@ blackie: je broer zal zich vast vereerd voelen @ maia: vervelend dat ze een beetje ziekjes is! Maarre chocolade taart, klinkt lekker @ Sammie: heerlijk gezicht hè die kleine kleertjes aan de lijn Zo de vermoeidheid slaat flink toe nu, denk dat ik maar vroeg m'n nestje in duik vandaag. Maar ook weer niet te vroeg, anders lig ik de halve nacht wakker
Ohw wilde mn buik foto neerzetten, maar het lukte niet! bestand was te groot... naja dan doe ik een andere x maar een foto!
@ Maia, aach, Fleur toch ook ziek geworden...beterschap! Enne taart bakken is altijd goed natuurlijk! En ook al aan het voorwerk,ik heb het toevallig vandaag nog aan gyn gevraagd en die zei dat het bij een tweede ( of meer Natuurlijk) vaker al rommelt zonder dat er echt wat begint, toch jammer... Al mag het bij jou nog ff blijven zitten natuurlijk, maar dat gerommel is dan eigenlijk wel irritant he, misschien idd indalen!
@sammie ja ken dat, daarom doe ik nu ook nog zo weinig(zeg expres nu nog weet niet wat de bekende nesteldrang nog gaat doen) als ik maar even buk om iets op te pakken schiet het vol in mijn onderbuik... Mijn broer was zeker vereerd maar verbaasde hem er wel mee. "Ga jij de kleine dopen dan?" Ik ben zoals hij weet zelf helemaal niet zo gelovig maar mijn man wil het graag en waren er al vroeg over uit dat dit dan gewoon gebeurd. Kleine word er toch niet minder van. Hij verbaasde mij anders ook, hij is zelf wel actief kerkganger en hun doen het waarschijnlijk juist niet Even lekker bijgebabbeld hoe zijn vrouwtje het nu doet enz. gaat nu ook met verlof en alles en de kwaaltjes noem het maar op Het blijft nek aan nek race wie er eerder is. Of miss wel gelijk haha Hij is zelf bijna 31 zij is 34 en heeft al dochter van 16. Het duurde lang of ze wel of niet een kind van elkaar samen wilde. Nu verklapte hij aan mij dat ze toch misschien ook nog wel tweede samen wilde Haha mocht van mij op de voorwaarde dat die dan niet zo dicht op de onze zat haaha
Goedemorgen!! Weer heel wat bij gelezen.. Succes vandaag Engeltje Qua naam weten we nog niet wat we doen. Het is wel een goede vriendin, maar ik zie haar niet dagelijks. Kindjes komen ook niet op dezelfde school.. Elke ochtend denk ik: Zou er al iemand uit ons topic bevallen zijn?? Wordt nu spannend hoor!
Shaar; jou man kan vast heel goed met de mijne. Zo herkenbaar!! Weet je zeker dat we niet dezelfde hebben? Hier is zelfs de baby kamer nog lang niet klaar... Kan nog makkelijk zegt ie... Mooi buikje Laupio! Wou dat ik zo'n buikje had. Mensen vragen nog steeds of het er geen 2 zijn. Héél grappig. Not!
goedemorgen! Ahum, want heb niet geslapen en Fleur is inderdaad ziek dus we hebben het hier heeeeeeeel gezellig.... @laupio: ja hij mag van mij nog wel even blijven zitten. en denk idd dat het indalen geweest is want ik voel hem nu duidelijk lager en m'n buik is ook anders volgens mijn man dus ben benieuwd vrijdag bij de controle. nou ja, verder vandaag niets van plan, kijken of het lukt te gaan stemmen en anders doe ik dat vanavond als man thuiskomt, verder was ik veel van plan maar denk niet dat daar iets van terecht komt. gok zomaar op een heel dagje nick jr..
Goedemorgen Maia aiii beterschap met Fleur, hopelijk knapt ze snel op!! Enne hier ook wat makkelijker met tv kijken hoor... Godinn dat is idd een lastige beslissing, maar ja ook jullie hebben die naam al heel lang... Enne t wordt idd spannend!! Engeltje lieverd heel veel succes en sterkte!! Hoop dat alles een beetje meevalt en je kleine lieve ukje een beetje meewerkt!! Toitoitoi Hier redelijk geslapen... als ik slaap gaat t wel, maar voordat ik in slaapval... pfffff!! Gisteravond wat ongikrampjes... vermoeiend!! Kleine man is ook meer aan het schuiven/duwen met soms uitstekende voetjes/handjes... De ruimte wordt duidelijk minder. Ben benieuwd of hij ingedaald is, vanavond vk... Straks met me meisje voor de laatste keer naar cb. Krijgt ook de laatste 2 prikjes voor voorlopig... Ben wel benieuwd hoe groot/zwaar ze nu is
@godinn gelukkig heb je nog ff! succes met je keus! Hier denken ze ook al zolang dak er twee heb...zucht @maia he arme meid! beterschap! nog ff geen taart dus @engeltje succes met draaien vandaag! @super mommy succes bij vk! ik ben op, echt waar meiden zit echt nu ff op dood punt. vannacht nauwlijks geslapen en dat begint nu echt te vreten.. doet ook zoveel pijn in buik en rug...zucht...kijken wat vk morgen vind...