Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!
    Reageer vanmiddag op jullie verhalen hoor, maar nu eerst ff wat eten en op naar t zh!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Godin, Misschien voelt het vervelend nu als ze dezelfde naam hebben, maar je vriendin begrijpt het vast wel als je niet verandert. En je weet niet hoe de toekomst gaat lopen en ze komen toch niet op dezelfde school enz. Een naam is zoiets persoonlijks, die verander je niet 123.

@ Engeltje, heel veel succes met de draaipoging!!! En als je het niet meer ziet zitten ofzo wel aangeven he! Het is jou lichaam.

@ Blackie, wat leuk dat je zon leuk gesprek hebt gehad met je broer! Dat geeft vast wel een positieve energie boost voor de laatste loodjes. Zijn jullie niet bang dat ze dezelfde naam hebben? Of hebben jullie het daarover gehad?

@ Maia, hopelijk is ze snel weer beter!

@ Super Mummy, succes bij het CB!

Hier ook weer fantastisch geslapen ;) ben de hele tijd misselijk en lekker veel pijn van onderen. Nou ja, het hoort er allemaal bij he, maar vermoeiend is het wel zo...

3. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: succes zometeen!

@godinn: kan je haar niet even bellen om het te bespreken. dan weet je in elk geval hoe zij erin staat, als zij het wel erg zou vinden, kan je besluiten toch voor een andere naam te gaan, als zij het geen probleem vindt kan je besluiten om de naam eventueel te houden. dan kan je altijd zelf nog besluiten voor een andere naam te gaan.

4. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje succes met de draaipoging! Hopelijk lukt het!

@maia beterschap met Fleur!

@blackie probeer overdag even wat te slapen misschien helpt dat?

Ik heb weer heerlijk geslapen (sorry meiden) dus ik zit nog vol energie het enige waar ik last van heb is olifantenvoeten had gehoopt dat die minder zouden worden als het minder warm zou zijn maar helaas ze blijven dik en eind van de dag doen ze best zeer.

Fijne dag allemaal!

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb steeds alleen maar hazeslaapjes,... het is wat maar schiet er weinig mee op. Ik zit er nu lichamelijk gewoon echt ff doorheen..

@Sammie Nee hoor absoluut niet bang. Mijn broer is getrouwd met pilipijnse en kans dat het zon soort naam word is enorm aanwezig, Mijn man en ik zijn erg van Noorwegen en de scandinavische landen en daar komt de naam van onze kleine vandaag;) Komt goed:D

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Engeltje , succes vandaag.

@ Maia , beterschap voor fleur.

@ Hier , vannacht weer eens een beetje geslapen . Ik werd om de 1,5 uur wakker , dan maar even plassen en gelukkig meteen weer in slaap vallen elke x . Dat is beter dan van 1tot 5 wakker zijn en helemaal niet kunnen slapen . Vandaag maar eens verzinnen wat we gaan doen . Kids hebben studiemiddag en zijn dus thuis.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kleine update tussendoor...
    Koorts, hoge bloeddruk, dus nog niet zeker wat ze gaan doen nu...

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ooh jee, engeltje, sterkte meis!!

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oh bah , engeltje.
    Het zit ook echt niet mee.
    Succes!

10. Maia

Maia Niet meer actief

och jee engeltje. sterkte!

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @theertje gezellig toch zon dagje met de kids? Of miss net iets te vermoeiend nu?

@engeltje! jemig zit je echt niet mee!! Succes meisje en veel stertke!!

Pijn is hier nu iets minder, maar pff vermoeid. Zo even met manlief stemmen en als hij naar zijn werk is plof ik weer lekker op de bank

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje jeetje meis zit niet mee!! Sterkte!!

13. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , heerlijk zo'n dagje met de kids. Kleinste had nog wat huiswerk dus hebben we net samen gemaakt . Zitten nu even een filmpje te kijken . Ze zijn 9 en 6 dus ze snappen ( de oudste helemaal ) dat mama het allemaal iets rustiger aan doet.

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @theertje dat scheelt een hoop heb ik het idee;)
    Ja dat word straks nog discussie tussen mijn man en mij. Die wil na ongeveer 1.5 jaar voor de volgende gaan. Ik wacht liever tot de andere spruit richting peuterklas ofzo gaat.. dus dat word middenweg zoeken;)

Gaat hier nu ietsjes beter, heb ook wat energie om wat te3 doen in huis, dus doe dat beetje vooral zittend zoals was vouwen enz maar dat ik het wel een beetje bevredig;)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

Ben net thuis gekomen na een behoorlijk heftige ochtend.....
    Toen ik binnenkwam en aan de ctg werd gelegd heb ik t gelijk nog een keer vermeld van t infuus. De verpleegkundige die er nu was, zei dat ze dit dus helemaal niet op de afdeling konden doen omdat ze de spullen er niet voor hadden. Gevolg: ik dus gelijk in tranen en maakte me gelijk ontzettend druk, want t was gewoon afgesproken! Toen ze zag hoe hoog t me zat is ze er gelukkig voor gaan zorgen dat t toch geregeld ging worden, want dit ging natuurlijk niet. Hierna heeft ze mn koorts en bd gemeten en dit was dus niet goed. ( 38.0 en 125/87 )
    Aangezien ik vorige week natuurlijk al zsvergiftigings verschijnselen had, werd t dus de vraag of ze uberhaupt wel aan de versie moesten beginnen. Toch maar wat langer aan de ctg en een uur later nog een keer tempen. Gelukkig daalde mijn temp naar 37.5 en kon de versie alsnog plaatsvinden....
    Eerst nog een echo gehad en natuurlijk lag hij nog in stuit... Van de week heb ik hem natuurlijk nog overdwars in mn buik gehad, maar dat was nu al een paar daagjes niet meer gebeurd en dit bleek ook, hij was al behoorlijk ver ingedaald met zn stuitje. Het enige wat hij nu dus nog doet is zn benen alle kanten opgooien.
    Na de echo kreeg ik t infuus en ondanks de verdovende pleister was t nog steeds echt niet prettig, denk dat de zalf te kort was ingewerkt. Ook konden ze geen goede ader in mn arm vinden en omdat ie op mn hand er zo dik bovenoplag hebben ze t toch daar gedaan, omdat ze me niet onnodig meerdere keren wilden prikken. Hij zat wel in 1 x goed gelukkig, maat t bloed stroomde langs mn vingers, dus dat was nou niet erg prettig..... Maar goed hij zat, dus de weeenremmers gingen erin... Voelde de eerste paar seconden nog helemaal niks, maar als snel sloeg mn hart op hol en begonnen ze met de versie. De druk die ze gaven bij t hoofdje viel me reuze mee, maar hij lag al zo ontzettend diep in mn bekken, dat ze flink moesten scheppen en dat deed echt zoveel pijn! Kwam ook doordat mn bekken niet goed is natuurlijk hoor. Ze hebben in totaal 3 pogingen gedaan, maar meneer had er geen zin in en gaf nog geen cm mee helaas......
    Pfff nou toen kwamen de tranen hoor, maar puur van alle spanning.
    Hierna weer aan de ctg, kreeg toen wat lichte contracties, maar die zwakten weer langzaam af. Mn ukkie deed t heel goed en had ook na al t gesjor en geduw nog een goede stabiele hartslag gelukkig.
    Na 3 kwartier mocht ik van de ctg af en kregen we gelijk de intake voor de keizersnede....pff echt wel heftig hoor! En zeker de datum.... 4 okt. de verjaardag van mn overleden hondje.... Dat zie ik dus echt niet als toeval!
    Maargoed over 3 weekjes zijn we dus zowieso papa en mama! :)

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Heftig meis. Natuurlijk komen dan even de tranen. Zo'n draaipoging is niet niets en je bent ook nog eens niet een groot fan van een infuus.
    Jammer dat het draaien niet gelukt is. Je weet nu wel waar je aan toe bent. Jouw kleine manneke komt met een KS. Voor het kindje is dat helemaal geen vervelende manier om geboren te worden. Ze zijn minder misselijk, hebben geen hoofdpijn, krijgen het niet benauwd... Komt dus helemaal goed.
    Jij hebt 4 oktober, zeker weten, je ventje in je armen. En met wat je vertelde is dat ook nog eens een bijzondere datum ook. Denk dat het gewoon zo moest zijn!

@Hier: Gaat alles goed. Gisteren weer wat bloedverlies, maar net op het randje van 'moet ik nu weer gaan bellen of niet?' Het was natuurlijk weer midden in de nacht.
    Vandaag controle en weer alles nagekeken en alles is helemaal in orde. Tsja, bloeddruk blijft wat hoog 140/90. Bloedgeprikt en urine ingeleverd, dat was gelukkig prima.
    De gynaecoloog stelde voor om de kleine eventueel volgende week, in week 38, te halen. Dan is er geen onzekerheid meer rondom het bloedverlies. We hebben hier over nagedacht.
    Voor ons meisje is het beter om te blijven zitten tot week 39. De longrijping is dan beter. Tenzij ze zelf aangeeft dat ze er klaar voor is, dan is het geen enkel probleem dat ze nu komt.
    Het voelt ook wel een beetje 'zwak' om nu net voor het einde 'op te geven'. Ik ben wel moe, pas amper meer in mijn rolstoel, ben helemaal klaar met het gebloed... Maar verder gaat het prima... We willen haar de kans geven op een goede start, dus we bikkelen nog even door.
    Volgende week de laatste zwangerschapscontrole. Gek idee!
    Stiekem hoop ik dat ze zichzelf één dezer dagen aandient. Zou blij zijn als ze veilig in mijn armen ligt.

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje, jemig wat een ochtend dan willen de emoties ook wel even ja. Gelukkig inderdaad weet je nu wel waar je aan toe bent! 4 oktober is voor jullie nu de dag dat de kleine bij jullie is! Hopelijk voor jou kom je die weken daar naartoe rustig door:D

@chybou voor jou gaat ook niet meer lang duren, zeker met dat bloedverlies. Zal me niets verbazen als die kleine zich binnen kort er gewoon doorheen worstelt! Wel goed te horen dat ze je klachten serieus nemen ook al zien ze er direct nu geen problemen mee. En mega top dat je wil doorzetten tot week 39! Vraag me af of ik dat zou kunnen ;)

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje engeltje... wat heftig!! dikke digi knuf!!

Cybou super dat je zo door bikkelt! heel knap!!

Op naar allemaal hele mooie baby'tjes!

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ engeltje , balen dat het niet gelukt is. Je hebt je best gedaan en de kleine ook. Op naar 4 oktober.

@ chybou , nog even volhouden , super dat je er zo over denkt.

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Ik sluit me met mijn reactie helemaal aan bij Kim!!

Deel Deze Pagina