Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!
    Ja t was echt heel heftig allemaal! Tot op t krijgen van de datum toe! Zei natuurlijk van de week al hier ergens dat mijn gevoel zei dat t die datum ging worden..... Tenzij hij zichzelf natuurlijk nog gaat aankondigen, dan hou ik t op 26 sept ;)
    Want die kans dat hij eerder komt is ook echt nog eens heel erg aanwezig, zeker omdat hij dat indalen ook nog eens in een paar dagen tijd heeft gedaan, van de week lag hij natuurlijk nog overdwars.
    Heb nog niet in een spiegel kunnen kijken, maar mn onderbuik is zo verschrikkelijk pijnlijk, dat ik vermoed dat t bont en blauw is....
    Ze hebben mn man op een gegeven moment ook laten zitten ipv staan, omdat t niet zown prettig gezicht was. Hij zei ook al, ik wist niet dat je een buik zo hard en diep kon indrukken! En hij is normaal niet zo snel ergens van onder de indruk!

@ chybou: wat een lastige beslissing moet dat geweest zijn! En wat vervelend dat je weer wat bloedverlies hebt gehad! Hoop voor je dat je kleine meid zich snel uitzichzelf aandient. Pfff spannend he! Nog ffies meis en we hebben onze beebjes veilig en wel in onze armen!
    Dat vind ik trouwens nog wel ff heftig hoor, dat ze eerst worden weggehaald na de ks en dat de papa dan ook mee weggaat. Na alle checks komen ze dan wel terug voor eventjes, maar op de ok is t te koud om te blijven voor die ukkies, dus worden ze daarna weer naar een warme kamer gebracht tot je daar zelf ook heenkan. Gaat dat bij jou ook zo? Of heb je nog geen intake gehad voor de ks?

2. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: wat een heftig verhaal meis. maar wel fijn dat je nu toch een datum hebt om naar uit te kijken. rust maar lekker uit.

@chybou: ook al zo'n lastige beslissing.

ik heb vandaag alle kleertjes gewassen, dus die hangen nu op de lijn te drogen en dan kan ik van de week strijken. dan kan het eerste pakje ook in de vluchttas. verder lekker aan het schoonmaken geweest terwijl Fleur voor de tv hing, het gaat al wat beter met haar, gelukkig maar want morgen moet ze naar de schoolfotograaf.

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de was gedaan, gestoft en wat gedweild;) Zou het rustig doen he;)
    Maar bij terugkomst met hond uitlaten zat er iets in mijn haar en toen ik het eruit haalde voelde ik het steken op mijn hand... ja shit wesp...
    Direct beestje doodgemept en naar mijn pa gegaan(die woont hier vlak achter) aangezien ik geen idee had of ik allergisch was of niet en zeker nu met de kleine geen risico's! Maar viel mee, doet alleen nog verdomd veel pijn:(

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig die kleine is of ingedaald of er HEEEEEL erg goed mee bezig. Ik waggel das niet gewoon meer en doet zeer aan de onderkant van mijn billen.. vreemd gevoel. Morgen maar eens zien wat de vk vind;) hihi

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje dat zat even niet mee meis... jammer dat de versie niet gelukt is... maar je hebt nu wel duidelijkheid en een 'einddatum'... ben benieuwd of je ventje zich eraan houd!! Tis allemaal niet niks idd een ks, maar het komt goed!!

Blackie das niet zo fijn gevoel idd... enn die wespensteek blehh doet idd behoorlijk pijn!!

Hier weer terug van VK, alles was goed... kleintje is niet ingedaald dus wederom beladvies, als me vliezen mochten breken... ze zei dat ze liever niet had dat hij met zijn hand (dus als superman) geboren werd hahh!! En dat het een goed teken was dat het 'gerommel' begonnen was :) Dus op naar de volgende controle...

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    He balen Engeltje...

Autsj Blackie. Dat kan inderdaad knap pijnlijk zijn!

SM fijn dat alles ok was :)

Hier ook alles goed. Behalve die vervelende vent weer van mij.. GRATIS af te halen in Friesland :p

Vriendin haar jongetje blijkt een zeldzame hart afwijking te hebben.. Erg onzeker allemaal...

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top nieuws Super mommy:D
    Ik hoop ook echt zulk nieuws te krijgen, Daarnaast ook tips voor die nachten...want dit trek ik niet nog paar weken dan hou ik geen energie meer over..

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Blackie wat soms nog weleens wil helpen is 2 pcm nemen en een warme kruik mee naar bed... of kopje kruidenthee/warme melk voor slapen gaan... warm bad/douche
    Hopelijk kan je vk je wat meer tips geven!!

Godinn he bah... das naar! :(

9. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warmte doe ik regelmatig met kruiken en douchen enz.. pcm weiger ik... mja ben daar altijd beetje op tegen geweest... of ik moet het echt uitschreeuwen...
    Wat voor kruidenthee dan?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hahaha okee... was maar een idee.
    Ik drink 's avonds meestal 20 kruidenthee, van die korreltjes...

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja is altijd het uit proberen waard :)

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sm: balen dat superman nog niet is ingedaald! Hopelijk gaat hij dat snel doen! Fijn dat alles verder wel goed was!

Meiden heb net een topic geopend over wat ik nu t beste aan mn pijn kan doen, want t is nu echt niet houdbaar meer. Krijg ook als maar harde buiken nu door de pijn en heb al 2 paracetamol op.
    Wat denken jullie? Koelen of beter warm houden met een kruik?

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen warm houden. Spieren is warmte altijd beter dan kou. Maar helaas kan ik je verder niet helpen aangezien het bij mij er ook niet altijd echt beter van word met warmte...

15. Maia

Maia Niet meer actief

@sm: vervelend dat hij nog niet is ingedaald.

@engeltje: ik zou ook zeggen warm houden.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje ik zou ook zeggen warmte! Hopelijk gaat het snel beter!!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb t zh om advies gebeld en jullie raden t vast al.......
    Weer op naar t zh, }^+*zooi!

18. Maia

Maia Niet meer actief

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes engeltje!!! pfff wat een dag zo