Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Zo wat een verhalen hier weer.

@ engeltje , fijn dat je toch nog hebt geslapen , hopelijk neemt de pijn in de spieren snel af. En fijn dat ze je goed in de gaten houden maar wel weer lekker naar huis mocht.

@ miepkip , Kan me je gevoel wel voorstellen . Maar zoals meerdere al verteld hebben , je faalt echt niet als moeder. Hopen dat de kleine gewoon lekker groeit naar zijn normen .

@ blackie heerlijk dat je weer eens wat uurtje achter elkaar hebt geslapen. Succes en veel plezier bij de vk , ga voor je duimen op goed nieuws.

Hier ook een rare avond /nacht gehad. Gisteren uiteindelijk maar even in bad gegaan en daarna dan toch lekker in slaap gevallen maar voor mijn gevoel viel hij er gister bijna vanzelf uit. Heb nu nog steeds het gevoel dat ik naar de wc moet. Ik voelde hem gister gewoon letterlijk zakken met zijn hoofd. Voor je gevoel gaat dat om centimeters maar waarschijnlijk is dat dan net een millimeter ofzo. Vandaag mag ik me ook bij de club van 37 weken voegen , ik hoop alleen wel dat hij nog eventjes gewoon lekker blijft zitten.

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ krimmi balen van je nacht, heb het aan jou gegeven denk... Rustig aan doen.

@ engeltje hoop dat je gelijk hebt. Moet er eerst komen, manlief moet werken dus of lopend of fietsend.... Zie beide niet zo zitten mja..
    Lekker. Blijven liggen jij! Heerlijk!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ theertje: ik herken je gevoel hoor, alleen zouden t bij mij z'n billen zijn dan. Heb t vooral heel erg met douchen, net ook nog. Iedere keer denk je dan, zou t nu beginnen? Denk ook echt dat hij niet gaat wachten tot 4 oktober, maar we gaan t zien ;)

@ blackie: is er niemand anders die ff met je mee kan met een auto? Ik heb echt de mazzel dat m'n man altijd zorgt dat ie meekan. Gisteravond was hij toevallig net klaar met werken, terwijl t normaal 23.30 is ofzo...

4. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Jeetje wat een nachten heeft iedereen weer meegemaakt!
    Ik heb echt alles bijgelegen hoor meiden maar ik sla het niet echt op.

Hier net terug van de vak en alles was weer prima!

Verder weinig te melden hier zo maar eens de badkamer schoonmaken en voor de rest moet ik ook echt mijn vluchtkoffer gaan klaarzetten maar heb er gewoon geen zin in terwijl het helemaal niet veel werk is haha
    Ik heb ook nu niet het idee dat ze veel eerder gaat komen misschien dat ik er daarom niet zo'n vaart mee maak haha

Nou meiden doe allemaalmrustig aan!!!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mieke fijn dat alles goed was!

Hier nu weer erg last van lage rugpijn en die contstant harde buik :)
    Wordt echt gek van mezelf zo!!!!!!

Ga maar weer een woordzoeker maken denk ik. Pff van mij mag beeb wel komen!

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe ging ie ook altijd mee, maar ging dit keer echt niet lukken., Schuld van de vk met haar tijden want die gaf weinig ruimte voor andere tijden... dus ja. maar goed miss laatste keer ;)

7. Maia

Maia Niet meer actief

@laupio: fijn dat Sarah weer beter is maar als ze idd een aantal dagen niet/amper gegeten heeft moet ze inderdaad weer aansterken. dat heeft Fleur nu niet, die was alleen dinsdagmiddag en gisteren ziek en lijkt nu weer compleet gezond te zijn.

@pleuni: geniet van je verlof

@SM: leuke traktatie is het geworden!

@blackie: lekker dat je zo even goed geslapen hebt!

@kim: balen dat je zo'n nare nacht gehad hebt.

@shaar: handige man heb jij hihi, goedgelovig ;) en ik doe zelf ook liever boodschappen hoor, anders ben ik een stuk duurder uit als ik het hem laat doen.

@theertje: ook alweer 37 weken, wat gaat het toch snel he!

nou wij hebben opeens een drukke dag. Taartje bakken is gelukt, hij staat nu in de koelkast op te stijven (ganache vulling) :) toen moest Fleur naar de schoolfotograaf, toen nog even een doos merci gekocht voor de overbuurvrouw want die kwam van de week een tas kleertjes brengen voor Fleur (haar dochter is een jaar ouder), en net werd ik gebeld door het cb dat zij enorm veel uitvallers hebben en of ik niet wat eerder onze 3 jaar afspraak wil hebben, dus wij gaan om 2 uur richting cb. druk dagje dus opeens.

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manlief heeft me meegebracht..maär nu veelste vroeg..saaaai;)

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tis stil in huis... beide kindjes zijn even een uurtje wennen op de PSZ.

Dus ga maar ff de badkamer doen, woonkamer opruimen, stofzuigen en dweilen... beetje last van nesteldrang!!

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zou je niet juist nu moeten rusten hihi ;)
    Controles al gehad niets vreemd ben wel 0.7 kg afgevallen in week tijd;) zijn al dir wc bezoekjes nog ergens goed voor ;)

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja eigenlijk miss wel... maar ja nu heb ik wel ff de tijd om het goed te doen... hahah!

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou eindelijk het verlossende woord is er door. DE KLEINE IS INGEDAALD:D Dus mamma blijft dus voorlopig waggelend door het leven gaan;)
    Vk vond me bloeddruk iets te hoog. Je ziet er lichte stijging in maar volgens mij gewoon omdat mijn lichaam zich voor van alles klaar maakt enz. Mja zij maakte zich iets zorgen ivm het feit dat het bij ons in de familie voorkomt. Maarja mijn moeder had het continu en niet alleen op het eind. maar goed bij klachten moet ik bellen.
    Verder hoopt ze voor mij dat ik de 42 weken niet ga halen, ze zag duidelijk aan me dat ik erdoor heen zat. Ik kan als ik echt doorheen zit van vermoeidheid en dergelijke met huisarts overleggen voor slaappillen(wat ik dus no way ga doen maar goed) of nachtje ziekenhuis op slaapmeds. Denk dat ik het maar gewoon lekker uitzit...
    Ze stelde wel voor om als ik met 40 weken nog niet bevallen ben en ik zo blijf kwakkelen of het erger word dat de kleine dan misschien iets geholpen word maar das zorg voor dan.

Nu vooral, lekker rustig aan doen. Mijn man zei nog hij wacht nog maar 6 dagen voor ie komt. Hij moet dinsdag afrijden voor zijn motorrijbewijs. HIj wil die eerst halen dan mocht de kleine pas komen. Ik lig dubbel als de kleine zich daar heel letterlijk aan zou houden:p haha

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fantastisch Blackie!

Nu hopen dat ie snel zin heeft om te komen hihi

Ik ben gek op salsa/latin dansen en heb nu toevallig een plaat aan
    3voor12 - The Souljazz Orchestra - Solidarity

Oef wanneer zou ik dat weer kunnen? ;)
    Lekker los gaan, daar heb ik echt zin in :D

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Blackie , gefeliciteerd met je goede nieuws;) En het zou zo maar kunnen dat de kleine daar netjes op wacht . Onze zoon heeft ook netjes gewacht zodat zijn vader eerst nog naar een concert kon . Was 6 juni uitgerekend en 8 juni kwam metallica voor het eerst sinds jaren weer naar nederland ( man groot fan van ) Hebben het risico genomen en kaarten gekocht zodat hij met een goede vriend kon gaan ( vind er zelf niks aan ) Toen mijn man 's nachts smsde dat hij op weg was naar de auto begonnen de 1e weeen , ongeveer 9 uur later was hij er . Vk zei nog : het is maar zelden dat de man er rotter uitziet na de bevalling dan de vrouw:D

@ engeltje ben benieuwd of ze idd blijven zitten. Bij mij is 4 okt de uitgerekende datum en ga er nog steeds vanuit dat hij rond die tijd komt ( mijn andere kwamen ook zo rond de 40 weken ) Maar bij mijn andere zwangerschappen rommelde het niet al zo erg als nu. Vandaag in ieder geval lekker blijven zitten want nu is mijn nichtje jarig.

Bij alle kinderen speelt deze zwangerschap wel heel erg . Op donderdag doe ik samen met mijn moeder eten met alle neefjes( 2) en nichtjes (3) + mijn eigen 2 kids en het was vandaag vragen uurtje bij allemaal. Wanneer komt de baby nou ? Is het een jongen ? nee , dat wilde ze niet weten hoor je de ander zeggen. Komt de dokter je helpen als je hem uit poept ? Waarom moet je dan naar het ziekenhuis ? Hilarische momenten!

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi komt de dokter helpen als je hem uitpoept :p hahahaha ;)

blackie fijn dat t goed was, en idd hopelijk gewoon over een weekje of 2 ! heeft manlief mooi zn rijbewijs voor de motor ;) haha

Kheb net robin hood gekeken! was een mooie film! khad hem nog nooit gezien!

16. Maia

Maia Niet meer actief

@blackie: fijn dat hij is ingedaald.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou hier dus ff de badkamer/toilet onder handen genomen, 2 wassen weggedraaid en woonkamer opgeruimd en gezogen... Daarna ging ik naar de PSZ, kindjes waren zo lekker aan het spelen, dus ben maar gebleven en ze mochten nog wat mee drinken/eten. Daarna nog met Jaylinn bij de kleuterjuf geweest en even de klas bekeken... spannende dag geweest voor mijn meisje. Meteen de oefendagen afgesproken... nog maar eventjes en mijn meisje is een kleuter! Spannend hoor!! Beide kindjes zitten nu lekker naast me op de bank naar nick jr. te kijken... ze zijn toch wel moe!
    Nou komt goed uit, want dat ben ik ook... toch teveel gedaan, last van bekken/onderrug... pffff!!

Blackie wat fijn dat je kleintje ingedaald is!! Hoop ook dat je niet tot 42 weken hoeft!! Enne ben benieuwd of je kleintje iig nog die 6 daagjes wacht voor papa ;)

Theertje leuke vragen hahaha!!!

Jaylinn stond vanmiddag voordat ik hun wegbracht naar de PSZ ineens te springen: ik krijg vandaag een broertje!! (hoop het nog even niet, maar tot 40 weken denk ik niet te hoeven wachten)

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sammie ik hou van dansen in het algemeen! kan ook niet wachten weer te mogen:D

@ Theertje;) Hihi ja het zou zomaar kunnen hihi. Hij had toendertijd met inplannen zoiets van ja hmm is wel dichtbij nou de kleine wacht dat maar tot daarna. Dus we zullen zien:p
    Kinderen en logica je lacht je rot!:D Hihi Ja hoor wij gaan hem lekker uit poepen :p

@Krimmi nou weekje of twee hoeft van mij niet hoor. Als hij zich woensdag meld ben ik ook harstikke happy. Ik zit echt tegen eind van mijn latijn aan. Maarja hij bepaald nog steeds dus het is afwachten wat hij wilt;)

@super mommy haha hij heeft er in ieder geval zin in! Dat lijkt me inderdaad wel lekker dat ze af en toe naar de PSZ gaan, dat ze soms ook lekker moe terug komen;) kom je ook nog beetje aan je rust.

Ik net weer even uurtje geslapen, ging maar net net.. heb nu weer inkak moment. Even zien hoelang die aanhoud...

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shaar Nou je kan het wel maken maar denk dat je door je hormomen wel erg hard reageerd. Ik heb ook zoiets van ik heb de pijn en noem het allemaal maar op maar probeer het zoveel mogelijk met mijn man bespreekbaar te houden aangezien hij ook doodsbang is en zich van alles afvraagd(maar man is dus niet altijd alles vraagt:p)) Daarnaast zit ook hij barstens vol met zenuwen.
    Is laten praten met een andere vader? die van zichzelf misschien? Mijn man was vorige week ook in dip en moest me niet zo aanstellen enz. Had ie met zijn pa gepraat en die praatte op hem weer in, sindsdien staat ie weer vol aan mijn zei.
    En voor mijn man's doen hij praat al 2 weken niet over seks! Normaal nog wel eens geintjes enz maar hij weet dat ie me nu in lastig pakket zet als ie erover begint, want ja ik kan wel veel willen maar toch.

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben jullie dat ook? als manlief later thuis komt dan normaal en je krijgt hem niet te pakken op zn telefoon dat je je gelijk helemaal zorgen maakt? ik heb dat dus.. zo vervelend..! bang dat ie een ongeluk heeft gehad ofzo... grr... idd horhormonen!

Hier gelukkig nog niet geweest dat ik manlief zn ogen wel kon uitkrabben! ja we hebben een hele poos geleden heeeeeele erge ruzie gehad... maar 1x eigenlijk, daarna niet meer..!

Hij word wel steeds zenuwachtiger! ik moet mn koffer nu echt klaar maken van hem... dus dat zal ik deze dagen maar eens gaan doen dan.

Deel Deze Pagina