Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gossie ook al zooo lief!:)
    Hier nu even boxkleed neergegooid en fotootje gemaakt;) Nu wel weer ander laken erop want ja katten he;)
    Ook denk ik dat ik uit het eerste kledingsetje ben en heb direct maar fotootje van ledikantje gemaakt:)

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag maar twee foto's per keer blijkbaar dus hier nummer drie;)

En ja ik heb iets met sterretjes:p

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Blackie, wat schattig :)

@ De rest, nou ik heb een uur geleden gebelt. Alleen de vk zit in een vergadering en zou meteen na de vergadering hier langs komen. En dan het hartje beluisteren en daarna besluiten of we nog naar het ziekenhuis moeten. Kreeg alleen wel te horen dat de krampen wss het teken zijn van een beginnende bevalling :(, Aangezien ze er al de hele dag zijn en beebjes hier rustig van worden. Maar ook omdat ik al de hele dag een gespannen/harde buik heb.

Ben nu nog steeds aan het wachten op de dienstdoende vk. Hoop dat ze snel langskomt, want ik wil weten of alles goed gaat met de kleine man!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Pfff spannend zeg miepkip! Hoop dat alles goed is meis en dat de vk snel komt! Knuffff en sterkte!

@ blackie: hahahaha jij ook al niks met sterretjes? ;) bekende kleertjes ook weer :D Oftewel, leuk!
    En schattige foto met je hond!

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pffff wat een spanning miepkip! Hou je rustig en mja maar afwachten wat de vk zegt.

@ engeltje... ja heb echt iets met sterren gekregen sinds ik ging shoppen voor me ventje:p haha

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: je wilt niet weten met hoeveel pijn en moeite dat ging. Moest me echt aan de tafel en bank omhoog hijsen.... Heb t daarna ook vooral op de bank of op bed gedaan ;)
    Hoef t nu niet eens meer te proberen ook hoor, zei al tegen mn ventje dat ik maandag de gymoefeningen op de pufclub waarschijnlijk ook niet ga doen als alles nog zoveel pijn doet...
    En dat wordt dus neutral halen voor je hondje haha arm beesie!
    Goeie buikdrager dus van safety first, ik heb een draagdoek, geen idee van welk merk eigenlijk, maar vind t echt een ideaal ding voor op mn werk zowieso, je moet alleen t knopen ff goed onder de knie hebben ;)

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Buikdrager, das ook lekker als ie zo snel stuk is. Wij hadden er al heel snel eentje, we moesten vonden we zelf aangezien onze hodn veel beweging nodig heeft en dat lang niet altijd met rondje rond de wijk gaat. En niet overal komt een kinderwagen fijn door;)
    Ook hebben wij hangmat voor de kleine. gekregen van mijn schoonzuster. Lijkt me echt super gaaf! Kan nie wachten die straks te gebruiken!
    Heb ook gedacht aan wikkeldoek, één nadeel ik ben met alleen vouwen en troep al echt een ramp;) dus zie me dat nooit onder de knie krijgen:p

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over mooie buikjes gesproken;)
    Links mijn schoonzus met 36+3 weken en rechts ikzelf met 37+3 weken(beide vandaag dus)
    Word echt nek aan nek wie er eerste is:p

9. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Er is zoveel geschreven!! Heb echt geen idee wat iedereen heeft gezegd maar iig:

@ miepkip, spannend!!! Succes meid!! Zal jij dn toch de eerste zijn??

@blackie,leuke foto`s hoor, mooie hond en jeetje goed bezig geweest vandaag!

@ chybou, knap hoor dat je doorbikkelt tot 39 weken, ik gel99f dat ik gelijk ja gezegd had tegen eerder halen, maar denk ook dat dat komt omdat deze laatste weken voor mij erg spannend zijn gezien de vorige keer de zwangerschapsvergiftiging. Maar succes, nog maar een dikke week!

@ alle rommelende buiken en ruggen, nog ff volhouden dames! Ben erg benieuwd, er zouden toch met gemak wel wat beebjes kunnen komen he...

@ engeltje, gefeliciteerd! En gelukkig was het gewoon gezellig, hoop dat je pijn gauw weggaat, wat een ellende voor iets wat niet eens is gelukt he!!

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, k ben onderweg naar t zh. K voelde haar al heel de dag amper... dus vk gebelt.. die is gekomen hartje geluisterd dat was goed maar omdat k dr zo weinig voel vandaag toch even een echo en hartfilmpje...

Jullie horen het!

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes krimmi!!!!!!!!!!!! we duimen voor je!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Succes kim! Duim voor je dat alles goed is!

@ miepkip: hoest nu met jou?

Moest ik net naar de wc tijdens t begin van the voice, kom ik terug zie ik randy ( oud klasgenootje van de middelbare school ) op tv! Heb dr nu alleen niet horen zingen, best jammer, maar ze is door en er bestaat gelukkig uitzending gemist ;)
    Was ze goed?

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Kim succes!

Nou dames, wij zijn weer terug :D! Hartje was gewoon goed en we hebben mogelijk de oorzaak van het zo weinig voelen :p, Meneer ligt met zijn handjes en beentjes tegen mijn placenta aan, dus je ziet mijn buik wel omhoog komen, maar ik voel hem niet ;( Op de echo was meneer trouwens aan het duimzuigen <3 Het schatje :cool: ! Ben nu trouwens als medisch bestempelt en val zowiezo tot 24-09 onder de gyn. Heb dus volgende week ook 2 controles bij de gyn. (beide met een ctg) En 24-09 de echo. En na de echo horen we of we terug kunnen naar onze eigen vk of dat we onder de gyn blijven. (ligt eraan of we goed of slecht nieuws krijgen) De harde buiken blijken trouwens voorweeen te zijn :O En die voel ik dus niet als voorween. Oftewel ik moet er rekening meehouden dat als mijn ''harde buiken'' regelmatig worden ze zo omslaan in weeen. :)
    Nou ik ga zo denk ik maar manlief verleiden voor een potje Wie, wat, waar en dan rustig op bed liggen, want viel net in het ziekenhuis al bijna is slaap. ;)

Slaaplekker!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gelukkig dat alles goed was meis en fijn dat je een verklaring hebt gevonden voor t minder bewegen... Zelfde kleine pestkopje dus als ik in mn buik heb ;)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gemist engeltje.

@miepkip top dat alles goed was! En beetje extra controle kan nooit kwaad.

Ik heb nog steeds energie, ga beetje eng vinden. Heb ochtendjas aangetrokken op hoop dat ik dan blijf zitten. Wil dat manlief thuis komt, miss kan ik daar wat energie kwijt ;)

16. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    @Godinn Het is niet dat mijn vriend niks wil, maar het is allemaal met gezucht en gesteun en dat hij het ook niet lang volhoudt zo.
    Tja als ik beneden alleen maar meer last krijg op een stoel of de bank, wat moet ik dan. Alsof ik het leuk vindt iedere avond vroeg naar bed te gaan.

@Samenvoegen is voor mij prima. Ik schrijf op allebei mee.

@Engeltje Hoe ging het vandaag met je opa en oma??

@Blackie Blijf het zeggen, maar wat een prachtige hond! :)

@Blackie Leuke boxmobiel. Waar heb je die vandaan?
    Enne ziet er erg schattig uit hoor allemaal!

@Miepkip Ohhhh wat maak jij het spannend zeg! En weer terug dus... haha

@Kimmikim Spannend! Hoop dat het goed was?

@Shaar Even volhouden meid! Knuffel vor jou!

@Engeltje haha Ja zo gaat het bij mij 's nachts in bed ook. Heeeel irritant he bah!

@Maia Fijn dat het goed was bij de vk!

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ook zoiets laat maär komen maär was vandaag niet.vanwege pijntjes en dergelijke. Ik voel me er.echt klaar.voor. Spullen aan de kant, voel me echt thuis, heel stom woon hier al 3 jaar maär toch het.voelt compleet. Ik heb echt het gevoel er klaar voor te zijn. Wil onze lieve mannetje graag zien!
    Oké blijf het zelf stom vinden. Zien hoe vannacht gaat miss is alles dan weer anders

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bailey mobiel is van prenatal ;)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: nu ga ik zeker uitzending gemist kijken! :) Wist wel dat ze goed kon zingen, deed ze op de middelbare namelijk ook al...
    En ohhh die verschrikkelijke hormonsters toch van jou, dikke knuffel meis!
    Hihi erg he dat je jezelf dan niet overeind kan krijgen, we zouden zo een film kunnen maken over zwanger zijn. What to expect when youre expecting is niks in vergelijking met wat wij hier met zn allen allemaal meemaken ;)

@ baileyy: ja echt irritant he!
    En met mn opa en oma ging goed gelukkig, ze hadden t er wel zwaar mee volgens mij, want beiden hadden ze tranen in hun ogen bij t gedag zeggen en mn oma hield me ook langer vast als normaal....
    Hierna bleven ze maar over de beeb praten.

20. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, wat fijn dat alles nu goed ging met je opa en oma. Volgens mij beseffen ze het zelf ook wel van de vorige keer.

@ Shaarr, Je bent al op de goede weg door het zelf te beseffen :), Denk ook wel dat je man hier begrip voor heeft.

@ De rest sorry, maar ben erg moe en vergeetachtig :$

Hier is de kleine zijn ritueel tegen mijn rib weer aan het uitvoeren (erg pijnlijk) maar vind het helemaal niet zo erg, meer aangezien ik hem haast alleen zo voel. Ik hoop zo dat de kleine 24-09 voldoende gegroeit is, maar dat ze me alsnog willen inleiden als ik dan niet ben bevallen. Wil hem zo graag tegen me aan kunnen houden! En niet iedere x als ik hem niet voel me afvragen of alles wel goed gaat met hem. (Wss als hij er is zal ik dat doen in de versie van naar de babyfoon kijken, maar dan kun je hem tenminste controleren!) Was vanmiddag trouwens bezig geweest met een taartje bakken en vriendlief heeft hem al bijna opgegeten. Haha de vreetzak :p

Deel Deze Pagina