Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Blackie leuke foto’s! En wat een leuk shirtje… waar gekocht?
    Enne leuk hoor die sterretjes!! Hier iets met uiltjes ;)

Shaarr ook al zo’n knuffelige hond hihih!! Enne miss kan ze iid niet tegen de wasmiddel. Fijn dat alles bijna klaar is.
    Enne zonde van de buikdrager zeg! Je zou toch verwachten dat het moet kunnen wassen als het op de label staat… helaas geen ervaring mee, heb zelf een draagdoek.

Blackie leuke buikfoto en idd spannend wie eerst zal bevallen J

Kimmiikim hoe was het in het ziekenhuis? Hopelijk is alles goed

Miepkip gelukkig was alles goed met jullie mannetje en heb je een oorzaak gevonden waarom je hem zo weinig voelt! Dan maken die schopjes tegen je ribben ineens niks meer uit!!

Blackie tja nu wachten tot je kleine er ook klaar voor is… hihih en dat duurt lang!!

Hier gisteravond wederom wat gerommel… uiteindelijk wel met warme kruik in slaap gevallen… tot 2.30 toen moest ik eruit om te plassen… daarna kon ik niet meer slapen en kreeg ik een soort menstruatie achtige kramp, heel irritant want deed wel beetje pijn. Dus maar nieuwe kruik gemaakt, de krampen kwamen toen om de 8 minuten… uiteindelijk hebben ze bijna een uur aangehouden en toen rond 5 uur viel ik in slaap, om daarna om 7 uur geroepen te worden door mijn andere mannetje: Mama ikke wakker!! Nu een bewegelijk ventje en zo nu en dan harde buik, ook gevoeliger en last van me rug… dus denk maar weer dagje niks doen! Nog 1 dagje en dan mag hij thuis geboren worden… spannend!!

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was goed gelukkig... ze is helemaal gedraaitwaarschijnlijk voelde k haar daarom zo weinig. Tijdens t hart filmpje begin k haar ineens weer te voelen! De echo was ook allemaal goed!
    Dus was gelukkig vals alarm! Ze vond t goed dat wgebelt hadden!

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen!

Gelukkig dat alles goed was!

Mooie foto Blackie! Jullie lopen er beide maar hip zwanger bij :)

Elke ochtend denk ik nu: Even kijken of er al iemand bevallen is :D

Hier vannacht gelijk geslapen. Wat knap je daar van op!
    Vandaag wel drukke dag. Zit minimaal zes uren in de auto.. Ben benieuwd hoe dat gaat...

Iedereen een fijn weekend!

4. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@miepkip & kim: jullie maken het weer spannend. fijn dat bij beide alles goed was.

@engeltje: fijn dat de verjaardag van je moeder meeviel

@blackie: mooie buikjes.

@SM: he bah weer zo'n nacht :(

wij hadden gisteravond feestje, was wel erg leuk alleen ik moest terugrijden aangezien manlief had gedronken en ik moet zeggen, volgens mij was het veiliger geweest als hij was gaan rijden want zwanger/moe enz is ook niet zo geweldig 's avonds laat. maar we zijn heelhuids thuisgekomen. verder wel slecht geslapen, zo toch Fleur ophalen bij opa en verder nog geen plannen.

5. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ miepkip, gelukk8g toch weer alles okee! T blijft wel elke keer spannend bij jou he!

@ supermummy, jeej, jij hebt ook serieus veel gerommel zeg, wel vermoeiend zulke nachten... nog 1 dagje binnenhouden, haha

@ maia, ik zou nu geloof ik ook niet zo` n goeie coureur zijn ` s avonds.. gelukkig was het wel gezellig en kwamen jullie veilig thuis!

@ kimmie, gelukkig alles goed met beebje je kunt idd maar beter te vaak bellen he!

@ shaarr, ach meis, ben je het zo zat?? Ik had het ook rond die tijd.. en nu gaat het weer beter daarmee... hopelijk voor jou ook tijdelijk, in principe zou je nog wel een paar weekjes moeten natuurlijk!!
    Maar sterkte hoor meis, zo naar om jezelf zo in de weg te zitten!

@ godinn, ik ben ook elke morgen zo benieuwd of er al een beebje is!! Leuk he..

@ samenvoegen, wat mij betreft liever niet, vind dit al veel om elke keer bij te lezen... en voor mijn gevoel kennen we elkaar nu ardig goed.. als alle beebjes er zijn is het misschien wel een idee, dan hebben we toch niet zoveel tijd meer om zoveel te kletsen!

@ hier, gaat het goed, het rommelt helaas minder dan een par dagen geleden dus zal nog wel ff duren...aar voel me goed, bija geen last van bekken dat geluk kan je hebben als beebje is ingedald, dan krijg je een stuk stabiliteit terug, ben er heul blij mee, kan nu zelf weer wt huishouding doen!!
    Kleine meid is nog steeds niet erg fit, slaapt nooit meer in de ochtend, maar nu wel... en ze staat nog zo onvast op dr beentjes, zielig gezicht..

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ooh ja, en nu dit weekend maar iemand bevallen he!! Er zijn er nu genoeg die ` mogen`!
    Fijn weekend dames!

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen!

@ Miepkip en Kimmikim, fijn dat alles goed was!

@ Blackie, wat een schatige lieve hond :D
    En mooie buikjes ook

Verder deel ik je gevoel hélemaal van nu mag de kleine wel komen :)
    Gister heel veel last hier, en ik vond de 14e ook wel een mooie datum :p Nou ja, er is niks gebeurd vannacht, behalve flinke rugpijn en buikpijn. Nu is de 15e ook wel een mooie datum wahahaha
    We wachten rustig af.....

De VK gister wilde wel vast wat afspraken plannen, maar toen ze bij week 41 :$ kwam zei ik nou ho maar! Hopelijk is beeb er dan allang!

@ Saarr
    Dikke knuf

@ Engeltje, fijn dat het meeviel met je opa en oma.

Hier kan ik de enveloppen gaan schrijven, verder niet echt veel plannen. Het is eigenlijk allemaal klaar!
    Verder rustig aan doen want die harde buiken de hele tijd zijn erg vermoeiend.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Vind t iedere keer weer spannend als ik hier kijk! Heb toevallig vannacht ook nog ff gekeken, maar wel veel gerommel dus nog steeds, maar geen beebjes nog! Pfff spannend hè meiden :D

@ Kim: gelukkig was alles goed meis!

@ godinn: 6 uur in de auto? Pfff succes! Al moet ik zeggen dat een autostoel wel erg lekker zit op t moment voor mij;) maar 6 uur ?:$

@ maia: gelukkig zijn jullie veilig en wel thuisgekomen!

@ laupio: jij nu dus wat minder gerommel...

Hier een onrustig nachtje gehad, harde buiken en ongikrampen. Krijg er echt de kriebels van!!!! Moet toch nog wel wat dingetjes regelen en dat moet ik echt snel gaan doen nu stresssss! Hahaha
    Ti's niet veel hoor, maar moet nog ff goeie onderbroeken zien te vinden voor na de ks. Heb wel 3 van die zstenten, maar das niet genoeg en kan nu door t beurse al geen gewone slip verdragen, dus moet echt wat goeds vinden. T liefst ook gelijk iets wat toch stevig om m'n buik heen zit, dus wordt nog ff een zoektocht. Hier in t dorp hebben ze in ieder geval niks, dus moet echt naar een groter winkelcentrum en dat gaat niet zo makkelijk nu... Naja kom er wel uit en hij moet gewoon zeker nog ff een week blijven zitten!

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Groot ondergoed.

Is dat echt een must? Heb zo geen zin om daarvoor naar het dorp te gaan;)
    En hoeveel? En hoeveel maten groter dan je normaal hebt is dan goed?

@ Engeltje, zo bij jou ook weer lekker rommelen! Tzou mooi zijn als je nog ff de puntjes op de i kan zetten voor hij komt hihi

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sammie: bij een ks is t echt een must, maar bij een gewone bevalling niet volgens mij hoor! Al moet je misschien wel ff leuk je pak kraamverband openmaken en kijken of dat erin past hahaha Had wel gehoord dat dat vrij groot was, maar zo groot en dik? Haha heb er echt heel hard om staan lachen met m'n man :D

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou een must... Je kraamverband moet erin passen, meestal 1 maar groter....
    Hier wel van die grotere onderbroeken voor nà de bevalling, vond het ook wel lekker zitten... Hahaha

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Samenvoegen hoeft van mij trouwens ook niet.. Vind het nu al moeilijk om op iedereen te reageren (en vergeet dan soms de helft...)

Hmmm, groot ondergoed.. Moet ik dan ook maar eens om gaan kijken. Heb nu nog steeds mijn gewone ondrgoed aan.

@ Engeltje, ja 3 uur heen en 3 uur terug... Gaan een paard ophalen. Mijn nieuwste troef voor na de bevalling ;)

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oke nou dan ga ik wel een paar joets dingen halen haha

Nog een vraagje:

Wij hebben een ledikant, daar gaat de kleine gelijk in slapen.
    Is een ledikant deken dan goed? Die is dan 100 x 150 cm, Of moet je echt een wiegdeken hebben ook al slaapt de kleine in een ledikant?

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ledikantdeken is prima hoor... het bedje word kort opgemaakt, dus zal het ledikantdeken dubbel gedaan worden, trouwens ook bij de wieg

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    oke fijn zeg! :D
    dan is het een deken op de groei haha

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou succes dan godinn:)

En idd ledikantdekentje is gewoon goed hoor. (goedgekeurd door de kraam en zo ook t matrasje wat niet van aerosleep is;) )

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super mommy, heeft mijn schoonmoeder gekocht bij de wibra:) En vond hem direct zoooo leuk:D

@krimmi goed te horen dat het zo goed was! Was hier ook zo, sinds hij gezakt is voelt ie minder/anders. Maar ja het is het enige tastbare wat we hebben dus het is angstig als je het niet voelt! En tuurlijk vind je vk het niet vreemd als je belt! Liever keer teveel dan te weinig.

@Godinn ik weet me trip naar zeeland nog, vond dat lange autorijden maar niets... regelmatig tussendoor benen streken is wel fijn vond ik in ieder geval! Verder druk of niet hopelijk wel veel plezier? :)

@bevallen familie blijft zeggen volgende week... dus zal mij benieuwen. Zag gister mijn buren en ook die denken dat, aangezien ik in mijn poetsbui zit , erg waggel en verder gewoon gevoel. Mijn buurman riep nog"he buuf loop toch eens door joh!" fijn zulke lieve buren;)
    Daarnaast als ik kijk hoe energiek ik me voel, en vannacht weer redelijk geslapen... het zal mij benieuwen. Maar heb in ieder geval idee dat het niet lang meer duurt.

@engeltje rustig aan doen, niet stressen! Kleine komt toch als je klaar bent zeggen ze altijd. En jij moet gewoon beetje bij beetje doen wat je kan.

Beesten zijn hier weer eng. Hond en vooral ook de kat blijft al hele dag bij me liggen...
    Net in het dorp geweest laatste spulletjes gehaald(lang leve zeeman;)) en tas ingepakt. Ik ben er klaar voor. Regelmatig al last van steken onder in mijn buik, stond ik bij de etos bij de kassa en weer een steek dacht even dat die niet wegtrok maar kon hem beheersen(gelukkig staat zo vreemd :p )

Vandaag weer veel in de planning. Het is nog droog dus zo maar eens die ramen van buiten doen;) En daarna kijken hoever ik de beneden verdieping kan doen:D

Fijn weekend dames!

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha blackie, watjij allemaal schrijft is zo herkenbaar!
    Leuk he die steken als je in openbaar gebied bent;)

Nou hier heb ik echt zon last van zeg maar ongesteldheidsbuik en rugpijn echt niet te harden gewoon!! mn benen doen ook echt zeer :(
    Ik zit op een stoel en maak maar weer een woordzoeker, oei

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dus ik ga ook afleiding zoeken maar aangezien ik energie heb;) Duik ik door de ongi pijntjes heen en ga ik toch die ramen doen;)
    Wees niet bang als het echt niet meer kan stop ik echt wel:p hihi Maar heb nu die energie!:p
    En de tijd gaat er lekker snel van:p
    Ja ik snap nu waarom ik niet meer zoveel in het openbaar was:p hihi ik vermaak me hier prima met mijn beestjes:p

20. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch erg he dat niemand gelooft dat ik zo hard bezig ben in huis... zelfs mijn eigen moeder twijfelt eraan... TSSS!! Nou laat ze maar eens kijken hier!! PFFF

Deel Deze Pagina