@ maia: thnx! Kan t vast aan hoor ennuh.... Ik ga natuurlijk niet op die manier bevallen he Heb ook de foto's van mn vriendin wel eens gezien, dat t hoofdje geboren werd.... Never nooit niet dat ik dat ooit van mezelf zou willen zien haha
@ Maia, Dat je heb je goed gedaan , Heb je in ieder geval rust tijdens je verlof! En het scheelt inderdaad dat je het toch weer vergeet @ Godinn, ligt eraan hoe de bevalling verloopt. Is ie echt traumatisch dan niet maar anders wel @ Engetlje, Ik lees geen ebooks. Maar er zal vast ook wel een gewoon boek van uit zijn gekomen? Ik zou dat denk ik ook niet hoeven te zien (A). Wij hebben zojuist onze kaartjes maar besteld bij baby-cards. Krijgen binnen een paar werk dagen de envelloppen en als de kleine er is nog wat dingetjes aanpassen en dan krijgen we ook de kaartjes . Ik ben trouwens benieuwd wat er vannacht te wachten staat. Heb al een uurtje krampen. (Voorweeen) En ze lijken maar niet over te gaan. Hoofdpijn is alleen ook erger geworden en heb zo nu en dan last van sterretjes. Ik ga nu ook maar proberen te slapen voordat het zometeen allemaal doorzet etc. En ik een slaap te kort heb Trusten dames!
@ miepkip: zag net dat t zelfs drie boeken zijn haha en ja ze zijn ook normaal uitgebracht hoor! En oh wat klinkt t spannend bij jou, succes meis! Zou jij dan toch de eerste zijn van ons allemaal?
Ik weet niet of ik het ga delen, ligt er idd aan. Sowieso dan alleen hier, hier ben je zo goed als anoniem.. Kom op Miepkip, wij willen een baby!!! Succes in elk geval.. Of met slapen, of met bevallen....
@sammie alleen een beurt omdat het moet of ook omdat er een taart in moet hihi @miepkip, he bah wat verschrikkelijk vervelend zo'n ontsteking, hopelijk snel over. Misschien goed idee ja probeer lekker te slapen! @engeltje... hmm denk niet dat het boek is wat voor mij is weggelegen. Ben meer van de bovennatuurlijke boeken, vooral vampier boeken Heb momenteel nog 3 boeken van vampire diaries liggen Ik ben nog even zoet @maia appeltaart!! lekker!! Hier is ie al bijna weer op @Bevallingsverhaal, ga het denk ik wel opschrijven als het niet ontglipt na alles wat er straks bij komt kijken. Lag ik net half uurtje op bed stond me vader voor de deur hihi die wilde me nog even zwanger zien want dat zou allemaal niet zolang meer duren. Hij maakt uitzondering voor me door zijn telefoon komende nachten mee te nemen als ie gaat slapen(door eigen bedrijf deed ie dat nooit) zodat mocht ik hem nodig hebben zeker ook vanwege de diensten van mijn man ik toch iemand in de buurt heb(mijn pa woont 3 straten weg en mijn man werkt dik een uur rijden hiervandaan) Lekker forel gegeten! Manlief had weer goed beet! Hij was wel wat nukkig vanavond maar echt geen idee waarom. Hij is nu lekker naar bed, ik twijfel hoelaat ik naar bed zal gaan. Hij moet er om 4 uur alweer uit en voor die tijd ben ik altijd zo onrustig. Wil hem ook niet te wakker houden. Maar even zien. Mijn buurvrouw, moeders en schoonmoeder zijn erover uit... ik ga deze week bevallen hihi dus heb ze gezegd dat ze maar wedje moeten leggen welke van de 7 dagen die de week nog telt het gaat worden Als het dinsdag maar niet is dan is mijn stiefvader al jarig hihi
Ik hoop het voor je Blackie! Ik wed ook mee Ik ga voor woensdag op donderdagnacht bij jou. Miepkip ga ik voor morgenvroeg.
@ Engeltje Heb t zeiltje erop gelegd hoor haha Luister goed hè Ben jij nog steeds zo moe of al iets fitter? @miepkip wat vervelend! Ben benieuwd wat de gyn zegt! Hier vandaag flink slijm verloren, dat zegt nog niks toch? En heb sinds vanavond een ander soort krampen dan dat ik 's nachts steeds had. Meer flinke ongesteldheidskrampen over de buik en onderrug toen ik aan t strijken was. En nu 1,5 uur later weer. Die andere krampen waren echt in de onderbuik en waren feller. Morgen naar de vk, naar de bekkenfysio en yoga. En ook maar op pad voor slaapgoed en kleding bij bevalling en erna. Zodat ik vluchtkoffer kan maken. @kimmikim Dat bedenken id toch helemaal niet erg joh! Belangrijk is dat jij je goed voelt! @50 tinten Heb de boeken in t echt. Ben nu in deel 3 bezig.. @eerste die bevalt. Welke datum hadden jullie ook alweer Blackie en Miepkip? Miepkip ik denk ook jij de eerste hihi Echt een voorgevoel! @nesteldrang Heb ik ook! Ik kan alleen me m'n bekken niks, dus mijn vriend wordt echt tureluurs van mij..
Beide 2 oktober volgens mij of niet Miepkip? Slijmverlies heb ik nu al dik 2 weken, schijnt best normaal te zijn zolang het maar doorzichtig of wittig is. Woensdag op donderdag? Hmm kan ik mee leven denk ik Hihi spannend zo hoor dames Ik slaap ook zo goed op moment, heb wel echt idee dat me lichaam aan het verzamelen van krachten is. Ben benieuwd wat me morgenvroeg zien! hihi
@ blackie, ben benieuwd hoor! Vermoed zelf bij jou net over de uitgerekende datum heen, de 5e ofzo. Al hoop ik eerder voor je hoor @ baileyy: haha goed geluisterd meis! Ga echt lachen als dan vannacht ook gelijk je vliezen breken, of mag jij nu nog niet bevallen? Het kunnen wel echt voortekenen zijn die je hebt hoor! Maar t kan ook nog een paar weken duren zo. Ik verlies al dagen wat dikker slijm en die menstruatieachtige kranpen heb ik vandaag echt heel erg veel last van, maar heb t al een paar keer eerder gehad
Oh en nog ff antwoord op je vraag... Ben nog steeds ontzettend moe en steeds hoofdpijn weer, denk gewoon een flinke kou ofzo en mn lichaam is zich ook gewoon flink aan t voorbereiden. Maar mn dipje is wel een stuk minder gelukkig vandaag, heb er veel over gepraat met mn man en mn moeder...erg fijn, lucht wel op
Ik hoop het voor je Blackie! Ik wed ook mee Ik ga voor woensdag op donderdagnacht bij jou. Miepkip ga ik voor morgenvroeg.
Ik geloof nooit dat ik mijn bevallingsdatum ga halen. de kleine hangt voor me gevoel op mijn kniëen als ik ga plassen heb ik idee dat ie zomaar eruit floept. Bedoel dan zou die er nog 2 weken in moeten blijven zitten? Nee dat idee heb ik niet maar wanneer wel tja... wie zal het zeggen
@ Engetlje, ik weet het niet. Heb net even lekker gedoucht en een kruik opgewarmt en het is weer afgezakt. Maar het zou ook zomaar terug kunnen komen natuurlijk. O dan zal ik ze snel maar eens opzoeken , Weer wat leesvoer erbij. @ Godinn, voor nu nog maar even succes met slapen . Het zou zomaar kunnen. Moet morgen toch naar de gyn. Misschien dat het al wel begonnen is @ Blackie, haha ze voelen het niet aan, maar ze willen het gewoon . @ Blackie, ja klopt. Haha zou dat dan de datum van het eerste bevallen zijn @ Bailley, Hier al een lange tijd flink slijmverlies en krampen, maar meneer zit er nog. Maar het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat het bij jou wel meteen op gang komt (als je al mag bevallen) @ Ik wed zelf dat ik pas de 24ste beval haha. (komt wil het niet eerder, en op die dag horen we of alles goed is en anders word ik ingeleid ) Hier is het elke keer als ik iemand bel meteen van: Zo je bent al bevallen? Uhm... Nee. Ik bel om wat te vragen.. En dan hoor je ze allemaal, maar zuchten en zeggen O wat jammer ik dacht dat hij er nu wel zou zijn. (word erg vermoeiend langzaam aan!) Nou ik ga nog maar eens een poging doen. Iemand nog tips tegen dat brandend maagzuur wat omhoog komt? Neem ook nog maar 2 extra paracetamol in de hoop dat ik zo even lekker kan slapen! ''alweer'' Trusten!
Mijn post staat er dubbel zeker.. Ik vind het nu wel leuk worden haha! Sommigen kunnen nu echt elk moment beginnen Ik wou dat ik ook al 'mocht'.. Trusten meiden!!
@ miepkip: bij mij helpt kauwgom of een pepermuntje nog wel is... En toch afgezakt, nou we zullen t zien meis!
Ik heb met opstaan steeds steken onderin mijn buik. En of dat nou van lange zitten is of wat anders ik weet het niet.. het houd dan miss minuutje aan en dan is het over. Vreemde lichamen van ons. Nou ja zo lekker proberen wat te slapen! Slaap lekker meiden!
En al beebs? Hier nu weer flinke ongikrampen waar ik van wakker werd en fijne lekboobs ofcourse! Maar, wel de rest van de nacht doorgeslapen gelukkig!
Hier nog geen beeb Gelukkig.. Hier ook lekker geslapen, werd helaas gewekt met een elleboog op mijn neus. Lomperik... Bij mij helpt karnemelk tegen maagzuur. Liefst met een stukje brood erbij..
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: --
goedemorgen dames! ik heb de lijst er maar weer bijgepakt @over nu al bevallen: en ik wil de 'pret' niet verpesten, dus vergeef het me maar, maar (tenzij je redelijk medisch bent, zoals engetje/chybou/miepkip enz) moet je er echt niet vanuit gaan dat je kindje eerder komt. Want dat wordt anders misschien echt een teleurstelling. Want als je verder een 'normale' zwangerschap hebt bevalt 'slechts' 5 procent van de zwangeren voor de uitgerekende datum. En het gevoel van lopen met een bowlingbal heb ik met Fleur ook weken gehad. Heel vervelend, maar het zegt echt even niks over wanneer je bevalt. @miepkip: hoe voel je je nu? hier weinig te melden, heb niet geslapen dus ben erg moe. vandaag rustig dagje, ga sowieso beginnen met de verjaardagstraktaties voor het kdv voor Fleur d'r verjaardag en een taartje (of broodjes) bakken, waar we lekker zin in hebben