Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dus als het niet minder wordt gaat ze je inleiden ofzo?
    Hopelijk beval je snel!

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja als het niet minder word moet ik in ieder geval naar de gyn. En die moet dan bepalen wat het word. Kan zijn dat ze me dan eerst 24 uur ter observatie houden. Ligt natuurlijk ook aan me waardes dan weer.
    Mja als het inderdaad niet minder word zijn ze dat wel va plan omdat ze bang zijn dat ik het niet trek.

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , in ieder geval fijn dat ze je zo in de gaten houden.

Hier vandaag heel moe en waarom , geen idee heb echt best goed geslapen vannacht. Net weer goedgekeurd bij de vk . Nu ga ik denk ik maar even een tukkie doen voordat ik straks de kids weer op mag halen .

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuk ze theertje!!

oew blackie das wel ff spannend allemaal dan.. hopelijk beval je idd snel.... is er iets afgesproken van als je dan nog niet bent bevallen inleidne? want tja.. voor het zelfde geld duurt het wel nog 4 weken!

HIHI zo actief ben ik niet hoor tenminste.. t poetsen enzo.. bah.. khou er niet zo van... moet ik vanavond maar even doen plus mijn was strijken en vouwen! maar... de muur op de babykamer is klaar!~ nu ff laten drogen, dan kan ik de plinten weer plaatsen, ff poetsen, kast weer terug schuiven en dan klaar!
    Ik wil alleen ook nog een boom.. die ga ik dan zilver verfen! lijkt me wel erg leuk staan!!

die andere plank kan ik strax nog een xtje overheen met de verfroller en kan manlief vanavond die ophangen en de ledstrip er achter doen! alleen dan wachten met de naam er op monteren... voor t geval er nog iemand in de babykamer kijkt voordat de baby er is!!

t word erg leuk!

Ooh ik moetnog steeds mijn vluchtkoffer klaar maken/!! grr... -.-"

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag

@voedingskussen en hoezen: ik heb gewoon witte hoezen, maar doe er sowieso tijdens het voeden een hydrofiel overheen :) scheelt weer wassen.

@blackie: vervelend dat je man gezakt is. En voor jou: goed dat ze je in de gaten houden.

hier heel moe, vannacht iets beter geslapen (was 4 uur ipv 3 ;)) en verder vanochtend even rondje dorp gedaan en straks wil ik hier nog even langs de hema. verder rustig dagje.

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn buik vandaag, 35w1d! :)

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Kimmi mooie buik! Enne mijn vluchtkoffer is ook nog niet klaar.
    In principe wil ik ook thuis bevallen, misschien helpt dat ook niet mee.
    Alleen mn bevalshirt zitten er nu in whahhaa

Je bent wel héél goed bezig inhuis zeg! Zit je buikje je dan niet erg in de weg met dat geverf enzo?

@ Voedingskussen,
    Oei, nou nooit bij nagedacht dat je daar meerdere hoezen van moet hebben.. Nou ja, ik kijk wel of ik er nog een bij haal. Ik dacht ook dat je van die hydrofiel luiers eronder legt.

@ Engeltje, voorjou is het echt aftellen he :) hoe is het nu? al iets beter hopelijk!

Hier,
    Zo ik heb de gordijnen gezogen :$ en alle deuren en deurposten en verwarming gesopt :$

Nu alleen nog de badkamer...
    Of zou ik toch weer een nieuw klusje zien?

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ blackie, hoe waren je waarden dan? Want als je leverwaarden al niet goed zijn, moeten ze echt niet lang wachten hoor, kan dan echt snel mis gaan, ik wil je niet bang maken, juist niet, maar goed voor jezelf opkomen hoor! Hier sturen ze je ook wel erg makkelijk weer naar huis! En iig ook erg rustig aandoen he!

@ kimmi, mooi buikie hoor.. en jeetje, wat ben jij handig zeg..goed bezig!

@ theertje, hopelijk ff lekker geslapen!

@ maia, toch een uur langer geslapen, joepie!

Hier weer erg naar uit bed gekomen na slaapje, hoofdpijn, duizelig, wat sterretjes, bleh, bloeddruk is natuurlijk ook weer wat hoog, maar niet te... vind het nu zo lastig of en wanneer te bellen, ga zo vaak voor niks!
    Eerst maar ff afwachten...

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeuuh ik heb niet echt last van mijn buik.. hij is ook nie zo heel erg groot opzich... ben alleen wat sneller moe!!

Hoeveel van jullie hebben een boom op de muur van de babykamer? Ik vind dat zo leuk! ik zit nu op mp te kijken voor zo'n mdf boom. die zou ik wel willen en dan zilver verfen en in de stam een meet gedeelte maken laat maar zeggen... ik zie het zoooo veel op van die babykamertjes.. maja ik vind het zo leuk! denk dat ik die ook maar ga bestellen!

laupio als je het niet vertrouwd, blijven bellen! beter een x te vaak dan te weinig! zolang jij je aan de "voorschriften"houd en je voeld je nog steeds niet goed.... aan de bel trekken!

sammie, ik weet en leuk klusje?? mijn huis :D hihi
    en ja, ik wilde eerst eigenlijk ook thuis bevallen.. maar ik heb van de week toch besloten naar het ziekenhuis te willen... ik denk dat ik me er toch fijner voel!

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil trouwens wel eens jullie babykamertjes zien!!!! :D foto's!!!!!!! :D:D
    Ik ben dan nu pas bezig met alle decoraties, dus het is hier nog niet leuk om te laten zien.. maar zodra als dat dat af is plaats ik ook foto! :D

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Blackie wat jammer dat je man gezakt is..:(
    En nu moet jij dus gewoon afwachten? Komt het daar op neer?

@Voedingskussenhoes. Ik heb ook geen xtra hoes hoor. Dan was ik die hoes wel snel en je hebt er toch een hydrofiel overheen.

@Kimmiikim Wij hebben geen boom. Maar je ziet het inderdaad wel heel erg veel ja.

Ik moet de hele babykamer ook nog decoreren.. Dat vind ik zoo lastig.

Had een leuke plank bedacht aan de muur. Blijkt de muur te zwak te zijn, kan ik die plank niet gebruiken.. Was net zo'n mooie grote.:(
    Verder nog geen idee wat ik wil qua aankleding.
    Zoek nog schemerlampjes maar kan ik ook niet vinden.

En iets leuks in de vensterbank, ook geen idee wat daar komt hihi.

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar komt het idd op neer ja, gewoon afwachten. Ik heb al tijdje waardes die rond de 130 bovendruk en 90 onderdruk zitten. Nu was ie rond de 140/93. niet schokkend maar wel verhoogd en de klachten he. Bloed heb ik niet hoeven prikken. Wel urine daarin waren mijn eiwitten goed, mja heel lichte urine want ik plas de hele dag door en drink veel dus donderdag neem ik ochtend mee, die waardes zijn nauwkeuriger en sterker.
    Groot kans dat ik dan in ieder geval ook bloed moet prikken.

Ik ga straks verder met lezen, ik ben nu echt ff te moe. Even plat liggen.

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    He wat balen van je man Blackie. En van jezelf natuurlijk.. Bevallen jij :D

Babykamertje.. Ik wil er niet eens over práten... Nog steeds geen kozijn, geen vloerbedekking en geen behang hier..
    Volgens manlief kan dat allemaal nog makkelijk.. Lekker dan! Nog even en ik bel zelf wel een bouwbedrijf voor het kozijn. Hij zou het samen met zijn vader doen (die heeft een eigen bouwbedrijf) maar het zit er nog steeds niet in. Kozijn ligt wel al klaar.. Net alsof ik daar wat aan heb..:)

Ben ondertussen er wel over uit dat we niet de naam gaan gebruiken welke mijn vriendin ook heeft. Jongetje is wel stabiel, maar er is niks zeker. Hij is ieg een zeer serieuse hartpatient, en zeker niet buiten levensgevaar. En dan wil ik niet dezelfde naam hebben. Stel je voor dat er iets met hun jongetje gebeurd.. Dan hebben wij dezelfde naam.. Dus weer druk aan het bedenken!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Blackie goed dat je gegaan bent... nou ga maar vast bevallen dan :p wel rustig aan doen he?! Hopelijk meld je kleine ventje zich snel!!

Kimmiikim fijn dat de babykamer bijna klaar is... :) hier normaal ook niet zo'n poetser hoor, maar vandaag moest het.
    Enne mooi buikje

Theertje nog even kunnen tukken? Fijn dat alles weer goed was bij vk.

Maia gelukkig heb je al iets beter geslapen en ook lekker toch zo'n rustig dagje!

De kids hebben het super goed gedaan op psz. Daarna broodje gegeten en ze op bed gelegd... alleen hebben ze niet geslapen maar gespeeld. Ik heb zelf ook wel ff gelegen. Nu zit ik op de bank met kruikje in me rug.
    Voel me niet zo lekker, misselijk, harde buiken die wat gevoeliger zijn en een gigantische druk beneden... heb zo'n idee dat het niet lang meer gaat duren (maar ja of ik gelijk heb...)

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Blackie: Goed dat je het even na hebt laten kijken. Was het maar zo simpel... Gewoon bevallen... Haha!
    @Engeltje: Jij ook al de laatste afspraak in zicht? Ik heb hem morgen.
    @Kim: Mooi buikje hoor! Klinkt allemaal heel leuk dat kamertje. Laat je het eindresultaat zien? Eigenlijk jammer, dat hebben we niet echt gedaan hier... Sommigen zoals SM wel, maar ik bijvoorbeeld ook niet...
    @Sammie: Nesteldrang, ja? Haha... Heb je de binnenkant van de wasmachine en de droogtrommel al gedaan? Toen ik daar mee bezig was moest ik wel een beetje om mezelf lachen...
    @Godin: Jij moet wel geduld hebben met dat kamertje.
    Kan me voorstellen dat je niet die naam wil gebruiken. Misschien dat dit helpt? Op deze site kan je een aantal namen invoeren die je wel leuk vind en dan zoekt hij er zelf een aantal bij die er op lijken of er bij passen.

@Hier: Ik heb nog niet eerder een buikfoto geplaatst... Nu zo aan het einde maar eens mee beginnen... :p Beter laat dan nooit volgende week heb ik de KS... Haha!
    Dus hier mijn 38+1buik(je)

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mooi hoor! Mooi zwanger ben je :D

Ga gelijk die site even bekijken.

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ chybou , mooi buikje hoor. Geniet er nog even lekker van.

@ nesteldrang , ik doe altijd de binnen kant van de wasmachine en de droogtrommel , dit komt omdat ik 1x in de week de kussens van de hond was en al die haren die dan daarin achterblijven , pfffffff.

@ Godinn , ik snap wel dat je dan toch nog even verder kijkt . Succes met zoeken .

Hier net niet geslapen maar wel lekker gelegen , ben er nog niet van opgeknapt. Vanavond maar gewoon lekker vroeg naar bed .

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Hallo dames,

Ik kom ook weer even buurten hier, ben een tijdje afwezig geweest omdat ik het een beetje druk had, en jullie gewoon te snel gingen voor mij.
    aangezien ik eigenlijk alleen maar in de avond kijk.
    Hoe is het met iedereen?
    Met mij is alles goed ben ondertussen ook met mijn 2e week van mijn verlof bezig en ik moet zeggen dat ik heerlijk geniet niets moet en alles mag.
    verder is mijn buikje nu gewoon een buik en geniet ik er nog steeds dagelijks van.
    De nachten vind ik echt vreselijk ben vaak wakker en als ik een keer niet snachts wakker wordt dan wordt ik met pijn in mijn benen en heupen wakker omdat ik de hele tijd op mijn zij lig en ik dit niet gewent ben.
    verder weinig tot geen bijzonderheden.

Zie dat er al een aantal bijna uitgerekend zijn spannend zeg nog even en dan hebben jullie de kleine in handen.
    zien jullie tegen de bevalling op?
    Ik zie er niet tegenop maar vind het wel heel erg eng. en probeer er eigenlijk zo min mogelijk bij na te denken en gewoon op me af te laten komen.

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ik ben weer bijgelezen, ga alleen niet op iedereen reageren (sorry:))

@ Chybou, wat draag je mooi! En volgende week heb je, je kleintje al vast! Gaat snel!

@ Ingearts, De steken 's nachts herken ik! Vreselijk heb er echt slapenloze nachten door gehad!

@ Godinn, ben benieuwd wanneer het kamertje klaar word gemaakt! Kun je geen comprimie sluiten dat hij er zowiezo met week 36, mee bezig gaat?

Ik heb vannacht weer vreselijk geslapen, en de hoofdpijn is 2x zo erg geworden! Kon niet eens opstaan uit bed of de tranen stonden me al in de ogen :(. Dus morgenvroeg maar een afspraak maken bij de huisarts! Gelukkig voelt manlief zich alweer beter en is hij gewoon naar het werk toe. Nou ik ga maar even wat eten en weer een filmpje kijken.

20. Maia

Maia Niet meer actief

@kim & chybou: mooie buikjes dames!

@laupio: he bah, naar dat je weer zo rot je bed uit kwam. Snap dat je niet te snel wilt bellen weer, aan de andere kant, misschien als je ze blijft stalken dat ze dan wel toch besluiten wat sneller actie te ondernemen.

@miepkip: vervelend dat je je zo voelt. Sterkte.

@inge: geniet van je verlof

@godinn: begrijpelijk dat jullie toch voor een andere naam gaan. succes met zoeken.

@kamertje: als ik morgen zin heb zal ik ook even een foto maken :) ik wil eigenlijk nog iets op de muur die behangen is, maar we komen er maar niet uit want we willen allebei wat anders. dus grote kans dat hij leeg blijft hihi.

@SM: doe maar rustig aan. spannend hoor.

Deel Deze Pagina