Zo even op de bank gelegen, dat doet wonderen. Nog steeds erg moe en alles maar scherpe randjes zijn er even vanaf. @krimmi toch lekker dat geknutsel in de kinderkamer. En zooo bekend met de vluchttas die is bij mij ook sinds vorige week pas klaar(A) Lekker buikje meis @maia stom hoe blij je met 1 uurtje extra slaap kan zijn he? hihi mja zolang hij zijn werk maar doet @sammie gordijnen gezogen?? die kon ik nog niet???:S Klinkt op zich nog niet zo vreemd maar ken het gewoon niet Mja ik wilde daarom ook de vluchttas niet neerzetten. Maar blij toch gedaan te hebben, want misschien had ik vandaag wel heen gemoeten. Was gerustelling wetend dat ie er stond. Je ziet vast nog nieuw klusje ik dacht gister ook alleen de badkamer nog en toen zag ik onze kledingkast en dacht dat kan netter alles eruit, opgevouwen en terug erin @babykamer ik heb nog wel wat foto's maar echt spectaculair is ie niet. Niet lelijk ofzo hoor maar niet teveel poespas Wij willen ook nog wat decoreren maar ach die kleine zal het toch niet zien. We moeten er gewoon eens tegen aan lopen. Kan altijd nog @godinn ja dat maakt de situatie voor de naam wel nog wat ingewikkelder. Als der dan wat gebeurd blijven ze daar aan herinnerd zo. En jij ook.Lekker dat je mannetje zo fijn meewerkt...zucht..sommige mannen zou je liefste kei en kei hard onder hun reet willen schoppen!! @super mommy Rustig aan. Ja die dagen ken ik, gerommel om gek van te worden. Fijn dat je toch even hebt kunnen rusten ondanks dat je kids daar eigenlijk geen zin in hadden @chybou het had wel humeur. Eerst controle via assistent die overlegd en toen kwam vk mee. Eerste wat ze zei toen ze binnen was was gewoon : Ga jij nou maar lekker bevallen! hihi ja ehm.... ik wil wel Mja ze zei ook weet ik nou zeker dat je vrijdag bv bevalt niets aan de hand maar je weet gewoon nooit wat zeker. Dus afwachten en rusten vooral die laatste ben ik zoooo goed in... Mooi buikje ook hoor jemig!! @ingearts nee angst heb ik eigenlijk niet voor de bevalling. Vind wel eng omdat het nieuw is enz maar angstig voel ik me niet. Komt dan wel denk ik. Nu heb ik zoiets ik zie het wel als het zover is. Wil me niet gek maken, daarnaast er zijn toch zoveel vrouwen die bevallen?? Kan ik het vast ook wel @miepkip jou zit het met slapen ook niet mee he? Mischien is check up dan idd niet zo heel erg. Doe in ieder geval rustig aan en hoop voor je dat het snel wegtrekt!
@ Blackie fijn dat je weer wat uitgerust bent. En ja gordijnen zuigen, haha wij hebben langharige katten (Maine Coon) en die lopen lekker op de vensterbank. Vandaar dat ik ze gezogen heb haha @ Inge, fijn dat je ook verlof hebt! Ik hou het ook niet altijd allemaal bij hoor, maar als ik me niet zo goed voel heb ik niet zo veel anders te doen dan zp-en haha Opzien tegen de bevalling, soms als ik snachts wakker wordt van enorme pijn dan raak ik wel een beetje in paniek. Maar ja, ik probeer er maar niet te veel over na te denken, het moet toch gebeuren... Net terug van de HM ff voedingshemdjes en ondergoed gehaald. BH's komen dan wel als ik weer op de been ben. Gelukkig weinig last gehad van steken maar wel erge buikpijn kramp in de supermarkt Zo heb idd weer wat nieuws bedacht whaha, vanaaf hoop ik nog in de badkamer aan de gang te kunnen. En heb nog olie om de bank mee in te vetten. De enveloppen moeten ook nog geschreven worden maar dat stel ik liever uit voor een dag dat ik alleen maar in bed kan liggen.. En ik hoorde dat je cake goed kunt invriezen dus ik kan ook vast wat caken gaan bakken voor het kraambezoek..
@blackie a echt bang ben ik ook weer niet ja voor het onbekende, in mijn gedachten hou ik maar steeds als het echt zo erg zou zijn zou nooit iemand een 2e of meerdere willen. @sammi ja ik vind het dan wel vervelend en soms heb ik ook gewoon geen zin hahaha laatste tijd ben ik volgens mij al aan het afkicken van de laptop daar waar ik eerst avonden lang en dagen achter de laptop zit is het nu gewoon veel minder. heb er straks ook geen tijd meer voor. @godinn dank je
@ maia, er zit wel wat in misschien, maar ze zijn erg stug hier in gelre apeldoorn, protocollen he.. ik heb dus niet gebeld, als het erger was geworden had ik dat wel gedaan hoor.. maar na een poosje rustig zitten ging het ietsje beter, bij mij is ook altijd bellen is komen en ik was alleen met de kleine meid, dat is dan dus erg onhandig. Maar misschien bel ik morgenochtend wel even voor gewoon een extra controle afspraak, geen spoed, maar gewoon ff extra zekerheid.. @ inge, lang niet gezien hier! Fijn dat goed gaat, lekker genieten van je verlof! @ chybou, mooi!! Mooi zwanger ben je, en nog maar 1 week, wat spannend meid!!
@Allen: Dank voor de complimenten. Ik draag echt alleen van voren. Aan de achterkant kan je niet zien dat ik zwanger ben. Tsja, zelf hoef ik er niet veel voor te doen. Enige wat ik steeds hoop is dat ze een beetje naar beneden zakt. Ik heb het nu zo nu en dan echt benauwd door dat hoofdje dat steeds in mijn ribben zit. @Inge: Welkom terug! Lekker genieten van je verlof! En (ja ik heb makkelijk praten, ik hoef niet te bevallen) ik denk dat je gelijk hebt. Sommige gezinnen beginnen zelfs aan een 3e of een 4e. Vrouwen bevallen al eeuwen en de mens is nog niet uitgestorven... Zal ergens dus wel goed komen. @Laupio: Herkenbaar hoor dat je niet voor niets wil bellen. Ik heb zelf regelmatig hetzelfde met dat bloedverlies (gelukkig de laatste dagen nog niet écht hoeven bellen...) Dan weet ik ook dat ik meteen moet komen en mag blijven. Maar het vervelende is is dat je niet wéét of het wel of niet nodig is. Dus een extra check is misschien geen gek idee. @Miepkip: Als jij bijna niet je bed niet uit komt van de hoofdpijn lijkt het me écht een goed idee om dat eens even na te laten kijken...
Sammi, ik zie geen voedingshemdjes op de site staan?? Bij h en m zei je toch?? De h en m hier heeft geen mamacollectie, weet iemand een h en m in debuurt van apeldoorn met mamacollectie?
@Laupio: Heeft de H&M in Apeldoorn - centrum zelf geen mamacollectie? Ik ga morgen ook nog even bij de H&M langs voor wat voedingsshirtjes en -hemptjes.
Ik dacht het niet, of ze moeten het nu wel hebben, hoe kom ik daarachter zonder er voor niks heen te gaan...?
bij onze h en m idd ook niet hier..!! wauw chybou wat een prachtige buik zeg!! heel mooi!! ja ik ben eruit.. ik ga straX Als manlief thuis is die boom bestellen dan heb ik hem dit weekend, kan die ook op de muur nu gtst!!
@Laupio: Ik zou, denk ik, de H&M klantenservice even bellen en het vragen. tel: 0900 1988 Kan je meteen vragen welke winkel bij jou in de buurt wél een mamacollectie heeft. @Kim: Leuk die boom! Op internet kan je allerlei kinderkamertjes bekijken die anderen hebben ingericht. Staan ook leuke ideeën met bomen ed. bij.
@ chybou: ohhh zo herkenbaar dat hoofdje in je ribben! En mijn uk kan echt niet verder zakken! Vooral een beetje achterover zitten, dan heb je er t minste last van! En ja vandaag t laatste gesprek gehad bij de gyn idd en volgende week een kennismakingsgesprek met de gyn die de ks gaat uitvoeren, ben benieuwd! Hihi mijn man zag vandaag een foto van hem hangen in t zh, zegt ie oh dat lijkt me wel een aardige en bekwame man! Haha oftewel t is een oude man.... Ik zei heel droog, misschien heeft ie gewoon heel lang over t afstuderen gedaan, omdat hij t maar niet redde, haha. Laten we toch maar van bekwaam uitgaan En wow echt een mooie foto meis! @ inge: hey meis, welcome back! Fijn om te lezen dat je lekker van je verlof geniet n dat t nu goed gaat met je! Hier ben ik na de films te hebben gezien gister op de pufclub geloof ik ook nog een soort van blij dat ik een ks krijg hihi Nee had t "graag" mee willen maken, maarja t loopt nu eenmaal anders he @ laupio: ik snap je helemaal over t bellen meis, bij iedere twijfel moet je gelijk weer aan de CTG, pfff.... Maargoed meis, beter 20x teveel gebeld als 1 x te weinig hoor! Zei t laatst ook tegen mn man dat ik de neiging had om niet meer te bellen met gewoon een vraag, maar hij heeft me gelijk op t hart laten drukken dat ik dit toch echt gewoon wel moet doen! Maargoed jij hebt idd ook nog een kindje thuis zitten en dat maakt t extra lastig... @ miepkip: klinkt nog steeds niet goed van die hoofdpijn meis, echt ff naar laten kijken hoor! Knuf! @ sammie: Weet je waar ik de bank altijd mee schoonmaak? Zwitsal! Hihi daar zit ook olie in en mooi dat je bank daarvan wordt en t ruikt nog eens lekker ook Veel plezier met cakes bakken, ik ga morgen aan de cupcakes beginnen als mn rug en harde buiken t toelaten.. @ blackie: fijn dat je weer wat meer bent uitgerust meis! Ik mag vanavond pas starten met de ab als ik in bed lig, hoop echt dat t snel gaat werken, want mn harde buiken en krampen zijn nog niet gestopt vandaag... Gelukkig zitten er wel lange tussenposen in,maar prettig is t natuurlijk niet. Hopelijk in ieder geval een betere nacht als de afgelopen nacht, maar ik vrees dat de ab eerst een paar dagen moet inwerken...
@ chybou, dat ga ik dan morgen maar eens doen ja, wellicht kan een ander filiaal ook wel een paar hempies opsturen, want ik ga echt niet ver rijden met elke keer die vage klachten.. thnx voor de tip!
@ Chybou, ja vind het nu ook wel mooi geweest. Hoofdpijn oke, maar zo erg?? Dus morgen maar even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik draag ook zo van voren. Ze zeggen dat een keizersnee ook erg veel moeite kost. @ H&M In arnhem hebben ze wel de mamacollectie. En anders misschien via de site bestellen? Ik ga zelf daar ook nog maar even naar kijken. @ Mama-mazzeldagen. Iemand enig idee welk weekend dat is? Ze zeggen aankomend weekend. (wou bijna zeggen het laatste weekend van september maar dat is het aankomend weekend al! Gaat snel!) @ Kinderkamer, i.v.m. (geen eigen huis) hier nog geen kinderkamer kunnen inrichten. Dus dat gebeurt pas als we een eigen huisje hebben kunnen vinden met een eigen kamertje voor de kleine. @ Engetlje, wanneer krijg jij de keizersnee? Wat vervelend voor je meis! Hoop dat je vanavond lekker kan slapen. Ik heb vandaag nog amper wat kunnen eten. Erg misselijk. Word er zo moe van dat ik me slecht voel. Wil de laatste paar weekjes lekker kunnen genieten van de zw.schap Mijn broer was net even hier en toen zagen we in het bartsmit krantje een politie motor voor maar 30 euro haha (ding kan 2 km. per uur.) en aangezien mijn broer agent is zat hij al meteen met dat als zijn neefje nu wat ouder was geweest hij hem toch wel zou hebben gehaald. (mijn broer is er helemaal trots op dat hij oom word ) Heb net wat wii spelletjes binnen gehaald voor de laatste paar weken en de begin weekjes met de beeb (als je nog amper wat kan doen)
@ miepkip: irritant als je jezelf zo rot voelt he meis, terwijl je zo ontzettend graag wilt genieten van je laatste weekjes.... Knuf! 4 oktober zal onze uk er zijn tenzij hij zich eerder aankondigd of als de ab niet gaat werken, maar daar gaan we maar ff niet van uit.
@ shaar, Sara was ook 2800 gram, maatje 50 was wel ruim, maar niet dat het echt niet kon, heb geen kleinere kleertjes gehaald, er is wel een groot verschil tussen de ene maat 50 en de andere! Hema en h en m is bijv echt groot! Maar als je dat setje toch hebt liggen, kan je het altijd meenemen natuurlijk
@ shaar: valt me een beetje tegen dat je mij vergeten bent, hihi nee hoor En t gewicht wil niet veel zeggen over de maat meis, maar de lengte wel.... Maar als je jezelf er beter bij voelt kun je toch gewoon ook maatje 44 erbij kopen? En wat betreft t waggelen heeft denk ik ook met je bekken en banden enzo te maken en niet alleen met t hoofdje of in t geval van chybou en mij t kontje
@sammie op die manier. Heb zelf een kat met een vensterbank/gordijn fetisch nooit aangedacht om dan de gordijnen te zuigen haha Nooit te oud om te leren toch? @hempjes?? Hoezo voedingshempjes? Is dat iets wat jullie zelf gewoon erg fijn vinden? @godinn haha jammer dat het niet zo simpel werkt, mijn man had het anders met liefde gedaan @inge afkicken van een laptop?? Hmm nee ik ben dan toch van een te jonge generatie ben ik bang Ik minder wel ook vanwege werk enz maar stoppen zal ik nooit kunnen Maar dat heb ik ook met gamen Niets fijner dan na een dagje goed stressen even wat mannetjes neer te maaien op de ps3 @bellen of niet, mannen zijn daarin ook zo leuk zeg! Hij naar huis wij naar vk mja op zich viel het mee(je gaat onbewust toch direct uit van opnames, onderzoeken en toeters en bellen. Krijg je na afloop te horen van hem ja zie je wel dat je je aanstelde, morgen hoef je me hiervoor niet naar huis te laten komen hoor! Mja das groot praat, ga er dus ook niet op in is zijn manier van opluchting laten zien. @kimmi ben benieuwd naar die boom Die hoef je toch niet eerst water te geven he want anders kom het nooit op tijd klaar (sorry melige bui) @gtst, morgen pas. Ik kan me overdag minder goed vermaken dus kijk ik dat lekker morgen ochtend als ik mijn bedje uit kom @engeltje, uitgerust is groot woord maar de scherpe kantjes zijn eraf. Verder ben ik gewoon nog steeds erg brak. Op tijd naar bed en zien wat de avond/ nacht me gaat brengen. Sinds ik zo beroerd ben is hond en kat weer niet bij me weg te slaan(verassend) hond langs me, kat achter me op de leuning van de bank Das vaak wel zo, maar een ab zou wel snel resultaat moeten hebben, vaak is het binnen 2 a 3 dagen tops. Mja geduld is altijd schone zaak hoe vervelend ook. Hopelijk slaan je vannacht een beetje. @miepkip klinkt ook lastig zeg! hoe doen jullie dat zo dan met de kleine? Bij jullie op de kamer dan of wat? @zakken van manlief. Hij is gezakt oke maar maakte zich ook wel van te voren zo onnozel erg druk. Zijn instructeur heeft ook gezegd dat ie maar 2 keer 2 uur(2 uur per keer is gebruikelijk) hoeft te lessen en dan gewoon weer op kan. Zenuw kwestie dus! Mja inplannen duurt altijd weer even. Dus denk dat ipv de kleine om heb wacht hij nu even op de kleine wacht haha @shaar, ik doe me best meis. Het was zo stom dat kwartje zo laat viel dat het typische bloeddruk symptomen zijn en dat terwijl ik er op me werk zo vaak mee te maken heb. Maar dat zal je altijd zien Wastrommel moet toch gewoon filter hebben of niet?? word ik echt gek Droogtrommel doe ik vaak even met de stofzuiger goed uitzuigen