Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Dank jullie wel. Ik doe maar rustig aan vandaag. Manlief blijft overwerken, dus ik ga lekker optijd naar bed.

Manlief en ik hadden gisteravond het volgende bedacht: 1 maart hebben we de 1e echo. 2 maart gaan we een weekendje weg omdat we 5 jaar getrouwd zijn. Vanuit het ziekenhuis rijden we door naar mijn schoonouders. Ons zoontje heeft dan een shirt aan met 'Stoer ik word grote broer' erop. Daarna gaan we naar mijn ouders, die wonen in Utrecht. Mijn ouders bellen we van te voren op om te zeggen dat we langs willen komen omdat we dan een weekendje weg gaan. Wat zullen ze verrast zijn als ze de tekst lezen van het shirt van ons zoontje!:D

Liefs

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Frown
    Ik krijg pas de 29e een echo!!
    Niet eerder. De 24e heb ik zelf een echo geregeld.
    Ik ben zo bang als ik toch een echo eis, en ik kom daar aan in het ziekenhuis dat ik dan net ongesteld word...daarom wacht ik nog even af en heb ik nog hoop.
    Het hcg zit nog steeds in mijn lichaam. Ik heb nog steeds honger en gevoelige borsten.Dus een test heeft geen zin.
    Ik kan wel bloed komen laten prikken, maar daar word je ook niet vrolijk van dat heb ik afgelopen woensdag al gedaan. Toen was alles ''prima'' zeiden ze.
    Ik zou het wel heel erg vinden als het echt voor bij is.:(

Iemand als iets gehoord van Wendy??

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Minnie ik vrees dat er niks anders op zit dan wachten voor je. Meer dan dat kan je niet doen. Je kan wel bloed prikken, maar daar schiet je niks mee op. Wat als je HcG net als bij Wendy stijgt en het alsnog toch een mk is? Dan ben je net als Wendy heel erg teleurgestelt. Tuurlijk dat zal je ook zijn als je nu wel je bloed laat prikken. Maar... snap je? Big hug.

Het laatste wat ik van Wendy las was dat ze in de troep zat.

Hier, vanmorgen mijn opa gesproken. Waar ik lang geen contact mee had wegens omstandigheden (zie weblog). Hij had zoontje al wel gezien maar daarna geen contact meer gehad. Hij vroeg of "kleine man" al liep. Nee nog niet. Wat denk je, doet hij vanmiddag 15 stappen los! Wou opa op bellen maar niet gedaan.

4. sweetchocolate

@ Stoetel leuk idee!! wij gaan hem ook zo'n shirt aan doen. Waar bestel je die shirts eigenlijk?

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het shirt bij Simply colors besteld. Daar kan je zelf een leuke tekst verzinnen en allerlei kleurencombinaties zijn mogelijk. I.p.v. een shirt kan je ook een sweater o.i.d. bestellen.

Liefs

6. sweetchocolate

Ik denk dat Sweather wel handig is; over 3 weken vertellen wij het. Bedankt voor de link:)

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #447 Minniemouse1974, 14 feb 2012
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
    Ik hoop dat ik binnenkort ook bij simply colors mag bestellen.
    Ik word grote zus :)
    Ze hebben daar trouwens goede materialen. Mijn dochter heeft div shirts en ze gaan al een paar jaar mee.

Ik ben trouwens buiten de fertiliteit omgegaan.
    Ik heb rechtstreeks de gynaecologie gebeld en ik kan morgenmiddag een echo komen maken.....zoow ik word nu wel erg zenuwachtig.
    Het zou zoo geweldig zijn als het babytje er nog zit. Maar ik ben eerlijk gezegd wel erg bang voor de teleurstelling. Maar goed misschien word ik nu wel meteen ongesteld...dat is altijd zo, als ik een zwangerschapstest deed werd ik een paar uur later ongesteld.(behalve de laatste keer dan). Spannend.:$

8. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Sterkte morgen Minnie.

@Stoetel: wat een geweldig idee om het zo aan jullie ouders te vertellen. :D

9. sweetchocolate

@ Minnie wow dat is snel zeg!!!!:) Ik hoop wel dat je een beebje kan vinden en niet een leeg vruchtzakje of juist niks.

@ hier terug van hypotheker. Fijn valentijnscadeau gehad (kunnen hogere hypotheek krijgen dan wij dachten). Eerst ons huis maar verkopen;)

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Hallo dames.. Nou hier ben ik dan eindelijk. Moest half 1 in het ziekenhuis zijn en ben net terug.

Nog steeds hetzelfde op de echo te zien een leeg vruchtzakje dus. Had me er gelukkig al bij neergelegd. Volgende week dinsdag gaan ze het weghalen, dus moest vandaag langs anesthesie enzo voor de narcose, ik kon ook kiezen voor een ruggenprik maar dat wilde ik niet. Dus ik vroeg en hoe nu verder, mag dus een maand ff niks dus ff rust. Maar heb voor elkaar weten te krijgen dat ik 7 maart al een afspraak heb en dan krijg ik waarschijnlijk weer die pillen wat je menstruatie opwekt en dan clomid en dan de iui. :)

@minnie; Ik zou je nog niet zo druk maken, want ik heb het gevoel dat je gewoon nog lekker zwanger bent. Ik zei namelijk ook tegen de gyn van hoe kan het dat want ik heb het er echt vorige maand uit zien komen, dat waren ook stolsels. En zij zegt als je een miskraam krijgt in de eerst paar weken dat je het met het blote oog geneens kan zien! Je verliest wel stolsels maar daaruit wijst niet perse dat je een miskraam hebt gehad. Dus hou nog een beetje hoop meid, las dat je morgen terecht kan. Ik duim echt voor je.

Liefs Wendy

En meiden ik blijf meelezen en reageren hier :) Als dat van jullie ook mag natuurlijk ;)

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #451 Minniemouse1974, 14 feb 2012
    @sweet
    Ik hoop dat je je huis snel kwijt bent in deze tijd. vele huizen staan al heel lang te koop.
    Wel leuk een hogere hypotheek maar met twee kindjes worden de vaste lasten een stuk hoger. gaat mij verder niks aan hoor. ik heb ook een koophuis.maar pfff de maandlasten zijn toch best pittig. Soms zou ik wel terug willen naar de tijd dat we nog een huurhuis hadden. we kregen huursubsidie en we hoefden niet allebei te werken.maar ja dat is alweer 15 jaar terug. ik ben ook wel weer super blij met dit huis hoor.maar wel een hoop zorgen.
    Ff mijn hart gelucht...

@wendy
    Wat super dapper van je dat je er zo over kan praten. het is zeker een hele teleurstelling!! Ik had het zo gehoopt voor je!
    Gezellig dat je op dit forum blijft.
    Ik heb zondag in 1 keer veel bloed verloren. vind ik toch eng.ik blijf hoop houden tot de echo!!
    Sterkte Wendy!! X

Ik ben zenuwachtig voor morgen...spannend.
    Verder ben ik doodmoe. zou zo kunnen slapen.

12. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi meiden,

@wendy: ik vind je echt een heldin dat je er zo mee om weet te gaan. Ik hoop zo voor je dat je bij je volgende behandeling zwanger raakt en een gezonde baby ter wereld brengt :). Sterkte voor de eerstkomende tijd, meid.
    @sweet: Duimen dat jullie je huis snel kwijt raken dan ;). Kun je je daarna richten op het vinden van je nieuwe droomhuis :D. Mijn hubbie en ik willen ook graag wat anders, maar we wachten eerst even af hoe het straks gaat als er een kindje is en ik minder ga werken (mits alles goed gaat natuurlijk).

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga vanavond met mijn mannetje Tapas eten. Yum!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden wat hebben jullie weer een hoop gekwebbeld zeg!

Weet niet precies meer wie wat allemaal heeft gezegd, dus vergeef me als ik het mis heb ;)

@ Wendy: He meis wat balen dat het nu toch echt definitief voorbij is! Vind het wel heel knap hoe je er tot nu toe mee omgaat, maar ik wil je toch heel veel sterkte nog wensen en een dikke knuffel!

@ Minnie: Bij mijn miskraam heb ik wel het vruchtje kunnen zien. Heb eerst 2/3 dagen behoorlijke bloedingen gehad met wat stolsetjes en daarna dreef er ineens een klein bolletje met wat rozige vlokken erop in het toilet, dit was ook het moment dat ik besefte dat het toch geen gewone ongi was wat ik eerst dacht. Heb in totaal ongeveer 8 dagen gevloeid en mijn cyclus was best in de war.... Een week nadat ik het vruchtje had verloren kreeg ik last van rozige afscheiding ongeveer 7 dagen en daarna werd ik behoorlijk ongesteld. In ieder geval heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen!

Weet niet meer wie het vroeg maar ja ik heb ook onwijs gevoelige borsten/tepels, weet savonds soms gewoon niet hoe ik in mijn bed moet gaan liggen. En dan lig je eindelijk goed, nee stoot je man er per ongeluk tegen aan of gaat hij anders liggen zodat ik ook weer ga liggen woelen....
    Sex, wat is dat? Komt even niet meer in mijn woordenboek voor nu, terwijl ik er eerst geen genoeg van kon krijgen! Ben natuurlijk ook ziek geweest en de week daarvoor mijn man, dus mede daardoor staat het op een laag pitje. Maar 1 ding, als jullie het wel doen, doet klaarkomen dan ook zo'n pijn? Ik ben er nu gewoon bang voor zo gevoelig is het. Mn hele buik verkrampt gewoon zo erg dat ik niet meer weet waar ik het zoeken moet, verschikkelijk! Dus ook dat is een reden waardoor ik het nu liever niet doe.

@ Sweet: Hoop voor je dat je je huisje snel kwijt raakt meis!

@bout valentine: Wij doen er helemaal niks aan.....

Ik kan op mn werk helaas geen kantoorwerk doen en omdat er nu nog geen andere voorlopige oplossing is zit ik nu voorlopig thuis helaas :( Zit een heel verhaal aan vast, maar zodra ik iets definitiefs hoor dan zal ik het jullie ook laten weten. Moet zeggen dat ik er best wel een beetje gestresst door ben en moeilijk kan slapen. Heb nu ook barstende koppijn en ben al sinds 4.00 vannacht wakker....
    Gister ook nog het bezoek gehad van MvM en moet zeggen dat het plassen en het overgieten me tot nu toe (vandaag gelijk gestart) behoorlijk meevalt. Voor vannacht zet ik mn kannetje dan ook lekker in de douche neer, hoef ik niet helemaal naar beneden te lopen ;)

14. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Wendy, als eerst, ik heb diep respect voor je hoe je met de situatie omgaat. Echt super. Ik zou echt in zak en as zitten, ook al weet ik dat je daar niks mee opschiet. Een maandje rust voor je lijf zal je misschien ook wel goed doen. Doe rustig aan, dikke knuffel!

@Engeltje, Balen dat je zo gestresst bent vanwege je werk. En dan ook nog eens zo slecht slapen, 4.00 uur, pfff. Probeer overdag maar lekker een dutje te doen.;)

Over slapen gesproken, ik kruip lekker onder de wol. Welterusten meiden!

15. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ff een vraagje, heeft iemand van jullie meerdere dagen achter elkaar getest? En zo ja, zag je de tests dan duidelijk donkerder worden?
    Ik weet dat ik mezelf lichtelijk gek loop te maken, maar mijn testjes blijven een beetje hetzelfde. Donderdag komt mvm langs en ik ben bang dat het dan toch niet goed zit als die testen niet duidelijker worden. De test van mvm heeft veel meer hcg nodig dan gemiddeld, of niet?
    Ik ratel een beetje door, sorry kan m'n hoofd op het moment niet uitzetten, de gedachten en zorgen razen maar door.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Stoetel: Dan moet ik eerst goed moe zijn....hoop dat het slapen gaat lukken vannacht. Voor jou slaap lekker in ieder geval!

@ Frown: Ik heb mijn test 2 dagen later nog een keertje herhaalt en toen was hij wel iets donkerder maar niet veel hoor en gisteren bij MvM was het een hele duidelijke streep. Volgens mij testen veel meiden pas rond 6 weken echt heel duidelijk, dus het komt vast wel goed meis...

17. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @engeltje: ik hoop het zooooo.... :). De testen worden in ieder geval niet lichter en dat vind ik al heel wat.

18. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    #458 frownupsidedown, 14 feb 2012
    Oh ja, nog even een andere vraag. De informatrice van mvm vroeg me wat urine klaar te hebben staan wanneer ze komt. Als ik ochtendurine opvang in een afsluitbaar potje, kan dat ook? Edit: ik had haar telefoontje gemist en ze stuurde een sms met de info.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hoor dat kan ook!
    Hihi ik had het zelfs in een plastic bekertje gedaan zodat ik hem daarna weg kon gooien en dat was ook prima.
    Ben vandaag begonnen met plassen in de kannen en heb al anderhalve kan vol, vind ik een hele prestatie haha. Heb 2 kratjes gekregen waarin ik tot volgende week woensdag moet verzamelen, als ik dus in dit tempo doorga dan kom ik flessen tekort ;)

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Je hebt niet veel urine nodig hoor.een pipetje urine heeft ze nodig.
    Ik wacht tot morgen voor ik voor mvm ga plassen.
    Maar ik heb ook 2 kratten staan...

Deel Deze Pagina