Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dus ik moet het eigenlijk wel een keer gaan kijken!
    ben wel benieuwd hahaha.

@onweer hier nog niets gehad laat maar lekker knallen verheug me nu al.

hier is de beeb lekker aktief vandaag hij zit hoog vandaag dus dat wordt nog wat.

voor morgenvroeg heb ik een zwangerschapsmassage geboekt ben benieuwd of ik eindelijk mijn rust kan gaan vinden dan.
    ik kan nl echt niet ontspannen hahaha.
    ga mijn enige taak van vandaag even volbrengen hahaha
    Brood halen.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb spierpijn van het verfen gistere... ik heb lekke geslapen.. tot half 4. toen werd ik wakker vn de honger en ik moerst perse een broodje hageslag eten.. kheb dat kunnen rekken tot4 uur maar toen ben ik er maar uit gegaan. toen ik terug naar bed ging kwam ik heeel moeilijk in slaap.. rond half 6 pas weer en werd k weer wakkeer door een vdin van me die nachtje bleef slapen en om half 7 weg moest.. en toen manlief die om 7.15 uur weg moest... ach ja....!!!!

3. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    die van mij zegt iedere keer waarom vraag je dan niet of ik het doe.
    dus ik zei moet ik contineu alles vragen je kunt het zelf toch ook wel bedenken.
    nu moet ik dus een lijstje gaan maken met dingen die die moet doen ja hallo daar ga ik dus niet aan meewerken.
    we wachten weer rustig af...

nu ga ik echt brood halen hahahah

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super mommy! Spannend joh!! Ik wou dat ik zo specifiek al iets kon zeggen ook al was het maar van een slijmprop ofzo:p hihi Hopelijk kan je vandaag weer beetje op krachten komen.

@sammie! Je maakt me nieuwsgierig wat ga je doen vandaag dan??:)

@onweer???? Ik heb echt niets gemerkt... en ben toch wel af en toe wakker geweest. Normaal kan het hier ook wel lekker tekeer gaan;)
    Wel jammer, dan had ik misschien soort van wat te doen gehad:p

@godinn denk dat de hond nog het meest blij is dat dat ding eindelijk af mag!:p hihi

@engeltje niet eng gaan doen he! Hopelijk valt het mee! En die kleine gaat zo gewoon schoppen. Die van mij ook nog niet gevoeld, volgens mij zijn ze gewoon verlaat vandaag:p

@theertje laten we inderdaad hopen dat het lekker zo blijft! En gewoon proberen een dagje niet te veel in te spannen dat scheelt ook een hoop met bijtanken.

@inge pas op dat je je er niet aan vertild he;) Toch hopelijk maar wel een half brood?:p

@hier mja ik heb vannacht op de bank paar uurtjes geslapen. Toen me man om 5 uur naar zijn werk ging ben ik in bed gaan liggen en heb ik tot half 10 ook nog wel goed geslapen. Maar ik ben echt helemaal uitgeteld. Ik ben eruit gegaan omdat de hond eruit moest en ik mezelf verplicht zo op zijn minst even de afwas te doen. Gewoon om iets te doen. Maar als i nu in bed ga liggen denk ik dat ik de hele dag kan slapen. Ik ben zo verscrhikkelijk moe:(...echt niet gezond. Daarnaast last van mijn hoofd en ogen,.. Rug en lichte buikpijn... dit moet vooral zo doorgaan dan word het echt gezellig morgen..

Goed einde zeikbui;) Ik ga muziekje opzetten en me proberen wat af te leiden. Denk maar even wat mannetjes afschieten ofzo;)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Slijmprop Tja helaas zegt het nog helemaal niks... het rommelt nog wel. Ach voorbereidend werk... scheelt vast met de bevalling!

Blackie balen dat je je zo ontzettend moe voelt!! Miss toch beetje aan toegeven? Hopelijk begint snel je bevalling en kun je van je ventje genieten!!

Hier maar op de bank genesteld met een warme kruik in me rug... kleintje is aanwezig, maar wat rustiger. Vandaag maar een pyamadagje... ook wel eens lekker! En de ochtend is ook al bijna voorbij... gaat snel!

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef er ook wel aan toe. Maar zoals de afwas is dan gewoon even moment dat ik toch iets doe.. het is niet intensief en kan makkelijk in delen maar anders ben ik bang dat ik miss alleen maar slaap en dan vannacht weer tot niets komt... is ook niet handig. Maar we zullen zien wat de dag ons brengt..

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!
    vannacht weer redelijk geslapen, was natuurlijk wel weer om 3 uur wakker maar volgens mij ben ik weer in slaap gevallen. gebeurt normaal nooit dus ik ben allang blij en voel me meteen een stuk beter. hoe blij kan je zijn he :)
    verder heb ik zojuist voor de baby de laatste dingen gekocht, nu moet ik alleen nog even langs de babydump voor nieuwe kruikendoppen maar verder is het klaar, laatste spullen zitten nu in de was.

@opzien tegen bevalling: nee, dat doe ik niet. Het gaat verdorie pijn doen, maar ik kan me niet meer herinneren hoeveel pijn het gedaan heeft. ik zie alleen op tegen een eventuele knip maar dat is omdat ik bij Fleur geen persweeën heb gehad en normaal zetten ze zoiets tijdens een wee zodat je het niet voelt, of ze verdoven je een beetje, maar bij mij was er haast bij waardoor ik dus nog wel weet hoe pijnlijk die knip was ;) beetje bizar eigenlijk, de hele bevalling kan ik me de pijn niet meer van herinneren, maar die knip.... ik zie meer op tegen de slapeloze nachten enzovoorts.

@kim: leuk hoor een boom op het kamertje.

@mama mazzeldagen is volgens mij inderdaad het weekend van de 22e, dus dat zal dit weekend zijn.

@nesteldrang: ja hoor, hier ook weer aanwezig. Net alles gestreken, ga zo de badkamer even doen en boven afstoffen :) zo blijf ik lekker bezig.

sorrie als ik verder wat vergeten ben maar jullie kletsen zoveen :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mannen: ik was al heel blij met mn man en nu ik jullie af en toe zo hoor besef ik des te meer dat ik een enorme bofkont ben met die van mij!

Voelen beeb: de mijne is dus niet de enige met opstartproblemen vandaag. Heb hem ondertussen wel weer heel lichtjes gevoeld gelukkig, maar anders als normaal. Misschien zijn ze zich aan t voorbereiden op t harde werk straks?

VoedingsBHs: heb er nu 2 liggen en voor in de nacht ga ik ze niet aandoen hoor, lang leve de lillypadz, ben er nog steeds erg blij mee. Laatst had ik mn niet voorgevormde bh aan met katoenen zoogcompressen er ff in en dat zie je echt gelijk met een strak truitje. Die lillypadz zijn lekker onzichtbaar, blijven vastzitten aan je borsten, oftewel ben er gewoon echt happy mee!
    Had hier eerst alleen snachts lekboobs, maar nu overdag ook, wordt dit bij jullie nu ook erger?

@ shaar: neutrale witte jasjes hebben ze volgens mij bij de prenatal en bij de zeeman.

@ inge: geniet lekker van je massage meis! Heb eigenlijk zown zin om een saunaatje te pakken nu, doen we regelmatig, maar durf t nu echt ff niet meer aan nu t einde in zicht is. Zou ook niet weten of t eigenlijk nog mag nu.

Hier nog steeds een gevoelige buik, maar niet meer zoveel pijn als vanochtend en ook geen bloedverlies meer gehad gelukkig...

9. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje mijne voel ik ook nu lichtjes beetje als in het begin, van die plopjes.
    lekboobs, leuk woord;) Mja in de avond en nacht meer dan is de kleine ook iets meer actief. Op de dag ietsjes maar valt allemaal nog mee. Heb wel bijna de hele dag door enorme tepels;) dat dan weer wel:p

Valt me trouwens wel op hoeveel er toch van plan zijn borstvoeding te geven, dacht bijna dat dat niet meer voorkwam

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ lekboobs , hier valt het nog reuze mee. Wel grote tepels enzovoorts.

Hier heeft hij weer de hik , soms kan ik daar een beetje gek van worden. Hij heeft het voor mijn gevoel zo vaak , ben benieuwd of hij dat ook nog heeft als hij geboren is;). Geboortestickers voor op het raam zijn besteld :)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gulzig ventje blijkbaar theertje!
    Hier krijgt hij standaard de hik een kwartier nadat ik iets heb gegeten, echt grappig!

Ik was eigenlijk nooit van plan om bv te gaan geven, maar dat is echt verandert sinds ik zwanger ben. Maar wil t t liefste om en om gaan geven en niet volledig. Maargoed in t begin moet dat natuurlijk wel om t goed op gang te laten komen, al vermoed ik dat t op gang komen niet een groot probleem hier gaat worden ;)

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Poeh gister ff niet gekeken en we zijn weer een paar paginas verder:$

@mannen; kunnen jullie ook zo irriteren als je je man niet telefonisch te pakken krijgt? :x gisteren even weer zo'n momentje.. Meneer blijkt niet te snappen waarom ik me daar zo over kan opwinden aangezien de bevalling nog niet begonnen is:( Makkelijk gezegd achteraf denk ik dan..
    Huilen stond me nader dan t lachen, zullen de hormonen wel zijn.

@ schoonmaaktik. Die van de wasmachine is een goeie, heb ik nog niet gedaan. Straks maar even wat soda gaan halen. In de badkamer en babykamer ben ik los gegaan met de dettol. Ruikt lekker "schoon" :D badkamerkastjes eens even flink onder handen genomen, een grote zak weg kunnen gooien met spulletjes/tubes/potjes enz die we niet meer gebruiken dus heb weer ruimte!

@voelen beeb, dit is nog ruim voldoende;) kan soms niet eens fatsoenlijk zitten. Het lijkt alsof ze idd wil staan en ik echt mn rug recht moet houden anders heeft madame geen plaats:D

@ voedingshemdjes. Ik heb een beetje het probleem dat de zwangerschapshemdjes van bv de hema niet aan de bovenkant kunt openmaken zoals een voedingsbh. Kan dit bij die van de HM wel? Heb ze 1x ergens gezien maar met cupje F kom je daar niet ver mee:) dusss weet iemand waar ke voedingshemdjes kunt krijgen voor grote cupmaat? Een voedingsnachthemd heb ik trouwens ook niet gevonden.. Misschien maar gewoon piama met knoopjes?

@ inge, ik ben ook aan het kijken voor een massage! Heb dit al 2x eerder gedaan en bevalt super:D Geniet er lekker van!,

@ slapen, dat gaat op zich nog wel prima. Wel minimaal 5x oer nacht even plassen maar val gelukkig daarna weer in slaap. Wel heb ik het lekding op het matras gelegd. Niet zo zeer voor het vruchtwater maar eerder door de felle steken/schoppen tegen mn blaas. Ben af en toe echt bang dat ze een keer zo hard trapt ik gewoon urine ga verliezen:( Hebben jullie hier ook last van?

@ theertje, hier is de raamsticker ook besteld! Ben benieuwd!We hebben maar een kleine voortuin dus kunnne daar niet echt iets plaatsen(heb ook niets leuks gezien trouwens)

@ blackie, hoe gaat het met je vermoeidheid? Hoop ietsje beter. Ik kreeg hier het advies, 1 activiteit per dag, de rest van de tijd besteden aan genieten, lezen,rusten of wat dan ook. (i know makkelijker gezegd dan gedaan;))

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd:) t is ook zoveel;)

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukkie ja daarom dus ook alleen maar dat gedaan vandaag. Alleen straks nog afdrogen, maar dat kan altijd nog.

JEEJ EINDELIJK DE ONWEER HIER! Sorry maar dan gebeurt er nog wat:p haha

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een onweer overal dan zeg! Hier een lekker zonnetje :)

@ ukkie: ik heb ook geen voedings hemdjes hoor, zelfde cup als jij ;)
    Ze hebben nu bij de C&A wel shirtjes met half lange mouwen en knoopjes aan de voorkant in de aanbieding, daar heb ik er 1 van gekocht en ga er nog een paar bijhalen. Zit ook lekker losjes om je lichaam heen, als je buik weg is dan haha
    Verder draag ik zelf altijd veel jurkjes en veel daarvan hebben een overslag, dus dat is ook handig met voeden..

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb echt nog geen 1x lekboobs gehad! ik kwil heel graag bv geven... zal dit betekenen dat ik geen melk heb ofzo?
    Ik hoor iedereen over lekboobs enz enz... nou ik dus totaal niet! maak me wel een beetje zorgen dus!

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor krimmi zegt niets of je straks wel of niet borstvoeding kan geven. De 1 krijgt het wel van te voren de ander niet! JIj bent de gelukkige van niet:p

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kim: zegt idd niks hoor! Wees maar blij dat ze je nog niet hebt, heb t al vanaf week 20 ofzo.....

Grrr wilde net aan mn cupcakes gaan beginnen, alles staat klaar, kan ik mn cups niet vinden. Mn man heeft pas heel lief alle keukenkastjes opnieuw ingedeeld en schoongemaakt, maar vrees nu dat die cups dus in de kelder liggen en daar kan ik niet bij zelf nu met mn dikke buik :(
    Heb um al gebeld maar hij neemt niet op en vind t ook zo wat om hem op zn werknummer te bellen, schrikt ie zich eigen straks kapot.....

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihihi ik zie het al voor me!! SCHAT SCHAT..... waar liggen de vormpjes van de cupcakes?????

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie het ook voor me! Lieverd wat is er?? Komt de kleine eraan?? Nee schat veeel erger! Ik kan mijn cupcakes niet vinden!!:p hahaah

20. Maia

Maia Niet meer actief

@kim: lekboobs zegt niets over geen melk. Ik heb nauwelijks lekboobs (zo af en toe), had ik bij Fleur ook niet en ik had een teveel aan melk.

hier lekker bezig, alle strijkwas gedaan en de laatste dingetjes van de baby in de was, dat kan ik zo ook strijken. verder boven alle deuren afgelapt en de badkamer weer eens een grondige boenbeurt gegeven. beneden doe ik vrijdag ;) anders heb ik dan niets te doen. verder net weer een aflevering van game of thrones gekeken, dus heb een heerlijk rustig dagje zo.

Deel Deze Pagina