kimmikim goed bezig!!!!!!!!!!!!! hier was de weg gelukkig al weg dus die is voor volgende week weer. gelukkig creeeren we met zijn tweeen nog niet zoveel was. huis vol dieren ik snap gewoon niet dat ze die vogels weg doen. die reageren nog op je daar heb je een band mee op kunnen bouwen dat heb je toch niet met die reptielen? snap er geen bal van maarja. niet mijn zorg. ik ben blij met mijn hondje en 2 katten...
@ baileyy: geen idee of ze ook op de site staan, krijg hem op m'n telefoon niet geopend. Lillypadz zijn siliconen pads, je laat ze vacuüm zuigen op je tepel en zo blijven ze plakken en heb je geen last van lekkages. Bij normale zoogcompressen moet je wel een strak shirtje of bh aan en dat hoeft hierbij dus niet. Als pyjama heb ik er gewoon een van stretch stof met spagettibandjes, maar je kan natuurlijk ook iets met knoopjes kopen, net wat je fijn vind.
Meiden ik moet dit gewoon even kwijt. Ik zit er enorm door heen op het moment. Ik voel me zo lamlendig, moe en daar komt nu enorme maagklachten bij. Heb ook steeds het idee dat ik moet overgeven met van die heerlijke hoestbuien. Ik kan het beste blijven liggen want als ik omhoog kom begint de ellende pas echt. Mja met lang liggen gaat mijn buik uiteindelijk ook zeer doen.. Ik heb idee alsof ik op springen sta... Pfff!!! Hoop dat dit maar even is en zo wegtrekt, en dat dit voornamelijk nu moeilijk is omdat ik ook zo moe ben want dit trek ik geen uren meer...
Kop op Blackie!! Vraag anders je man even ook je lekker te masseren? Het gaat goed met de hond Hij doet het weer Zal nu even de paarden binnen halen een ééntje longeren
@ blackie: hè meis toch wat vervelend dat je je zo voelt! Misschien ff een lekkere warme douche nemen, 2 paracetamol en lekker je bedje induiken? Nog ff meis je bent er bijna!
wat vervelend dat je je zo rot voelt blacky. neem het advies van engeltje op je en neem lekker een warme douche en een para en dan lekker je bed in. nog fftjes en dan heb je een wondertje in je handen en dan weet je weer waar je het allemaal voor hebt gedaan.
@Shaarr: Ik was altijd al een beetje van de 'poets' maar zo kende Lieve me ook nog niet... Ze zegt regelmatig dat ze er gestoord van wordt. Haha! Kan me dus heel goed voorstellen dat je het allemaal in één dag af wil hebben. Dan is het maar af, hé? @SM: Lekker hoor zo'n pyjama dagje. @Blackie: Vervelend dat je je zo rot voelt. Rust lekker uit wanneer je kan. Overdag is je buik vaak ook wat rustiger. Ik zou me lekker laten verwennen. Digitale knuf! Oh, wat bij mij nog wel eens helpt bij misselijkheid, een Rennie en een Rennie deflatine nemen. @Engeltje: Lekboobs Nee, die heb ik totaal nog niet gehad. @Laupio: Fijn dat alles helemaal in orde was. Heel goed dat je even gegaan bent. Check, check, dubbel check. Idd. beter te veel dan te weinig. Jammer dat je er lichamelijk niet beter door gaat voelen, maar het is toch een zorg minder. @Baileyy: Ik heb bij de H&M deze t-shirts gehaald. Hier bij de H&M in Enschede hadden ze ook de hemptjes met brede bandjes. De topjes heb ik bij de Hans textiel en op de markt gehaald. Ze lijken een beetje op de Ahh Bra van TellSell (kijk te veel tv) Dus een soort bh die je over je hoofd kan trekken, met van die rekbare elastische stof, zonder beugels of sluitingen. Het geeft net een beetje meer steun dan niets en het zit ongelofelijk comfortabel. Vandaag de laatste zwangerschapscontrole gehad. De laatste dingen doorgesproken. Dat was maar goed ook, want ik heb een latexallergie en dat stond niet op mijn operatieformulier. Ik weet nu ook wie me gaat opereren volgende week. Het is toch niet één van de artsen waarbij ik al die maanden controle heb gehad. Ik geloof dat ik haar wel ken, maar dat komt omdat ik ooit met een ander gynaecologisch dingetje in het ziekenhuis ben geweest. Vind het wel heel goed dat het ziekenhuis van Engeltje er voor zorgt dat je de arts wel even leert kennen voordat hij je gaat opereren. Aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel veel uit.
Grrrr kan toch zo stom zijn af en toe! Verbrand net m'n vinger aan een hete pan, gelijk een brandblaar erop, au!! Uiteraard gelijk gekoeld natuurlijk, maar blijft zeer doen!
Blackie wat vervelend dat je je zo rot voelt. Miss idd warme douche, pcm en slapen... Als je.niet vertrouwd gewoon bellen hoor. Nog ffies meid!! Engeltje au das niet fijn Hier idd rustig pyamadagje gehouden. Nu op bed tv kijken met warme kruik... Harde buiken nemen weer wat toe... Ach.we gaan het zien, mijn pa denkt dat hij dit weekend geboren word... Ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Morgenmiddag gaan kids naar psz dus wil dan nog ff naar de h&m...
@ chybou: ik weet t idd. Was maar 1 drupje, maar als t meer was geweest had ik gebeld hoor! Gisteren was t best gevoelig om de spuit met ab van onderen in te brengen, dus denk dat ik gewoon iets geraakt heb ofzo wat is gaan bloeden, maar ik hou t in de gaten. Gelukkig maar dat je nog even een gesprek hebt gehad dan! Ik heb tot 2 x toe een hele lijst in moeten vullen met bijzonderheden en allergieën, 1 voor de anesthesist en 1 voor de gyn. En idd vind t erg prettig om ff kennis met hem te maken volgende week, maargoed als dat niet zo was geweest had ik t ook niet heel erg gevonden hoor... Maar wel goed om te weten van tevoren dat t niet je eigen gyn is die de ks uitvoert, anders verwacht je dat misschien... Gek hè om je laatste controle achter de rug te hebben gehad!
@Engeltje: Auw, brandwond. Ik had vorige week het strijkijzer in mijn arm staan. Ook geen feestje. Klinkt plausibel je theorie over het bloedverlies. Het is allemaal ook zo gevoelig daar. Hopelijk blijft het weg. Ik heb ook meerdere keren een lijst in moeten vullen over allergieën en andere bijzonderheden. Daarom is het ook zo slecht dat het niet in de computer staat. Wat er bijvoorbeeld ook niet in stond is dat ons kindje een positieve bloedgroep heeft en ik een negatieve, dus ik moet weer een anti-D prik. Ook stond er niet dat ik allergisch ben voor diclofenac en pleisters. Wel stond er dat het kindje vorige week met het hoofdje naar beneden lag... Ze heeft altijd in stuit gelegen! Nu kan het natuurlijk zijn dat deze dokter het niet goed kan vinden in de computer. Laat wel zien dat je als patiënt goed op moet letten. @Schoonmaken: Als je nog eens een schoon huis wil hebben moet je kennelijk zwanger worden. Het is volgens mij bij de meeste vrouwen hier, mij inclusief, nog nooit zo schoon geweest. @Wasmachine: Soda ziet ineens een enorme stijging in de verkoopcijfers dankzij ons @Welke datum komt het nou: Volgens mijn zus kwam het met 37+3/4, ik kreeg de 17e een mailtje van een vriendin omdat ze het gevoel had dat ze me succes moest wensen die dag, kreeg gisteren nog een smsje van vrienden dat ze aan ons denken de komende dagen, mijn familie denkt niet dat ik de 38 weken vol ga maken en het toppunt... Mijn moeder gaat komende zaterdag op vakantie en komt de zaterdag er op weer terug (dus heel week 39) omdat ze dacht dat ik toch nooit de KS datum zou gaan redden en anders had ze haar vakantie voor niets afgezegd. (Ja, ik heb een bijzondere moeder...)
@ Superm, Nu maar hopen dat het inderdaad wat in gang heeft gezet @ Sammie, Oke. Ik twijfel zelf heel erg i.v.m. dat we wel de winter in gaan. Meestal hebben ze zulke dingen nog wel in Doetinchem. En anders reserveer ik ze, voor zodra ze weer binnen komen. @ Godinn, Dieren zijn ook zo onbenullig als ze die kap ophebben Wat fijn dat hij weer bij is gekomen @ Engeltje Wat fijn dat je de kleine toch weer hebt gevoeld! Zou zomaar kunnen natuurlijk. Meneer is hier toch ook al een tijdje steeds rustiger aan het worden. (stiekem hoop ik het ook wel ) Lekken word hier ook steeds erger, En ook inderdaad meer overdag. Auwtsj! Pijnlijk, meteen gekoeld? @ Shaarr, bij de zeeman hebben ze hele leuke neutrale jasjes! En anders bij de prenatal. @ Uitkoken, Ik bedenk me ineens dat ik de flesjes nog moet uitkoken, morgen dus ook maar meteen doen. @ Maia, Dat is wel minder dat je nog weet hoe de knip voelde. Dat is iets waar ik ook tegen op zie, een knip of erg uitscheuren. Oke, dat komt mooi uit want, ga zaterdag toch nog even naar de stad. Wat een lief kamertje! @ Kim, geen zorgen over maken meis. Wel of niet van te voren lekken wil niks zeggen over hoe de bv gaan lopen @ Lampje, wij hebben ook een nijntje lampje die na 12 min. uitgaat alleen dan deze. Nijntje - Nachtlampje nijntje @ Laupio, nog niet . Kan morgen terug bellen (ha is afwezig, en aangezien het niet ''ernstig'' is moet ik morgen maar weer bellen) Hier is het ook bellen is komen. Vandaar dat ik altijd wacht met bellen tot manlief thuis is. (heb zelf geen rijbewijs) Wat fijn dat alles goed blijkt te zijn! Inderdaad wel fijn dat ze er nu bovenop zitten. @ Pleuni, fijn dat je weer goed gekeurd bent! @ Chybou, wat fijn dat ze nu wel van je latexallergie afweten! O spannend meis! De volgende keer dat je naar het ziekenhuis gaat, weet je ook zeker dat je er met de kleine weer uit gaat! Haha ik vind het echt ongelofelijk spannend voor je En wat raar dat er allemaal verkeerde dingen in de computer staan. Is inderdaad maar goed, dat je zelf zo oplettend bent! Dus je moeder is op vakantie terwijl bij jou de kz word uitgevoerd? Hier probeerde net ineens mijn kat op mijn buik te gaan liggen. Heeft ze de hele zw.schap niet gedaan, en ineens haha. Ik en mijn onbenulligheid ook! Wou net een fles drinken uit de kelderkast pakken, laat ik een anderhalve liter fles op mijn voet vallen, Moeders meteen koelpack erop gelegd, maar het is al flink dik geworden en het bloedden is gelukkkig gestopt. Ben vanmiddag even de stad ingeweest. Heb voor 1 euro bij de blokker van die huishoudsokken gehaald. Zijn lekker warm voor tijdens de bevalling. Hier was manlief ineens aan het praten tegen de baby dat hij wel mag komen als manlief vanavond weer thuis is gekomen, haha. Ineens mag het
@ miepkip: auwwww! Jij ook al stom aan t doen dus, kunnen we elkaar de hand schudden! Ik had ook die warme sokken gehaald, maar moet ze hier maar na de bevalling aandoen dan. Net als mn beval bigshirt... Ik krijg een mooi groen pakje aan, inclusief muts op haha charming! Op mijn eerste foto's na de bevalling zal ik er dus echt florisant uitzien, maar aan de andere kant ook weer geen plofkop met gesprongen adertje van t persen Heb dat met spugen altijd al zo erg... Hoop ook ten zeerste dat ik niet hoef te spugen tijdens de ks, maar ga t hier trouwens ook nog ff over hebben met de gyn volgende week, want moet nuchter komen en gezien dit nog geen een keer goed is gegaan met de OGTT, moet daar misschien wel nog iets mee. Al kan ik alleen maar een crackertje eten ofzo sochtends.... @ chybou: ik gok op de 24e bij jou en auww jij dus ook al onhandig geweest, strijkijzers zijn ook echt niet leuk om je aan te branden! Goed dat je zelf zo oplet in t zh! Ik ga t ook nog maar een keer dubbelchecken dan! Hier ook een allergie voor pleisters, oftewel de jodium die erin zit en voor veel soorten metalen, zelfs op chirurgisch staal heb ik een keer een reactie gekregen, dus gaat nog wat worden.... Ze kunnen moeilijk plastick bestek gebruiken bij een operatie.... Hmzz net weer wat drupjes bloed, maar ben ook mn slijmprop nu in delen aan t verliezen, dus dat zou t ook nog kunnen zijn....
Hier moest ik even hard om lachen . Wel vervelend dat je de allergien hebt, en idd maar even goed checken! Nou de wasmachine staat aan hoor met een kopje soda! Kwam bij de Kruidvat aan de kassa met 2 flessen ammonia, zak soda, fles allesreiniger en een pak zoogcompressen (en een reep chocola). Mevrouw achter de kassa keek me wel even raar aan haha. Vandaag ook alvast alle enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes.
Wat schattig shaar!!! Haha ja moet toch nog iets leuks van de ks maken Maar hoop echt dat t niet gaat gebeuren een reactie op alles wat ze gaan gebruiken. Maargoed, daarvoor houden ze je ook nog ff in t ziekenhuis natuurlijk he Wat ik me wel afvraag is of ze bij een ks mensen ook gewoon uit t ziekenhuis ontslaan in t weekend. Wordt natuurlijk op donderdag geholpen en de opname is gemiddeld 3/4 dagen, afhankelijk van hoe het gaat natuurlijk. Maar als ze niet in t weekend ontslaan dan zou ik pas na 5 dagen naar huis kunnen en wil eigenlijk niet zolang zonder mn man slapen hoor!
Shaarr ahh wat super lief!! Engeltje hoezo zouden ze niemand in het weekend ontslaan? Ik ben heb ook weleens gekraamd bij mensen die op zondag thuis kwamen na ks. Dus komt wel goed Enn de drupjes bloed kunnen idd van slijmprop zijn. Hier trouwens vandaag ook aantal keer deeltjes slijmprop verloren... en net wat meer menstruatiepijn. Maar komt goed! Hij zal er toch een keer uit moeten komen, gewoon maar afwachten Al ben ik wel benieuwd naar mijn ventje!
@ Engeltje, ja haha.. Volgens mij hoort het er nou eenmaal bij (mijn vk zei al eens dat zwangere vrouwen erg onbenullig zijn) Dat is waar. Hoop toch niet dat er adertjes zullen springen. Na de kz moet je ook warme voeten hebben. + Deze zijn anti-slip dus je zult in iedere geval niet onder uit gaan door een te gladde vloer. En meestal ontslaan ze je ook gewoon in het weekend (als alles goed gaat natuurlijk!) @ Pleuni, is ook wel een rare combinatie , Was de reep chocola lekker @ Envelloppen kan ik van de week ook gaan schrijven. Heb ze vandaag binnen gekregen. @ Shaarr, wat een lieve foto! En wat een schattige hond! @ Slijmprop, ik weet niet of ik hem al verloren ben. Heb wel continu veel slijmverlies, maar ben nog geen echte prop tegen gekomen. Over 1 uur komt manlief pas thuis van werken, Heb de kleine best wel weinig gevoeld vandaag, maar ik wacht het af tot morgen vroeg, want meestal draait dit wel bij als ik op bed lig. Ben benieuwd of de kleine naar zijn papa luisterd en vanavond wil komen
Fijn om te horen dat er in t weekend dus ook ontslagen plaatsvinden. Weet namelijk dat t bij normale operaties niet vaak gebeurd... Maargoed dat is in t haga ziekenhuis en daar ga ik zowieso niet bevallen @ miepkip: haha is die onhandigheid niet gelijk over na de bevalling dan dat we antislip sokken nodig hebben Hoop voor je dat je uk zich vannacht aandient meis! @ sm: jij ook stukjes slijmprop aan t verliezen dus..... Ben benieuwd hoor meis! Het wordt echt tijd voor beebjes hoor meiden!! Nog ff en we zijn allemaal bevallen, oh zo leuk en spannend!! Toch zet ik mijn geld nog steeds in op chybou de 24e als eerste Al maken meerdere t gewoon echt wel heel spannend