shaar wat een verschrikkelijk lieve foto!!! echt geweldig!!! OEW frisdrank op voet...#PIJNLIJK.... gaat het alweer?? Blackie hoe gaat het nu? douchje genomen? bedje gesetteld??? Pff meiden... ik vind het altijd zo verschrikkelijk lastig om op iedereen te reageren...! ik moet verschrikkelijk lachen om alle schoonmaakwoede, alle slijmproppen, en vermoedelijke bevaldatums bij iedereeen! ik lees alles maar t onthouden en reageren ben ik geen ster in ! Hier is manlief lekker aant kokkerellen.. WENTELTEEFJES Deze avond hebben we weer een deel van de babykamer gemaakt!! OOOOHH ZOOOO MOOI!! als het klaar is zet ik er een foto op! nog een paar weekjes gedult! maar meennnnnnn ME LIKE!!
wentelteefjes :O Dat is jaaaaaaren geleden. Heb nu geen gasfornuis! Damn you!! @ Shaarr, aww wat lief
Goeieavond allemaal!! Zo jullie zijn weer flink in de pen geschoten vandaag haha @ Blackie, hoe is het nu meis? Hopelijk voel je je iets beter nu! @ Chybou spannend hoor, als iedereen zon vermoeden heeft kan het bijna niet anders he! Geniet dan nog maar heel ff van je buikje @ Lekkende boobs, heel af en toe snachts en na de sex haha @ Schoonmaakdrang, heb vandaag dus niks schoon gemaakt! want dat is allemaal al gebeurd hihi. Manlief heeft nog wel wat dingen aan de muur gehangen. Wat ik vandaag gedaan heb? Ben bij mn moeder geweest en we hebben de jurk afgemaakt die ik aan wil tijdens de doopdienst van de kleine. Hij is in ieder geval super geworden, veel leuker nog dan ik had verwacht Verder al de hele dag echt onwijs ongesteldheidsbuikpijn en sinds vanavond ook weer lekker veel steken. Heb het idee dat ik sinds een paar dagen ook wel meer afscheiding heb. Morgen weer op controle bij de vk. Zo ik ga vroeg tukken vandaag!
ja ze waren erg lekker de wentelteefjes!!! Raamstickers, ik heb er 1 gevonden die ik wil! mega mooi!!!! ik heb de site opgeschreven alleen mn boekje ligt boven! grr.... naja goed, ik zal het morgen wel even noteren hier! Meiden ik kruip naast mn mannetje en hondje in bed! Slaap lekker allen!
@Blackie Hè bah wat naar dat je je zo voelt! Idd warme douche of bad en lekker onder de wol! @chybou Dankjewel! Lig nu in bed, zal morgen eens goed bekijken! Bedankt voor de tips! Enne wat spannend wordt t bij jou! @miepkip grappig van je kat! En oei wat onhandig.. Oppassen hoor.. @pleuni Goed bezig hoor! Hihi Wat ga je met de ammonia doen dan? Ik maak zelf eerst de babywasjes af en dan ga ik ook met de soda in de weer @Shaarr Wat schattig zeg! @raamstickers Ben benieuwd waar jullie ze van hebben. Ik ga morgen ernaar op zoek. Tussen t wassen en strijken door
Nou.. Hier de wasmachine ook schoon gemaakt.. Dacht niet dat ik dat zou doen, maar het moest in eens.. En ja wel! Het kwartje is gevallen Ik vertelde vriendlief dat ik zelf bijna 5 weken te vroeg ben geboren.. En ineens was hij vanavond met de baby kamer bezig :-D Daarna one born every minute gekeken, en toen begon het nog meer te dagen Iedereen lekker slapen of bevallen!!
@ Engeltje, maar ze zeggen toch ook dat je nog 9 maanden bezig bent met ontzwangeren Helaas komt het er denk ik vanavond niet van. Is nog lekker rustig hier op een paar krampjes na. @ Bevallen, Ik gok ook wel dat chybou de 24ste als eerste zal bevallen. (ligt eraan wat wij maandag te horen krijgen over de groei) En daarna engeltje, of ik. @ Kim, De pijn is gelukkig weggetrokken, alleen mijn voet is nog wel blauw en opgezwollen. Wat fijn dat het alweer wat opschiet met de babykamer! O ik hou echt totaal niet van wentelteefjes Doe mij maar een lekker gebakken ei met kaas, spek, tomaat, olijf, komkommer, kruiden ! Hmm... weet meteen wat ik morgenvroeg ga eten @ Sammie, Bij jou is het dus ook al lekker aan het rommelen , Succes morgen bij de vk. O heb je een foto van de jurk (A). Kan ik ook alvast ideeen opdoen over een jurk tijdens de doop @ geboorteversiering, Horen anderen dat niet voor je te doen? Mijn vader is al bezig met het opzoeken van de ooienvaar die mijn opa z'n 50 jaar geleden heeft gemaakt toen zijn eerste zoon geboren werd @ Bailley, behalve de kat deed ook de hond al raar. Ze wou me niet meer met rust laten. Bleef alleen maar voor me liggen. @ Godinn, wat fijn dat je man het nu wat meer beseft en toch met het kamertje aan de gang gaat. Denk dat de knop gewoon even moest worden omgeschakeld. Nou had ik het er net nog over dat het hier wel rustig was, maar de krampjes komen toch weer wat meer om de hoek kijken. Dus heb net samen met manlief toch maar het zeiltje erop gelegd. Gewoon voor het geval dat... Heb er ook een onderlegger boven opgelegd tegen het gekraak. Slaap lekker allemaal!
@ raamsticker , hier schuldig . Ik heb hem bij Foppiez besteld met kortinscode wij4 krijg je 10% korting . Misschien zit er ook een leuke voor jullie bij. @ shaar , hoe lief die foto , is er 1 om in te lijsten. @ blackie , hopelijk voel je je al beter @ honden en katten , hou ze in de gaten ze hebben vaak een voorspellende blik zeker als ze niet meer uit je buurt te krijgen zijn Hier vroeg wakker , had me toch een trek Net maar even wat gegeten , glaasje melk. Zo de kids wakker maken aankleden en dan brengt mijn man ze naar school en lig ik weer even in mijn bedje , anders storten we halverwege de dag in.Gisteren avond wel heerlijk in slaap gevallen , gewoon tijdens one born ..... heb het gelukkig opgenomen dus vanmiddag afkijken.
goedemorgen! hier weer een brakke nacht gehad, maar op zich wel redelijk geslapen met een aantal onderbrekingen. gaat iets beter dus maar vooruit. @chybou: goed dat het is doorgesproken dus, de operatie. maar het gaat nu wel echt dichtbij komen zeg! maar ik begrijp dus dat je moeder hier niet is als je kleintje geboren gaat worden. jammer wel, maar ja, het is ook niet anders. Mijn vader vond ook wel dat ze rond mijn uitgerekende datum op vakantie kunnen, maar dat vond mijn moeder geen goed plan @miepkip: lekker handig ben je bezig geweest. hopelijk gaat het weer wat beter met je voet. @soda: iedereen dus lekker bezig hihi! Dat heb ik nog niet gedaan. @enveloppen schrijven: moet ik nog doen. heb de enveloppen hier wel al liggen. @shaar: lieve foto zeg! @super mummy: jeetje, wie weet zet het bij jou nu ook wel snel door. zegt natuurlijk niets, maar dat je ook krampen erbij hebt, wie weet.. @sammie: doopjurk klaar dus. leuk hoor, ben benieuwd. @bevallen: ja chybou zal het eerste zijn, al is ze niet de eerste van alle oktoberdames van de verschillende topics, maar wel hier! en daarna miepkip of super mummy denk ik. nou wij gaan vandaag een rustig dagje doen. ik ga straks alvast beginnen met de marsepeinen rondjes voor de geboortecupcakes, dan liggen die maar alvast klaar. verder ben ik nog weinig van plan.
Goedemorgen' Wat een nacht... gisteravond nog best wat krampjes gehad. Uiteindelijk in slaap gevallen. Om ong. 2 uur werd mijn meisje overstuur wakker... was zo zielig! Ze had naar gedroomd denk ik... Ze had het erover dat ze helemaal alleen was en geen vrienden had arme schat! Gelukkig kon ik haar troosten en sliep ze gauw weer... maar ja toen begon ook mijn ventje te huilen en die dacht dat hij uit bed mocht... Dus ook ff getroost en uitgelegd dat hij nog moest gaan slapen, gelukkig werkte dat. Daarna weer terug naar bed en natuurlijk begon toen het kleinste mannetje lekker te trappelen... dus duurde het nog een tijdje voordat ik weer in slaap viel. De krampjes zijn op de achtergrond nog aanwezig, al dat voorwerk... is vast nodig ! Hij is iig gezakt, want zijn billen liggen wat lager... Maia lekker rustig dagje dus! En idd wat klaar is, is maar klaar Theertje fijn dat je wat beter geslapen hebt en je man de kindjes even naar school brengt! Miepkip spannend hoor meis! Lekker rustig aan Godinn ineens je mannetje last van nesteldrang hahah Geboorteversiering: ik ga vandaag even slingers/ballonnen oid halen...
Hoe gaat het nu Blackie??? SM, wat sneu... Kindjes kunnen soms zo naar dromen.. En nu maar even rustig an doen jij! Ja ik ben ook blij dat het kwartje is gevallen. Ik riep m gisteravond toen ik onder de douche stond, komt ie aan rennen: Is je water gebroken?? Uhm neee... Stomme vraag misschien, maar hoeveel water is het ongeveer als je vliezen breken?
@Godinn Fijn dat het kwartje viel bij je vriend haha. Fijn! @Raamsticker Bedankt Theertje voor de tip met korting @Vroeg wakker. Ik was ook om 6 uur wakker. Was misselijk joh bah. Niks gebeurd en toen maar gegeten want merkte opeens dat mn maag leeg was. Misschien daarom misselijk. Dus ik was er alweer vroeg uit. @Vandaag weer een dagje wassen En wil even kijken op internet voor schemerlampjes en raamsticker en kleding voor mezelf na de bevalling. Hoop dat ik dat online kan vinden. En wil op internet kijken voor aankleding van de babykamer. T is nu nog best kaal.. @SM Ah gos wat zielig zo'n nare droom!!
Goeiemorgen allemaal, Hier wel aardig geslapen, al die klachten beginnen langzaam aan normaal te worden haha Zal eens kijken of ik binnekort de foto kan plaatsen hier!
@ shaar: hahaha nee hoor meis, mn ukkepuk zit nog veilig in mn buik! De lichte weeën zijn nu ook eindelijk gestopt, dus de ab gaat zn werk doen gelukkig. Hou t dus maar gewoon op 4 oktober bij mij, nog 14 daagjes! En mijn vader heeft een geboortebord voor ons gemaakt, staat in mn album als t goed is! @ maia: nou dan kunnen we samen wel marsepein rollen ik ga ze vandaag afmaken... @ godinn: bij de een kan t zijn dat echt al t vruchtwater eruit splasht, maar bij de ander is t zo dat je steeds maar een heel klein beetje verliest. Ligt er ook aan of je beeb goed ingedaald is enzo.... Denk je dat je wat verliest dan? @ sm: ahhh wat zielig van die droom! Gelukkig kon je haar troosten! @ miepkip: oja das waar! Toch maar antislip dus voorlopig, geen pan meer aanraken en zeker zelf geen frisdrank inschenken Hier op zich heerlijk geslapen en eindelijk ff geen harde buiken en krampen gehad. Werd alleen om 5 uur huilend wakker door een verschrikkelijke nachtmerrie, echt walgelijk, was echt helemaal in paniek! Had gedroomd dat ik erachter kwam dat mn man vreemdging en dat ik hem confronteerde en dat hij zei: Vind je t gek met deze rotzwangerschap? Ik moest t maar normaal vinden en accepteren.... Pfff wat was ik blij dat dit een droom was zeg en dat hij gewoon naast me lag enme kon troosten....
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik vruchtwater verlies.. Mijn vriend vroeg me er gisteren naar, en toen bedacht ik me dat ik het zelf niet wist.. Nou, gelukkig is dat maar een droom! Het zal je gebeuren.. Ik vind wel dat Blackie lang offline is...
@ godinn: gelukkig is er dan dit fijne forum waar je het kunt vragen Pfff ja was echt blij dat ik in bed naast mn man wakker werd, of nouja hij maakte me wakker, was in mn slaap aan t huilen.... En ja blackie, hoe is t meis? Is jouw beeb ee dan misschien al?
zo, daar ben ik ook weer. Heb vanochtend samen met Fleur de marsepeinen rondjes voor de geboortecupcakes gemaakt. Handig zo'n hulp die constant de marsepein onder mijn handen weg zit te snoepen zal een foto meevoegen, heb blauw/groen omdat het kamertje ook blauw groen is, 30 stuks blauw/groen en 30 stuks groen/blauw. Ik twijfel of het genoeg is maar ik denk niet dat ik in de eerste 2 weken al 60 mensen op bezoek krijg dus ik kan altijd nog bijmaken of muisjes in huis halen. verder heb ik best wel kramp in mijn buik, onderbuik, soort ongesteldheidspijn en ook in mijn rug, dus ik denk dat hij aan het indalen is ofzo. hij is ook wat rustiger en ik voel hem op andere plekken dan normaal. @geboorteversiering: ik heb 1 slinger in huis voor het raam, verder nog niets eigenlijk. Wil even een lange slinger halen maar die hadden ze hier niet dus denk dat ik even langs de xenos moet ofzo. @SM: sneu voor je meisje. hier ook wel eens een meisje dat naar droomt. kort nachtje was het dus voor je. @godinn: hoeveel vruchtwater is helemaal verschillend. Je vliezen kunnen breken met een hoge scheur, dan zijn het steeds scheutjes. Als het echt breekt is het echt geen stortvloed hoor , maar je mag wel even dweilen als je pech hebt. Het is gewoon net alsof je in je broek plast. @engeltje: succes met afmaken! ben benieuwd hoe het eruit komt te zien bij jou. En vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en een nachtmerrie had.
Ziet er leuk uit maia! Ik moet er ook nog een hoop cupcakes bijmaken hoor! Ben nog niet verder gegaan nu, beetje hoofdpijn dus lig eerst ff lekker languit op de bank. Als ik klaar ben zal ik ook ff een fotootje plaatsen @ shaar: hahaha das wel soepeltjes ja, kwam jouw droom maar wel uit dan! Wij hebben hier een ooievaar voor door het raam heen, een raamslinger en t bord dat mn vader heeft gemaakt. Iedereen zal weten dat hij er is haha
Shaarr hahah hoe kom je erbij, wel vage droom hahha! Maia leuk die marsepeinrondjes Geboorteversiering: ik ga zo ff naar de xenos... hier druk ochtendje achter de rug... hoewel ik eigenlijk niks gedaan heb... Kindjes waren beetje druk. Zitten nu broodje te eten en dan gaan zometeen naar de PSZ, even rust! Dan ga ik zelf ff naar de stad, even eruit.