Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@miepkip: dat snap ik helemaal, verjaardagen zijn toch leuk ;) mijn verjaardag viel toen wel in de soep hihi maar ach, ik kreeg een leuk verjaardagscadeautje de dag ervoor. en nu vieren we het samen en is het toch voornamelijk haar verjaardag eigenlijk, maar dat vind ik niet zo erg.

En nu heb ik ook zin in patatjes... :D maar ja, hier was het spaghetti

@godinn: volgens mij trek jij het aan dan, alles hetzelfde enzovoorts. niet meer vragen dus ;)

@blackie: succes. fijn dat de ctg in elk geval goed was.

@SM: dat is mooi met die voetenzak. En lekker een rustig avondje doen.

@miekie: ga je meteen fv geven? als je alle spullen klaar zet kan de kraamzorg dat inderdaad doen. de eerste dag/dagen drinken ze toch amper nog.

@shaarr: lekker zo'n schoonmaakmoment! had ik van de week ook en liep constant m'n badkamer in ;)

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , hopelijk ben je alweer lekker thuis maar succes nog even .

Mijn moeder belde net dat mijn neefje met ambulance naar het ziekenhuis is :(( Hij is van het klimrek afgevallen bij de bso boven op zijn heup / rug . Ze zou nog bellen als ze meer wist nu zijn ze foto's aan het nemen . Het zal allemaal best wel meevallen maar toch.... het idee dat zo'n jongen van 10 ineens met alle toeters en bellen word meegenomen , bah!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik zit niet in weert, zit in oirschot..! :D

Oew die korting van de trappelzak is goed zeg!! :D

OOhhh lekker zeg dat schoonmaak moment! ik wil ook schoonmaken ineens! misschien de badkamer na expeditie R. alleen ik wil het graag met dettol doen!
    En dat heb ik niet in huis! grr... naja goed, morgen weer!
    we zijn net ff naar intra tuin geweest voor een grasmaaier te kopen! daar zeurt manlief al over vanaf het moment dat we gras hebben! (paar weekjes nu) dus ik zei KOM WE GAAN NU!! :D haha

Mijn avond eten was eigenlijk pizza, maar omdat ik dus al dat stokbroodje met kruidenboter uit de oven had, had ik niet zo honger, en nu wel! dus frietpan maar aan laten doen door manlief en zo een broodje kroket eten! mmmm lekker!

zoo nu lekker expeditie!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhw jeej theertje!!! hopelijk is alles goed met hem!

5. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ miepkip, gelukkig voel je je beter! Dus niet naar huisarts geweest?

@ maia, leuk die cc` s!! Ziet dr feestelijk uit!

@ shaar, lieve hond, echt schattig!!

@ supermummy, wat een geluk met die voetenzak!

@ blackie, sterkte meid, gelukkig met beebje alles goed!!

En verder weet ik het ff niet meer, zoveel geklets.... ik hoop echt snel te bevallen, voelde me vandaag weer zo rot, nu nog het beste van de hele dag, dus geniet er ff van en heb nog ff wat opgeruimd enzo... maar een badkamer poetsen zit dr niet in... mannetje maar ff vragen

Morgen weer extra controle en gesprek maatschappelijk werkster, toch maar afspraak gemaakt, an iig geen kwaad!

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @blackie: hoe is het nu?
    @all: wat kletsen we toch veel!

Hier een gezellig avondje met de (schoon)familie. Ouders, schoonzus, zwager, nichtje van twee... Is de laatste keer met zijn 6en... :)

7. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @maia ja ik ga meteen fv geven

Nu idd tijd voor expeditie leuk leuk

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Oei Theertje, das schrikken, hopelijk valt het mee!!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@theertje: jeetje dat is schrikken zeg, hopelijk valt het mee.

@miekie: dan zou ik het in elk geval klaarzetten.

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ER-oohhhhwww wat jammer.... willie er al uit!!!! pfff... jammer zeg!

11. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @kim zeker jammer want vind die faya maar irritant en Willy was wel grappig

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Blackie, en wat was de uitslag? Fijn dat de kleine het in ieder geval goed doet!

@ SuperM, Dat is nou eens fijn spontaan iets goedkoper meekrijgen :p O lekker chocola! Doe je het verder wel rustig aan?

@ Mieke, ik heb de flesjes al wel uitgekookt. Kraamzorg heeft niks daarover gezegt. En mijn nicht rade het aan om het optijd te doen in ieder geval.

@ Maia, daarom :p Voor je kleine meid zal de meeste visite toch 's middags komen? Vind het ook altijd lekker gezellig :p

@ Theertje, dat is wel even flink schrikken! Hoop dat alles goed gaat met je neefje!

@ Kim, O haha, Zal wel in de war zijn met waar me broer allemaal heeft gezeten. Mijn broer heeft ook in Oirschot gezeten. Welke functie oefen je uit?

Hmm... lekker broodje kroket. Heb voor manlief hier vanwege zijn late dienst broodje bal gehaald :p. Ze hadden geen andere meer. Achja meneer mag allang blij zijn. Normaal gesproken is het een broodje bapao.

@ Laupio, nee. Het was alweer weg dus vond het nogal onnodig om nu nog een afspraak te maken, Maar als het weer terug komt ga ik gewoon weer bellen. Succes morgen! En heb je goed het kan in ieder geval geen kwaad. Hoop dat je er wat aan hebt meis!

@ Chybou, jaa!! Over 4 daagjes mag je de kleine vasthouden :)
    Achja wij vrouwen praten nou eenmaal veel ;)

Zo lief, me hond wil me geen moment meer met rust laten :p, Heb trouwens al de hele tijd een erg drukkend gevoel van onderen. Manlief komt over 1 uurtje weer thuis :) En dan lekker optijd slapen en morgen om 10.00 in het ziekenhuis zijn voor controle. Slaaplekker dames!

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu net thuis en gesloopt... Mja bloed was goed maär ze gaan zorg toch overnemen. Heb bloeddruk verlagers en moet maandag terug. Ik zal zo verder praten, nu ff liggen

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @blackie: gelukkig weer thuis en alle uitslagen in orde. Doe lekker rustig aan!
    @miepkip: vandaag een veel betere dag, of niet? Fijn!

Vind jullie gespeculeer over mijn KS datum heel grappig. Ik zeg niets! Alleen Lieve, ik, de huisarts en het ziekenhuis kennen de datum :p
    Even een praktisch dingetje, als ons pupke er is laat ik dat natuurlijk weten. Alleen wil ik liever niet haar naam op het forum zetten. We hebben namelijk een redelijk unieke naam.
    Natuurlijk mogen jullie haar naam best weten. Daarom wil ik Engeltje vragen of mensen haar een PB-tje mogen sturen als nieuwsgierig zijn. Wel natuurlijk met de vraag om hem niet op het forum ze zetten.

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    rustig aan blackie neem je tijd! we lopen niet weg!!

ER- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA K#T BELGEN ;) hihihihi dit vind ik echt geweldig!!!! die olivier...!!! met alle respect, maar ik hoop echt dat faya deze aankomende proef gaat winnen!! dat zal echt geweldig zijn! :D hihi

Ik heb altijd bij de tanks gezeten... nu voer ik een kontfunctie bij de brigade. niet zo heel erg boeiend en ik moet zeggen dat ik er nu ook echt goed klaar mee ben hoor!!!

Ohw ik heb veel te veel gegeten net.. maar heb nog steeds zin in lekkers! grrr....

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @chybou ik word nu heel erg nieuwsgierig naar jullie naam hoor :) spannend en Tuurlijk respecteren we die keuze

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chybou je maakt ons zo wel enorm nieuwgierig naar de naam zeg:p

@iedereen bedankt voor jullie steun:D Doet me erg goed!

@hond die laat me ook niet met rust, word steeds erger. Heeft sinds vannacht ook aantal keer overgegeven.

@eindhoven de gekste!! hihi Mijn man komt uit Geldrop:D Dus eindhoven is me erg bekend:p hihi

Ik voel me wel beetje dubbel op het moment. Ben super blij dat goed is met de kleine maar dat mijn klachten zo blijven en dergelijke is wel balen. In ziekenhuis vonden ze dus wel eiwit in mijn urine ook zo stom in de middag bij vk nog niet. Maar goed maandag weer terug enz.
    Dubbele gevoel bestaat nu omdat ik nu onder hun toezicht sta. Op zich niets mis mee maar ik heb echt iets tegen ziekenhuizen en dit nhoud ook in dat ik daar heen moet als ik moet bevallen.
    En als ik zie hoeveel verschillende mensen ik vandaag al gezien hebn(geteld in 4 uur heb ik er 7 gezien) vind ik dat toch wel beetje tegen zitten.
    Mja ben ook gewoon zeur, denk dat het idee me nog even moet bezinken.
    Ga nu ff nog met mijn mannetje zitten. Die is net terug met hond uitlaten voor ie zo naar bed gaat.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@blackie: laat het maar even over je heen komen nu, neem lekker je rust voor zover dat kan.

@chybou: je maakt mij nu ook wel nieuwsgierig. We wachten gewoon (on)geduldig af :D

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: natuurlijk is dat goed hoor meis! Pb me maar als je bevallen bent over de naam en degenen die dan nieuwsgierig zijn mogen ernaar vragen ;)

@ blackie: hè meis toch wat een rotdag moet je gehad hebben, zeker als je liever thuis was bevallen. Maargoed t is wel heel belangrijk dat ze jou en je ukkie nu ff goed in de gaten houden meis! Ennuh... Nu wel echt rusten dan hè! Gewoon eraan toegeven die laatste weekjes/dagen... Knuf!

@ theertje: weet je al wat meer over je neefje? Sterkte!

@ flesjes uitkoken: hier vandaag 1 flesje uitgekookt voor in de vluchttas, mocht de bv niet gaan lukken. Vind t dan fijner als hij lekker z'n eigen flesje heeft.

Verder is het niet zo goed blijven hangen allemaal, sorry!

M'n mannetje was onverwacht voor t eten thuis, dus we hebben lekker samen Chinees gegeten en daarna de cupcakes afgemaakt.
    Hier de foto;) : http://i.imgur.com/8BXOv.jpg

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach wat een dotjes die cupcakes!!!!! :D

Deel Deze Pagina