Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gewoon de wimpers verven. Veel handiger. Nu heb ik wel hele goede mascara natuurlijk, maar gaan nog. Ik heb liever verf..

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hallo allemaal,

Hier een rustig dagje gehad. Vanochtend een proefrit gemaakt in onze toekomstige nieuwe auto:D Manlief helemaal blij, leuk om hem zo enthousiast te zien.

Gisteravond hadden wij voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Even een powerpointpresentatie van 2uur:( en daarna nog een rondleiding. Poeh vermoeiend hoor! En of ik nou echt nieuwe dingen geleerd heb...:)

Wat wel jammer is is dat je hier na je bevalling niet alleen op een kamer ligt. Voor de bevalling wel maar deel je de toilet op de gang..:x dus loop je lekker in je nachthemd waar ook de broer van je buurvrouw rond (kan) loopt.:cool: Maar goed, heb geen andere keus..

Vandaag verder een poetspoging gedaan.. Heb de afzuigkap eens helemaal uitelkaarbgehaald en ontvet:$ die was vies! Maar nu weer spik en span:D

@ make up; ligt er natuurlijk aan op welk moment ik vertrek maar heb overdag wel altijd een foundation en oogpotloodje op. Zoniet vraagt iedereen of ik flauw ga vallen :Dmomenteel ff totaal geen kleur:)

@opmerkingen van anderen. Op zich valt hetbreuze mee. Gisteren een mannelijk koppel tegen gekomen die keihard in de rij voor de kassa schreeuwt datnie vindt dat ik zo mooi zwanger ben:$:D. Hihi moestbwel ff lachen want ik kwam rechtstreeks uit een stortbui dus vond hetbwel schattig. Verder de opmerking goh hoe ver ben je? Ik moet nog 4 weekjes. Oh echt:$ dan val je nog reuze mee.... Leuke woordkeuze:)

3. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ik ben te moe om te reageren, vandaag weer halve dag in zh geweest, extra bloeddrukcontrole, natuurlijk weer te hoog, dus weer ctg, bloed, urine check, en tussendoor nog ff gesprekje met maatschappelijk werk.
    Bloed en urine weer goed en baby heel erg goed, was me een prtij druk tijdens ctg!! Dus ja, ik mocht nr huis, maar toen voelde ik me toch ineens weer slecht! Knallende koppijn en heel afwezig, dus moest toch nog maar ff blijven liggen ja, na 2 pcm en een uur liggen voelde ik me wat beter en kon ik dan eindelijk gaan, pfff, kapot ben ik nu!
    Wel heb ik gehoord dat ze nu echt een plan gaan maken hoe nu verder, want ging toch wel niet zo goed zo, ben benieuwd wat ze verzinnen! Maandag weer controle dan hoor ik het wel...
    Nu lekker tv aan en niks meer verder..

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hier in het ziekenhuis gaat het duidelijk anders. Alleen aan de CTG als het echt niet anders kan. Ze willen dat je zelf zo relaxed mogelijk bent en als jij je goed voelt en het kindje het goed doet dan mag je lekker zo veel douchen als je wil.
    Wat ook echt super is zijn de rooming-in kamers. Dat zijn kamers waar jij samen met je partner en je kindje 24 uur per dag samen mogen blijven. Je partner blijft dus dag en nacht bij jou en het kindje in het ziekenhuis.
    Vind dat echt een hele fijne gedachte, dat Lieve tijdens de ziekenhuisopname na de KS bij ons mag blijven.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @laipio,

Wat een vervelende en vermoeiende dag voor je zeg! Hoop dat je een beetje bij kunt komen en lekker kunt slapen vannacht. Sterkte!

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @Laupio; He bah zeg.. Niks aan hoor!! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Anders wordt het inleiden maandag?
    Gewoon vannacht maar bevallen ;)

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    #4767 Penny82, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    @ Laupio, he bah, hopelijk voel je je snel weer beter.

@ Chybou, zh waar ik wil bevallen heeft ook dat rooming in. Nu zal ik waarschijnlijk een paar uur na de bevalling al weer buiten staan, maar ze hebben iig een slaap-fauteuil voor je partner en een eigen douche en toilet. Wel zo prettig :).

Nou de keuken ziet er, voor een lege keuken, spik en span uit ;). vandaag plafond afgemaakt en vriendlief heeft eerste laagje van het kozijn gedaan. Doe ik morgen het tweede laagje en dan is het klaar voor de montage (volgende week wo-do). Als de keuken er dan in zit moeten we alleen nog een keer de muren verven, maar dat is voor latere zorg. Ik verheug me nu al op donderdag avond als ik eindelijk al die zooi uit de huiskamer weer terug in de keuken kan zetten en het weer helemaal opgeruimd is!

@ Make up, als ik werk of echt de deur uit moet gaat er mascara en een laagje poeder op. Als ik thuis zit en alleen maar boodschappen moet doen ofzo dan niks, heb ik er geen zin in :p. Ik heb trouwens al een reinigingsdoekje in de vluchtkoffer zitten hihi. Morgen ga ik bellen voor het verven van mijn wimpers. ;)

@ Baileyy, heb je foto's gezien, super leuk kamertje! Zal dit weekend ook wat foto's maken.

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, he wat jammer nou :( Haha had er wel een willen proeven :p Wat lief :) Hier weet de kleine het ook meteen als manlief zijn hand/arm op mijn buik legt :p. De boefjes!

@ Kapper, ga van de week ook nog maar even naar de kapper :)

@ Kim, ik slaap al vanaf week 25 niet meer op mijn buik. Kan er nog steeds niet aan wennen, maar na een tijdje gaat het wel veel beter :p

@ Blackie, mijn man heeft week 40 nachtdienst. Maar gaat als het goed is een wisseling regelen. Heb gezegt dat ik niet wil dat hij nachtdienst draait en dat hij hoe dan ook zou moeten wisselen van dienst voor die week. Wel fijn dat je vader voor je klaar staat mocht het volgende week beginnen.

@ Sammie, haha dat is waar ook jullie houden het geslacht geheim,
    Maar heb je goed ook. Je zou maar net een bekende tegen komen en die ziet welke kleur muisje je haalt. :p

@ Theertje, wat fijn dat het goed gaat met je neefje, wel minder dat hij misschien een haarscheurtje heeft in zijn heup. Haha dat mag nu toch ook wel even :p

@ Pleuni, Wil zelf ook bv geven, maar mocht het niet gaan of als ik wil kolven moeten de flesjes ook uitgekookt zijn dus nu maar even gedaan (en straks als ik ze gebruik ook maar weer :p) Maar mocht hij nu komen heb ik tenminste de flesjes en speentjes alvast uitgekookt.

@ Nepnagels, Ik plak ze altijd zelf :p. Voor dames die dit ook doen. Bij kruitvat heb je nu verschillende merken nepnagels in de aanbieding. 1+1 gratis :p Dus heb net 2 pakjes gekocht. Kan ik weer lekker gaan plakken.

@ Make-up draag ik eigenlijk nog amper. Was dat ik vanochtend zin had om het op te doen. Maar heb de hele zwangerschap amper make-up gedragen.

@ Laupio, wat vervelend voor je meis! Knuffel! Hoop voor je dat ze nu eens een beslissing gaan nemen en ik hoop dat ze je gaan inleiden!

@ Chybou, wat een luxe die kamers! Hier kan manlief een ligstoel naast het bed krijgen haha. Hij krijgt wel een gewoon bed als ik 's nachts ben bevallen. (Verder moet ik het toch echt zonder hem stellen 's nachts.

Vanochtend de ctg gehad. Alles was goed ze kon wel zien dat ik aardig wat voorweeen had alleen er zat nog totaal geen regelmaat in :(, voor de zekerheid een echo (i.v.m. dat ik niet wist of ik nou vruchtwater verloor of niet) Maar had geen vw verlies. Daarna ben ik samen met een vriendin de stad in gegaan. Leuke laarsjes gekocht en 2 voedingsbh's (bij de kruitvat 8 euro per stuk.) Ook meteen bij prenatal 6 hydrofiele washandjes gehaald en verder lekker rondgesnuffeld en om 17.00u de bus naar huis gepakt. Heb me alleen wel te druk gemaakt want heb nu ongelofelijk pijnlijke voorweeen! Heb er kippenvel van op mijn benen staan! Nu vind ik het niet zo raar dat mensen me vroegen waarom ik nog in de stad was terwijl ik over 10 dagen ben uitgerekend. Maar moest er gewoon even tussen uit. Morgen gaan we bij mijn schoonouders eten en zondag heb ik verjaardag van mijn neefjes. Dus het weekend zal wel voorbij vliegen :p

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben weer gratis babydozen aan het aanvragen:$ hihi
    die van de prenetal kan ik eindelijk ophalen:D en ik heb die van babydump ook al gehaald!
    Nu alleen nog die van de etos en kruidvat enz halen:D haha ik hou van die dozen;)

ik moet het bed nog opmaken! vanavond gaat het zijltje er onder, en de poten er onder!! ;) dus we gaan zo nog ffkes aan de slag! :) EN MORGEN ECHT DE BADKAMER POETSEN!!!!

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Op mijn vraag 'waarnaar ruikt vruchtwater?' Kreeg ik echt een, voor mij, zéér nuttig antwoord... Vruchtwater ruikt volgens een aantal sites nog het meeste naar sperma.
    Wat heb ik daar nou aan?! Hahaha!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    CYBOUW wuahahhahahahahahahhaha ;) geniaal!!;)
    hou het dan maar op soort van zoettige lucht ;)
    (en zo vind ik sperma trouwens NIET ruiken;) )

Shaar, in de doos van de babydump had ik een rompertje met i look so cute, lepeltjes, speentje van avent, zeehonden knuffeltje, en nog een 1 of ander plat doosje waar je een paar billedoekjes in kunt doen volgens mij. voor de rest weet ik het ffkes niet meer!

die van de kruidvat kun je aanvragen door in de winkel die voordeel pas te vragen, en via internet moet je die activeren. dan moet je van alles invullen bij dat activeren en ook of je een kindje verwacht. dan kun je invullen of je de gratis tas wil met dingen voor de baby er in!

bij de plus kun je een babydoos halen als je je geboorte kaartje laat zien/ inleverd. en bij de c1000 ook/

die van de etos is volgens mij die felicitas doos daar moet ik nog een bevestegingsmail van krijgen!

zo ons bed staat omhoog en het zijltje er onder.... ik ben benieuwd wat mijn hond er van vind... want die chiwuawa springt nu het bed niet meer in denk! ;) haha dat zal wel wennen zijn voor hem dat hij niet meer bij ons in bed zal slapen aankomende periode!

Ik ga nu ff douchen, en als ik klaar ben met douchen doe ik gelijk de badkamer poetsen. dan heb ik dat ook gehad! ;) haha nu kan ik het net zo goed gelijk ff doen! zondag ging ik het h uis doen!

morgen familie dag in limburg! gaan we schieten! zullen we is even laten zien dat ik de Koninging van het schieten word hihihihi ;)

dames slaap leker!

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    whahahahaha. Ik hoorde dat het wee-ig zoetig ruikt.. ;)

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat voor bh's zijn dat dan miepkip? Kan er nog wel een paar hebben..

Hahaha Chybou...
    Heb je trouwens nog nooit wat met een man gehad/geprobeerd?

Wat een regen zeg! Heerlijk slaap of bevalweer :D

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mijn badkamer gepoetst :D:D:D t spiegelt helemaal:D:D

Bed is ook omhoog, matje ligt er onder...
    Manlief begint nu echt gespannen te worden..
    toen we het bed om hoog aant zetten waren zei die:
    wanneer komt ze nu? kan het niet gewoon nu al komen?
    hihi ik lachen.. en zei: je word gespannen of nie..? toen kreeg
    die een grijns op zn gezicht en zei: ja beetje wel ja!

zo lief ;) haha

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohw wilde ffkes een foto'tje doen, maar was te groot bestand... Grrr...

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Hoe ruikt vruchtwater, Vind sperma niet echt zoetig ruiken..

@ Babydozen, hier de felicitas zwanger doos gehad, de doos van prenatal en de mama tas van de kruitvat. En als de kleine er straks is en ik de geboortedatum heb doorgegeven kan ik de felicitas baby doos en de doos van prenatal voor na de geboorte ophalen. Verder ga ik ook het kaartje inleveren bij de c1000. Ben nog nooit bij de baby-dump geweest, maar zou nog wel een keer de doos willen ophalen :p

@ Kim veel plezier morgen! Enne mannen laten het niet gauw merken, maar die zijn nog zenuwachtiger dan wij :p

@ Godinn, https://online.kruidvat.nl/product/56819-59975/VoedingsBH.html?navigationid=13010000000316&parentid=12980000000346&parentid=13980000000115&navigationid=13010000000614&token=-1 Alleen waren ze nu in de aanbieding voor 8 euro per stuk.

Hier geen regen te bekennen :p

Heb vanmiddag trouwens het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht voor manlief. Staan goede tips in voor tijdens de bevalling etc. En heeft meneer meteen wat te lezen als de bevalling (als het eenmaal is begonnen) Niet echt vordert :p

Hier net flinke steken gehad down under!! Moest er echt ff bij zitten. Heb ook nog wel krampjes etc. Morgen dus toch weer wat rustiger aan doen.

Baal trouwens als een stekker! Manlief heeft maandag een erg belangrijke dag op het werk en kan dus ineens niet meer mee naar de groei echo :(! Vind het vreselijk! Ben ook absoluut niet van plan om alleen te gaan. (heb ook geen vervoer) Dus moet nu hoog-nodig op zoek naar een vervanger.. Nu maar hopen dat alles goed is! Heb geen zin om slecht nieuws te krijgen en het later zelf nog aan manlief te moeten vertellen.

Nou ik ga slapen... (voor zover dat lukt :( )

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Chybou: vruchtwater vind ik ook niet naar sperma ruiken hoor... t ruikt wel zoetig, beetje weeig... meestal herken je het wel doordat er witte vlokjes en donkere haartjes inzitten...

Miepkip das balen zeg dat je man juist op die dag een belangrijke afspraak heeft!

Babydozen: van prenatal allang gehaald, etos idem... en kruidvat was een tas met voordeelkaart... niet veel bijzonders vond ik overigens. Baby-dump ook al gehaald... zat alleen rompertje in die hier niet van toepassing is.

Gisteravond weer behoorlijk wat voorweeen gehad... moest ook ineens aantal keer naar wc... Uiteindelijk wel met kruik in slaap gevallen... Nog steeds erg veel last van me rug en wat menstruatie/zeurderig gevoel.
    Straks even met me ouders naar de stad, even naar de markt... even eruit!

Echt zo lief, volgens mij heeft mijn zoontje nesteldrang... hahah is alles voor me aan het schoonmaken, geeft me de hele tijd kusjes, mama lief ;)! Wat een lekker ventje!! Ook mijn dochtertje is 'knuffeliger' dan normaal!

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen! Zijn ze nu niet meer in de aanbieding Miepkip?

Vind je dat niet eng Shaar? Straks jij bevallen, is je man dronken..

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hmmm volgens mij is de kleine man flink gezakt...

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    shaar, juist savonds heb ik energie. voerdg juist niet;) dus ik had gistere de kolder in mijn kop en ben het gistere maar gaan schoonmaken! ;) haha

oohw wauw super buikkie sm!

ik moet ook nog voedings bh's hebben.. maar mijn borstsen zijn nog niets gegroeit! en ben bang dat dit pas na de bevalling zal zijn....! dus denk dat ik nog ffkes mee wacht!

Deel Deze Pagina