@ Minnie: Heeeel veel succes morgen schat! Trusten allemaal, ik ga ffies atwt kijken nu het nog kan en dan lekker tukken.
He dames, Ik moest even wat bladzijdes doorlezen. Ik was vanavond naar een goede vriendin die bevallen is. Echt een schetig kindje... Dan hoop ik zo dat het bij ons ook goed zal gaan @Wendy: heel vervelend nieuws Vind wel dat je je super sterk houdt. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is en dan alles goed gaat. Gezellig als je met ons blijft kletsen. @Minnie: heel veel sterkte morgen. Hoop dat je vanavond een beetje kunt slapen... laat je ons iets weten? @Sweet: hoop dat je je huisje snel kwijt bent, is niet makkelijk in deze tijd Wij zijn zelf al vier jaar een huis aan het verbouwen en manlief zegt dat ik dan nu lekker veel kan klussen als ik met zw.verlof ben @Engeltje: wat vervelend dat je niet kunt werken nu. Hopelijk kunnen ze snel iets voor je verzinnen... Thuis alleen maar piekeren is ook niet goed.. @Frown: ik heb in het begin iedere dag een test gedaan en deze werd iedere dag wel duidelijker (kv 2v5). Natuurlijk is het bij iedereen anders. Gewoon niet meer testen, je maakt jezelf alleen maar gek. Snap het heel goed hoor Hier lekker slapen. Heb de afgelopen twee nachten al goed kunnen slapen, dus ik hoop dat dit zich zo doorzet, want anders ben ik echt gesloopt. Ik ben nu al ontzettend moe als ik een dag gewerkt heb.. Slaap lekker allemaal
@ ds: wat fijn dat je zo goed slaapt! Hier is het echt bal op het ogenblik omdat ik me veel te druk maak... Hoop dat ik me de komende nacht nou eens rustig kan houden. @ minnie: en? Ben je algeweest meis? Nou ik ben weer gerustgesteld en ga me nu gewoon echt op onze kleine uk focussen. De GGD heeft net teruggebeld en de kans is echt minimaal dat je het oploopt en aks je het al oploopt dan is de kans ook nog eens klein dat het echt misgaat met de baby. Zolang de ziekte dus heerst op het kdv neem ik een paar vrije dagen op en daarnaast ga ik tijdelijk naar een andere vestiging waar de ziekte niet heerst.
@engeltje ik ga zo rijden. Ik probeer nog even gent te bellen. misschien kan kk daar eerder terecht voor icsi 4. Tot straks. Liefs Minnie
Hallo Meiden, Ik weet niet of je je nog aan kan aanmelden in deze topic of dat tie al vol is ik heb er totaal nog geen ervaring mee hihi. Als alles goed blijft gaan wordt ik ook een oktobermama en zou ik rond 5 oktober uitgerekend zijn van ons eerste kindje zelf ben ik 28 jaar. 27 februari moet ik voor het eerst naar de vk, ik vind het heel spannend allemaal vooral omdat het de 1e is en ik totaal nergens last van heb dus ben ook vrij onzeker of het wel goed is. Ik hoop ook dat we het op de 1e afspraak te horen/zien krijgen. Maar ik lees verschillende verhalen op internet de ene krijgt wel een echo bij de 1e afspraak om te zien of het hartje klopt en de andere krijgt dat pas bij een latere afspraak. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?? Ik weet daar nog helemaal niets van! Hoop op wat reactie's!!
Welkom, Miekie. Gefeliciteerd met je zwangerschap en je kunt hier gewoon mee kletsen hoor . Ik ben ook zwanger van de eerste, dus ik heb geen ervaring met de eerste afspraak bij de verloskundige. Edit: Ik heb je ook even in de lijst geplakt
Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 Frownupsidedown - 28 jaar - 1e kindje -j/m 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m 20 21 Ilayda - kindje - j/m 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Zwanger: 26 Afspraken: Minnimouse1974 - 24 februari - echo Miekie0402 - 27 februari - 1e afspraak vk Frownupsidedown - 28 februari - echo fertiliteitskliniek Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Stoetel - 1 maart - 1e afspraak gyn + echo Engeltje23 - 5 maart - 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart - 1e afspraak vk + echo
Ff gauw zit in de auto vruvhtzakje van 13 mm zit er nog. Te vroeg om evt hartje te zien. Afwachten nu..
Mijn duimen draaien voor je dat alles toch nog goed zit en dat je op je reguliere afspraak het hartje kunt zien kloppen.
@ minnie: Lijkt me een goed teken toch, een vruchtzakje van 13 mm? Hoop dat je snel een kloppend hartje mag zien meis! @miek: Ik ben ook zwanger van mn eerste kindje dus kan geen eigen ervaringen met je delen. Weet wel dat mn moeder en mn beste vriendin ook niks hebben gevoelt tijdens hun zwangerschappen en ik ben dus onder andere het levende bewijs dat dat gewoon een goed teken kan zijn! Gefeliciteerd met je zwangerschap
@Minnie; ben je een beetje gerustgesteld, of wat zegt je gevoel?? Nog steeds erg spannend dus. Ik denk dat het wel goed zit toch? Zeiden ze verder nog iets dan? Liefs Wendy
@ Wendy, meid wat hou jij je sterk! Heel veel sterkte! @Minnie, nog spannend dus! Pfff, wat worden jullie op de proef gesteld he, je wil zo graag gewoon een vruchtje en een kloppend hartje zien! Ook sterkte en ik duim ook mee voor je! Voor de rest hier knap misselijk, maar dat zal vast een goed teken zijn....
@all Ik ben zooo moe van alle spanningen. Ik was zo ziek tot aan de echo. Nu heb ik vreselijke rugpijn. Ik ben nog niet gerustgesteld, maar heb wel weer hoop. Het was een hele verrassing dat ze zei; er zit een vruchtzakje.. Ben nu ook begonnen voor moeders voor moeders, durfde ik eerst nog niet. Je moet toch elke dag een schone fles?? Zal wel he. Nog 9 dagen voor de volgende echo...erg spannend.
@Minnie, Dat geeft wel hoop denk ik, dat je een vruchtzakje hebt gezien. Meid wat hoop ik toch dat het gewoon goed zit. 9 dagen, ik zal met je mee aftellen. Knuffel! Liefs
@stoetel Dank je wel!! We hopen maar dat het over 9 dagen allemaal goed is. Negen dagen...lijkt wel een eeuwigheid.
@ minnie: ik blijf gewoon voor je hopen en ja 9 dagen duren erg lang, zeker als je zo in de spanning zit! Probeer je wel een beetje afleiding te vinden de komende dagen? Ja iedere dag een nieuwe kan is mij ook verteld, heb alleen gister al 2 kannen vol geplast haha, vandaag een heel stuk minder...
@Engeltje Ik had een leuke afleiding; vakantieveilingen. Ben ik goed in. Maar als ik nu wil bieden zegt de site steeds; je bent niet meer ingelogd terwijl ik dat WEL ben. Zo vals ik had er al 2 kunnen winnen. Maar nu ben ik zo boos dat ik niet meer mee doe. Echt slecht voor mijn hart.:x ik plas niet zoveel hoor. Ik heb net 1 cm denk ik. Ben pas na de echo begonnen.
@ minnie: in ieder geval goed dat er een vruchtzakje zit.. Nu nog lang wachten. ik kan me voorstellen dat dit een eeuwigheid lijkt te duren. Ik duim voor je dat je de volgende keer een kloppend hartje ziet @ miekie: gefeliciteerd met je eerste zwangerschap en welkom. Ik ben zelf ook zwanger van de eerste dus heb ook geen ervaring. Ik heb 29 feb mijn eerste afspraak. Ik ga die dag naar een belgische gynaecoloog en een nederlandse vk. Ik weet namelijk nog niet zo goed of ik in belgie onder controle ga en ga bevallen of in nederland (papa van kindje is belg en we wonen op de grens). Ik weet wel dat ik bij de belgische gynaecoloog een echo zal krijgen. Ik ben dan 7 a 8 weken zwanger. Nog een ander vraagje dames: in het forum zwanger zijn is een topic met oktoberbuikjes. Ik heb sommige van jullie daar ook al gezien. Lijkt me leuk als ik daar jullie buikjes kan zien... Verder hier erg moe en soms wat steekjes. (kan trouwens ook nog steeds niet poepen dus darmen zijn ook vervelend aan het doen