Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi met de deur in huis vallen ;)
    ik heb met manlief afgesproken dat ie savonds niet meer aan de alchol gaat. 1 a 2 biertjes prima maar meer niet meer voor t geval dat we idd weg zouden moeten om te bevallen ;)

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mijn vriend drinkt bijna niet.. Nu toch wel fijn hoor! Héél soms neemt 1 biertje.. Maar dat moet kunnen. Tegen de stress haha!

Voor mijn gevoel zit het bij nog veel lager..
    En ja hoor, het is er: Maagzuur! Kon er bijna niet van slapen gisteren.. En heb er nu nóg last van...

3. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Nee, net heel verhaal getypt, alles weg!! Nog keer dan maar.

Bedankt voor jullie lieve woorden, ik hoop ook op een inleiding, maar ik verwacht maar niet teveel van het plan, tot nu toe valt het me elke keer tegen wat ze doen! Dit weekend heeft manlief me bed-bankarrest gegeven, dat zal vast lastig worden... wel heel lief, want hij doet nu alles wat moet gebeuren .
    Hij is nu de badkamer aan het poetsen!! Sara rommelt lekker om me heen... misschien hou ik het toch wel even vol zo, haha.

@ miepkip, zoo, nog een hele middag in de stad! Lekker dat dat toch nog ff kon! Balen dat je man maandag moet werken, hoop dat dan iig maar alles goed is!

@ kim, lekker bezig weer! Schattig he, als je merkt dat je man het toch ook allemaal wel spannend vind..

@ geur vruchtwater, geen ervaring mee, mijn vliezen zijn toen gebroken en ik heb niet gevraagd of ik het ff mocht ruiken, haha. Je hoort idd vaak weeig, zoetig en sperma idd, maar da ff vin ik ook niet zo zoet ruiken hoor!
    Nou ja, de vlos komt gerust ff aan je slipje ruiken hoor, is voor hen dagelijks werk!

@ theertje, gelukkig valt t meemet je neefje!

@ supermummy, wat een buik! Mooi hoor...en wat een gerommel bij jou, lijkt me ook behoorlijk vermoeiend!

Allemal een fijn weekend!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oew fijn bed/bank arrest ;)
    en goed aan houden he?!! :p
    ik ben vanmorgen in slaap gevallen tot net 11 uur weer.. benede op de bank! erg fijn.. want ik moet vanmidag/vanavond nog lang op zijn!
    heb wel zin in de familie dag!
    khad gistere hele mooie make up gekocht! dus die kan ik dan mooi zometeen allemaal op doen :D

Mooi Mooi! ;) haha echt je zou me moeten kennen voor mijn zwangerschap! nooit make up! wel vrouwelijk ofzo hoor, niet dat ik een halve man was... maar al die dingen maakte me gewoon niet zo uit, sieraden, make upjes, nageltjes.. .en nu... hahaha mn vriendinnen lachen zich rot ;) als we gaan winkelen moet ik bij de make upjes enzo kijken ;) hahaha maargoed gistere dus goed geslaagd voor mooie make upjes! :D

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, vervelend dat je vriend er maandag niet bij kan zijn. :(

@ Vruchtwater, ik bedoelde ook niet dat sperma wee-ig zoet ruikt, maar het vruchtwater :p. Sperma vind ik echt stinken, bah.

Ik heb vanochtend het kozijn een tweede laagje gegeven :). Vriend heeft weekend dienst dus die is vandaag en morgen werken. Vanochtend weer buiten staan afwassen hihi. Verder bezig met wasjes draaien, straks strijken maar nu even helemaal niks doen.

Hebben jullie het trouwens ook veel warmer dan anders? Ik was altijd een enorme kou-kleum, maar nu heb ik het echt nooit koud en mijn vriend wel. Hij lag eergister met een fleece dekentje op de bank en ik zat daar in een t-shirt...

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo handig meds waar je slaperig van word. Heb niet doorgeslapen maär hoefde er ook niet uit.
    Blijf moe en stom de bijwerkingen staan gelijk aan hoge bloeddruk ...Zucht

Leuk buikje zag ik voorbij komen en krimmi wat een poetsdrang. Ik wil wel maär pufloos. Daarnaast ook te snel last van mijn onderbuik. Heb idee dat die op schuren staat...

Maär goed tis redelijk weer en mannetje heel weekend vrij ;) heerlijk

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!
    Ik heb vannacht eindelijk goed geslapen en voor het eerst in weken niet wakker geworden. Om half 7 even, maar ben daarna blijkbaar weer in slaap gevallen en werd om 8 uur wakker gemaakt door Fleur. Heerlijk!

@opmerkingen van anderen: hier ook hoor, net nog in de hema, moest even naar het toilet en kwam dus niet meer van de toiletjuffrouw af ;) dus die weet nu zo ongeveer m'n hele zwangerschap ;) ach ja, soms vind ik het niet erg, soms wel.

@ukkie: leuk een nieuwe auto! En het is een vies werkje, maar dan heb je ook wel eer van je werk zo met schoonmaken ;)

@laupio: he bah, weer naar het zh. Maar het zou wel fijn zijn als ze nu toch wat actie gaan ondernemen, je loopt hier nu wel erg lang mee. Rustig aan doen nu even weer.

@babydozen: heb ik dit keer niet aangevraagd.

@kim: lekker he, badkamer poetsen hihi :D

@hoe ruikt vruchtwater: ik snap de vergelijking met sperma wel, ik vind vruchtwater voor zover ik me herinner wat weeïg ruiken. En dat vind ik met sperma ook. Echt zoet niet, wel iets.

@miepkip: jammer dat je man niet meekan maandag. Dat is wel flink balen. Ik kan me voorstellen dat je hem (of nu dus iemand anders) er wel bij wilt hebben, juist voor de informatie.

@SM: lieve kindjes heb je volgens mij! Mooie buik!

@weeën: hier beginnen de voorweeën ook af en toe op gang te komen, voornamelijk stekend gevoel en mijn buik is flink gezakt volgens meerdere mensen dus ben benieuwd of hij inmiddels vast ligt of nog niet.

@voedingsbh's: ik zou ook niet te vroeg gaan kopen. Ik heb er nu 2 in huis met iets ruimte, en mocht de voeding goed gaan lopen merk je na een aantal dagen wel welke maat je nodig gaat hebben en dan kan je altijd nog bijhalen.

@shaar: ooo dat is wel echt erg, zo erg is het hier met manlief nooit geweest met de deur in huis vallen. En ach, zo heel af en toe moet het kunnen nietwaar. Wie weet duurt het nog 4 weken of zelfs 6 voor de bevalling.

@godinn: vervelend dat maagzuur. Had ik dus gisteren ook en het was eigenlijk 's avonds pas weg. Nu geen last meer van gelukkig.

@pleuni: lekker bezig met je keuken! En nee, ik heb het de hele zomer al bloedheet, maar inmiddels zit ik met een trui en een sjaal om. Maar ben ook een beetje verkouden dus daar kan het ook aan liggen :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laupio: pff meis toch, t zit ook allemaal niet mee he! Hoop voor je dat ze je toch snel gaan inleiden, of dat je beeb zich snel vanzelf aankondigt! Dikke knuffel!

@ shaar: lieve schat als je je er toch ongerust over maakt gewoon bellen hoor! Stress is nu ook niet zo goed voor jouw en je ukkie!

Ik heb vannacht echt heeeerlijk geslapen, was ook echt doodop na de verjaardag gisteravond! Zijn ook bijtijds naar huis gegaan om half tien, want ik trok t niet meer.
    Krampen gaan en komen hier nog regelmatig en ik verlies erg veel afscheiding, de ene keer net water en de andere keer heel slijmerig. Ook ik weet niet meer wat t is nu, het ruikt zoetig, maar de abzalf ruikt ook zoetig, dus ik denk dat dat het voor t grootste deel ook is. Met plassen komen er ook witte vlokjes uit, ook zalf denk ik. Maakt t echt moeilijk in te schatten allemaal zeg!
    Verder is mn buik echt onwijs gezakt, zn hoofdje ligt niet meer tegen mn ribbenkast aan, maar net boven mn navel nu.

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Vruchtwater: Het maakt wat los... Haha. En nee, ik heb nooit genoeg met een man 'geprobeerd' om te kunnen vertellen hoe sperma ruikt.
    @Kim: Grappig wat een zwangerschap kan doen. Ik gebruikte alleen maar mascara en een beetje foundation. Tegenwoordig vind ik het opeens ook heel leuk om met oogschaduw aan de slag te gaan.
    Zullen, ook in dit geval, de hormonen wel zijn.
    @Engeltje: Ik kan me voorstellen dat het heel lastig te zeggen is wat je nou verliest. Je zou het 'blaas op je hand' trucje eens kunnen proberen? Kijken of het er opeens harder uit komt lopen...
    En wat lijkt me dat een verademing, dat hoofdje uit je ribben.
    @SM: Zou idd. zeggen dat je buik wat lager hangt dan de vorige keer.
    @Shaarr: Je zorgen maken, terecht of onterecht, is ook een reden om de VK te bellen.
    Wat een verhaal! Haha... Kan me heel goed voorstellen dat je enorm hebt moeten lachen.
    Ach, dit is voorlopig waarschijnlijk de laatste keer dat hij zo thuis kan komen. Heb Lieve een paar weken geleden ook de kroeg in gestuurd.
    @Pleuni: Ik heb het normaal gesproken ook altijd koud. Hier ligt Lieve onder een dekbed en ik lig onder een laken. Helemaal herkenbaar dus.

Ik heb vannacht ook heel goed geslapen. Naast de 120x er uit om te plassen was dit echt een topnacht.
    Heb nu lekker een cake in de oven staan. Zag dat de afgelopen dagen een paar keer langs komen op het forum en dacht 'Hey, dat is wel een heel goed idee!'
    Jammer dat ik de laatste dagen misselijk ben. Niet zo misselijk dat je over moet geven, maar steeds van die vlagen.
    Ach, het is hier écht de dagen aftellen nu.
    Verder niet zo veel te melden. Ik ga nu lekker genieten van ons laatste weekend met zijn tweetjes :)

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Shaarr: klopt helemaal hoor, de één weet het eerder dan de ander. Ik was 12/13 toen ik het wist. Vond het een leuke vraag :)
    Wat naar van je hond. Zou het kunnen dat hij/zij nu wat beschermender is door jouw zwangerschap? Volgens mij heb je ook eens geschreven dat hij nu veel aanhankelijker is.

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even reageren op shaar.. verder even puf niet
    Maar van je hond is erg normaal.
    Onze hond heeft die periode tijdje terug ook gehad. Dat komt voornamelijk omdat jij je minder goed voelt en je hond dan zijn best gaat doen om de overhand te kunnen nemen. Juist nu moet je doorzetten en laten zien dat jij de baas bent.
    Daarnaast genoeg aandacht geven.
    Succes!

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, dat zal heerlijk zijn, dat hoofdje uit je ribben! Lastig idd, als je niet weet wat je verliest, bij twijfel ook bellen he!
    @ blackie, lekker zulke medicatie! Kun je lekker ff bijtanken voor de grote klus!
    @ chybou, misselijk heb ik ook weer wat meer, echt van die vlagen ja, beetje irritant, maar vaak helpt hier wat eten juist, zo apart lijkt me dat, om al pcies tw weten wanneer je kindje komt! En hier in zh ook familiekamers, maar voor de partner is wel een slaapbank, geen superfijn bed dus..
    Ik heb trouwens door alle gedoe de h en m niet meer gebeld, misschien doe ik het nog wel, anderzijds heb ik bij sara ook een halfjaar gevoed en die hemdjes niet gemist...
    @ shaar, wb honden tijdens zwangerschap, geen ervaring mee, maar wat vervelend voor je!
    @ bank-bed arrest, heb ik me goed aan gehouden, voelde me toch ook wel behoorlijk slecht, dus dan lukt het wel!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: he wat naar dat je hond zo reageert! Maar kan idd met je zwangerschap te maken hebben! Kan je niet bij de dierenarts terecht voor vragen over hoe je hiermee om moet gaan?

@ chybou en laupio: ik kijk t gewoon nog ff aan met dat vochtverlies. Als ik blaas verlies ik wel wat vocht, maar niet heel veel gelukkig en t wordt nu ook iets minder al...

Pfff ik baal zo enorm! Wilde net bij mn ouders naar t toilet gaan, zak ik ineens zo door mn rug heen :( Kon me niet meer bewegen, niks! Heb daar een hele tijd over de trapleuning heen gehangen en mn moeder heeft mn rug staan masseren. Uiteindelijk heeft ze me naar huis gebracht en in bed gelegd met paracetamols en een warme kruik. ( vraag me niet hoe dat gelukt is....) Zo aan t eind van je zwangerschap kan je dat er echt niet bij hebben :(
    Morgen een jaar getrouwd en wilden lekker uit eten gaan en daarna naar de bioscoop, maar hoop dat dat gaat lukken. Voor nu kan ik me amper bewegen, de pijn trekt door in mn benen tot aan mn kuiten, bah!

14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Sorry was druk in huis, druk met aardig wat voorweeen gewoon geen puf gehad voor internet.

@opmerkingen Inderdaad, iedereen moet blijkbaar ff zeggen dat ik op t punt sta te bevallen in de winkels.. Pff

@make op Heb ik ook iedere dag op. Dus is t overdag dan heb ik t op. Beval ik snachts dan ga ik me niet eerst nog even opmaken nee, dat gaat me te ver.

@Pleuni Dankjewel! Ben ook benieuwd naar jouw kamertje.

Nog effe een vraagje, wat zit er bij jullie in de commode? Of had ik dat al gevraagd? Ben nu aan t inruimen maar weet ff niet wat handig is. Ik had eerst alle opgevouwen pakjes per maat in een la vd commode. Nu opgevouwen in de andere kast. Maar waar laat ik dan hydrofielen, spuugdoeken, badcapes enzo?
    Wat hebben jullie in de commode? Ik heb 3 lades en kastje.

@miepkip Druk dagje, maar idd er even uit is ook wel lekker. Spannend je controles, zal vast niet lang meer duren bij je.
    Maar krijg jij voorweeen als je druk bent geweest? Ik heb ze alleen nog thuis gehad gewoon ook bij niksdoen. Alleen harde buiken bij drukte.
    balen dat je man dan net niet kan!

@kimmikim Goed bezigh hoor met de badkamer!! Enne lief idd van je man :)

@SM lief hoe je kinderen dan doen! Schattig hoor!!
    Enne mooie buik!!!

@Laupio Vandaag bij de H&M geweest maar ze hebben echt geen mama collectie, ook geen paar dingetjes.

@Shaarr Ohjee je hond gaat je beschermen. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar dat is straks vast over. Idd ik zou dierenarts even bellen voor advies..

@Engeltje Hè bah wat naar zeg!!! Schrikken is dat! Hopelijk gaat t gauw weer beter!!

15. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Engeltje, wat naar meid! Hopelijk morgen stukken beter!

@ baileyy, ik kom toch de stad niet meer in dus voor nu maakt het me ff niet uit! Maar thnx voor het meedelen ;)

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ baileyy: ik heb de luiers, rompers, sokjes, spuugdoekjes, hydrofielluiers, badcapes en beddengoed in de commode liggen en de kleertjes enzo in de kledingkast ;)

En idd is echt niet grappig! Mn broertje kwam de gang ingelopen en zag me helemaal dubbel staan van de pijn dus die dacht dat de bevalling begonnen was. Die schrok dus nog ff wat erger ;)
    Maar hoop echt dat t morgen wat beter is!

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bijtanken kan ik er wel van ja;) Vanmiddag ook weer ff twee uurtjes geslapen:D

@engeltje.. jemig meis dat kon er ook nog wel bij! Hoop echt voor je dat het wegtrekt en je morgen gewoon lekker op pad kan gaan!

Ik heb de enorme behoefte samen met mijn ventje en diertjes te zijn... heb mijn vluchttas nu ook al 3 keer na gekeken.... mja maar zien wat er gebeurd.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@commode: ik heb luiers, sokjes, hydrofielen, badgoed/beddengoed in de commode liggen. Kleertjes en rompers liggen bij mij in de kast. Bij Fleur lagen die ook in de commode, maar heb dat nooit heel handig gevonden (bukken, zoeken waar nu weer m'n lange/korte mouwen liggen enz) dat ik dat nu dus veranderd heb. Eens kijken of dit werkt.

19. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @baileyy mijn commode bestaat uit 3 lades een la met luiers/billendoekjes/luierzakjes, een la met badgoed zoals hydrofiele luiers/washandjes/spuugdoekjes/badcapes etc en in de laatste la zit al het beddengoed.
    En wij hebben nog een kledingkast waar dan alle kleertjes etc. in hangen/ liggen.

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Was ook niet naar bedoeld hoor Chybou.. Ik heb een goede vriendin welke op vrouwen valt. Zij weet het volgens zichzelf pas sinds 2 jaar. Ze is toen haar huidige vriendin tegen gekomen. Hier voor had ze wel een vriendje..

Wat vervelend van je hond zeg! Die van mij zijn wel erg waaks en ze wijken niet van mijn zijde. Maar agressief zijn ze gelukkig niet. Nu ben ik sowieso best wel 'streng' voor ze.. Misschien daarom? Hoop voor je dat het tijdelijk is..

He Engeltje. Jij hebt nu zowat alles wel gehad he... Balen!

Hier een hele drukke dag gehad.. Ik zit nét.. Dus voetjes op de tafel en nog even wat drinken en dan mijn bed in! Heb er nu al zin in.

Deel Deze Pagina