Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ SuperM, baal ook echt als een stekker! Probeer morgen even te regelen dat iemand anders mee wil.
    En wat lief van je kinderen :) Zometeen heb je er 3 om mee te knuffelen!
    Wat een mooi buikje, en volgens mij is hij idd al wel gedaald :)

@ Godinn, bij de winkel bij mij in de buurt zijn ze 8 euro per stuk. Zou dus zomaar kunnen zijn dat ze in de winkel wel voor 8 euro per stuk worden verkocht en op de site niet.

@ Drank, hier drinkt manlief max. 1 biertje op de avond. Voor de smaak :p (En zo mag hij tenminste ook nog rijden)

@ Laupio, ik herken het. Vind het zo vreselijk irritant als het gebeurt! Kopieer tegenwoordig ook alles wat ik getypt heb. Zodat als ik een pauze hou en ik terug kom niet alles verloren is gegaan :p Onderging vandaag wel flink de gevolgen van het middagje stad gisteren :( Had erg veel krampen en bijna constant een harde buik. Gelukkig is dat na het avond eten weer wat bij getrokken.

@ Pleuni, heb het met vlagen warmer dan normaal.. Maar heb ook vlagen waarin ik het ineens ijs en ijs koud heb.

@ Shaarr, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen. Als er niks is kan ze je tenminste geruststellen. Zou inderdaad wel even de dierenarts om advies vragen.

@ Maia, Heb ook geen behoeft om als het ''slechter'' nieuws is daar in mijn eentje te zitten en zelf terug te moeten met de bus etc. Dus hoop echt dat ik iemand anders kan vinden die mee wil.

@ Engeltje, hier ook dat rare slijmverlies. Heb soms het gevoel dat het er gewoon uit stroomt en de andere keer is het juist heel dik en plakkerig. Wat vervelend van je rug! Hoop dat de pijn snel over is en je als nog van je jubileum kan genieten! In ieder geval veel plezier!

@ Chybou, geniet nog even van jullie laatste weekendje samen :p Volgend weekend kun je genieten van jullie eerste weekendje met z'n 3tjes :D! Zet je wel een foto hier neer van de kleine meid als ze er is?

@ Echo, Gisteren tijdens de echo konden ze trouwens zien dat er allemaal vlokjes in mijn vw dreven. Is het daar niet veelste vroeg voor? Normaal gesproken begint dat smeersel toch pas na 40 weken van de baby los te komen?

@ Bailley, Vervelend he.. Mensen kunnen je op z'n moment ook lekker aankijken. Had een vrouwtje die me even begon te vertellen gisteren dat ik een erg mooie buik had. En dat ze vond dat hij ook wel mooi naar voren stond. (haar dochter die er bij stond schaamde zich volgens mij dood haha)
    Heb ook voorweeen als ik helemaal niks doe. Volgens de vk in het ziekenhuis zijn mijn voorweeen juist dat wat ik vind aanvoelen als een ''harde buik'' Maar heb ze zowiezo iedere dag. Als ik wat doe word het wel wat meer, maar niet veel meer.

Hier is mijn hond vandaag wel erg aanhalerig geworden naar mij toe. Alleen maar bij mij aandacht zoeken etc..
    vanavond bij het wii heb ik perongeluk de controler in mijn buik gehad. Werd meteen helemaal hard en de beeb stopte ook meteen met bewegen. Gelukkig is hier nu wel weer wat actiever. Verder merk ik wel flink de gevolgen van mijn middagje stad gisteren. En verder heb ik niet zoveel te melden. Ben erg misselijk en veel krampjes/harde buiken gehad. En kan niet in slaap komen. Maarja de laatste loodjes wegen het zwaarst en weet dat ik nog max. 18 dagen zwanger zal zijn. (na 41 weken word het in het ziekenhuis hier zowiezo opgewekt i.v.m. verslechtering van de moederkoek)

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat klinkt dat weinig zeg, 18 dagen!
    Ik wou dat ik dat kon zeggen...

Ik had gisteren de kruiwagen in mijn buik. Kruiwagen was leeg, dus die kon ik mooi even meenemen. Maar toen ik over een hobbeltje heen moest, bleef de kruiwagen staan en ik liep door...
    Maar er is gewoon nog beweging gelukkig :)

Shaar, ik zou het zeker wel even gaan bespreken.. Het kán zijn dat je hond na de bevalling weer normaal wordt, maar soms word het ook wel erger.. Stel je voor dat hij je kindje pakt.... Of dat hij zo beschermend word dat niemand bij je kindje mag komen..
    Ik ben echt súper gek met mijn honden.. Maar als ze 'vals' worden dan gaan ze weg...

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hallo dames.

Is het goed als ik hier nog even mee kom kletsen?
    Andere oktober topic is niet zo actief.

Hier zit ik helaas met een blaasontsteking, ontzettend vervelend net in de laatste weken.

Slapen jullie ook zo slecht? Dat omdraaien pfff, en ik draai nogal vaak om :D

4. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Godinn, is wel even schrikken als je ineens iets in je buik krijgt! Gelukkig is bij jou de kleine ook weer actief :)

@ Anoniempje, welkom! O vervelend zo op het laatste moment een blaasontsteking. Hier al redelijk wat slechte nachten erop zitten helaas :(

Heb echt amper geslapen vannacht. Ben gelukkig wel klaar wakker maar zal vanavond wel gebroken zijn. We hebben straks verjaardag van mijn 2 neefjes en dan zie ik mijn tantes dus kan ik meteen even vragen of een van hen tijd heeft om morgen met mij mee te gaan naar het ziekenhuis. Ik ga even lekker ontbijten :)

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Voedingshempjes, je kan ze ook online bestellen bij de H&M.

@ Shaarr, wat Blackie zegt idd mbt je hond. Goed de overhand houden. Laten zien dat jij nog de baas bent :). En je hond zal ook wel weten dat er iets staat te gebeuren ;).

@ Engeltje, au! Ben ook ooit door mijn rug gegaan en weet hoe het voelt. Echt heel pijnlijk. Hopelijk heb je vandaag minder last en kun je je trouwdag lekker met z'n tweetjes vieren :).

@ Baileyy, ik heb in de commode een lade en daaronder kastruimte. Ik heb alle kleertjes in de andere kast zitten. In de lade heb ik de sokjes, luiers, zalfjes etc, mutsjes. In de kastruimte eronder heb ik de rompertjes, wasbak ding, badcapes, spuugdoekjes, hydrofiel luiers en washandjes en slabbers. That's it. Die ruimte is bij mij ook erg leeg. Maar ik heb bewust nog niet veel kleertjes etc gekocht.

@ Chybou, geniet van je laatste weekend met z'n tweetjes!

@ Opmerkingen, krijg er op straat etc eigenlijk nooit. Wel soms van kassa dames of de meneer die ons donderdag naar onze tafel bracht in het restaurant. We moesten wachten op een tafel en hij vroeg meteen of ik even wilde zitten hihi.

@ Anoniempje, welkom! Slapen gaat bij mij wel redelijk. Omdraaien is wel altijd een hele klus. Eerst het omdraaien zelf, dan voedingskussen en buikkussentje weer goed leggen ;).

@ Miepkip, hopelijk kan een van je tantes morgen mee.

Hier gaat het verder wel redelijk. Heb wat vaker harde buiken en wat krampen, maar is nog goed te doen. Iedere keer als ik even zucht vraagt mijn vriend meteen of ik weeen heb haha.
    Kleine is ook lekker actief. Werd vanochtend wakker en meneer had flink de hik. Net even een hele tijd staan strijken, maar kreeg het in mijn rug dus nu even pauze :).

Zit nu nog wel in mijn pyjama en joggingbroek. Vanavond weer dansles dus moet me nog wel een keer om gaan kleden ;).

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Hoe gaat ie nu Engeltje Al iets beter?

Hier hele slechte nacht gehad. Ging al naar bed met voorweeen. Vanaf 15.00 uur helemaal niet meer geslapen. Bah, heb maar spelletjes gedaan op mijn Iphone ter afleiding en dat ik weer slaperig wordt. Nu gedoucht en beneden en even nergens meer last van.

@Commode Oke kleertjes dat zoeken in de commode vond jij niet zo fijn Maia. Leek mij dus ook al een gezoek. Weet gewoon niet zo goed wat handig is nog haha. Maar jullie hebben bijna allemaal wel hetzelfde in de commode dus. Dan ga ik dat maar eens aanpassen, kijken of dat anders ook past.
    En met luiers bedoelen jullie de gewone luiers of de hydrofielen? Of beide?

@Miepkip Hoop dat een van je tantes met je meekan dan morgen. ZOu wel fijn zijn.

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Vannacht weer een redelijk goede nacht gehad (half 6 :) :)) en daarna mocht ik blijven liggen van man en dochterlief dus ik ben wel wat meer uitgerust. Nog steeds wel heel moe hoor, maar dit soort nachtjes helpen wel :)

@shaar: jeetje wat naar van je hondje. Geen tips of ideeën, want ik heb nooit een hond gehad.

@engeltje: gaat het weer wat beter met je rug nu?

@miepkip: het komt nu sowieso echt goed dichtbij ook voor jou al he! Jeetje wat gaat het snel. Ik wilde dat ik kon zeggen nog maximaal 18 dagen ;)

@anoniempje: welkom!

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Dus ja, de hemdjes staan dr weer op, maar zijn alweer uitverkocht! Ongelofelijk, je moet er wel wat voor over hebben en die set van twee tops staat bij dat ze dr pas in december leverbaar zijn, noue, laat maar hoor!!

@ engeltje, gefeliciteerd en hoop dat goed gaat!

@ anoniempje, welkom en wat balen van je blaasontsteking.. beterschap!

@ baileyy en miepkip, bah, weer slecht geslapen, hier viel het juist mee...altijd wel paar keer plassen, maar dat hoort erbij he!

Fijne zondag dames!

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Eigenlijk slaapt bijna iedereen niet zo goed meer.. Ik ook niet. Moet vaak plassen en als ik er dan af ben, kan ik nooit weer in slaap komen..

Lastig Shaar, dat je zo'n last van je rug hebt! Ik heb oefeningen voor overdag gekregen, helpt me wel..

Was vanochtend ineens erg duizelig.. Viel zowat om! Maar ja, te weinig slaap, veeeel te druk.. Ga nu even eten en dan maar even lekker een uurtje plat!

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik slaap juist sinds 2 dagen wel weer beter ;) maar dat kan ook geluk zijn.

ik heb net even 2 uur ruim op de bank gelegen met voorweeën denk ik. vond ik niet zo leuk.

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Anoniempje: Welkom! Hier wordt lekker gekletst, dus ik hoop dat je je hier thuis zult voelen. In elk geval welkom en veel beterschap met die blaasontsteking.
    @Shaarr: Gelukkig had je al zo'n zeiltje in je bed liggen? Werkt vast ook goed tegen overgevende mannen die een leuk weekend hebben gehad ;)
    @Miepkip: Ik ga zeker een fototje plaatsen als de kleine er is.
    @Maia: Voorweeën, nee, dat is niet leuk. Is het nu weer over?
    @Godinn: Rustig aan hoor, meis!
    @H&M hemptjes: Al weer uitverkocht en pas in december leverbaar? Die zijn populair! Ik zou ook zeggen laat maar zitten dan!
    Ik heb hier trouwens de t-shirtjes gehaald. Zitten mooi moet ik zeggen. Leek me ook wel handig in bed en als ik weer op ben kan er lekker een spijkerbroek onder en vestje/jasje overheen. Stond prima!
    @Slecht slapen: Ik heb wel weer een redelijke nacht gehad. Alleen slaapt Lieve momenteel wat minder. Ik schijn zo nu en dan zo erg te snurken dat het, volgens haar, lijkt als of ze naast een motorzaag ligt. :)
    Helemaal verbazen doet het me niet, want ik snurk af en toe zo hard dat ik er zelf wakker van wordt.

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shaar hond bang voor het donker? Ok die kon ik nog niet. Lijkt me verdomd lastig? Houd ie zich wel rustig dan in de nachten of moet er lamp aan blijven staan?

@miepkip ja dat is een fijn gevoel, wetend dat het eind toch echt in zich is. De vk zou mij niet langer dan 40 weken laten lopen omdat mijn huis echt op springen staat. Nou maar afwachten wat ze in het ziekenhuis gaan doen.

@anoniempje welkom:D

@buik, die gaat nou eenmaal in de weg zitten. Gelukkig kunnen onze buiken wel wat hebben hoor. Hond heeft hier ook wel eens tegen mijn buik aan gezeten, is even pijnlijk dat wel maar verder komt het wel goed.

@pleuni mannne zijn zo lief. Hij vraagt het hier niet elke keer maar hij heeft er zeker aandacht voor dat merk je;) Hij is zoiezo veel liever, want ik mag me niet druk maken:p mannen.. vraag me af of ie dat straks allemaal weer inhaalt:p

@nachten het is wel duidelijk idd dat iedereen slechter slaapt. Ik slaap nu wel weer wat meer door, maar blijf moe, puur van die pillen...ook niet echt prettig. Vanmorgen kwam ik moeillijk mijn bed uit, stijve heupen...
    Maar trok weer weg gelukkig

@shaar ook met voedingskussen??Ik slaap met voedingskussen in mijn rug en dan tussen mijn benen door. En dan ga ik ietsjes naar achter liggen. Ik word in de nacht dan wakker omdat ik me van me lichaam moet omdraaien. En onder mijn buik klein kussentje omdat ie anders hangt, maar dat is wel eerste kussen wat verdwijnt:p

@Godinn doe je rustig aan meis!!! Geen enge dingen doen hoor!

@voedingshempjes ik blij erbij dat denk een goede spagetti top ook werkt. Daarnaast mijn pyama heel ruim gekocht met lage hals dus lukt makkelijk.

Mijn man word beetje gek van me;) nu slaap ik eindelijk wat beter schijn ik enorm te snurken waardoor hij weer niet slaapt:p Wij zijn gedoemd:p er is er altijd één de pineut!!

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meiden!

Fam dag was erg leuk! Hebben geschoten!!
    Kwamen thuis was erg moe. Ben naar bed gegaan, om 11 uur sliep k! Om half 12 vanmorgen wakker!!! Heb heeeerlijk geslapen!! Echt lekker! Zo fijn! Manlief vandaag aantal freubelen, tv op de slaapkamer aansluiten enz. Erg fijn!!

En k lig lekker op de bank!! :D

Fijne zondag allen!!

(Ben opmn phone aant antwoorden, ik reageer vanaaf ff op iedereen! )

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ slapen , hier gaat het op het moment wel weer even goed met slapen . Ben gestopt met 's avonds thee drinken en moet nu niet meer zo vaak plassen. Wel even afkicken want niks lekkerders als thee bij gtst.

@ hond , Hier had de hond een tijdje geleden ook kuren . Die dacht ook echt dat ik zwakker werd en probeerde me echt uit. Helaas voor hem niet gelukt. Bijten heeft hij hier gelukkig nooit gedaan , ja hij hapt nog wel eens in een hand omdat hij wil spelen. Maar echt bijten nooit. Ondanks dat ik hem volledig vertrouw laat ik hem straks echt niet alleen bij de kleine.

@ anoniempje , welkom hier , ik was ook al een tijdje hiernaar toe verhuist. Nogmaals succes met je blaasontsteking

@ buik had net een hiel vast onder mijn rib , pijnlijk maar tegelijkertijd ook erg schattig.

@ commode , Hier in de bovenste la wat pakjes , rompers , mutsen en thermometer enz. 2e la Badgoed , 3e la beddengoed , luiers en natte doekjes. Op de plank staat een mandje met de sokjes erin. En dan hebben we ( een vaste ) kast met overige pakjes en op de planken daarin de voorraad luiers. Alleen 1 pak luiers ligt dus in de commode omdat dat makkelijk pakt als je aan het verschonen bent.

@ hier , Vannacht heerlijk geslapen . Man heeft net het laatste klusje in huis afgerond dus nu mag baby echt komen . Als ik natuurlijk het stof van het boren enzo weg heb .

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Jeetje wat gaat het kletsen hier ontzettend snel haha.
    Kan het nog niet echt volgen.
    Wel zie ik dat ik dus niet de enige ben die zo slecht slaapt.

@kimmikim.. ik ben ontzettend jaloers op het feit dat je zo lang hebt geslapen :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey lieve meiden, thnx voor jullie felicitaties!
    Mn rug is wel ietsjes beter gelukkig, dus we zijn toch bij mn man op de zaak wezen lunchen. We zijn lekker in de watten gelegd door de chef en de baas van mn man. We hadden ook nog een stukje taart van vorig jaar in de vriezer staan daar en die was nog prima te eten!
    Nu natuurlijk doodop en last van mn rug, dus de rest van de dag blijven we lekker thuis....

Reageer later weer op jullie

17. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Hier slaap ik gelukkig nog gewoon goed dus zit nog vol energie

@drank vriendjelief hier drinkt niet meer tot na de bevalling ik moet er niet aan denken dat hij met een biertje op naast me bed staat als ik moet bevallen en hij zelf vind het ook niet erg

@baileyy ik heb zowel gewone als hydrofiele luiers in de commode leggen, ik denk dat je gaande weg pas er achter komt of alles praktisch ligt nu denk ik van wel maar misschien straks in de praktijk niet meer haha

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @hier ook nog steeds last van gebroken nachten en gelukkig doet mijn man nu ook mee.
    vrijdag op zaterdag ben ik om 3 uur in slaap gevallen en manlief om 4 uur.
    om 9,30 zaten we in de auto om boodschappen te doen.
    fijn die nachten vandaag was net zo erg loop de hele dag al in mijn pyama en manlief slaapt al de hele dag op de bank.
    die is nu helemaal totaal aan het mee zwangeren.
    en ik ik heb al de hele dag last van harde buiken geloof ik of de kleine die flink aan het bewegen is.
    hoe dan ook we zijn lekker zwanger en ben ondertussen wel blij als de kleine man komt want ik kijk er ondertussen wel heel erg naar uit.
    dinsdag weer naar de VK en dan elke week..

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Blackie en Chybou beginnen te snurken :D Leuk voor jullie partners :D

Theertje, fijn dat je goed geslapen hebt :) En dat alle klusjes klaar zijn. Wou dat ik dat kon zeggen..

Mieke: Verstandig van je vriend. Ik zou dat ook zeker niet waarderen!

Engeltje: Gelukkig gaat het wat beter! En toch nog lekker gegeten :)

Hier gaat het vandaag goed. Probeer wat rustiger aan te doen. Moeilijk!
    Baby schopt zo nu en dan zo hard dat je het gewoon kunt horen :/ Vriend zei net: Wat was dat? 'de baby' haha. Het klinkt als een soort van geklots :$

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hahaha de baby horen schoppen wat leuk.

Hier schopt hij soms zo hard dat ik gewoon mee beweeg das ook wel heel apart.

Deel Deze Pagina