@ minnie: he wat irritant van die site, en als je de pc opnieuw opstart en opnieuw inlogt? Geloof ook nooit dat ik het volhoud hoor zoveel plassen, gisteren was gewoon een uitschieter
@Engeltje andere keer misschien. Ik ga maar slapen.Was een emotioneel dagje. Welterusten. Liefs Minnie
Rust lekker uit meis. Dikke knuf, slaap lekker! @ sweet: zat net t slapende beebjes topic te bekijken, maar oh wat een lieve foo heb je geplaatst zeg!
dag lieve dames. Mag ik mij hier ook komen melden? Nog een beetje onder voorbehoud, want heb vanochtend getest, hij was knalpositief dus ben daar best van 'geschrokken' want ik testte eigenlijk om mezelf te laten stoppen met het indenken van kwaaltjes en toen was hij positief.. pffff.. na een jaar! Gisteren een jaar geleden begon mijn miskraam. Ook van een oktoberbeebje, alleen mocht dat dus niet zo zijn. En nu dus weer van een oktoberkindje, als alles nu wel goed gaat. Ben er nog een beetje beduusd van. Ik gok dat ik rond de 20e uitgerekend ben, maar hij was erg knallend en ik had al een week wat kwaaltjes dus misschien een paar daagjes eerder. ga ik nu weer een poging doen om op de grond te landen...
Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 Frownupsidedown - 28 jaar - 1e kindje -j/m 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Zwanger: 27 Afspraken: Minnimouse1974 - 24 februari - echo Miekie0402 - 27 februari - 1e afspraak vk Frownupsidedown - 28 februari - echo fertiliteitskliniek Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Stoetel - 1 maart - 1e afspraak gyn + echo Engeltje23 - 5 maart - 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart - 1e afspraak vk + echo
Maia, gefeliciteerd en welkom! Ik heb je al op de lijst gezet. Als je het leuk vind dan kan ik je leeftijd erbij zetten. Ik ga zo een pasfoto laten maken van mijn zoontje. Daarna naar het gemeentehuis om een ID-bewijs voor hem te laten maken. Ik vind het wal maf hoor, een 1-jarige met foto een eigen identiteitsbewijs. Zo'n ding is 5 jaar geldig. Dan veranderd een kind nog zoveel. Maar ja, het moet. Liefs
dank je! Ik ben 28. haha o ja, een pasfoto. Zo heeft onze dochter een paspoort van toen ze 10 maanden was de foto dan, lijkt ook niet helemaal meer.
Goedemorgen meiden, Ik wil ook met jullie mee komen kletsen! Ben 31 (over 3 weken 32) en ben denk ik 22 oktober uitgerekend. Ben al ruim ander half jaar bezig voor een brusje en had elke maand last van bruin verlies rond de innesteling. Vorige maand begonnen met onderzoeken in het ziekenhuis en zou deze maand een baarmoederfoto krijgen. Gelukkig hoeft dat niet meer! Heb nu 3x een licht streepje op de goedkope testen van zwanger en kids gehad en zou vanochtend een dure test proberen. Gister de test gekocht, maar kan hem nu gewoon nergens meer vinden . De vergeetachtigheid begint nu al Straks toch nog even de stad in en een nieuwe halen, want ik wil natuurlijk wel een knaltest hebben!
@ Maia: Gefeliciteerd met je zwangerschap en enjoy the club! Hoop voor je dat deze zwangerschap gewoon helemaal goed blijft gaan! @ Stoetel: Ja echt belachelijk een pasfoto van een 1 jarige op een paspoort. Hihi succes met het maken ook, laat je hem wel goed recht kijken, niet lachen en niet bewegen? Meiden heb ffies een vraagje, het zal waarschijnlijk vooral door de MvM plassers opvallen... Mijn urine is soms oranje, vooral 's ochtends, maar heel soms ook op de dag terwijl ik volgens mij wel genoeg drink. Hebben jullie dit ook? Betekend toch niet hopelijk dat er bloed bij zit he?
jeeeej girafje, gezellig dat je ook hier bent @engeltje: dank je! is het niet omdat het 's ochtends wat meer geconcentreerd is? ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer dat ik zwanger was of het anders was. maar het zal met je zwangerschap denk ik te maken kunnen hebben, hormonen e.d. en anders als je het niet vertrouwt even op een blaasontsteking laten controleren.
Mag ik met jullie meeschrijven? Weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Test wees uit: 3+.. Spannend! Dit wordt onze eerste. Ben al bij de huisarts geweest en dinsdagavond mogen we naar de verloskunidge al. Ik weet nietprecies hoever we zijn en wanneer uitgerekdn omdat ik altijd zo onregelmatig ongesteld ben. Omdat we er door allerlei stress ook even niet mee bezig waren, weet ik zelfs niet wannee rik voor het laatst ongesteld was.. Spannend dus! Ik heb wel behoorlijk gevoelige borsten en ook mijn buik zet al wel op. Of lijkt dat gewoon zo? Haha Heb altijd wel een buikje. Verder gaat het prima, ben wel erg moe. We kijken enorm uit naar dinsdag in ieder geval, even horen hoever we zijn en of het goed zit.
@ Maia: Van 's ochtends kan ik me dat voorstellen ja, maar heb het tussendoor op de dag ook wel eens en dat vind ik zo gek...een half uur later is het dan weer lichter van kleur... Heb vroeger heel veel last gehad van blaasontstekingen, dit bleek te komen doordat ik niet goed genoeg uitplaste zeg maar en dat heb ik nu dus al zeker 4 jaar niet meer gehad gelukkig. Heb verder af en toe wel last van mn buik maar geen blaasontsteking pijn zeg maar haha @ Bailey: Enjoy the club en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben benieuwd hoever je al bent! Je buik kan wel opzetten al hoor, kan heel goed van je darmen zijn, heb ik ook!
Ik ontdek dit topic nu pas Mag ik hier ook komen meepraten? Ik ben 20 oktober uitgerekend van ons 2de kindje. 6 maart heb ik de eerste afspraak bij de vk en 23 maart de eerste echo. Ik ben 24 jaar jaar, getrouwd en heb een zoontje van 1
@ Esmaralda: Natuurlijk mag dat, hoe meer zielen hoe meer vreugd Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het valt mij trouwens wel op dat bijna iedereen zo vroeg een afspraak heeft bij de vk. Bij sommige heeft dat natuurlijk een speciale reden, maar bij anderen weer niet. En ik dacht nog wel dat ik vroeg ging met bijna 9 weken
gezellig, nog meer nieuwe dames! @engeltje: met zwangerschap ben je erg gevoelig voor blaasontstekingen en het kan met zwanger zijn (zeker als je verder bent) dat het niet voelt alsof je er eentje hebt. @afspraak: ik ga morgen denk ik bellen, wil wel een vroege echo (rond 7 weken) i.v.m. mijn miskraam en missed abortion maar dat gaven ze toen zelf al aan dat dat kon. Hoewel ik me nu zekerder voel op de een of andere manier dan de vorige zwangerschap.
@Engeltje: Dat heb ik ook. Zo lang het niet raar ruikt en ik geen pijn heb met plassen maak ik me er niet te druk over. Ik heb natuurlijk nog nooit eerder vaak de kleur van mijn plas zo goed kunnen bekijken. Urine met bloed wordt eerder een beetje roest-bruinkleurig. Mocht je je echt zorgen maken, een plasje is zo ingeleverd bij de dokter (je vangt het toch al op) @Nieuwe zwangeren: Welkom! @Minnie: Ik duim! Duim, duim, duim, duim, duim... Laat het allemaal goed zijn! Hier was de echo dinsdag goed. Een opluchting na de bloeding van vorige week woensdag. Wij mogen nu met ontslag bij de kliniek en verder onder controle bij de obstetrist in het ziekenhuis hier. Vrijdag hebben we daar de eerste afspraak staan.
Oktober 2012 1 Chybou - 1e kindje - j/m 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 Frownupsidedown - 28 jaar - 1e kindje -j/m 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Zwanger: 27 Afspraken: Minnimouse1974 - 24 februari - echo Chybou - 24 februari - Intake obstetrist zkh en echo Miekie0402 - 27 februari - 1e afspraak vk Frownupsidedown - 28 februari - echo fertiliteitskliniek Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Stoetel - 1 maart - 1e afspraak gyn + echo Engeltje23 - 5 maart - 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart - 1e afspraak vk + echo
@ Chybou: Oh wat fijn zeg dat de echo goed was! Zal wel een hele opluchting voor jullie zijn geweest! Nu echt gaan genieten he! Het stelt mij wel gerust dat andere mensen dit dus ook hebben met de urine....Echt erg je gaat nu gewoon op zoveel dingen letten en zeker nu ik thuis zit, wordt echt gek van mezelf af en toe... Zometeen ga ik ffies gezellig naar mn neefje toe die heeft de sleutel van zijn huis gekregen dus ffies helpen slopen