@veere: fijn een kloppend hartje! @engeltje: jeetje, spannende dagen dus voor jou. Hopelijk ben je niet besmet geraakt. @annigje: welkom nou hier net thuis. Misselijkheid is echt flink gekomen maar het is niet anders. Voor een goed doel zal ik maar zeggen.
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Ik lig veel op bed ivm vreselijke rugpijn en via de telefoon kan ik even op zp. Het is allemaal wat die onzekerheid he. Voordat de 12 weken om zijn...pff. Ik zou blij zijn als ik dinsdag het hartje zie kloppen. @engeltje positief blijven hoor. Hoe groot is de kans dat je besmet bent?? Wij hebben er ook lang over gedaan dit keer om zwanger te worden. Daardoor is de onzekerheid ook ontzettend groot. Fijn weekend allemaal!! Liefs Minnie
goedemorgen! Nou hier een belabberde nacht achter de rug (toilet, keelpijn/verstopte neus en misselijk) dus was half 5 klaar wakker.
Hallo dames, mag ik me hier ook aansluiten? Na 4 lange jaren ben ik zwanger van mijn 2e IVF behandeling! Ooooh wat ben ik blij, maar wat is het onwerkelijk! Alleen gisteren en beetje bloed verloren, nu is het gelukkig weer weg, heb ook geen buikpijn, dus ik hoop op het beste! Ik ben 20 oktober ongeveer uitgerekend, 1 maart hebben we de eerste echo.
Hoi dames, hoe rekenen jullie uit wanneer je uitgerekend bent? Als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik op 17 oktober uitgerekend. Als ik van mijn conceptiedatum/eisprong uitga ben ik 22 oktober uitgerekend...
@ Minnie: Die kans is niet heel groot hoor, maar hij is er wel.... Het is ook niet dat ik me megadruk maak, maar spannend is het wel! @ Rinnie: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop voor je dat het helemaal goed blijft gaan! @ Annigje: Je moet rekenen vanaf de 1e dag van je menstruatie, dat doen de verloskundigen straks ook @ Maia: Vervelend he die misselijkheid? Hier is het nu ook begonnen helaas! Hoop zo dat ik niet hoef te spugen, want daar kan ik echt niet tegen!
Hallo ik meld me ook vast hier. Ik had vandaag een duidelijk zichtbaar kruis op de clearblue test na een vage posi kvtest van gister. Voel me ook wel misselijk. Dus ja ik ben in oktober uitgerekend maar precies wanneer is voor mij totaal onduidelijk. Ik zit namelijk op dag 35, maar dit is de eerste cyclus na mijn bevalling van onze dochter. Zelf denk ik dat ik amper 4 weken ben door laat ei. Maargoed dat zal de eerste afspraak bij de gyn uitwijzen. Ik weet verder nietof ik actief aanwezig ben waarschijnlijk met vlagen. Xxx joyce
@rinnie: welkom! Dan zijn we (voorlopig) even ver zwanger @Annigje: op dit moment reken ik vanaf m'n menstruatie, maar er is dan altijd een kans dat je bij je termijnecho iets korter zwanger bent, omdat als je een langere cyclus hebt dan 28 dagen het al anders is. Maar ik doe het ook omdat ik niet weet wanneer m'n eisprong geweest is dus ik weet ook niet hoe lang m'n cyclus was, ik merk het wel bij de echo. @engeltje: balen he dat het begint. Maar ja, het is niet anders, het is voor een goed doel hou ik mezelf maar voor hihi @bas: welkom
Ook ik ben een oktobermama! Volgens eigen berekening 19 oktober uitgerekend. Tot nu toe weinig klachten, wat ongesteldheidsachtige krampen 2 dgn of zo. En natuurlijk niet te vergeten de pijn in mijn borsten pffff! Komende week maar eens een Vk bellen en zorgen dat het besef er komt. Spannend!
Ik weet zelf eigenlijk 99% zeker dat de conceptie was op 30 Jan, dus dan ben ik toch pas op 22 oktober uitgerekend... Ga dus maar gewoon van de laatste datum uit hihi... Dan valt het altijd mee. Gaan jullie meedoen met MvM? Ik heb me woensdag opgegeven. Hebben jullie al een VK gebeld?
Welkom Lies en Joyce! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! @ Annigje: Ik zit nu in mn eerste week moeders voor moeders en de kannen zitten al bijna allemaal vol Ze zeggen iedere dag een nieuwe kan, maar omdat ik deze week thuis zit heb ik niet genoeg aan 1 kan per dag Nog 2 kannen te gaan en dan heb ik even vij totdat er woensdag nieuwe kannen worden gebracht Ik had op een woensdag positief getest en de maandag erna gelijk de vk gebeld voor een afspraak. Nog 2 weken en 2 dagen en dan gaan we voor het eerst ons kleine wondertje zien
Oké goed bezig zeg! Ik ga er van uit dat er binnenkort iemand contact met me op neemt. Je kan immers pas meedoen vanaf week 6 toch? Ik denk dat ik volgende week ook maar eens ga kijken voor een VK.
Oktober 2012 1 Chybou - 1e kindje - j/m 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 Veere - 3e kindje - j/m 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m Liesblits - kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m Rinnie - kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 22 Girafje - 31 jaar - 2e kindje - j/m Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Baileyy - 1e kindje - j/m Bas1759 - 3e kindje - j/m Zwanger: 33 Afspraken: Baileyy - 21 februari - 1e afspraak vk Minnimouse1974 - 24 februari - echo Chybou - 24 februari - Intake obstetrist zkh en echo Miekie0402 - 27 februari - 1e afspraak vk Laupio - 27 februari - 1e afspraak gyn + echo Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Stoetel - 1 maart - 1e afspraak gyn + echo Rinnie - 1 maart - echo Engeltje23 - 5 maart - 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart - 1e afspraak vk + echo Esmaralda - 6 maart - 1e afspraak vk Maia - 13 maart - echo Chybou - 14 maart - 2e echo Veere - 16 maart - 2e echo Maia - 20 maart - 1e afspraak Esmaralda - 23 maart - echo
@ Maia: Bah, nu al misselijkheid. Hoop dat het snel weer zal stoppen meid! Slaap ook slechter, was om half 6 al klaar wakker. Lang leve een ipad om te tijd nog in bed door te kunnen brengen. @ Minnie: Balen dat je last hebt van je rug! Hoop dat je dinsdag een mooi hartje zal zien! @ Rinnie: Gefeliciteerd meid! Duim voor je dat alles goed blijft gaan! @ Engeltje: Ook al misselijk. Hoop dat het voor jou ook snel zal stoppen! @ Bas: Welkom meid en gefeliciteerd! Heb jij toevallig ook meegeschreven met de juni 09 mama's? @ Liesblits: Gefeliciteerd en welkom! @ Annigje: Mijn conceptie is ook op de 30e geweest, vandaar dat ik nu ook nog de 22 aanhou. Heb zelf al wat last van mijn heup en daar baal ik van! Met mijn dochter begon het met 33 weken en liep ik vanaf 37 weken met krukken. Gelukkig ben ik er wel achter gekomen dat het ook erg afhankelijk is vande schoenen die ik aan heb. Ach, heb alles over voor een tweede wonder!
Ik zit nu in een visrestaurant in scheveningen. Ik had mosselen besteld maar ik durfde het toch niet. mijn zoontje heeft ze op. Nu wachten op de paling.mmmm. heb ik al weken zin in. Verder geen nieuws ik tel de uren af tot dinsdag.. Liefs minnie
@Annigje: ik heb me aangemeld bij MvM, zal van de week wel teruggebeld worden. @girafje: ook zo vroeg, erg he! ik was vanochtend solitaire aan het spelen op m'n mobiel je moet toch wat @Minnie: eet smakelijk
Mag 8 maart naar de vk! Hoop dan een mooi hartje te zien! Meteen een mooi verjaardagskado, want ik ben de 6e jarig @ Stoetel: Wil jij het op de lijst zetten