Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ lies: ik heb ook last van overgewicht hoor! Denk dat het echt gewoon per persoon heel verschillend is hoe snel je het ziet....
    Mag ik vragen wat jullie BMI is? De mijne is 36

2. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @minnimouse Ja ik heb ook last van mijn onderrug... maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden of ben.
    Denk ook nog elke keer dat ik alsnog ongesteld ga worden, maar de test bewees anders hahaha!

@engeltje Ik heb ook een BMI van 36, ben benieuwd hoe de VK daar op gaat reageren. :(

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Lies: ja daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik weet van mijzelf dat ik er al alles aan gedaan heb wat kon. Heb ook onder begeleiding van een dietiste gelopen en niks werkt helaas.
    Heb ook bloedonderzoeken gehad en ben verder zo gezond als een vis, dus denk dat het wel mee gaat vallen. Mocht zij tips hebben waardoor ik wel kan afvallen dan zijn die welkom, maar geloof nooit dat zij ineens wel het wondermiddel ertegen gevonden heeft ;)

4. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Ik was net begonnen met een poging om weer af te vallen, tot deze grote verrassing kwam.
    Heb gehoord dat afvallen niet mag als je zwanger bent, dus ik zal over lange tijd maar weer eens beginnen.

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #585 Minniemouse1974, 19 feb 2012
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
    Mijn BMI is 30 :$
    ik heb een goede loopband gekocht maar die ga ik pas weer gebruiken als ik de 12 weken voorbij ben.en heel rustig aan.looptempo.
    Verder probeer ik niet te snoepen en veel fruit te eten.
    Maar daar komt de laatste dagen ook niks van...ben erg ongerust geweest na al dat bloedverlies. Daarbij komt ook dat ik niet meer op of neer kan vd rugpijn dus word er friet gehaald of chinees de laatste dagen. hopelijk knap ik gauw op want ik wil niet teveel aankomen.

6. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hier een BMI van 31. Die had ik ook aan het begin van mijn vorige zwangerschap. Daar is nooit iets van gezegd. Gelukkig was ik ook niets aangekomen. Toen ik bevallen was, was ik 8 kg lichter!:D Hopelijk nu weer, en dan volhouden dat die kilo's er niet weer aan komen.

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hier een bmi van 31. Helaas wilde de laatste 6 kilo van mijn vorige zwangerschap er niet makkelijk af.
    Ik let ook goed op mijn eten en zit elke dag een kwartier op de hometrainer.

8. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Ik hoor toch vaak dat vrouwen met een hoger BMI na de bevalling minder wegen dan voor de zwangerschap. Dus dat is lekker meegenomen. En verder zou ik me niet te druk maken, er zijn genoeg vrouwen met een hoger BMI die gezonde kinderen op de wereld zetten. Gewoon gezond eten en zeker niet voor twee eten ;)

Hier nog geen kilo's erbij, maar is ook de eerste dus zal wel wat langer duren. Heb wel al last van een opgezet buikje omdat ik nogal last heb van obstipatie. Heel vervelend. Ik heb afgelopen week al een dag met een open broeksknoop rondgelopen.. :)

9. Mandyilana

17 feb 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ 60 pagina's al bijna? Wow, in ieder geval allemaal bedankt voor het welkom heten, en ik ga denk ik even bijlezen :D

Edit: jeetje ik zou toch zweren dat ik me hier aangemeld heb, maar ik kan mijn bericht niet vinden :(

affijn dan alsnog,

Uitgerekend 23 oktober, superpril dus nog, en nog geen afspraak bij de VK, wordt ziekenhuis in verband met eerdere KZ.
    ;)

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja we gaan de 5000 pagina's wel halen!! :)

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Oktober 2012

1 Chybou - 1e kindje - j/m

2 Dalia03 - 3e kindje - j/m
    Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m

3

4 Laupio - 2e kindje - j/m
    Cindybaby71 - kindje - j/m

5 BellaSwan - 5e kindje - j/m
    Mawaikee - kindje - j/m
    Loussa - 1e kindje - j/m
    Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m

6 Danelie - kindje - j/m

7

8 Charity2010 - 2e kindje - j/m

9 Joyce82 - 3e kindje - j/m

10 Emmy80 - 2e kindje - j/m
    Engeltje23 - 1e kindje - j/m
    Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m
    Sweetlove - 3e kindje - j/m

11

12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m

13 RiverNL - 1e kindje - j/m

14 Veere - 3e kindje - j/m

15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m

16

17

18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m
    Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m

19 Roompje25 - kindje - j/m
    Romy2003 - 3e kindje - j/m
    Liesblits - 1e kindje - j/m

20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m
    Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m
    Rinnie - kindje - j/m

21 Ilayda - kindje - j/m

22 Girafje - 31 jaar - 2e kindje - j/m
    Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m

23 Mandyilana - 2e kindje - j/m

24

25

26

27

28 FvK - 1e kindje - j/m

29

30

31

Onbekend Baileyy - 1e kindje - j/m
    Bas1759 - 3e kindje - j/m

Zwanger: 35

Afspraken:

Baileyy - 21 februari - 1e afspraak vk
    Minnimouse1974 - 24 februari - echo
    Chybou - 24 februari - Intake obstetrist zkh en echo
    Miekie0402 - 27 februari - 1e afspraak vk
    Laupio - 27 februari - 1e afspraak gyn + echo
    Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn
    Stoetel - 1 maart - 1e afspraak gyn + echo
    Rinnie - 1 maart - echo
    Engeltje23 - 5 maart - 1e afspraak vk
    Sweetchocolate - 5 maart - 1e afspraak vk + echo
    Esmaralda - 6 maart - 1e afspraak vk
    Girafje - 8 maart - 1e afspraak vk + echo
    Maia - 13 maart - echo
    Chybou - 14 maart - 2e echo
    Veere - 16 maart - 2e echo
    Maia - 20 maart - 1e afspraak
    Esmaralda - 23 maart - echo

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Vannacht goed (beter in elk geval) geslapen, ben weer lekker misselijk en doe nu een poging brood te eten maar getsie.

verder vandaag lekker een dagje vrij, dus ga boodschappen doen, huis schoonmaken (als mijn misselijkheid wegzakt) en met Fleur eendjes brood voeren. Heb ik haar gisteren beloofd :)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo te lezen zijn er hier dus een hoop vrouwen met overgewicht. Weet je, zolang je jezelf maar goed voelt hoor! Natuurlijk weten we allemaal dat ongezond eten niet goed voor je is en zolang je daar een goede balans in hebt gevonden, dan zit het vast wel goed
    Als ik naar mn vriendin kijk, zij heeft dan wel maatje 38, maar ik weet zeker dat ik een heel stuk gezonder leef als zij. Ik sport, eet gezond, rook niet, drink geen koffie, drink maar zelden alcohol en zij doet alles precies omgekeerd. Echt eerlijk is het niet, maar we moeten het er maar mee doen ;)

@ Maia: Fijn dat je beter hebt geslapen vannacht! Maar wel heel vervelend van die misselijkheid, weet er ondertussen ook alles van!
    Brood krijg ik ook echt niet door mn keel op het ogenblik, dus hou het maar op de volkoren crackers, beschuitjes en plakjes ontbijtkoek. Oja een tosti met gesmolten 30 + kaas gaat er ook wel in.... Smaakt het toch net even anders ;)

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @maia
    fijn dat je beter hebt geslapen. nachtrust is erg belangrijk.

@engeltje
    ik ben zo misselijk als een kat. heb nu 2 borden brinta op maar dat helpt ook niet.
    Maar eens gaan bedenken wat we vanavond gaan eten. bleeh moet er niet aan denken.ik word nog misselijker als ik aan avondeten denk.

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    verschrikkelijk he minnie!
    Mijn man heeft gister een patatje gehaald en ik heb het gehouden op een volkoren stokbroodje met sla en viscuisine. Dit was wel aardig binnen te houden, maar kreeg dit zelfs niet helemaal op. Vind het niet gek dat ik zo afval op het ogenblik. Naja is het maar weer mooi meegnomen haha

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    zo ook ik ben inmiddels weer bijgelezen hihi

@minnie ik lees dat je een echo hebt in papendrecht morgen wat grappig daar woon ik, bij wie/waar heb je de echo??

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @miekie
    op de rotonde bij de keijzerweerd.
    Ik heb ook altijd in papendrecht gewoond.in de molenvliet.
    In papendrecht kon ik snel terecht voor een echo. hele vriendelijke mensen.je kan daar altijd binnen 24 uur een echo laten maken als je wilt.
    maar ik moet nog 23 uur geduld hebben...spannend.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Minnie: Je laat het ons morgen wel gelijk weten he! Heb je er nu wel een beter gevoel bij meis? Gewoon vertrouwen hebben hoor!

Ik weet niet waarom, maar ik heb zo ontzettend het voorgevoel dat het er bij mij niet 1 is maar 2..... Moet helaas nog precies 2 weken wachten!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: zou wel bijzonder zijn als je voorgevoel klopt.
    en hahaha bij mij gaat een tosti er ook prima in (ondanks dat ik van de geur misselijk word). Maar sowieso bizar, vettere dingen hou ik beter binnen (en stoppen de misselijkheid ook voor even) dan de gezonde dingen. Maar ik doe wel m'n best om gezond te eten, maar zaterdag waren we bij de McD.. omdat we dat onze dochter beloofd hadden en dat ging helemaal prima en m'n misselijkheid was daarna de hele avond weg. Maar gewoon brood... vergeet het maar. Gek eigenlijk.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Engeltje
    Tuurlijk laat ik het zsm weten. Sinds dat ik afgelopen woensdag naar het zhuis in Tilburg ben gereden, en ik de echo gehad heb, is het bloeden gestopt. Erg raar.
    Dus ik heb er nu wel een goed gevoel bij. Maar morgen weet ik pas meer.

Deel Deze Pagina