Ik ben bang dat het toch echt een mk is. Ik vloei nu alsof ik de zwaarste dag van m'n menstruatie heb. A.s donderdag stond de 1e echo gepland. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik kan maandagochtend al terecht. Dan is er nog even tijd om 'leeg' te vloeien. Ik verwijder me van de lijst en ik laat maandag nog wel even wat van me horen. Meiden, wat ben ik verdrietig... Liefs
Oktober 2012 1 Chybou - 1e kindje - j/m 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m Laupio-29 jaar-2e kindje- geslacht blijft een verrassing! 4 Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m Baileyy - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 37 jaar - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m Annemarie87 - kindje - j/m Rommel - 3e kindje - j/m 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m Marianne78 - 1e kindje - j/m 14 Veere - 3e kindje - j/m 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 Damabo - 1e kindje - j/m 18 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 19 Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m Liesblits - 32 jaar - 1e kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m Rinnie - kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 22 Girafje - 31 jaar - 2e kindje - j/m Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m 23 Mandyilana - 2e kindje - j/m 25 SuzieQ - 1e kindje - j/m 28 FvK - 1e kindje - j/m Onbekend Bas1759 - 3e kindje - j/m Zwanger 39 Afspraken 23 februari- ds85- 1e afspraak vk 24 februari - Chybou - Intake obstetrist zkh en echo 27 februari - Minniemouse1974 - echo 27 februari - Miekie0402 - 1e afspraak vk 27 februari - Laupio - 1e afspraak gyn + echo 1 maart - Rinnie - echo 5 maart - Engeltje23 - 1e afspraak vk 5 maart - Sweetchocolate - 1e afspraak vk + echo 5 maart - Liesblits - 1e afspraak vk 5 maart - Baileyy - echo 6 maart - Esmaralda - 1e afspraak vk 6 maart - Rommel - 1e afspraak vk 8 maart - Girafje - 1e afspraak vk + echo 12 maart - Rommel - 1e echo 13 maart - Maia - echo 14 maart - Chybou - 2e echo 15 maart - FvK - 1e afspraak vk 16 maart - Veere - 2e echo 19 maart - Annigje - echo 19 maart - SuzieQ - 1e afspraak + echo 20 maart - Maia - 1e afspraak 21 maart - Annigje - 1e afspraak vk 23 maart - Esmaralda - echo 23 maart - Liesblits - echo 2 april - FvK - echo
Jeetje stoetel wat erg!! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Dit verwacht je ook niet he. Ik wens je heel veel sterkte toe!! Liefs Minnie
Dank jullie wel. Jullie zijn lief. Ik zal de lijst niet meer bijhouden. Jullie mogen het stokje overnemen. Liefs
@ Strijkkraal: welkom en gefeliciteerd. @ stoetel: dit is heel verdrietig nieuws... Heel veel sterkte en laat ons wat weten als je maandag meer weet.. Hier: ik ben gisteren naar de Negenmaandenbeurs geweest, veel gezien maar wat een drukte!! Ik werd er helemaal gek van! ik ben er dus ook niet te lang geweest. 's Avonds had ik mijn intake bij de verloskundige. anderhalf uur gebabbeld over kwaaltjes en do's en dont's.. Ze heeft ook nog een uitwendige echo gemaakt, maar hier kon ze eigenlijk niet goed iets op zien, omdat het nog te klein was.. Over drie weken heb ik mijn eerste inwendige termijnecho. Even een vraagje: ik vind drie weken echt nog heel lang!!!! Nou heb ik aanstaande woensdag nog een afspraak staan bij een gynaecoloog in belgie, omdat ik eerst nog niet zeker wist of ik in nl of be zou gaan bevallen (ivm belgische papa). Ik heb deze afspraak nog niet afgezegd en ik weet zeker dat ik daar wel een echo ga krijgen... Zouden jullie dan toch naar die afspraak gaan (ookal ga ik daar dus verder niet meer onder controle, omdat ik toch besloten heb om in nl te bevallen)... Of moet ik gewoon wachten en niet zo ongeduldig zijn
Oktober 2012 1 Chybou - 1e kindje - j/m 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m Laupio-29 jaar-2e kindje- geslacht blijft een verrassing! 4 Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m Loussa - 1e kindje - j/m Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m Baileyy - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 37 jaar - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m Annemarie87 - kindje - j/m Rommel - 3e kindje - j/m 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m Marianne78 - 1e kindje - j/m 14 Veere - 3e kindje - j/m 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 Damabo - 1e kindje - j/m 18 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 19 Roompje25 - kindje - j/m Romy2003 - 3e kindje - j/m Liesblits - 32 jaar - 1e kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m Rinnie - kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 22 Girafje - 31 jaar - 2e kindje - j/m Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m 23 Mandyilana - 2e kindje - j/m 25 SuzieQ - 1e kindje - j/m 28 FvK - 1e kindje - j/m Onbekend Bas1759 - 3e kindje - j/m Zwanger 39 Afspraken 24 februari - Chybou - Intake obstetrist zkh en echo 27 februari - Minniemouse1974 - echo 27 februari - Miekie0402 - 1e afspraak vk 27 februari - Laupio - 1e afspraak gyn + echo 1 maart - Rinnie - echo 5 maart - Engeltje23 - 1e afspraak vk 5 maart - Sweetchocolate - 1e afspraak vk + echo 5 maart - Liesblits - 1e afspraak vk 5 maart - Baileyy - echo 6 maart - Esmaralda - 1e afspraak vk 6 maart - Rommel - 1e afspraak vk 8 maart - Girafje - 1e afspraak vk + echo 12 maart - Rommel - 1e echo 13 maart - Maia - echo 14 maart - Chybou - 2e echo 15maart- DS85- 1e echo 15 maart - FvK - 1e afspraak vk 16 maart - Veere - 2e echo 19 maart - Annigje - echo 19 maart - SuzieQ - 1e afspraak + echo 20 maart - Maia - 1e afspraak 21 maart - Annigje - 1e afspraak vk 23 maart - Esmaralda - echo 23 maart - Liesblits - echo 2 april - FvK - echo
@chybou: ik was net de lijst aan het bijwerken en zag dat je vandaag een echo gepland had. Hoe is het geweest???
@ds85: Ik zou het wel weten lekker langs gaan en die echo laten doen en bel je later op dat je toch in NL gaat bevallen hihi. Misschien niet zo netjes maar ik zou wel nog een echo willen
Ik sluit netjes achteraan in het lijstje, woensdag positief getest ben nu 4.4. 29 oktober dus vooralsnog uitgerekend van ons 1e kindje. Heb het topic nog niet doorgeleen, dus dat kan ik de komende tijd gaan doen. Lijkt me fijn om mee te kletsen!
Jeetje Stoetel wat enorm vervelend voor jullie! Ik snap dat je intens verdrietig en teleurgesteld bent. Heel veel sterkte! (En ik duim voor jullie!) Liefs x
@1987 Welkom!! Gefeliciteerd! @ds ik sluit me aan bij Strijkkraal. Of ga anders naar een echokliniek kost 35 euro voor 10 minuten.
@ Suzy: Het is hier ook erg gezellig hoor! Wie weet maken we er in de toekomst wel 1 oktober club van..... @ 1987: Welkom meid! @ Stoetel: Balen meid! @ ds: Zou lekker eigenwijs doen en gewoon op echo gaan! @ andere meiden: alle beebs blijven vanaf nu lekker zitten hoor! Bij de andere oktober mama's is het ook al mis gegaan bij 2 meiden!
Hoi oktober mama's, ik kom me ook melden hier. Wil graag meeschrijven en kletsen. Ik ben zwanger van ons derde kindje. Ben 33 jaar. Zwanger mogen worden dmv hormoon injecties, bij andere kindjes ook. Eerste ronde was dit... We zijn zo gelukkig... 28 oktober uitgerekend, maar wordt eerder geboren ivm een geplande sectio. 16 maart heb ik mijn eerste echo. Ben benieuwd jullie allemaal te leren kennen. Probeer hier zo veel mogelijk te zijn, maar ivm mijn afstudeer periode momenteel zal dat niet altijd lukken ben ik bang. Liefs, Hadassa
Yes ik mag me hier nu ook aansluiten, Gisteren om een echo geweest een een kloppend hartje! en alle zwangere mama gefeliciteerd! Groetjes
@1987, Hadassa en Stelie: welkom en gefeliciteerd. Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon ga woensdag.. Ik ben toch veel te nieuwsgierig Ik ben blij dat jullie er ook allemaal zo over denken. Mijn vriend verklaart me voor gek...
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!! @ds85 ik zou ook gewoon lekker naar de Gyn in Belgie gaan hoor, dan heb je in ieder geval de echo Kun je altijd daarna hebben besloten dat je toch in NL gaat bevallen. Weten zij veel...