@DS: Mannen zijn er ook veel minder mee bezig, die voelen ook geen beeb in hun groeien en alle veranderingen in hun lichaam en zijn over het algemeen niet zo onzeker En ik ben het er volkomen eens met Girafje, dat alle beebs vanaf nu blijven zitten!
@ds mijn man vond het ook wel erg vroeg om met 6 weken en 5 dagen voor een echo te gaan. Toch ging hij mee. En daar had hij geen spijt van, want toen we het hartje zagen kloppen was manlief helemaal in de wolken!! Hij had absoluut geen spijt dat hij meegegaan was.Na de bloeding die ik gehad heb en de ct scan waren en zijn we nog steeds ongerust. Maar als je dan een hartje ziet kloppen dan denk je; Wauw!! Wat een wonder. Na alles zit hij of zij nog steeds in mijn buik, en het hartje klopt ook nog!
@DS85: Lief dat je dat in de gaten had. 3e echo was helemaal goed. Alles zag er prima uit. Hartje klopte en er waren al heel duidelijk armpjes en beentjes te zien. Super. We zijn hier zo blij dat alles goed gaat. Over 3 weekjes de 12 weken echo. Nu even genieten en morgen gezellig naar de negen maanden beurs.
@chybou Goed zeg! Wat gaat dat hard he, dat je nu al armpjes en beentjes kan zien. Dat was bij mij nog niet met 6 weken en 5 dagen.. Eigenlijk onvoorstelbaar dat zo'n kleintje in een paar weken zo hard groeit he. Ben blij dat alles goed was!
zou wel leuk zijn als alle beebs nu blijven zitten, maar ik twijfel. Heb sinds gisteravond bruine afscheiding en ondanks dat ik weet dat het vaak voorkomt en niets te betekenen hoeft te hebben, begon vorig jaar mijn miskraam precies zo dus ik ben aardig gestrest. Ik ga maandag de vk bellen en ik wil deze week een echo, al moet ik hem zelf betalen! Als het zo blijft natuurlijk, als ik ga bloeden is het duidelijk. Dus ik zit hier toch wel in spanning en probeer positief te blijven.
@Maia: Zeg, kleine van Maia, blijf gewoon plakken! Stop met je mama zo in de rats maken. Nu gewoon goed doorgroeien en de komende 7 maanden lief binnen blijven zitten! Zo ik hem hem/haar even stevig toegesproken. Wie weet helpt het. Ik snap je bezorgdheid. Ik hoop dat het helemaal niets te betekenen heeft. @DS85: Dank je wel. Ik heb er heel veel zin in. Zo even de flessen van MvM omwisselen en dan naar Amsterdam. Zal wel knetter druk zijn, maar we hebben het er graag voor over. Ik mag éindelijk naar de Negen maanden beurs! Joeeehhhooeeee
@ Maia: Hoop voor je dat jouw beebje wel gewoon een plakbeeb is hoor! Ik hoop het zo voor iedereen hier! Heb je vandaag geen bloedverlies meer? @ Nieuwkomers: Welkom allemaal en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ Chybou: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me heerlijk hoor, zo'n bevestiging! mannen Nou mijn man is er heel erg mee bezig hoor, hij heeft ook de zangerschapapp op zijn telefoon gezet en houdt iedere week de veranderingen in de gaten en verteld me precies hoe groot onze uk nu is haha zo lief! Ik vraag me ondertussen af hoeveel kilometer snot er nog in mn lichaam zit. Ben al 6 weken lang zo ontzettend verkouden en t blijft maar lopen, wordt er gek van! Heb nu ook in een uur tijd mn neus al 6 keer moeten snuiten, mn hoofd doet er zeer van....Ach ja, altijd nog beter als de misselijkheid, maar ook daar werkt t niet aan mee..
Goed zo dat je de kleine van Maia stevig hebt toegesproken nou blijft hij vast wel zitten en @ Maia bruin bloed hoeft zeker niks te betekenen, hopelijk gaat het gewoon goed @alle dames met een goed echo, gefeliciteerd en fijn dat alles er goed uitzag
Minnie, ik hen zo blij voor je dat de echo in papendrecht een mooi kindje liet zien. Super blij voor je, ook omdat ik wel geleze hebt hoezeer je er mee bezig was en wat je er allemaal voor over hebt. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan verder. Verder alle mama's die hun kindje hebben moeten opgeven, heeeel veel sterkte. Wat een verdriet zeg. Het lijkt of de aarde even openbreekt en je met al haar kracht kan verzwelgen. Ik wens jullie heel veel kracht toe en hopelijk mag jullie droom toch ondanks alles uitkomen op een dag. Dikke knuffels, Hadassa
@maia heel veel sterkt de komende dagen. hopelijk valt het mee. Bruin bloed is oud bloed. dus daar moet je je geen zorgen om maken. Verder als je ongerust ben zsm een echo regelen. tot het tegendeel bewezen is de moed niet laten zakken hoor. liefs Minnie
Hey zwangere meiden, welkom en gefeliciteerd! Jeetje ik schrik wel iedere keer als ik hier ff kom bijlezen! Pfff elke keer heeft er wel iemand een MK. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie, meiden en wens jullie heel veel sterkte. Pfff het komt zo veel voor, ik word wel weer met de neus op de feiten gedrukt. Knuffel voor de meiden die het nodig hebben. Liefs Barb
@ Barb: Ken het gevoel! Weet nog toen ik zwanger was van mijn dochter dat er ook een aantal meiden waren die een mk kregen. Hoort er helaas bij :x Hoop dat het niet bij nog meer meiden gaat gebeuren en dat we nu enkel nog posi echo berichten krijgen!
Hoe gaat het nu met maia en stoetel?? Is het bloeden gestopt? Ik hoop van wel! Ik blijf voor jullie duimen hoor!! Liefs Minnie
@ maia: wat vervelend Ik hoop dat het bij bruinverlies gebleven is. Ik zou inderdaad ook aandringen op een echo. Niks is zo vervelend als onzekerheid. Veel sterkte.. @engeltje: ook hier nog altijd verkouden.. Vanaf mijn innesteling ben ik verkouden en het is niet meer opgehouden. Nu ook regelmatig bloedneuzen.. We snotteren gewoon lekker verder @Chybou: heb je genoten op de nmb??? En lekker geshopt??
@ Ds: Zou t de hele zwangerschap zo doorgaan? Kreeg net ook ineens een beetje koorts, dus heb maar een paracetamolletje genomen en lig nu languit op de bank, heb mn afspraken voor morgen ook maar afgezegd.... Misselijkheid is wel minder nu gelukkig!
@chybou: bedankt voor het streng toespreken. tja, hier vanavond ook wat bloed erbij dus ik denk dat het niet goed gaat. We wachten het af helaas of het doorzet of niet.
@Maia, neeeee!!! Niet jij ook. Het mag gewoon niet. Hopelijk zet het bloeden niet door. Knuffel! Hier is het er niet beter op geworden. Ik bloed nog steeds en heb stevige krampen. Ik hoop dat maandag op de echo blijkt dat m'n baarmoeder helemaal schoon is. En hopelijk kunnen we er dan weer snel voor gaan. Meiden, jullie moeten het volgende niet verkeerd begrijpen hoor. Ik volg het hier nog steeds, maar als ik dan lees hoe goed het met de meeste zwangere gaat, dan doet dat best zeer. Ik vraag me dan echt af, waarom ik niet meer??? Tuurlijk ben ik echt blij voor jullie en gun ik jullie de kleine wondertjes uit het diepst van m'n hart. Toch wil ik hier door heen, hoe confronterend ook, het hoort erbij. Dus ik blijf jullie volgen. Liefs